Cap Compas

Ambarcatiuni => Motorizate => Barci de pescuit => Subiect creat de: Mihai Irimia din Iunie 09, 2018, 09:03:32 pm

Titlu: Barci de la Bicaz
Scris de: Mihai Irimia din Iunie 09, 2018, 09:03:32 pm
Daca primiti oferte de vanzare de pe alte site-uri, de la un escroc numit Vasile Bontas din Bicaz, va recomand sa nu va bagati, magoritatea sunt aduse din Italia, cu motoare 80% irecuberabile, pe care le vinde la preturi enorme se da el mare meserias in fibra in motoare( cheama pe altii pe care nu-i plateste) scandaluri etc.
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: kimi din Iunie 10, 2018, 07:16:25 pm
Subscriu . User panzelesus și Remus ..... pe siteurile de vânzări .
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Mihai Irimia din Iunie 11, 2018, 06:10:03 pm
Daca vrei sa dai bani si sa nu ai barca e locul potrivit,...
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Mihai Irimia din Iunie 13, 2018, 03:22:31 pm
Ia dat unui tip din Harghita o barca vai steaua ei, am schimbat un motor, refacut instalatie electrica, si am plecat cu aia in mana, e e un escroc oridar
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: kama3 din Iunie 13, 2018, 10:07:20 pm
Acuma nu ca tin partea omului, dar si la o barca dar mai ales la un motor se vede daca e manarit sau nu.
La barci 90% din SH-urile de la noi sunt aduse de afara unde au fost casate, au stat ani de zile in conditii improprii, luate de romani pe degeaba cu gandul de a face profit la noi.
Cand pe placuta de inmatriculare (daca o are) scrie 1960-70-80 e deja noua, e clar cam ce cumperi.
Cand iei o barca te uiti la ea si vezi cum arata, ii tragi doi pumni in fibra sa vezi daca nu trece mana pe partea aialalta, vezi cat de grosolan sau de finut a fost aranjata, vezi ce defecte se mai vad si te lamuresti.
La motor la fel. In primul rand ca daca il iei de bun il iei cu proba. Vezi cum porneste, ce zgomote face, ce fum scoate cum cupleaza, cum se tureaza, daca racirea e ok etc.
Dai capacul jos si vezi cum arata suruburile (daca au fost stranse cu patentul se vede oricat de novice ai fi), cum arata cablajele, daca furtunele sunt coapte sau nu, daca prezinta vopsea sarita, corodata, urme de supraincalzire, etc.
Pana la urma e marfa omului si cere cat vrea pe ea. Problema e daca gaseste sau nu cumparatori.
Iar daca motorul e in stare buna si totusi are o hiba ascunsa ... asta cred ca se poate intampla si la un vanzator serios.
Problema naspa intr-o astfel de situatie e ca potentialul cumparator sa nu bata drumul de pomana pentru un motor in stare buna care in fapt e o epava.
Si decat sa te duci cu cineva care "se pricepe" mai bine te duci de unul singul si la prima chestie pe care o vezi suspecta sa zici pas. Asa daca zici ca "aia se repara", aia nu e problema ca bate, aia ca e sarita ca merge si asa e foarte probabil sa iei teapa pe mana celui care se pricepe. Daca esti afon zi pas daca respectivul lucru nu arata "ca de fabrica".
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Mihai Irimia din Iunie 13, 2018, 11:02:18 pm
Subscriu . User panzelesus și Remus ..... pe siteurile de vânzări .
Da astia sunt
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Vali din Iunie 13, 2018, 11:03:02 pm
Daca vrei sa dai bani si sa nu ai barca e locul potrivit,...

Mai Burca, la cat de plin e Galatiu de barci si motoare, tu tocmai la bisniz-tarii de la Bicaz ai ajuns :D?
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Mihai Irimia din Iunie 13, 2018, 11:08:38 pm
Ia dat unui tip din Harghita o barca vai steaua ei, am schimbat un motor, refacut instalatie electrica, si am plecat cu aia in mana, e e un escroc oridar

Alae
Daca primiti oferte de vanzare de pe alte site-uri, de la un escroc numit Vasile Bontas din Bicaz, va recomand sa nu va bagati, magoritatea sunt aduse din Italia, cu motoare 80% irecuberabile, pe care le vinde la preturi enorme se da el mare meserias in fibra in motoare( cheama pe altii pe care nu-i plateste) scandaluri etc.
Mai Burca, la cat de plin e Galatiu de barci si motoare, tu tocmai la bisniz-tarii de la Bicaz ai ajuns :D?
e un gunoi de om
Acuma nu ca tin partea omului, dar si la o barca dar mai ales la un motor se vede daca e manarit sau nu.
La barci 90% din SH-urile de la noi sunt aduse de afara unde au fost casate, au stat ani de zile in conditii improprii, luate de romani pe degeaba cu gandul de a face profit la noi.
Cand pe placuta de inmatriculare (daca o are) scrie 1960-70-80 e deja noua, e clar cam ce cumperi.
Cand iei o barca te uiti la ea si vezi cum arata, ii tragi doi pumni in fibra sa vezi daca nu trece mana pe partea aialalta, vezi cat de grosolan sau de finut a fost aranjata, vezi ce defecte se mai vad si te lamuresti.
La motor la fel. In primul rand ca daca il iei de bun il iei cu proba. Vezi cum porneste, ce zgomote face, ce fum scoate cum cupleaza, cum se tureaza, daca racirea e ok etc.
Dai capacul jos si vezi cum arata suruburile (daca au fost stranse cu patentul se vede oricat de novice ai fi), cum arata cablajele, daca furtunele sunt coapte sau nu, daca prezinta vopsea sarita, corodata, urme de supraincalzire, etc.
Pana la urma e marfa omului si cere cat vrea pe ea. Problema e daca gaseste sau nu cumparatori.
Iar daca motorul e in stare buna si totusi are o hiba ascunsa ... asta cred ca se poate intampla si la un vanzator serios.
Problema naspa intr-o astfel de situatie e ca potentialul cumparator sa nu bata drumul de pomana pentru un motor in stare buna care in fapt e o epava.
Si decat sa te duci cu cineva care "se pricepe" mai bine te duci de unul singul si la prima chestie pe care o vezi suspecta sa zici pas. Asa daca zici ca "aia se repara", aia nu e problema ca bate, aia ca e sarita ca merge si asa e foarte probabil sa iei teapa pe mana celui care se pricepe. Daca esti afon zi pas daca respectivul lucru nu arata "ca de fabrica".
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Mihai Irimia din Iunie 13, 2018, 11:13:42 pm
Daca primiti oferte de vanzare de pe alte site-uri, de la un escroc numit Vasile Bontas din Bicaz, va recomand sa nu va bagati, magoritatea sunt aduse din Italia, cu motoare 80% irecuberabile, pe care le vinde la preturi enorme se da el mare meserias in fibra in motoare( cheama pe altii pe care nu-i plateste) scandaluri etc.
Caut axa came aq170 M30 volvo
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Mihai Irimia din Iunie 14, 2018, 02:19:08 am
Caut axa came aq170 M30 volvo
Nu are cum sa ma traduca la motoare, desi a incercat sa faca si asta, la bani m-a ars, si am zis pas can a incercat sa pacaleasca pe cineva cu un gunoi de motor
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Vali din Iunie 14, 2018, 08:22:57 am
Sa-i spui ca-i vand eu o axa cu scame de ETEC :P.
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: Mihai Irimia din Iunie 21, 2018, 12:05:36 pm
Mie i-mi trebuie, am un AQ170, si o cama pe admisie e rotunjita....nu am ce sa-i fac cod motor e B 20parca
Titlu: Re: Barci de la Bicaz
Scris de: solpet din Iunie 23, 2018, 01:28:38 pm
Mie i-mi trebuie, am un AQ170, si o cama pe admisie e rotunjita....nu am ce sa-i fac cod motor e B 20parca
AQ170 este echivalent "pe uscat" cu B30 (6 cilindri) iar AQ110 cu B20 (4 cilindri).
Pistoanele, bielele , supapele sunt identice.
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B30_engine (https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B30_engine)

Am un AQ110 demontat, in salupa i-a luat locul un Mercedes diesel marinizat (OM605), consum redus si putere mai mare fata de AQ110.
Bunul si robustul B20 poate va propulsa intr-o zi un oldtimer Volvo Amazon restaurat.

Ax cu came s-or mai gasi si la demolari , cautati motoare din modele Volvo 700 si/sau  900.
Eu as cumpara toata chiulasa, daca supapele se pot (inca) rectifica aveti si rezerve, la un pret mult mai mic fata de un ax cu came nou, de la Volvo.