Cap Compas

Ambarcatiuni => Motoare => Subiect creat de: costinium6 din Iulie 26, 2015, 02:23:34 PM

Titlu: Va rog cateva idei Johnson 25
Scris de: costinium6 din Iulie 26, 2015, 02:23:34 PM
Va salut, am un Johnson 25 in 2t si sub carburator are un stut liber pe unde sufla benzina, nu imi dau seama unde trebuie conectat ca pierd mai bine de un litru pe ora si balteste in carcasa motorului. La Johnsonul vechi de la stutul acela pleaca un furtunel la un alt stut, la asta nou nu are al doilea stut.
Titlu: Re: Va rog cateva idei Johnson 25
Scris de: costinium6 din Iulie 26, 2015, 03:28:00 PM
Din schema reiese ca trebuie sa ajunga in solenoidul de shoc dar la motorul asta solenoidul este doar electric. Sa il obturez nu cred ca e bine, ramane sa il fac retur in rezervor.
Titlu: Re: Va rog cateva idei Johnson 25
Scris de: teo pes din Iulie 26, 2015, 10:10:02 PM
De obicei este legatura dintre carter si placa cu supape (muzicute), se trece surplusul de amestec inapoi in admisie !
Deci ar trebui sa mai ai un stut undeva pe lateralul motorului ,pe carter .
Titlu: Re: Va rog cateva idei Johnson 25
Scris de: costinium6 din Iulie 27, 2015, 08:25:12 PM
Nu mai are alt stut, ala este singurul si e tocmai cel din carter, ma gandesc ca motorul ar fi trebuit sa aiba o carcasa cu filtru de aer si surplusul sa treaca iar prin carburator.
Titlu: Re: Va rog cateva idei Johnson 25
Scris de: teo pes din Iulie 27, 2015, 09:08:51 PM
E atunci cauta-l pe cel de pe placa , daca nu ,,ezista" parerea mea este ca ceva nu-i original pe motor  :o
Poate-ti gasesc schema motoruliu ! ;)
Titlu: Re: Va rog cateva idei Johnson 25
Scris de: costinium6 din Iulie 27, 2015, 09:50:35 PM
Am schema, pozitia 42 nu exista, la motorul vechi tot de 25 de la stutul cu sageata rosie pleaca o conducta in locul indicat cu verde, la asta e inchis. O sa il desfac iar, cred ca ceva e schimbat pe acolo, mersi mult de raspuns.
Titlu: Re: Va rog cateva idei Johnson 25
Scris de: teo pes din Iulie 28, 2015, 11:30:44 AM
Citat din: costinium6 din Iulie 27, 2015, 09:50:35 PM
Am schema, pozitia 42 nu exista, la motorul vechi tot de 25 de la stutul cu sageata rosie pleaca o conducta in locul indicat cu verde, la asta e inchis. O sa il desfac iar, cred ca ceva e schimbat pe acolo, mersi mult de raspuns.
Da , daca e obturat , dai o gaura o filetezi un stutulet ,infigi furtunul si vezi cum merge (e posibil sa faci ceva reglaje la amestec , si surubul de relanti), dar o sa ai avantajul ca micsorezi consumul (mai e johnson !!) , si sigur capeti si repriza mai mare la accelerare .
Daca nu reusesti astupi gaura stutului (sau bagi un surub) , si treci si-n partea cealalta sa astupi- dar acolo sigur in anumite situatii o sa-ti inece , sa ude bujiile ....