Gata, mi-am luat si eu o barca mai mare :D. Are 6.4m, cabina, motor BMW marine de 2000cc, cred, in acte nu scrie nimic, trebuie sa ma uit mai bine la el, o groaza de dotari, chiuveta, aragaz, incalzire care inca nu stiu cum merge, WC, etc..
Abia am adus-o in Bucuresti, ploua afara, saptamana viitoare am vazut ca se face mai frumos, o sa-i fac mai multe poze si sa-mi bag nasul prin ea.
Acum am o inrebare, am facut contract la notariat, am carnetul de ambarcatiune, e inmatriculata la Drobeta, ce fac mai departe? :)
E prima barca pe care o inmatriculez si nu prea stiu pasii.. O bag la financiar si pot sa merg asa cu ea? Trebuie sa merg la Giurgiu? Daca da, trebuie si barca sau doar cu actele?
Am vazut topicul cu inmatriculatul in Belgia.. s-o inmatriculez la ei ca e mai comod?
S-o stapanesti sanatos si sa ai numai bucurii cu ea.Asta deja seamana a vapor
da asa e , i-ti trebuie echipaj si multa bere ... s-o stapanesti sanatos
s-o sapanesti sanatos ! Mare barca :D . E buna ideea cu Belgia.
Sa te bucuri de ea!O barca cu de toate!
Am un prieten care a pus ochii pe asa ceva in Scotia, si-l bate gandul s-o aduca acasa.Care ar fi cheltuielile de inmatriculat in Ro.si taxele anuale la financiar si alte alea?Multumesc,si cred ca am sa deschid un topic nou cu subiectul asta daca respectivul v-a fi multumit de raspuns...
Multumesc mult de urari.. Pai despre costuri/inmatriculare nu stiu nici eu nimic, e prima barca cu motor mai mare de 20CP.. Poate ne raspunde altinceva care si-a inmatriculat barca in Romania.. E si un topic cu inmatriculare in Belgia, din cate am inteles acolo ar costa undeva in jur de 100 euro si totul se face online..
Salut,
S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
Inmatricularea in Belgia ar putea fi o varianta.
Pentru inmatriculare in Romania te inregistrezi la fisc -vezi sa scrie barca cu motor (181 lei impozit) nu salupa (vreo 800 lei!)- si apoi la capitania din Herastrau - sa-ti preschimbe carnetul pe numele tau. Capitania lucreaza numai pe hartii si pe mine in 2013 m-a costat la un caz similar vreo 1000 lei. Iti vor cere un raport de inspectie si ala mai costa vreo 500 lei.
In mod clar chestia cu Belgia e mai economica, dar fostul proprietar o va radia de pe rolul lui pe baza contractului de vanzare/cumparare si s-ar putea sa ai probleme daca vede fiscul ca n-o inregistrezi pe rolul tau fiscal.
Oricum peridocul trebuie sa-l pui pe numele tau si sa-i pui numere, ceea ce implica rol fiscal si daca n-ai facut doua contracte separate, aia de la fisc vor vedea ca ai cumparat si barca dar inregistrezi numai peridocul... deci nu cred ca scapi si de rol fiscal in Ro pentru barca.
Oricum bafta!
Mersi mult. Deci am carnetul de ambarcatiune de agrement pe care scrie "Ambarcatiune cu motor". Tot pe carnet la sectiunea "Valabil pana la .." scrie nelimitat.
Raportul ala de inspectie de unde-l iau? Trebuie sa merg cu barca pt treaba asta? Costa 1000 lei sa-ti dea un carnet d-asta nou? :o
Am 2 contracte, unul pt. barca facut la notariat si unul pt. peridoc facut la un birou de acte auto. Peridocul nu e inmatriculat inca in romania, e adus din germania.
Bun.. si daca o inscriu doar la fisc, dar nu schimb carnetul de ambarcatiune pe numele meu e vreo problema? Mi se pare cam aiurea sa dau 1500 lei doar pe o hartie si un raport..
Nu stiu ce sa zic dar nr si carnetul nu mai sunt valabile. Incepand cu 01.01 . 2015 se schimba toate numerele , astfel ca cele vechi devin nule . Noile numere incep cu RO parca sau ROU nu mai stiu exact . Informatiile vin de la BAZA NAUTICA BRAILA . Capitania sustine ca vor radia automat nr vechi.
Chiar daca nu o radiaza capitania, fostul proprietar va trebui s-o radieze pentru ca altfel va plati impozit degeaba pentru o barca pe care nu o mai detine. In caz de radiere vechiul carnet de ambarcatiune nu va mai fi valabil si nu poti circula cu el (cred ca e caz penal).
PS
S-a mai discutat chestia asta in citeva topicuri, inclusiv toti pasii care trebuie urmati.
Saut,
Miscarea cu doua contracte a fost foarte buna!
Mergi pe inmatricularea peridocului in Ro pe la RAR si politie si poti circula prin toata Europa. Ai grija la sarcina maxima inscrisa pe talonul masinii cu care tragi si daca ai numai B-ul pe carnet, ai grija sa nu depasesti 4250 kg masa totala a ansamblului, chiar daca masina iti permite acest lucru.
La dimensiunile barcii tale nu cred ca o vei trage la fiecare iesire, iar bagatul si mai ales scosul din apa implica un efort mare pentru ambreiajul masinii tale. Exista parcari de barci in fiecare zona de interes si sfatul meu este sa alegi una care include intre servicii si bagatul/scosul din apa.
Pentru barca, vanzatorul va anula rolul la fisc -care-l costa in fiecare an. Te gandesti daca pentru 181 lei pe an merita sa-i faci rol pe numele tau. Dovada anularii rolului fostului proprietar iti trebuie ca sa-l poti face pe al tau.
Daca nu-i faci rol fiscal barcii trebuie doar sa speri ca n-ai "prieteni" care sa te toarne la fisc sau sa nu verifice aia.
Carnetul de ambarcatiune -echivalentul talonului de masina -se schimba cu termen 1 Ian 2017 printr-un ordin al MT, din ce stiu eu- vezi http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,1798.msg30036.html#msg30036. (http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,1798.msg30036.html#msg30036.)
Ca pentru masina, ca sa circuli in legalitate iti trebuie pe langa talon si ITP-ul -care are ca echivalent raportul de inspectie.
Daca mergi pe varianta Belgia scapi de cele legate de barca, pana cand RNR-ul va lua contra-masuri.
Oricum o faci eu iti doresc multa bafta!
Belgia...all the way.
Eu am facut-o si a mers ca unsa inmatricularea.
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
Multam de raspunsuri... Cred ca Belgia voi alege si eu, e si mai ieftin si mai comod. Imi trebuie si vreun certificat de radiere de la primarie de la fostul propietar? Momentan nu am decat un contract facut la notariat si carnetul de ambarcatiune.
Bun.. acum ca m-am lamurit cu inmatricularea, o sa va sacai cu cateva intrebari tehnice :)
Pana la primavara vreau s-o mai aranjez un pic si am cateva nelamuriri:
- in ultima poza de la pupa se vede un trim trab, cel din dreapta e acolo, ala din stanga am gasit tabla pe undeva prin barca dar pistonul din interior e lipsa.. am tras in jos de cel din dreapta cu mana si pare sa functioneze, intrebarea exista trim taburi mecanice, sau ar trebui sa fie electric? momentan nu am montata baterie, nu l-am verificat daca functioneaza.. cum pot sa-l repar si pe cel din dreapta, care-i mecansimul din interior?
- ma gandeam sa-i pun un motor auxiliar de trolling sau in cazul in care se intampla ceva nefericit cu asta inboard. ce solutie tehnica credeti ca s-ar potrivi la pupa barcii asteia? cel mai simplu pare sa pun unul electric, dar nu stiu ce autonomie as avea si daca e-n stare sa impinga barca care are aprox 1 tona? am vazut udneva solutia cu minn kota 55 em care se monteaza pe cizma actuala a inbordului dar mi se pare prea scump momentan fata de unul clasic electric sau termic.
Salut,
Ca s-o inregistrezi la fisc pe numele tau iti trebuie certificat de radiere.
Referitor la trim tab, din experienta iti spun ca sunt foarte utile. Ale mele sunt electrice. Ar trebui sa ai o comanda pe ele care sa permita actionarea simultana sau pe rand. Sunt foarte bune sa echilibrezi barca si s-o scoti din balans. Ideal ar fi sa iei datele de pe actionarea existenta si sa cumperi inca una exact la fel.
Cu "vaporul" asta nu prea ai unde intra la spining ca sa merite un motor electric care ar trebui sa fie foarte mare - basca, accumulatorul aferent va ocupa loc si nu va fi foarte eficient. Un motor termic 5-10 CP pe placa rabatabila te ajuta la manavre delicate si daca tii neaparat, la trolling. Trebuie sa faci o revizie serioasa la motorul inboard si sa ai mare grija de el ca sa fie in forma, caci cel auxiliar nu-l poate suplini.
Mai pune niste poze si vorbeste-ne de alte dotari!
Spor la treaba!
Poze n-am mai facut, dar am descoperit ca are o sobita truma e4000, care se pare ca merge atat pe loc cat si in timpul mersului din detaliile ei. Inca n-am probat-o ca trebuie sa verific mai intai instalatia de gaz sa nu fie probleme cu ea. Astept certificatul de radiere sa pot trimite actele in Belgia.
Un motor termic ar fi o idee, dar mi se pare mult prea inalta barca incat sa pot monta chiar si unul cu cizma lunga, am impresia ca nu pot ajunge la maner sau manerul va lovi in barca:) Am 2 motoare cu cizma scurta si alea sunt chiar foarte scurte...
Si ar mai fi o chestie, trebuie teoretic sa dau jos barca de pe peridoc sa merg cu el la RAR pt carte, vreo idee cum pot s-o dau jos fara s-o las la apa? :)
Nu stiu daca trebuie data barca jos de pe peridoc pentru RAR. In caz ca trebuie, cel mai corect ar fi cu o automacara. Dar inainte de a angaja omul sa vina cu automacaraua sa iti ridice barca de pe peridoc, trebuie sa pregatesti cavaletii (suportii) pentru barca, pentru ca barca ridicata trebuie apoi si lasata pe ceva. Cand te intorci cu peridocul, esti nevoit sa repeti operatiunea in sens invers (adica sa mai chemi macaraua inca o data).
Citat din: sixone din Decembrie 08, 2015, 09:29:59 PM
Si ar mai fi o chestie, trebuie teoretic sa dau jos barca de pe peridoc sa merg cu el la RAR pt carte, vreo idee cum pot s-o dau jos fara s-o las la apa? :)
Eu cand am trecut peridocul pe numele meu acum 3 ani, am fost
cu tot cu barca la RAR Voluntari (fara pile).
Mi-au gasit cablul de frana intepenit si joc intr-un rulment. Am scos peridocul de pe rampa, am mers la un garaj unde am schimbat cablul si rulmentul si m-am intors (dupa ce am facut o noua programare) tot acolo.
Am scos certificatul de autenticitate si ITP-ul pe 2 ani fara sa imi reproseze nimeni ca am venit cu peridocul incarcat cu barca pe el. Dimpotriva, barca a fost subiectul unui interes mai mare decat gasirea vre-unui nod in papura la peridoc.
Salut,
Daca peridocul e inmatriculabil, adica ai certificat de omologare si a fost inmatriculat in Germania, cu contractul de v/c poti obtine un numar rosu provizoriu de la politie- asta iti trebuie oricum daca vrei sa ajungi cu peridocul pe rotile lui la RAR. Planul B e sa-l duci pe platforma ceea ce mi se pare f complicat si costisitor, ca si varianta cu macaraua. Daca nu vrei sa te duci cu barca la RAR (nu prea inteleg de ce?) poti s-o pui pe apa in Snagov de exemplu si sa te duci apoi cu peridocul la RAR. Eu am fost cu barca pe peridoc la RAR si pentru ca am detarat peridocul ca sa-l pot trage cu masina si permisul din dotare.
Oricum, ma repet, verifica masa maxima autorizata a peridocului, a ansamblului (peridoc + masina tractoare) vs masa maxima ce se poate trage cu permisul pe care-l ai (cu B-ul = 4250 kg) si ceea ce scrie in talonul masinii tractoare. Lasatul si mai ales scosul din apa solicita serios ambreiajul masinii!
Sunt curios, ce-i cu sobita aia? Merge cu GPL? Cat curent si cat gaz consuma?
Toata actiunea asta a ta e foarte similara cu ceea ce am patit eu!
Toate cele bune!
In legatura cu motorul termic, nu trebuie sa fie instalat direct pe placa din pupa barcii. Poti face o mica platforma rabatabila pe care o lasi in jos la manevre. Iti trebuie deasemenea un prelungitor de mansa ca sa poti vedea in fata si manevra in acelas timp.
Sa o luam pe rand, la treaba cu macaraua m-am gandit si eu, dar cand am auzit cat imi cere, am renuntat instant :) Vroia 600 lei pentru fiecare operatiune, deci ar fi costat 1200 lei in total coboratul si urcatul la loc pe peridoc.
