Salutare!
Am scris articolul asta despre anozi (http://motoare-barca.ro/despre-anozi/) si sunt curios cum sta treaba la motoarele voastre.
Cat de des schimbati anozii? Ce alegeti pe apa dulce, magneziu sau aluminiu?
Realist vorbind, cat de repede se consuma? Pe apa sarata am observat si eu ca se duc destul de repede, dar in apa dulce? A incercat cineva sa prelungeasca durata de viata a anodului cu oja (ca aici (http://www.cruisingworld.com/how/how-extend-zinc-anode-life))?
Citat din: mbro din Iulie 01, 2015, 01:31:50 PM
Salutare!
Am scris articolul asta despre anozi (http://motoare-barca.ro/despre-anozi/) si sunt curios cum sta treaba la motoarele voastre.
Cat de des schimbati anozii? Ce alegeti pe apa dulce, magneziu sau aluminiu?
Realist vorbind, cat de repede se consuma? Pe apa sarata am observat si eu ca se duc destul de repede, dar in apa dulce? A incercat cineva sa prelungeasca durata de viata a anodului cu oja (ca aici (http://www.cruisingworld.com/how/how-extend-zinc-anode-life))?
Eu am dat jos anodul si am montat niste aripi de plastic ,ce poate pati motorul , daca nu mai e montat anodul
? In apa dulce daca sta o luna pe an ? voi fi fericit ,dar cand e depozitat in garaj poate sta fara anod?
nu te sfatuesc sa renunti la anodul de sacrificiu
Vezi si
http://motoare-barca.ro/despre-anozi/?utm_source=Newsletter+motoarebarci.ro&utm_campaign=760afd03cc-anozi&utm_medium=email&utm_term=0_1427a02a5f-760afd03cc-93620293 (http://motoare-barca.ro/despre-anozi/?utm_source=Newsletter+motoarebarci.ro&utm_campaign=760afd03cc-anozi&utm_medium=email&utm_term=0_1427a02a5f-760afd03cc-93620293)
Stima!
Si ce se vede mai sus este pe dinafara ..... pe dinauntru....este foarte grav , atentie majoritatea motoarelor peste 20-30 cp au anozi si la interior , se desfac capacele se spala cat se poate blocul la interior si se curata la luciu metalic anodul.Oxidul format (granule sau solzi) obtureaza sau izoleaza racirea!