Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - kama3

Pagini: [1] 2 3 ... 9
1
Eu te sfatuiesc ca taieturile sa nu le faci cu soricelul. Daca nu ai un circular de banc cu panza buna mai bine trasezi taieturile si te duci la un atelier sa ti le taie. Unde trebuie sa ajustezi la fata locului merge cu ce scule ai la indemana, dar pt taieturile fixe chiar nu merita sa tai naspa.

2
Echipamente si accesorii / Re: Indoire teava inox.
« : Ianuarie 26, 2018, 10:55:33 am »
Am fost la atelierul ala de la depozite dar n am gasit pe nimeni cand am fost.
Am renuntat la odeea modificarii tevii si am inlocuit cu o teava de ppr.
Cand da caldura o sa tai si surplusul de plexi - am coborat-o vreo 8 cm ca era prea inalt.
O sa vad si cum s-a comportat ppr ul peste iarna.
N-am vrut la las plexicul fara cadru ca ma gaandeam sa nu se strambe naspa.
O sa caut la primavara sa vad daca gasesc sa indoi teava cu toate ca in general ce-i provizoriu cam ramane definitiv.
Cat priveste siderurgia galateana, e cam pe faras.
Mai sunt vreo 6-7000 de muncitori si gata sandramaua.

3
Cafenea - Discutii generale / Re: Glume - Bancuri - Ha Ha Ha
« : Ianuarie 22, 2018, 03:23:18 pm »
Tot un fel de banc.

4
Cafenea - Discutii generale / Re: Podul de la Braila
« : Ianuarie 17, 2018, 03:56:05 pm »
Vali, eu nu cred ca lipsa podului protejeaza zona de nord a Dobrogei de turismul agresiv si de "pantofari".
Zona nu are cluburi, n-are restaurante, n-are prea multe pensiuni, n-are partii de schi (ce rost are sa pleci la munte fara sa-ti etalezi schiurile pe suportii de pe masina?) pe scurt nu e o zona de fite.
Oare coada de la bac sa fie o problema? Pai coada de la bacul nostru e "pantaloni scurti" pe langa cozile kilometrice de pe DN1.

5
Cafenea - Discutii generale / Re: Podul de la Braila
« : Ianuarie 15, 2018, 08:15:44 pm »
Si daca ar fi garantat 100 de ani si firma da faliment peste 15 ani ?
Sa-l faca ei si mai vedem dupa aia.

6
Cafenea - Discutii generale / Re: Siguranta navigatiei
« : Ianuarie 11, 2018, 04:59:58 pm »
Asta cu carabiniera-i de "final destination"...

7
Legislatie / Re: Clasa S - permis
« : Ianuarie 07, 2018, 05:32:40 pm »
Pai si atunci sa inteleg ca art 7 se refera,cumulativ, la permisele emise anterior ordinului si care au pe ele perioada de valabilitate? Oricum alea de carton nu mai erau valabile.
Permisul actula il am din 2012 (urmare a preschimbarii celui tip carnet) , iar pe el nu e trecuta nicio perioada de valabilitate.
Dar, lipsa valabilitatii mentionate pe permis nu exonereaza de o obligatie(de preschimbare) generata de un act normativ.
Dar, daca actul nu prevede si o perioada de preschimbare teoretic cele emise anterior dunt in continuare valabile.
Tipic romanesc de acte emise azi si normele peste 7 ani..

8
Legislatie / Re: Clasa S - permis
« : Ianuarie 07, 2018, 12:38:27 pm »
Eu nu m-am lamurit.
In cat timp trebuie preschimbarte permisele vechi?
Cel  vechi nu are valabilitate, iar ordinul nu prevede un termen pentru preschimbare.

9
Legislatie / Re: Clasa S - permis
« : Ianuarie 05, 2018, 08:39:10 pm »
Art. 7. - Certificatele internaţionale de conducător de ambarcaţiune de
agrement, indiferent de clasa acestuia, emise anterior intrării în vigoare a
prezentului ordin se vor preschimba cu prezentarea certificatelor, eliberate
conform prevederilor art. 3 alin. (2) lit. b).

In cat timp ca in ordin nu am vazut precizat, iar pe permisul meu nu scrie ca ar avea o anume valabilitate.


10
Salupe / Re: Izolarea termica a cabinei
« : Ianuarie 02, 2018, 05:11:07 pm »
Daca nu mai condenseaza pe suprafata cabinei nu inseamna ca umezeala din interior nu exista. Din contra, eu zic ca e mai bine ca umezeala sa consenseze pe o suprafata decat sa respir in permanenta aer umed. Umezeala ar trebui sa condenseze controlat, pe o suprafata anume, iar apa acumulata sa poata fi eliminata. Asta este rolul dezumidificatoarelor.
Pe tine de fapt te deranjeaza ca umezeala condenseaza pe tavanul cabinei si de acolo ploua ca nu cred ca ai niciun interes ca umezeala sa nu condenseze si sa respiri aer umed.
In alta ordine de idei, ce fel de ventilatie ai la cabina?

11
Salupe / Re: Izolarea termica a cabinei
« : Ianuarie 02, 2018, 10:38:31 am »
Nu ma pricep foarte mult la materiale, dar nu cred ca izolatia in sine e problema la cabina barcii. Problema condensului e data de umiditatea excesiva din cabina care nu are pe unde iesi. Umiditatea provine odata din umiditatea ambientală si apoi de cea emanata de corpul nostru.
Deci problema ar fi sa asiguri mai intai o ventilatie corespunzatoare care sa elimine in permanenta umezeala si apoi sa te gandesti la izolatie.
Daca izolezi si umezeala ramane inauntru mai rau faci plus ca umiditatea afecteaza si izolatia iar daca face si mucegai chiar ca e nasol.

12
Cafenea - Discutii generale / Re: Urări
« : Ianuarie 01, 2018, 09:53:33 am »
La multi ani!
Va doresc tuturor un An Nou cu sanatate, bucurii si tot ce va dorit alaturi de cei dragi!
Ganduri bune!

13
Cafenea - Discutii generale / Re: Urări
« : Decembrie 23, 2017, 10:18:34 am »
Crăciun fericit va doresc, alaturi de cei dragi, multa sanatate si bucurii!
Sărbători cu bine!

14
Barci de pescuit / Re: dop dublu fund
« : Decembrie 22, 2017, 05:51:51 pm »
Am renuntat la ideea de a gauri oglinda, pentru ca cu un astfel de dop as fi putut elimina apa doar cu barca ridicata - din mai pana in toamna sta la apa.
Am dat gaura in paiol, am pus un dop de scurgere cu filet.
4 suruburi de inox plus mastic ar trebui sa fie suficient ca sa nu intre apa pe acolo.
Apa am dat-o afara cu un furtun si am scos atat cat s-a putut prin cadere. Mai e oleaca urmeaza s- o scot la primavara cand se desgheata cu o pompa manuala.
Pana la urma barca n-o s-o tin atat de mult incat sa apuse apa acumulata sa faca rau si sa compromita structura.
Sunt destule barci cu spuma imbibata cu apa care merg bine merci ani de zile.
Daca scot si usurez barca de greutatea inutila care la 15 cai ai motorului chiar se simte, ma declar multumit.

15
Atelier, Home made / Re: Ancora
« : Decembrie 22, 2017, 05:43:20 pm »
Eu pentru Dunare folosesc o ancora tip Danforth, home made, care cred ca are 2,5 kg.
Am folosit-o pe fostul B5 (5x1,40) cat si pe actualul papuc ceva mai scurt si rezista foarte bine in curentul de pe Dunare cu conditia sa aiba suficienta parama astfel incat sa creeze unghiul optim.
Sunt la a treia ancora de acest tip. Prima am facut-o mult prea mare (cam 7kg fara lant) ancora excelent dar greu de manevrat si inutil de mare - am pus-o la pastrare, mai am nevoie doar de iaht.
A doua, cam tot de 2,5 kg am pierdut-o in niste cioate - greseala mea ca am legat-o direct de fus in loc sa o leg de un ochet de jos si apoi sus sa o prind cu colier de plastic.
PE asta actuala asa am legat-o dar n-am avut ocazia sa testes sistemul de prindere  - nu s-a mai agatat.
Pentru fund malos - Dunare fara cioate ancora Danforth e exceptionala. Raport f bun greutate/ putere ancorare.

Pagini: [1] 2 3 ... 9
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud