Caut un carburator pt. motor mariner 4cp,4t cu seria motorului[aici poate ma ajutati cu anul de fabricatie]:09711734.
99% este acelasi ptr Mercury, Tohatsu, Nissan asta ca sa fie o dilema schimbata in trilema ... de ce nu cauti carburatorul de 6cp?!
Cred ca seria este gresita, incearca cu modelul!
LE - Ia vezi daca nu e acelasi = http://www.probarca.ro/anunt/68426/104/1/104/Vand-motor-tohatsu-5-CP-.htm (http://www.probarca.ro/anunt/68426/104/1/104/Vand-motor-tohatsu-5-CP-.htm)
Salut Dany!
Am un carburator de la un mercury 6 cp 2008 si presupun ca e acelasi. Daca te intereseaza da-mi un semn!
Salut.Daca poti ,suna-ma la tel.0746246216
Da ,Adrian,ai dreptate seria este:09711797.Si ''DA''merge carb.de mercury4sau 6.Astept ofertele sau sfaturile voastre.Multumesc!
Cauta direct unul de 6 CP si in felul acesta ai si un castig de putere.
Vad ca vrea sa te ajute catab.
Am tot incercat sa-ti inserez un catalog parts, dar nu reusesc sa-l atasez.
Am avut o discutie deja la tel.Sper sa se concretizeze ceva.
Citat din: peb5 din Iunie 27, 2015, 04:28:48 PM
Am tot incercat sa-ti inserez un catalog parts, dar nu reusesc sa-l atasez.
Salut Petrica, depinde de marimea fisierului. Daca e mai mare de 16 mega, mai bine il urci pe un server de transfer, si pui linkul de download aici pe topic.
Am primit o oferta de vanzare a unui cap motor complet de mercury 6cp la 450lei.In asta intra si carburatorul.Cum sa verific compatibilitatea cu marinerul prietenului?
Pe Catab i-l astept sa-mi raspunda....
Salut Vali, fisierele cu manuale au in general de la 1M pana pe la 7M. Cel in cauza are 3.6M si nu am reusit sa-l inserez.
Am vrut sa mai atasez fisiere si la alte comentarii , si la fel, nu am reusit.
Am incercat si acum tot nu merge.
Dany, oferta mi se pare buna. Cum spunea si Adrian, motoarele Mercury, Mariner, Tohatsu, sunt in mare parte aceleasi.
Eu spre exemplu vroiam sa-ti incarc catalog parts de la Tohatsu.
Daca este aproape de tine, te duci, il vezi daca are aceeasi prindere si dimensiuni (aceesi flansa), si te-ai pricopsit. Vei avea un upgrade de la 4 CP la 6 CP. Dar sa fii sigur ca e de 6 CP.
Am gasit manualul pe net si facem altfel:
https://www.tohatsuoutboardparts.com/Parts-Catalogs/Parts%20Catalog%20MFS4C-5C-6C%20(2011)%20-%20(00221046-7).pdf (https://www.tohatsuoutboardparts.com/Parts-Catalogs/Parts%20Catalog%20MFS4C-5C-6C%20(2011)%20-%20(00221046-7).pdf)
Sau:
http://boatinfo.no/lib/mercury/manuals/4-5-6.html#/0 (http://boatinfo.no/lib/mercury/manuals/4-5-6.html#/0)
Priza de ax pe capul motor sa fie aceeasi! Sigur este aceeasi dar totusi verifica. Nu cred ca pastreaza acelasi cod de piesa Merc Mariner Nissan (original Tohatsu) dar cred ca nu au schimbat nimic intre 4-5 si 6 cp.
Daca vrei sa pui doar carburatorul pe motorul tau, verifica prinderea ... daca nu este aproape de tine poti sa rogi vanzatorul sa iti faca conturul si gaurile flansei pe un A4, scanat si trimis pe mail
Multumesc de sfaturi tuturor.Am vorbit cu Catab de oferta care am gasit-o.El cumpara tot capul si mie i-mi da carburatorul,caci tipul cu marinerul nu vrea sa mai investesca in altceva.Numai ca ,la naiba ,si Catab si se pare si celalalt cica ar avea carburatoarele cu ceva probleme:rupta o piesa de plastic de pe tija nu stiu care,ce duce nu stiu unde...Am sa ma uit pe catalog si pe pozele care o sa mi le trimita catab si voi vedea ce si cum...poate o scoatem la capat.
Ce bine e cand invii cate un motor!!!
Om trai si om vedea! Asta e carburatorul pe care il am eu acum. In zona incercuita e axul care misca clapeta de acceleratie. Exact in zona aceia sunt daca nu ma insel doua piese din plastic pe care se prind cablurile de acceleratie ce duc la maner. Eeee .....acolo e buba.....ambele carburatoare, si al meu si celalalt de la Constanta au piesa lipsa, nu e mare lucru, dar e importanta. Cand ajung la barca pozez piesa si ti-o arat numai ca nu pot sa o scot, o sa fie pe carburator. Ramane sa primesc si celalat bloc si apoi vedem cum te pot ajuta! Important e ca o sa ai carburatorul, numai sa poata fi folosit!
Dany carburatorul pa care as putea sa ti-l dau e sub orice critica, l-am desfacut sa-l curat si are o clapeta inlocuita cu o bucata improvizata din plastic, n-are sita de la aer, dar si priza crapata, mai pe scurt......inutilizabil. Iar cel care il aveam eu in momentul asta nu mai e de dat.... l-am montat pe blocul motor de ca constanta, si l-am si pornit. Acum tot ce-mi mai lipseste la acel motor sunt pinioanele de la grup. Sper sa le gasesc undeva. Oricum, merci de pont!
Si iata cum am facut un om multumit!Bine ca macar ai facut tu ceva.Eu mai astept[prietenul meu,adica].Mie oricum i-mi venea f. greu sa ma mai apuc acum de altele,tinand cont ca se apropie timpul de plecare im mirifica.A.M.R.=48 ORE SI CEVA IN PLUS.