Ies mult mai ieftin daca duc barca cu tot cu peridoc la Giurgiu, o las la apa acolo si fac RAR-ul la Giurgiu.
Pai problema e ca s-au luat toate cele 3 numere rosii (asa era cand l-am cumparat) si oricum l-as duce la RAR trebuie sa-l duc pe platforma.
Exact aceeasi problema o am si cu cablul de frana de mana si inainte sa-l duc la RAR i-as fi facut o revizie sa verfic si franele sa fie totul ok, asta-i in mare motivul pentru care as fi vrut sa dau barca jos si sa-l transport mai usor pana la RAR, ca sa-l duc cu tot cu barca trebuie o platforma mare de 7,5T pe alea mici nu intra.
Da, pai si eu as vrea sa fac operatiunea asta, el are acum 2500kg masa max. admisa, masina are inca vreo 2500 masa max., deci depaseste cu mult.
Chiar vroiam sa intreb, cum se face detararea, adica il poti detara la cate KG vrei tu, il inspecteaza ei si spun la cat il pot detara?
Cu lasatul la apa, as vrea sa o tin fie pe apa tot sezonul undeva in delta (daca gasesc) fie intr-o parcare si sa se ocupe ei de lasat/scos daca gasesc iarasi o oferta buna. Gasisem undeva in vara asta o parcare cu lasatul/scosul gratuit, dar nu mai stiu unde era :)
Cu sobita, in principiu e super ok, am una relativ identica pe rulota (doar ca nu merge in mers) si face o caldura de nu poti sa stai in rulota, la 0 grade afara face cam 20 grade in interior data undeva pe mediu, are termostat, cel putin asta de pe rulota are o flacara de veghe si cand ajunge la temp. stabilita porneste o a 2-a flacara mult mai puternica.
Specificatiile ei sunt cam asa:
Rated thermal output 3700 W
Fuel consumption 150/ 310 g/h
Air flow rate Approx. 70/102 m3/h
Power consumption at 12 V 1,0/2,3 A
Weight 8,6 kg (Trumatic E 4000)
Sunt date 2 valori deoarece pe termostatul din cabina are 2 puteri cu care sa mearga cred, 1 si 1/2 + un reglaj al temperaturii..
Am atasat si o poza (de pe net) cum arata, pe cele 2 tubulaturi care se vad sufla aer cald (sau pe unu trage aer de afara si pe altul sufla) - inca n-am pornit-o, iar prin toata barca sunt trase niste tuburi cu aerisiri pe care vine aerul cald. M-am mai uitat acum pe o schema si cred ca functioneaza ca o centrala de casa cu tiraj fortat, trage aer pe langa cos si scoate gazele prin centru. Iar asta nu cred ca are flacara de veghe, are o placa electronica si cred ca se aprinde doar cand functioneaza, cand ajunge la temp. stabilita se opreste de tot.
Deci ca si consum cred ca e identica cu cea de rulota, cu o butelie de 10L de GPL am stat cam o saptamana cu caldura pornita. Curentul cel mai mare cred ca-l mananca ventilatorul ala, dar daca ai o baterie (separata) de 100-150A si poate mai si pornesti motorul te tine si asta cam tot o saptamana.
Referitor la motorul auxiliar, deci tu zici ca pot pune unul si cu cizma scurta, undeva mai jos si mai departe de pupa barcii incat sa nu loveasca mansa lui? Si pe aia s-o prelungesc cu un fel de L? Sau se schimba mansa cu alta? Ai gasit vreo poza asemanatoare pe net? Ca eu am tot cautat si n-am gasit ceva similar.
De accord, hai s-o luam pe rand.
Nu inteleg treaba cu cele 3 numere rosii dar tu, ca nou proprietar, in mod sigur vei gasi intelegere la politia rutiera ca sa-ti dea un numar pentru o luna de zile, sa-ti rezolvi problema. Nu rezolvi din prima, te duci in audienta la sef, plangi , rogi frumos si o rezolvi.
Problema e ce rezolvi.
Trebuie sa faci inmatricularea peridocului la o masa maxima admisa care sa-ti suporte barca cu tot ce ai in ea (ca altfel la primul control cu cantarire dai de alta belea...), sa ti-o suporte masina atat fizic cat si in hartii si sa se potriveasca cu carnetul tau. Deci nu iti spune nimeni la cat o poti detara, tu propui si ei accepta sau nu, asa ca ai grija ce-ti doresti! Detararea nu e o treaba simpla si pentru un drum la Tulcea poate nici nu merita.
