Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Ciby

Pagini: [1] 2 3 ... 37
1
Cafenea - Discutii generale / Re: Povești de prin bătrâni.
« : Martie 13, 2019, 02:16:12 pm »
Nea Mariane, eu cred ca a inebunit lupul!
Vespa ala e 4x4 si are motor si in atas?
Vespa cu atas deja este ceva exotic, dar cu carlig de remorcare n-am mai pomenit si, basca, sa mai traga si o rulota si o barcuta dupa el! :o

2
Feedback despre forum / Re: Ajutor financiar pentru forum
« : Martie 13, 2019, 01:56:36 pm »
Inca unul care n-a stiut. Se mai poate dona? Oricum o sa incerc online.

Cat despre organizare, propun si eu o varianta, despre care sa ne spuna si Gupy si Vali daca este ok:

Deschidem un topic special pentru donatii in care la sfarsitul anului, sa zicem octombrie-noiembrie, sa ne mobilizam si sa strangem in contul deja deschis de Vali (ING-ul postat cu cateva pagini in urma) suma pentru anul urmator. Fiecare doneaza cat crede de cuviinta, sau cat ii permite buzunarul. Banii stransi peste necesar sa fie folositi in sponsorizarea unor activitati nautice, fie organizate sub umbrela Capcompas, fie diverse.

3
Motoare / Re: caut electromotor mercury 40 cp
« : Iunie 12, 2018, 08:50:23 am »
Ce dimensiuni are bucsa?

4
Stitch&Glue / Re: Construcția X13
« : Octombrie 05, 2016, 08:13:44 am »
Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de multe bucurii din partea ei!

5
Echipament, accesorii / Re: Rezervor din plastic
« : Septembrie 25, 2016, 12:22:48 pm »
Posibil sa mearga cu un pistol cu hotglue. Si daca nu tine, poti aplica pe urma alta metoda. Presupun ca rezervorul este de PVC.

6
Stitch&Glue / Re: ''SEVEN''
« : Septembrie 24, 2016, 08:23:24 am »
Felicitari pentru barca Dany!
Cat despre sfaturi, nu pot decat sa-ti spun unul singur, poate doua: Cu motorul de 25 ia-o usor, nu accelera din prima sa-i studiezi demarajul barcii! Eu am sa port toata viata pe antebratul stang, semnele unei aventuri asemanatoare, iar sentimentul avut dupa ce am cazut in apa si am vazut barca venind spre mine au ramas intiparite adanc in memorie! Sa nu uiti niciodata sa folosesti snurul de la kill-switch, oprirea de urgenta!

7
Despre pescuit in general / Re: Pescuitul, boala grea :)
« : Februarie 20, 2016, 07:46:48 pm »

8
Felicitari!
Anul asta am ratat intalnirea cu voi.  :-[
Eu o sa fiu in Delta abia de miercurea viitoare.

9
Despre pescuit in general / Re: Pescuitul, boala grea :)
« : Octombrie 13, 2015, 08:54:42 am »
Nu stiu daca este bine sa pun aici un filmulet, sau poate la Bancuri. Dar il pun:

https://www.facebook.com/petre.titi/posts/1413440198695068?notif_t=like

10
Intalniri, imprieteniri, pe ape si nu numai / Re: Fanion Cap Compas
« : Septembrie 06, 2015, 07:39:25 am »
Salut,

Sa ști ca eu am pățit-o la Sfântu, benzinarul de la Star ma întrebat:

Ce este bre cu rotita asta de pe barcă ca sunteți atâția și am vrut sa întreb.
Dai seama ca nu m-am putut abține:Noua ordine mondiala bre,ar trebui  stimați și respectați ca ăștia odată cine știe....A rămas gânditor :))))

Bre, Nenea Vali, monteaza domne un buton de "Like" pe panou, ca nu ma pot abtine!

Esti mortal coane Intersect!

