Buna Ziua ,
Va deranjez cu 2-3 intrebari ,sunt pescar de crap si vreau sa avansez de la o lotca de la Bratesul la o pilotina mica care sa se simpta bine cu un motor de 20 cp.
Imi plac Shetlandurile si sunt in Anglia ,ce model de Shetland credeti ca face fata la navigatia de pe Dunare cu motor de 20 cp ?As vrea sa nu o inmatriculez , ce acte sa cer de la proprietarul din Anglia ptr. barca , ptr. peridoc , ptr. motor?
Aveti in comunitate pesoane care transporta pe platforma din Anglia barca cu peridoc sa le contactez ptr un pret de transport ?
Multumesc anticipat
Shetland nu prea se impaca bine cu 20 cp.Cauta o barca de deplasament,astea-s de glisare si merg cu motorizari de la 50 in sus.
Multumesc de raspuns , nu doresc sa o inmatriculez si tin sa aibe cabina , nu stiu ce inseamna barca de deplasament ,poti sa mi indici la ce modele de barca ai facut referire ? Multumesc
Salut.Pilotina[asa le-au numit italienii] ,dupa mine ar fi cea mai buna alegere pt.delta.Eu sunt unul din posesorii de pilotina si am definitivat amenajarile la ea,mai putin peretii detasabili ai hard-topului,adica a inchiderii totale a barcii.Cauta pilotine[chiar si aici pe forum],dar du-te si pe ''google''fratele cel mare...Uite cum arata una din ele la 5 m.
Poza e facuta inainte de reconditionare
maine voi pune poze proaspete,dar t cauta pe net
Multumesc de raspuns , Am vazut poza , nu stiu ce model este si daca are corespondent pe aici prin Anglia , arata bine , ce greutate are echipata ? A-ti testat-o cu 20cp ? pe Dunare ? Multumesc
Daca esti in Anglia esti fericit!!!Au englezoii niste cabinate ...Uitata-te pe gumtree si cauta fishing boats.Unde ve-i gasi cabinata echipata cu motor pana-n 20,baga-te si fa ''sapaturi''.Baga-le pe aici sa vedem si noi.A mea este model ''PICI'' facuta de broscari.Am testat-o cu 25 si merge naspa 17-18 km la ora.Am echipat-o cu 8 si merg cu 14 ....
cam asa arata a mea
inca
Multumesc de raspuns , am inteles cam ce fel de barca , poti sa trimiti dimensiunile care le are pilotina ta si ce greutate ?
Au multe barci pe aici si care sunt lucrate unele pentru ocean ,altele pentru canalele lor ,care nu prea bat cu conditiile de pe Dunare in care ai curent ,bate vantul .
O sa pun anunturi cu barci .
Daca este cineva care a adus din Anglia barca pe peridoc din Anglia cu masina imatriculata in Anglia ,sa imi impartaseasca din experienta .. ce acte trebuie ,daca a avut probleme pe drum.
Pentru inmatriculare peridoc din Anglia, care nu are acte , in Romania ,ce trebuie si cat costa .
Eu ma orientasem spre o barca family shetland,cu un 20 cp ,cam ca cea din fotografie.
Multumesc anticipat.
Salutare
Am adus eu acum vreo 8-9 ani barca din UK cu masina de UK
Nicio problemă și nu aveam nicio barca la barca sau peridoc (ca asa sunt englezii)
Aveam doar un Bill of sale de mână
Merge brici
5 m lungime .Greutatea cu aproximatie....habar n-am...Sincer ,banuiesc 250-300 kg.
Asa arata o barca de deplasament,respectiv PICI a mea.
Peridocurile de anglia se inscriu cam greu.Sunt sigur persoane care au trecut prin asta si ne spun si noua ce acte sunt necesare.
Citat din: mariusm piesenoi111 din August 11, 2019, 09:40:02 PM
Salutare
Am adus eu acum vreo 8-9 ani barca din UK cu masina de UK
Nicio problemă și nu aveam nicio barca la barca sau peridoc (ca asa sunt englezii)
Aveam doar un Bill of sale de mână
Merge brici
Multumesc de raspuns , ai ceva recomadari ? ce costuri au fost in afara de combustibil ? Multumesc
Citat din: dany din August 11, 2019, 09:52:49 PM
5 m lungime .Greutatea cu aproximatie....habar n-am...Sincer ,banuiesc 250-300 kg.
Asa arata o barca de deplasament,respectiv PICI a mea.
Peridocurile de anglia se inscriu cam greu.Sunt sigur persoane care au trecut prin asta si ne spun si noua ce acte sunt necesare.
Multumesc de raspuns , latimea cam cat ar fi ? Multumesc
2m la cuplu maestru[cea mai mare latime la copastie=pt. cazul cand nu stii,...sorry]
shethlandul family are 5,7 m?daca e asta are 500 kg ,lejer...Motor de 90-115 cai.Poti merge si cu 20 de cai ,incet ce-i drept.
Multumesc , cam 5,2 m ,depinde de model si an de fabricatie, as vrea 2m la pupa , stiu ca probabil la 500+ 2-300 alte kg in ea nu are de gand sa fuga , nu vreau performante sau confort , vreau sa o conduc in siguranta , sa am o mica rezerva de putere in motor ,vreau sa pot dormi in ea si sa nu mai stau in fund in lotca cate 12 ore pe zi, Multumesc
Salutare,din Uk dacă vrei sa o aduci pe rotile peridocului și ai mașina înmatriculata in Anglia ,nr de la mașina de la spate îl pui la peridoc si vii acasa.
Atenție însă la starea lui tehnica ....ca sunt cam praf și ai ceva km de făcut.
Pentru înmatriculare îți este de-ajuns și un act de mâna in care sa fie trecută seria peridocului.
Acasa traduci /legalizezi apoi la poliție nr roșii(declarație la notar ca nu provine din furt) și la RAR cu programare mergi la inspecție. Dacă e ok tehnic si vizual vei reuși să-l înmatriculezi relativ ușor (cu ceva costuri bineînțeles).
Cu barca la capitanie e cam la fel de complicat dar rezolvi cu acte de mâna la fel traduse și legalizate .Englezul trebuie să-ți declare pe propria răspundere in actul de vânzare ca barca și motorul nu au fost înmatriculate in Anglia(unde bărcile pana in 10 m nu se înmatriculează ),in caz contrar trebuie să-ți dea certificat de radiere. Mai ai nevoie la barca sau motor dacă sunt fabricate după 2005 de certificate de conformitate pentru inspecția tehnica .
Personal cred ca te cam încurci cu barca veche ....dar e alegerea ta .
Spor
Multumesc de raspuns , daca barca este de 5 m si motorul pana in 20 cp trebuie sa fac ceva acte in romania sau pot naviga cu actele din Anglia eventual traduse ? Multumesc
...Mai ai nevoie la barca sau motor dacă sunt fabricate după 2005 de certificate de conformitate pentru inspecția tehnica ,, ? certificate din Anglia ? sau le scot din Romania ? Multumesc
Certificatele de conformitate (dacă sunt după 2005 fabricate) le iei de la proprietar .
Cât despre shetland ....sunt bărci bune ,stabile dar și grele totodata ,deci cu 20 cp te cam uiți la ea cum merge doar in deplasament.
Ai grija la fundul dublu sa fie fără spuma îmbibată cu apa ca altfel ajungi cu ea la doctor. (Ăla de bărci )Cabinata aia ce ne-ai arătat-o in poza ca sa gliseze o sa vrea fel puțin 75cp. (2 pescari și bagaje)
Multumesc de raspuns , deci ..daca barca sau motorul sunt fabricate dupa anul 2005 trebuie sa aiba un certificat de conformitate care se gaseste la proprietarul englez.
Cum pot sa aflu daca spuma din barca este plina de apa ? ,ma gandesc ca nu ma lasa sa-i dau o gaura...Sau la ce pot sa ma uit sa-mi dau seama de starea ei , englezi nu prea pun pret pe anul de fabricatie.
Pot naviga si circula cu actele din Anglia la barca daca este de 5m si motorul de 20 cp ,fara sa inmatriculez sau sa declar la fisc nici motorul nici barca ?
Multumesc
Nu trebuie sa o înmatriculezi ,actele de Anglia o sa ateste ca e a ta și e cumpărată "ziua".
Despre fundul dublu nu tre sa dai gaura pt ca barca sigur are una sau mai multe deja făcute .Acolo unde sunt montate picioarele de scaun sau cel pentru masa dacă le scoți o sa vezi .
Poți sa o clatini sa auzi dacă clipocește ceva in interior.
Dar nu te grăbi ca aici pe forum sunt mulți colegi meseriasi care pot sa te îndrume cu argumente pertinente către o barca buna .Doar sa ai răbdare (știu ca e greu) dar altfel o sa cam arunci bănuții pe o coaja care nu e sigur ca va pluti.
Multumesc mult de sfaturi , astept sfaturi de la persoane cunoscatoare , multumesc.
Sunt barci semicabinate de pescuit cu cabina mult inspre prova si puntea libera cu spatii depozitare sub paiol pe care le poti inspecta usor.Daca cabina ti se pare mica o prelungesti cu prelata si ce mai trebuie....Pescarii englezi ies cu ele pe mare cu motoare de 8-10 cai.Vezi in zona Swansee[cred ca am scris bine],ca exemplu.Cauta in zonele de coasta.
In Anglia gasesti BONWITCO 449 care se misca foarte bine cu 20 HP. Exista si cabinata si semicabinata. https://boats-from.co.uk/not-specified/bonwitco-449-16ft-fast-fisher-100730
Astea sunt barcile la care faceam referire.Multumesc Stefan!
Barci de pescuiala,clar.
Citat din: dany din August 12, 2019, 06:46:50 AM
Sunt barci semicabinate de pescuit cu cabina mult inspre prova si puntea libera cu spatii depozitare sub paiol pe care le poti inspecta usor.Daca cabina ti se pare mica o prelungesti cu prelata si ce mai trebuie....Pescarii englezi ies cu ele pe mare cu motoare de 8-10 cai.Vezi in zona Swansee[cred ca am scris bine],ca exemplu.Cauta in zonele de coasta.
Cu mențiunea că zona aia nu prea e în Anglia ci în Tara Galilor (Sheep shagers area) :)
Multumesc de sfaturi , nu stiu daca au fund dublu si spuma , exista modele englezesti cu cabina inchisa care sigur nu au fund dublu ? Nici nu stau in zona de barci ,sunt in Hereford si ma documentez de pe internet..
Salut, nu toate au fund dublu și nu toate cu fund dublu cu spuma au apa in el.Eu am fost posesor de shetland 536 pana săptămâna trecută care n-avea apa in spuma din dublu fund(știe Dany ca el a mai aranjat la ea câte ceva )
Oglinda să-ți fie buna (neputrezita)și in rest ...i o mai aranjezi cu vreun coleg dispus sa te ajute.
Dacă te-ai hotărât pe una englezeasca ia in calcul ceea ce te-au sfătuit colegii in mesajele anterioare.
Imi dau seama ca ar trebui sa i-au in considerare un motor mai mare ,
O intrebare daca am barca mai mica de 7 m deci neinmatriculata , inchiriez un motor mai mare de 20 cp declarat sau inmatriculat de la o persoana ,pot sa il pun pe barca , si sa merg cu el ? Multumesc
Daca ai motor mai mare de 20 CP, indiferent de lungimea barcii, trebuie inmatriculata.
Citat din: galateanu din August 13, 2019, 08:20:19 AM
O intrebare daca am barca mai mica de 7 m deci neinmatriculata , inchiriez un motor mai mare de 20 cp declarat sau inmatriculat de la o persoana ,pot sa il pun pe barca , si sa merg cu el ?
Raspuns scurt: NU !
Explicatia se regaseste in legislatia aferenta navigatiei in Romania.
- Barcile cu lungimea de cel mult 7m, pot circula neinmatriculate. Ce e peste fix 7m, se inmatriculeaza.
- Motoarele nu se inmatriculeaza decat cu barca la pachet. Conditia de inmatriculare obligatorie este de la putere de peste 20CP in sus. (asta raspunde si la intrebarea dvs. de mai sus).
- puteti naviga fara permis de conducator de ambarcatiuni, numai daca folositi un motor cu puterea de max. 5CP. Pentru folosirea motoarelor cu puteri mai mari de 5CP, trebuie sa obtineti permis.
Ca exemplificari:
- daca aveti o barca (de orice tip) cu lungimea maxima de 7m si un motor cu puterea de max. 5CP (autentica si certificabila in cazul unui control in care nu puteti "cadea la pace"), atunci puteti naviga fara permis. Din pacate, nu si oriunde pe cursul Dunarii.
- daca aveti o barca cu lungimea de 5m si un motor cu puterea de peste 5CP *si* max. 20CP, nu trebuie sa inmatriculati barca, dar va trebuie permis. Daca nu inmatriculati barca, nu puteti naviga pe orice zona de pe Dunare (cf. unor avize ale ANR, nu puteti incalca senalul navigabil - aspect care va limiteaza foarte mult libertatea de miscare).
- daca aveti o barca, sa zicem gonflabila cu lungimea de 3.3m si un motor de 5CP, nu aveti nevoie de permis si nici de inmatricularea barcii; dar fara s-o inmatriculati, nu puteti naviga in zonele dunarene care presupun sa ajungeti in senalul navigabil, fie chiar si doar daca nu trebuie decat traversat.
Motorasele de 5-10CP se vor descurca greu la mersul in amonte (daca va intoarceti mergand impotriva curentului Dunarii).
Asadar, pentru o barca cabinata in care sa stati 2 pescari (mai ales de crap) cu toate echipamentele necesare si sa puteti face o excursie dus-intors in conditiile in care s-ar putea sa aveti nevoie sa invingeti si curentul Dunarii sau valurile iscate de la vreo furtuna care v-ar prinde, aveti nevoie de rezerva serioasa de putere. De aceea, multi care au trecut prin asta, isi cumpara motoare cu puteri de peste 20CP.
In concluzie... daca vreti sa aveti libertate de miscare si sa n-aveti surprize, e nevoie si de permis si de inmatricularea barcii.
Cu stima,
Cezar
Multumesc de raspunsuri , este complicat , lege facuta de idioti sa poata trai pe spatele prostilor , din cauza asta nu vreau sa imi inmatriculez barca , Multumesc.
Cel mai bine alegi varianta unei pilotine de deplasament, eventual cu un motor High Thrust de 9,9 Yamaha.
Vei avea viteza satisfacatoare (pana in 13-14 km/h), consum foarte mic (maxim 2-2,4 litri / ora), si nici nu vei inmatricula barca, deci adio cheltuieli de inmatriculare inspectii, impozit etc. Singurul neajuns e ca va trebui sa te obisnuiesti cu vitezele astea mici de deplasament.
Vrei viteza mare, te va costa totul in plus - motor mare, consum mare, barca scumpa, si in cazul ala cheltuielile cu inmatricularea, inspectiile si impozitul nu mai sunt asa mari raportat la celelalte. Stii vorba aia, nu putem si cu sufletu-n rai :).
:D :D ei și uite așa......ai fost lămurit de Vali foarte rapid .Noi ne-am chinuit puțin dar nu prea am reușit .
Multumesc de raspunsuri , in octombrie o sa incep sa caut o pilotina cu peridoc si o masina cu mot sa o trimit in tara ,o sa pun poze , daca stiti ceva de vanzare in tara trimiteti-mi linkuri , nu tin neaparat sa o aduc din UK
Multumesc.
Am eu un Shetland 640, original Anglia, cu de toate pe ea. Daca te intereseaza, nu ma deranjezi daca suni la 0723142085 pt informatii suplimentare. Atentie! Are carnet de navigatie.
Este mare ptr. mine ,multumesc.
am inceput sa-mi caut barca si vad ca toti cu care am vorbit zic ca nu au acte la peridoc si nici serie trecuta pe el... ele arata bine galvanizate, cu role ,cu troliu...pot sa il imatriculez in galati cu actul de mana ,fara serie pe el ? si cam cat ar costa ? multumesc.
..nu mai stiu , in Galati la ce firme de motoare de barci se poate face un servis autorizat ?
Poți înmatricula peridocul din Anglia doar cu acte de mâna ,dar dacă nu are serie pe el te va costa pansonatul .Mai bine pui englezul să-ți scrie pe act o serie ,iar mai apoi îl pansonezi tu acasa .Sa scrie pe acte ca nu a mai fost înmatriculat la ei (nici barca nici peridocul).
Totuși ma gândesc ca alea galvanizate și mai noi trebuie sa aibă o serie undeva.
Citat din: galateanu din Septembrie 26, 2019, 08:46:42 PM
..nu mai stiu , in Galati la ce firme de motoare de barci se poate face un servis autorizat ?
Mai bine mergi la Tulcea la Pronautica, fiindca in Galati doar Spat mai face revizii, dar numai daca au chef :). La Pronautica in schimb ai sa ai de asteptat, fiindca sunt foarte aglomerati. Eu de obicei le lasam motorul toamna si-l luam primavara, dar au lucrat cel mai bine dintre toti cei cu care am lucrat de-a lungul timpului.
Multumesc de raspunsuri , totusi cam cat ar costa ponsonatul , aproximativ si celelate taxe ptr inmatriculare peridoc si unde pot gasi o serie de trecut in acte ? ,servis fac la orice model de motor sau prefera anumite modele ? multumesc.
Citat din: galateanu din Septembrie 28, 2019, 09:06:42 AM
Multumesc de raspunsuri , totusi cam cat ar costa ponsonatul , aproximativ si celelate taxe ptr inmatriculare peridoc si unde pot gasi o serie de trecut in acte ? ,servis fac la orice model de motor sau prefera anumite modele ? multumesc.
Salut,pe mine la un peridoc facut in regie proprie m-au costat 1200 de lei toate actele.
multumesc
La Pronautica am făcut și eu revizia motorului. Super oamenii ,treaba buna iar prețul cred ca depinde de motor.Fac revizii la toate tipurile de motoare.
Am gasit o barca care cred ca se preteaza la motorizare pana in 20 C.P. Sa vad daca reusesc sa ma inteleg cu proprietarul si daca ii gasesc transport acceptabil.
misto barca.sa aiba cel putin 5 m ,ar fi indicat.
Ai loc de pescuit super.Daca si -n cabina ai canapele[saltele] de 2m lungime e super pt. odihna.
Salut
Da frumoasa nu arata a fi tavalita unde ai gasit o si cat cere pe ea?daca nu te superi.
Numai de bine sa auzim.
Citat din: galateanu din Septembrie 29, 2019, 06:33:35 PM
Am gasit o barca care cred ca se preteaza la motorizare pana in 20 C.P. Sa vad daca reusesc sa ma inteleg cu proprietarul si daca ii gasesc transport acceptabil.
Atentie ca, la cum arata carena, 20cp s-ar putea sa fie insuficienti. Nu este o barca pur glisoare dar nici de deplasament nu este.
cred ca ajunge cu deplasari in in jur de 1000 pounds ,dar nu are motor. Cum ar trebui sa fie carena ? Mie imi are apropiata ce pilotinele italiene ..multumesc
Am furat o poza de pe un site dar sper sa te ajute. ::)
Daca te uiti in stanga, este o barca intoarsa. Carena este mai rotunjita. Nu sunt gurnele pronuntate ca la barca din imaginea ta.
Am avut o barca cu o carena asemanatoare ca cea prezentata de tine si intram in glisaj. Ti-a mai spus parca si Vali ca daca submotorizezi o barca glisoare, vei merge in regim de tranzitie. Adica apupat si cu un consum mare de carburant.
Oricum nu ma astept la performante ,As vrea sa i-au un motor de 20 cp in doi timpi ,am mai gasit una ,are altfel de carena , este mai buna decat cea dinainte? multumesc
Poate vezi vreuna la fel ca prima ,motorizata...Nu ca sa o cumperi dar sa-ti faci idee cum merge.Prima mi se pare mai buna ca cea de-a doua.Atentie la lungime...sa nu aiba cabina lui piticot.
prima are 16 ft , lungime ,a doua 17 ft , cabina cred ca are 6 ft la ambele... multumesc
Am mai gasit una ,dar zice ca este afectata semificativ fibra pe chilele laterale , cam ce inseamna repararea la acest model de barca , este greu ,de pus fibra ? cam ce costuri aproximative pot aparea ? multumesc
si asta , zice ca o deplaseaza cu 9,9 cp, e tot 17 ft.
In poza din barca 14 ala nu prea seamana a motor de 9.9.
Salut,
Eu as fugi de o barca veche tinuta in apa mai tot timpul....
Alege una tinuta pe peridoc mai tot timpul....
Daca poti urca-te in ea si adulmeca! Lemnul putred si mucegaiul miros tare!
Daca miroase a asa ceva n-o lua!
Salut in poza 12 se vede putin mai bine ,are Mariner de 9,9 in 4 timpi ,am mai sapat si se pare ca are recomandat 15 cp in doi timpi , proprietarul zice ca merge cu 6 noduri , cam putin , dar carena este buna ptr motorizare pana in 20 cp ?..multumesc
Uite aici o barca de deplasament pentru nevoile tale, si la un pret destul de bun in cazul in care nu a gresit si pretul este in euro ::). Trimaranul nu cred ca va merge cu un 20.
https://www.olx.ro/oferta/barca-fibra-IDcLUz1.html#290a04cba7 (https://www.olx.ro/oferta/barca-fibra-IDcLUz1.html#290a04cba7)
Cea de pe olx cred ca a fost in velier la nastere.
si eu cred , daca i-a scos aripile stabilizatoarele ..., joaca pe apa .
alta interesanta ,ptr mine de 17 ft ,cu mariner 20 cp ,2 timpi. cam scumpa si departe de mine..il mai claxonez , dar e buna ptr 20 cp in 2 timpi ?.., aia cu probleme la structura s-a dat , prima de 16 ft nu raspunde proprietarul ...
poza
Am gasit una care cred ca o cumpar duminica , are 60 cp ,dar imi place ,shethland 535 , revizuita acum 3 luni ,motor verificat , peridoc cu role..e de treaba ,de delta ,de dunare..
Cam cum trebuie sa fie scris actul care il fac cu englezul sa fie in ordine la inmatriculari in Galati ?Poate fi de mana ? ce trebuie neaparat sa apara trecut in el ? trebuie copii dupa ceva acte ale englezului ? daca s-a mai lovit cineva..
Dupa cinci pagini in care cauti ''covrigi de post'' ai primit o oferta de''cozonac cu ciocolata''si te-ai sucit!!!... ??? ;D Te vad nehotarat si-ti dau un sfat:Mai gandeste-te ,mai vezi barci,mai studiaza....Multi dintre cei de aici au schimbat mai multe barci pana sa ajunga la cea potrivita nevoilor si posibilitatilor.Nu e pacat sa aduci o barca acasa si sa vezi ca nu e ce vrei?
Scuze ,o sa cumpar si una de 20 cp, ma gandesc ca daca nu o sa fie ce-mi trebuie o vand si aduc alta , abia probez mai multe modele , oricum am ajuns la concluzia ca-mi trebuie o cabinata care sa aiba o motorizare pana in 20 cp in care sa plec singur la pescuit si care nu poate fi un shethland ,datorita formei carenei , si o alta pentru pescuit cu prieteni, cu familia ,care trebuie sa fie un shethland cu motorizare peste 50 cp.
Shetlandul asta e mai deosebit ,are cabina mai mica dar puntea libera este perfecta ptr.pescuit ,pentru servici de transport turisti cu bagaje in delta ..
Problema o sa fie cu transportul in Ro. ca toti cu sei de transport cu care am vorbit zic ca nu i-au barca pe peridoc sa o puna pe sea ca nu le da voie politia in Ro.
Revin la problema cu actele ,daca stie cineva cum trebuie sa arate ptr. inmatriculare in Galati ? Multumesc
Salut ,așa cum ți-am mai scris într-un mesaj anterior(probabil nu ai încredere in ce zic) trebuie următoarele acte:
Pt barca și motor ai nevoie de un act de mâna (ca englezoii nu fac altfel) in care sa scrie fostul proprietar datele lui după ID ,ca a vândut barca marca ....model....,an Fabricatie(dacă știe) nr .....(de pe plăcută bărcii ) împreuna cu motorul marca.....,CP.......nr........
In același act trebuie să-ți vândă și peridocul și sa scrie seria lui .
Trebuie sa declare in act pe propria răspundere ca ansamblul barca+motor+peridoc nu au fost înmatriculate in Anglia.(foarte importantă declarația)
Important e să-ți vândă barca ÎMPREUNA cu motorul ăla in 2 timpi ca altfel pe separat e mai greu la capitanie cu motoarele in 2 timpi.
Dacă e mai noua de 2005 (barca sau motorul) trebuie certificat de conformitate .
Vii acasa la Galați ,traduci ,legalizezi și mergi la capitanie faci inspecția la barca ,apoi o înregistrezi.
La peridoc mergi la RAR. Ei știu ca englezii nu înmatriculează peridoace și remorci.
Sper ca te-am lămurit in sfârșit. Eu am înregistrat ultima barca la Galați acum 2 luni.
Așa cum ți-am mai zis ,am avut și eu un shetland 536 adus din Anglia pe platforma .(600 lire pana la Bacau)
Atenție la dublu fund
Și sa iei o copie după ID ul englezului.
Multumesc de raspuns ,..motorul este yamaha 60 cp ,4 timpi din 2004 ..ID ? englezi nu au ID ,au permis de conducere si pasaport isi fac daca ies afara din tara .. trimite si mie datele de contact la cel cu transportul ,poate o aduce la Galati. multumesc
;D nu mai știu ce motor o să-ți iei ca ne-ai arătat mai multe .Daca e 2004 nu-ți trebuie certificat de conformitate.
Parca spuneai de bagaje și ceva prieteni (mai mulți) in barca.Eu zic ca cu 60 cp pe shetland 535 ești la limita cu glisarea.E o barca buna dar grea și e glisoare pura.
O să-ți dau nr pe PM al celui care a adus shetlandul meu din Anglia.
Succes!!!
@ galateanu: cetatenii britanici au ID card ca orice cetatean din orice alt stat, in afara de permis conducere , pasaport, etc. Asta daca este cetatean britanic... ;)
Din ce citesc au avut cărţi de identitate între 2006 şi 2011. Acum nu mai sunt valide. Când am cumpărat barca în 2014 am trecut pur şi simplu datele spuse de om, nu am folosit nici un act de identitate, nici măcar paşaport, dar am înmatriculat-o în Belgia.
Mi-a dat mesaj aseara englezul ca a dat-o la unul care i-a dat 100 de lire in plus , eu trebuia sa ma duc azi ,aranjasem cu masina cu carlig ,cu depozitare ..
O sa caut alta .
...Miercuri ma duc sa vad alta, Mayland,16 ft, cam scumpa dar pare ingrijita cu acte noi de navigatie , motor Honda 15 CP 4 timpi , sa vad ,asa arata bine.