Daca trebuie detarat ai doua cai. Cea mai simpla cale este sa te adresezi producatorului si te oferi sa il si platesti pentru serviciu! Ii ceri un certificat revizuit la masa maxima admisa dorita de tine si placuta pe care o prinzi de sasiu in locul celei vechi si te duci cu toata marfa la RAR. Daca nu te intelegi cu producatorul si n-are reprezentant in Romania poti sa te adresezi cu o scrisoare inregistrata directorului RAR. La scrisoare atasezi certificatul peridocului, dovedesti ca te-ai adresat producatotului si n-ai primit raspuns, dovedesti cu actele barcii ca impreuna cu masa proprie a peridocului nu depaseste masa maxim admisa la care soliciti retararea si speri ca intr-o luna de zile primesti raspuns favorabil. Nu functioneaza intotdeauna ....
Daca ajungi sa te duci la RAR pe una din caile de mai sus peridocul trebuie sa fie OK dpdv tehnic. Daca trebuie detarat e bine sa te duci cu barca pe el, ca sa constate ei ca nu depasesti greutatea declarata.
Eu am gasit in Delta parcare cu serviciu de lansare/recuperare din apa, pe bani desigur! Nu-ti dau detalii pana nu-l intreb pe om daca mai are locuri. La Murighiol -vis-avis de parcarea Cormoran insa e unul sigur caci i-am vazut masina in curte. Nu te sfatuiesc sa lasi barca pe apa.
M-am edificat cu sobita, e ceva similar cu ce am eu.
Suportul de atasare a motorului auxiliar e o solutie clasica, uite un link:
http://www.yacht-tng.com/search?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=motor+auxiliar&submit_search= (http://www.yacht-tng.com/search?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=motor+auxiliar&submit_search=)
Iti mai dau un sfat: nu te uita dupa "gratis" sau "solutii ieftine" caci scumpul mai mult alearga!
Bafta!
Din cate stiu eu, poate ma insel, pt orice masina, vehicul, etc.. poti sa iei numerge rosii de maxim 3 ori, fac verificarea dupa seria de sasiu, nu conteaza judeul de unde le-ai luat. Dupa aia la revedere.. probabil s-au gandit asa sa nu iei nelimitat numere rosii fara sa inmatriculezi caruta.
Acum e o idee sa ma duc in audienta la un nene pe acolo sa-l rog daca poate sa faca o exceptie.
Mda, suna complicata treaba cu detararea, mai bine-l las asa, momentan am doar B-ul, dar mai bine fac B+E decat sa ma complic cu detaratul sau mi-l duce cineva pana in zona Tulcea ca oricum probabil acolo o sa zaca tot timpul nu ma plimb cu el.
Referitor la parcare, barca o lasi/ridici tu singur din apa? Mi se parea mai comod/ieftin sa stea pe apa, asa daca o tin in parcare fie platesc lansatul, fie o lansez singur, dar dupa cum ai zis, depinde si de rampa te chinui, nu-i tocmai o barca micuta.. Nu recomanzi lasatul permanent pe apa din motive de siguranta banuiesc, nu? Nu exista si "marine" cat de cat pazite? Gasisem ceva in Tulcea la un ponton (aveau si parcare pe uscat) dar n-am discutat detaliat de securitate daca e pazita acolo.
Tu ce sistem de incalzire ai, tot pe GPL?
Acum in legatura cu motorul auxiliar, vazusem suporturile alea dar nelamurirea era legata de faptul ca motorul va fi mult mai jos si mai departe de partea de sus a pupei. Da, cred ca un prelungitor care sa vina pe diagonala ar face treaba, doar ca la motorul care-l am acum, un Johnson de 15CP acceleratia e pe niste rotite dintate, daca ridici manerul nu mai cupleaza :) Banuiesc ca se poate modifica cumva.. Mai studiez..
Am gasit si niste poze interesante pe net, steeringul se rezolva cu un brat legat de cizma inboardului, nu stiu acceleratia... probabil o mansa separata pt. el.
Salut,
Referitor la detarare- e alegerea ta!
Parcarea la care tin eu barca imi asigura lansarea /recuperarea 24/7 contra 50 lei. Din punctul asta de vedere omul e foarte parolist, anunt cand vin si gasesc barca scoasa, imi incarc bagajele -multe, frate de fiecare data, parca ma mut!- si ma lasa la apa, dureaza 10 minute. Barca mea este grea si nu vreau sa-mi stric masina. M-a lansat la apa si cand il avea pe socru-sau mort in casa. La recuperare, la fel, anunt ora la care ajung si-l gasesc la rampa, de unde ma duce in curte, unde i-am lasat masina descarc si plec.
