Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - scm_ro

Pagini: [1] 2 3 ... 8
1
Salupe / Re: Salupa cabinata pentru Delta/Dunare
« : Octombrie 18, 2018, 10:52:15 pm »
Multumesc mult Vali, mi-ai confirmat temerile.
Zilele acestea am vorbit si cu cei de la Serami, poate trec la un River 540 care este mai usoara decat corsarul, dar maj lunga decat actuala si la care sa ii fac o prelata de mars astfel incat sa o inchid jumatate de barca ( partea frontala). Stii ceva de River sport 540?
Am vazut pe facebook clipuri in care se misca bine cu 60cp si 5-6 persoane in ea.

2
Salupe / Re: Salupa cabinata pentru Delta/Dunare
« : Octombrie 18, 2018, 05:03:18 pm »
Vali, exact asa arata:
https://www.nautal.com/rent-motorboat-glastron-la-raya-santa-eulalia-ibiza-48402
Bag de seama ca a mea este gresit intitulata comandancia in acte.

Nu stiu ce pot sa ii fac , pentru a obtine un spatiu pentru copii.
La motor nu as vrea sa renunt.
Mai trebuie adaugat ceva in calculul meu , mai sunt si alte detalii de luat in calcul?

3
Salupe / Re: Salupa cabinata pentru Delta/Dunare
« : Octombrie 18, 2018, 11:13:10 am »
Salut Marius, nu ne baga in seama, asa e cand e democratie :D, mai discutam si noi ce nu putem discuta in cuibarele nedemocratice ;D.

Despre Corsar 550 Minicab:

- Barca a fost facuta pentru a concura pe segmentul ocupat de barcile tip Forward ale celor 2 producatori consacrati galateni, Spat si Plasma. Diferenta la Corsar e ca e putin mai mare, are alte tipuri de amenajari, si are alta arhitectura a corpului - un deadrise mai ascutit si 2 redane principale late, in stilul barcilor maritime. In attach am pus un corp renderizat cu o forma destul de asemanatoare cu a Corsarului 550, unde se vede ce am vrut sa spun (Corsarul are in plus si redane longitudinale mici, si niste aripioare la capetele redanelor late).

Avantajele acestei configuratii a carenei sunt:
- stabilitate buna in stationare, din cauza ca barca incarcata se scufunda putin mai jos de cele 2 redane late, obtinandu-se o buna stabilitate de forma.
- la marsul in glisare, barca se ridica pe zona in V, imbunatatindu-se comportamentul la valuri, si in plus micsorandu-se suprafata udata, deci implicit rezistenta la inaintare. Acest castig vine in schimb la pachet cu urmatoarele

Dezavantaje:
- Barca se comporta bine doar la glisare, care glisare necesita putere si turatie mari ale motorului pentru a ridica barca pe zona in V. Vom avea deci implicit consum mare si cost ridicat de exploatare. Iar la viteze mici, din cauza oglinzii imersate si configuratiei fundului, marsul e neeconomic din cauza turbuletelor si suprafetei udate mari. Cred ca la greutatea barcii in varianta Minicab si la forma carenei, motorizarea optima ar fi de la minim 60 de cai in sus.
- Din cauza formei operei vii (partea corpului din apa), ranforsarile interioare ale fundului sunt mai complexe si mai grele, grosimea fibrei e mai mare, deci greutatea barcii e mai mare decat la o barca cu V simplu. Asta inseamna iar consum mai mare de gaz.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi legate de corsar 550 minicab.

De 4 ani am o galstrom comandancia de 4,80 cu un suzi de 60cp. Barca a fost super ok pentru noi, desi imi da impresia de tanc.
Pana acum am mers la pescuit 2 adulti si un copil, dar de la anul se va adauga in trupa si cel mic.
Pescuim preponderent la rapitor dar mai incercam din cand in cand si un somn pe langa buturugi din barca ( partide de 4-5 ore). Copilul se mai plictiseste din cand in cand si se retrage sub bord cu tableta. Cel mic va avea si mai putina rabdare si probabil se va juca mai mult, dar nici nu il mai pot lasa acasa.
Asa ca ne-am gandit sa schimbam barca si sa luam una in genul lui minicab , ca sa existe un spatiu pentru copii unde sa se poata refugia de frig, vant cand se plictisesc.
As vrea sa pastrez motorul , deoarece are in jur de 260 de ore, e varianta cu distributia pe lant, imi fac singur mentenanta la el si acum ca am trecut de perioada vitezomana reusesc sa scot un consum in jur de 6-7litri pe ora cu barca glisata la limita cu o elice cu pas de 15.
Eram convins ca minicab-ul este varianta ok pana am cerut o oferta si am vazut ca greutatea a sarit de la 350 kg la 500 kg.
Calculul este cam asa:
500 kg barca
100 kg motorul
50   kg benzina
20 bateria
300 kg pasagerii
70 kg bagaje
20 - kg bimini/ prelata

Rezulta un total in jur de 1070 kg.  Din ce am citit de la 20kg/CP adio glisare. Deci eu ma apropii vertiginos de aceasta limita.
Probabil ca va trebui sa scad pasul elicii si o sa creasca si consumul ca sa pot glisa. Nu ma intereseaza sa mai ating 50- 60 km/h cum ating cu actuala, dar as vrea sa  pot glisa repede la nevoie si sa nu imi trebuiasca 10 -15secunde de avant.
Cred ca va trebui sa renunt si la peridoc, caci nu stiu daca mai merge actualul care este pana in 750kg (620 kg ar fi barca fara benzina).
Ce ziceti , este realist sau mai bine stau cuminte si caut o barca mai usoara?
Multumesc anticipat.

4
Intalniri, imprieteniri, pe ape si nu numai / Re: Intrunirile capcompas
« : Octombrie 16, 2018, 09:18:25 pm »
Eu o sa fiu de Vineri pana Duminica in zona Murighiol, Isac, Dunavat.

5
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 16, 2018, 04:18:05 pm »
Dar si daca o sa vrea la un moment dat sa o inscrie pe RO, sa vezi atunci amenda ca nu a declarat-o in termenul legal de la achizitie ( parca 30 de zile).

6
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 12, 2018, 12:54:20 pm »
Trixi pare o varianta super ok pentru inceput. Si iti mai raman si bani sa schimbi masina :P
Iei un wc portabil chimic si gata.

7
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 11, 2018, 09:39:02 pm »
Cezar, vezi ca scrie in carte cat trage. La greutatea barcii se mai adauga si peridocul si ce mai ai prin barca.

8
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 05, 2018, 09:55:00 pm »
Super povesti. Sper ca la un moment dat sa ajung si eu sa strabat apele ca voi. Momentan trebuie sa ma multumesc cu iesiri de maxim 3 zile prin delta si sa visez citindu-va voua povestile

9
Motorizate / Re: Top gonflabile HYPALON
« : Octombrie 04, 2018, 01:35:34 pm »

Am totusi cateva nelamuriri majore , pe care inca nu le inteleg .
Una ar fi cu RIB-ul . Se pare ca le place tuturor , toti au numai cuvinte de lauda despre ele , dar cu foarte mici exceptii ...nimeni nu foloseste .
http://barciaccesorii.ro/produs/set-aquahelm/

Strict din punctul meu de vedere,
Pentru Delta unde merg la pescuit inclusiv cu copii si zboara acele si ancorele in toate partile nu ma simt bine intr-o gonflabila ( intelegi de ce).
Iar pentru portabilitate, in concediu as fi luat un RIB cu podeaua pliabila, dar costa foarte mult fata de Kolibri-ul pe care l-am luat.

10
Motorizate / Re: Top gonflabile HYPALON
« : Octombrie 03, 2018, 09:17:14 am »
Daca tot nu spune nimeni care sunt RIB-urile mici si bune , am gasit eu unul care mi-ar place . Nu stiu daca s-a mai prezentat dar e interesant :
https://www.youtube.com/watch?v=pRg-iUedJDE
Super, dupa ce am vazut videoclipul imi venea sa pun la vanzare kolibri-ul, dar cand am vazut pretul m-am linistit. Daca ai de investit atat intr-o gonflabila pare fff ok.

11
Bravo, toata admiratia. Mie orice as lucra din lemn imi iese stramb.

12
Succes mult  :)

13
Salupe / Re: Motorizare Shetland 536
« : Septembrie 16, 2018, 08:13:41 pm »
Probeaza cu mai multe elici eventual cu un pas mic.

14
Cafenea - Discutii generale / Re: Povești de prin bătrâni.
« : Septembrie 14, 2018, 07:25:49 pm »
Super poveste. Bravo. Eu mai vreau si altele.

15
Salupe / Re: Quicksilver 470
« : Septembrie 10, 2018, 03:59:51 pm »
@Zodiac,

Si dupa toate experientele astea tu tot insisti sa cumperi lucruri noi?

Pagini: [1] 2 3 ... 8
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud