Am ,,capatat" asa ceva , si vreau sa-l montez pe :
Uite aici ceva despre turometrele SMITHS http://www.gomog.com/allmorgan/smiths_tachometer_conversion.pdf (http://www.gomog.com/allmorgan/smiths_tachometer_conversion.pdf)
http://www.classictiger.com/techtips/motach.html (http://www.classictiger.com/techtips/motach.html)
https://www.youtube.com/watch?v=q04iVHaexBA (https://www.youtube.com/watch?v=q04iVHaexBA)
Cele doua fire care pleaca din acelasi loc sunt alimentarea (negrul=masa/minusul, rosul=plusul).
Si mai trebuie un fir care sa preia impulsurile de la una din fisele de bujii (probabil cel alb).
La acesta din urma, se vor bobina cateva spire cu capatul liber pe una din cele doua fise de la bujii (asa cum se arata si in filmuletul postat mai sus).
O sa incerc asa ..sunt curios daca inumara corect!
El de fapt Numara impulsurile ori de la magneto, ori de la o fisa, in principiu e cam acelasi lucru
Citat din: Mihai Irimia din Iunie 01, 2015, 10:26:58 AM
El de fapt Numara impulsurile ori de la magneto, ori de la o fisa, in principiu e cam acelasi lucru
E uite aici e problema ! ca in ambele cazuri se potraveste la 2t , ce facem daca este ,,setat, fabricat pt 4t"? , la 4t semnalul se ia din alternator , sau mai nou direct din ,,centralina" , si peste toate astea ....la cate pistoane?
Ma gandesc ca trebuie sa fi un ,,algoritm " ceva ,ba cred ca depinde si de fabricant! >:(
Nu neaparat il ia de la alternator, asa ceva era pe Diesel-urile vechi care numara o faza a alternatorului, deci nu putea fi folosit pe alt motor datorita raportului de transmitere de la vilbrochen la alternator