Bună seara!
Am următoarea problemă cu motorul yamaha, 2 timpi, 4 cp, fabricat în 2000. Jetul de răcire care iese din motor rămâne aproape fierbinte, iar cam după 30 de minute, pârghia de cuplare a elicei se blochează (probabil supraîncălzire). Am schimbat rotorul, dar problema persistă.
Verifica tot traseul, inclusiv termostatul. Cand ai dat jos rotorul era intreg?
Rotorul nu fusese schimbat niciodata. Era un pic uzat. Nu am reusit sa vad unde este termostatul.
Nu are termostat ! apa asa trebuie sa fie fierbinte ! atentie sa nu se ingusteze gaura de la indicatorul de raciere, dar nici nu l mari !
Citat din: teo pes din Septembrie 20, 2017, 09:51:11 AM
Nu are termostat ! apa asa trebuie sa fie fierbinte ! atentie sa nu se ingusteze gaura de la indicatorul de raciere, dar nici nu l mari !
La al meu motor yamaha 4b de ce jetul este rece? Cizma /coloana este calda la atingere dar jetul dupa 7 ore de mers era tot rece
Citat din: timberland0910 din Septembrie 20, 2017, 02:39:49 PM
La al meu motor yamaha 4b de ce jetul este rece? Cizma /coloana este calda la atingere dar jetul dupa 7 ore de mers era tot rece
Nu o fi asa de colmatat ! cu toate ca atunci cand este colmatat nici nu are timp sa se incalzeasca ! eu il desfaceam in sec 2 !sa caut niscavai poze sa l vedeti desfacut ! ::)
Citat din: teo pes din Septembrie 20, 2017, 03:12:20 PM
Nu o fi asa de colmatat ! cu toate ca atunci cand este colmatat nici nu are timp sa se incalzeasca ! eu il desfaceam in sec 2 !sa caut niscavai poze sa l vedeti desfacut ! ::)
Teo , daca se infunda pe apa , cam care ar fi pasii/operatiunea de desfundare?..la mine nu e cazul ca are doar 17 ore de functionare dar e bine de stiut..
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Cea mai sigura sa l desfaci ..nu este vun reactor !!..cu o trusa de fixe una de surubelnite si una de tubulare pana la 14 il faci palanga n 10 min !, de fapt pt decolmatare dai numai capul motor jos de pe cizma , cureti talpa si dupa curatarea mecanica cu atentie a orificiilor din blocul motor faci 1kg de solutie din .. si apa calda si umpli motorul incet si cu rabdare (face reactive, spuma! ), lasi pana a 2a zi si speli cu apa ,substanta nu ataca Al si nici garniturile !
Altfel sa-l pui sa mearga n ,,butoi" cu solutie ..dar... tot trebuie sa verifici turbine pompei si nisipul nu stiu cat iese afara !
Vă multumesc tuturor! Am găsit defecțiunea: termostatul era colmatat complet.
Am o întrebare: La ce servesc cele trei ,,furtune,, conectate împreună? (atasez foto). Am desfăcut unul-nu circulă nimic prin el.
Am rugamintea cand ai timp sa ne faci o poza unde I termostatul , furtunele cred ca sunt vacumurile de carter!