11
Motoare / Re: Inaltime montare outboard Yamaha 5 CP
« : Iulie 25, 2015, 10:19:42 pm »
Teo! O sa se simta omul nostru ca intr-o zi de toamna tarzie pe Dunare, cu ceata de nu vezi prova barcii!!!  ;D

12
Motoare / Re: Inaltime montare outboard Yamaha 5 CP
« : Iulie 24, 2015, 10:29:35 pm »
Ca sa nu mai deschid alt topic, mai vin aici cu o intrebare: motorul pe care tocmai l-am cumparat este Yamaha, 5cp, model 5MSHA.  Am identificat ce inseamna literele, printre care S inseamna short shaft. Asa mi s-a si spus, ca are cizma scurta. Ok, dar cand masor cu ruleta de la placa anticavitatie pana la partea de la menghina care se aseaza pe oglinda am 43cm si nu 38cm, cat ar insemna cizma scurta. Are cineva o explicatie? Multumesc...

43-38=5cm!
Aceasta este inaltimea maxima a fundului barcii fata de placa antiventilatie la care poate fi instalat motorul. Cavitatia este cu totul alt fenomen si nu o contracareaza acea placa!
Deci (fara deci, era o vorba,  saracii Robotzi!) producatorul a prevazut un reglaj al inaltimii motorului, in care se asigura din constructie aceasta "cota " maxima!. Tu, in functie de cum se comporta motorul pe barca, la reglaje vei adauga sub menghina bucati de scandura sau placaj, pentru al inalta si a-l aduce la o "cota" intre 0 si 2 inches (5 cm). Vei fi surprins de efectul a 0,5 cm din aceasta "cota", in anumite plaje de reglaj,asupra comportamentului barcii.
Descarca de pe net, sau cauta pe forum manuale de utilizare pentru motoare si acolo vei gasi schitele de montaj, cu acea asa zisa cota.

PS
Apropos de sfaturile referitoare la probe!

In 2009 am cumparat motorul care il am acum, un Mercury de 20 in 4 timpi. Am plecat de acasa hotarat sa nu cumpar decat cu proba pe barca, acte in regula, etc, etc, etc.!
Bineinteles ca socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ, la nici-un capitol!!!
Dar motorul merge bine si astazi, fara a baga nici-un leu in el, doar schimburi de ulei! D'aia l-am luat!
Anul asta o sa-i fac o revizie cum trebuie, (impeller, semeringuri, etc, etc, etc.) si probabil ca n-o sa ies cu el. Asta este. Timpul si serviciul.

13
Alte ambarcatiuni / Re: Masini amfibie
« : Iulie 24, 2015, 10:17:46 pm »
Ah Thor! M-ai pus putin pe jar si chiar am gandit (spre rusinea mea!) ca ti-ai fi "achizitionat" un astfel de "utilaj"!!!! Dar am inteles in sfarsit ca nu!!!

Cat despre poze si propietari, inteleg ca se aplica vorba aia, "Daca nu poate fi a mea, atunci la garla cu ea"!!!
Apropos de 25.07.2015!

14
Motoare / Re: rog ajutor racire Yamaha 5cp, 2 timpi
« : Iulie 23, 2015, 02:33:53 pm »
Da! Numai pentru evacuarea gazelor. Daca vei optura acel orificiu in timpul functionarii la ralanti, vei observa ca gazele arse vor fi evacuate pe galeria de evacuare, in spatele elicei sau prin butucul acesteia, in functie de motor, iar mersul motorului se va modifica, in sensul ca va scadea putin turatia.
La turatii mai mari, cuplul motorului creste iar forta opusa de presiunea apei pe evacuare are o pondere mult mai mica fata de presiunea gazelor si nu mai influenteaza mersul motorului.

Faptul ca arunca apa prin acel orificiu este iarasi normal.  Prin cizma, returul instalatiei de racire are un traseu comun cu circuitul gazelor arse, cu scopul de a le raci si a preveni supraincalzirea cizmei.

15
Motoare / Re: rog ajutor racire Yamaha 5cp, 2 timpi
« : Iulie 23, 2015, 10:00:31 am »
Ce treaba are pompa de apa cu evacuarea? Unde exista pe traseu o cale comuna sau o corespondenta intre turul apei de racire si gazele de evacuare? Acea gaura de pe cizma este o cale directa de evacuare a gazelor la ralanti, fara sa trebuiasca sa invinga presiunea apei de la nivelul elicei sau a orificiului principal de evacuare.

Pagini: [1] 2 3 ... 37
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud