Salut
ce recomandati? Daca stiti diferentele intre ele?
Din ce stiu E ul este facut pt. Italia are 998 cc, D el este versiunea globala cu 808cc.
BF40E
Motor 4 timpi răciți cu apă (cu termostat)
Tip motor OHV 3 cilindri în linie
Deplasare (cc) 998
Alezaj x cursă (mm) 73 x 79,5
Viteza completă de rotație a acceleratiei (RPM) 5000-6000
Putere nominală 29,8 kW (40 CP)
Sistem de răcire Apa (cu termostat)
Alimentarea cu combustibil PGM-FI (injecție electronică programată)
Sistem de aprindere PGM-IG electronic
Sistem de pornire Electric
Sistem de evacuare Butucul elicei
Raport de reducere 2,07
Rotirea elicei Standard
Tăierea și ridicarea motorului Electric
Sistem de pornire Da
Curent de ieșire alternator 22A
Capacitatea de încărcare a bateriei 17A
Telecomandă Da
Greutate uscată (Kg) 110 Kg
BF 40D
SOHC în 4 timpi, 3 cilindri, 2 valve / cilindru.
Deplasare 808 cmc (49,4 inci cubi)
Bore & Stroke 70 mm x 70 mm (2,8 x 2,8 inci)
Gama completă de turație a accelerației 5.000-6.000 RPM (BF40); 5.500-6.000 RPM (BF50)
Putere nominală 40 CP @ 5.500 RPM (BF40); 50 CP @ 6.000 RPM (BF50)
Sistem de răcire Apa racita
Livrare combustibil Injecție programată de combustibil
Sistem de aprindere MicroComputer programat
Sistem de pornire Electric
Epuiza Prin Hub
ungere Sump umed
Gama de decupare -4 ° până + 16 °
Interval de înclinare 63 °
Raport de transmisie 2.08: 1
Schimbator de viteza FNR
Alternator cu regulator de tensiune (pornire electrică) 22 amperi (275 wați)
Putere de încărcare a bateriei 17 amperi
Elice facultativ
Power Tilt N / A
Power Trim & Tilt Disponibil
Înclinarea asistată de gaz Disponibil
Alertă pentru presiunea uleiului Standard
Alertă de temperatură Standard
Rev-Limitator Standard
Preluarea vitezometrului Standard
Lățimea totală 372 mm / 14,7 inci
Tip L 508 mm / 20 inci
X tip 635 mm / 25 inch (numai BF50)
L-Type 97 kg / 214 lbs.
X-Type 101 kg / 223 lbs. (Numai BF50)