Mai face si mici reparatii/intretinere, gen conservare motor de iarna, schimb ulei, curatenie, etc, toate contra cost. Imi aprovizioneaza benzina de la statiile de pe mal cand am nevoie. M-a ajutat si cu inspectiile caci cei ai locului se cunosc bine intre ei.
Nu mi-a lipsit niciodata nimic de pe barca si mai are grija sa nu se scurga apa de ploaie, sa nu stea zapada, etc. Am avut o problema cu invazia de rozatoare dar a fost vina mea ca am lasat nada prin barca. Acum m-am invatat minte, nu mai las nimic de ros si am pus si un pest repeller.
O barca care sta pe apa are, in afara de problemele de securitate, probleme cu algele si scoicile- oricat de buna ar fi antivegetativa, ceva, ceva tot se depune. In plus si adusul lucrurilor la si de la barca e problema caci nu ajungi cu masina la cheu.
Apoi, un loc la cheu este in mod categoric mai scump decat un loc intr-o curte pe mal. Eu dau 200 lei/luna de vara si 150 lei /luna de iarna. Nu prea am vazut "marine" prin zona. In schimb parcari pe mal sunt mai multe. Depinde si de zona ta tinta, caci deplasarea pe apa nu e deloc ieftina. Chiar sunt curios cat iti va consuma!
Eu am un sistem de incalzire Eberspacher care se practica la tir-uri si dubite (similar Webasto sau Siroco). Pe el scrie un consum de curent 30W (suflanta, bujia incandescenta si injectorul) si 1800 W putere de incalzire -arhisuficient pentru cabina mea. Ii pun si poza daca ma lasa sistemul.
Eu n-am motor auxiliar (am un outboard Honda 115 CP) si nici nu simt nevoia. Pot face manevrele uzuale cu el, iar in rarele ocazii cand am dat la spining de pe barca asta m-am lasat in vant. Eu zic sa verifici manevrabilitatea cu inboard-ul tau si sa te hotarasti dupa aia. Trebuie ca inboard-ul sa-ti mearga brici caci la cat de mare ti-e barcazul cu un auxiliar de abia te tarasti.
Multa bafta!
Da, momentan tin barca intr-o curte in Bucuresti, la primavara vreau s-o duc in delta, daca mai area locuri libere tipul asta o sa te rog sa-mi dai si mie telefonul lui.
In vara asta n-ai avut probleme cu apa scazuta pe canalul ala de la Murighiol? Eu aproape am esuat pe acolo cu pneumatica.
Motorul auxiliar as fi vrut sa-l am in general doar in caz de backup, daca se intampla ceva cu ala inboard. Am mai patit pe mare, tot cu pneumatica (e mare, are 4.8m) sa-mi crape motorul si n-a fost prea funny sa vaslesc pana la mal, era si destul de agitata marea ;D
Salut,
Ti-am pus pe mesaj privat numarul de telefon al omului.
Nu trec prin Murighiol ci pe Litcov de la capat sau pe Canalul 36 caci am batut mult Chilia.
In Murighiol s-a deschis o rampa -cred ca este privata si are si parcare - direct in Bratul Sf Gheorghe
Din Murighiol se poate intra pe Litcov prin canalul Filat -vezi site-ul GDD al lui Pupezica- si eviti apa mica de pe lacul Uzlina.
Toate cele bune!
Alex, te rog da mi si mie numarul de la omul cu marina, unde tii tu barca, multumesc
Salut,
L-am dat pe mesaj privat!
Toate cele bune!
Revin cu updates si o intrebare; din lipsa de timp barca a stat la un atelier care trebuia sa-i faca o revizie/verificare, dar timp de 3-4 luni nu s-au apucat de ea. Peridocul l-am inmatriculat in Bulgaria din lipsa fiscal pt. nr. provizorii (o mizerie) iar barcuta in Romania, la Snagov. I-am mai facut niste lucrari de mentenanta pe la motor si am observat acum ca in in 2 locuri undeva spre pupa osatura care este din lemn si invelita in fibra este crapata.
Am scormonit pe acolo, lemnul nu arata prea bine (e destul de putrezit) si nici fibra, intrebarea este cum pot face reparatia, intari din nou zona respectiva? Problema e pe o lungime de aprox 15-20cm, in rest pare sa arata ok.