Va salut,
Dupa ce am achizitionat un motor Tohatsu MFS 20D am simtit cat de greu imi este sa il ridic. Daca a folosit cineva dispozitivul din adresa de mai jos va rog sa-mi spuneti parerea dvs.:
http://www.cmcmarineproducts.com/products/Outboard-Tilt-and-Trim/CMC-Tilt-and-Trim/CMC-PT-35-Tilt-and-Trim-for-up-to-35-HP (http://www.cmcmarineproducts.com/products/Outboard-Tilt-and-Trim/CMC-Tilt-and-Trim/CMC-PT-35-Tilt-and-Trim-for-up-to-35-HP)
Va multumesc,
Mandache
Am incercat eu sa l produc ... dupa multe calcule a iesit cel mai ieftin sa achizitionez un trim normal sh , cu modificari simple se poate asimila de la orisice motor !iar la ce teuiti tu este ...extreme de scump !daca vrei sa intram in amanunte ma suni sau privat !
Sunt foarte scumpe; in jur de 700 $.
Incearca sa cauti din dezmembrari de le motoare Tohatsu direct trim pentru motorul tau.
Va multumesc pentru raspunsuri. Intradevar, investitia este cam mare, dar motorul este nou, in garantie, iar de la service m-au cam decurajat sa instalez un trim electrohidraulic pe motor.
Ma mai gandesc!
Cu stima,
Mandache
Citat din: mandache din Aprilie 06, 2017, 04:17:10 PM
...., in garantie, ....
Vezi sa nu duca la piederea dansei, adica a virgarantiei, operatiunea de implementare trim!
OFF Topic - ce service asigura garantia ptr Tohatsu?
;D ;D ;D Buna asta de dimineata !!! asa ti au spus ? ca practic daca ridici motorul pierzi garantia!!?? ;D ;D se strica giroscopul !!!! ;D merita sunati meseriasii astia de la Toha sa I intrebam cum se intretine inclinometrul la mot de 20 !! ;D ;D ;D :D
Din discutia cu cei de la service mi s-a spus ca montarea unui trim electrohidralic este o operatie costisitoare, nu o sa fie la fel cu cel montat din fabrica si nu merita sa fie executata. Am mentionat ca motorul este nou, in garantie, presupunand ca daca am fost discret refuzat pentru un trim nou, pentru altul din dezmembrari nici nu se mai pune in discutie.
Cu stima,
Mandache
Eu as incerca sa fac rost de un mecanism de trim sh, si sa construiesc modelul de jacking plate prezentat la inceputul topicului. In cazul asta nu se intervine deloc la motor, iar bascularea se face exclusiv din jacking plate.
Teoretic , orice barca ar trebui sa aiba un jake plate pe post de adaptor motor si barca . Adica orice motor cu diferite lungimi de cisma il pui pe barca si daca shimbi mai multe motoare nu mai dai gauri in oglinda .
;D :D Asta seamana cu daca iei un logan sa aibe si suporti pt motor de ferarii !!! constructorii de serie au marja de numai 2-3 motoare ! nu fac teste cu toate tipurile ! ce facem noi depinde de cata rabdare avem sa aducem altceva cat mai aproape de performanta ansamblului !! ;D
;D ;D ;D ;D Teo cand gasesti un logan fara motor sa ma anunti si pe mine . Bine-nteles nu la dezmembrat . ;) buna comparatie ......
Cred ca trebuie sa se faca diferenta intre tilt & trim plate si jack plate. Jack plate este folosit pentru a ridica motorul mai ales la barcile cu tunel (MOSCA) care merg pe ape de mica adancime - shallow water. Tilt & trim plate este ceea ce cauti pentru usurarea operarii motorului.