Cap Compas

Constructii si reparatii de ambarcatiuni => Intretinere si reparatii instalatii si echipamente => Subiect creat de: gabriel.c din Iunie 02, 2019, 09:52:40 AM

Titlu: Transformare peridoc
Scris de: gabriel.c din Iunie 02, 2019, 09:52:40 AM
Salut,știe vreun coleg ce presupune și dacă se merita sa transform un peridoc fără frânare într-unul cu frânare .Aici ma refer la costuri ,munca ....
Mulțumesc.
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: stefand600 din Iunie 02, 2019, 11:30:09 AM
In primul rand costuri considerabile, dupa, problema ITP-ului. Merita de la inceput sa fie luat cu frana
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: kama3 din Iunie 02, 2019, 11:31:51 AM
Intrebarea e de ce vrei sa faci asta?
Daca vrei sa-l modifici pentru a cara mai mult cu el, trebuie sa te gandesti ca el a fost proiectat pentru o anumita sarcina maxima. Sasiul ar trebui sa-ti suporte o supragreutate si asta nu o poti face doar sudandu-i niste fier suplimentar, ci punand profile mai groase si apoi reclaculand disiparea greutatii pe intreg ansamblul.
Din punctul meu de vedere nu merita pentru ca o sa ai o struto camila.
Si nici economie mare nu faci.
Cea mai scumpa piesa la un peridoc e puntea, adica tocmai piesa principala ce ar trebui inlocuita.
Daca ai nevoie de un peridoc cu o sarcina mai mare, atunci vinde-l pe asta pe care il ai si fa unul de la zero (conform necesitatilor), sau cumpara unul conform necesitatilor.
Cat dai pe materiale si pe reomologare chiar nu merita deranjul.
Dar, spune-ne si motivul pentru care vrei un peridoc cu sistem de franare

Intre timp am vazut ca a postat si stefan600.
Problema ITP-ului nu trebuie luata in calcul. Banuiesc ca nu vrea doar modificare fara o reomologare pentru ca in lipsa reomologarii caracteristicile remorcii raman cele din talon si atunci legal nu poti cara mai mult.
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: gabriel.c din Iunie 02, 2019, 01:25:51 PM
Salut, peridocul are o punte omologata de producător la 1000 kg,(cu plăcută separată pe punte. )dar e omologat total la 750 kg
Încă nu l-am înscris ,abia l-am adus de afara împreuna cu barca.
Barca are 550 kg +150 motorul și ma gândeam sa nu ma împingă la drum.
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: kama3 din Iunie 02, 2019, 01:44:53 PM
Cu ce masina il tragi?
Ce masa maxima tractabila are masina cu/fara sistem de franare?
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: gabriel.c din Iunie 02, 2019, 03:53:42 PM
Mașina are masa MAX admisă in ansamblu de vehicule 4410 kg iar proprie 2540
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: mariusm piesenoi111 din Iunie 02, 2019, 05:36:22 PM
Nu te va împinge în veci....dacă mergi cum trebuie sa mergi cu peridoc dupa tine
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: mariusm piesenoi111 din Iunie 02, 2019, 05:37:26 PM
Masa proprie 2450kg? ....Hummer? :)
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: Mihai-Andrei Manea din Iunie 02, 2019, 09:30:09 PM
Lasa Mariusm ca nici cu Amarok-ul nu mi-e rusine [emoji23][emoji106]!!!...tot 2,5 t are, nu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: mariusm piesenoi111 din Iunie 03, 2019, 12:54:44 AM
Nu știu....nu sunt fan VW.
Dar poate Ranger-ul are ceva greutate....😂🤔
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: cristizz din Iunie 03, 2019, 07:39:38 AM
Am tractat multa vreme o remorca de 750kg detarata la 650kg (altfel depaseam mmta 3500) cu o LC120 care are 2150kg masa proprie.
Nu am simtit niciodata ca i-ar trebui frana proprie,  nici chiar atunci cand am incarcat-o spre 1000kg.
Cred ca e o complicatie inutila.
Titlu: Re: Transformare peridoc
Scris de: gabriel.c din Iunie 03, 2019, 08:34:29 AM
Salut ,mulțumesc pentru răspunsuri .Masa proprie la mașina este 1955 kg .Maxima admisă este 2510 la mașina ,iar in ansamblu 4410. Dar am înțeles ca nu e o varianta buna sa transform peridocul.