Salut dragilor...de doua trei saptamani robotesc la un suzuki de 40 hp din 2005. Saracul motor sta pe dreapta de 6 ani...asta cu certitudine ca-i stiu istoricul ultimilor 6 ani. Motor foarte curat de altfel dar depozitat impreuna cu altele,,, unele peste altele...dar nu asta este important...ca am rezolvat tot ce insemna zgarieturi julituri. Problemele pe care le-am intalnit pana acum le-am rezolvat dar am ajuns la zona electrica. Pun contactul...se aud zgomotele specifice in zona calculatorului si pompa de inalte cum se amorseaza si gata asta e tot. Ce sa fie?...unde sa ma uit? ...ce ar trebui sa verific?
Pana la aceasta etapa logic am facut ce normal trebuia facut la un motor ce a stat degeaba 6 ani ,,,curatat si revitalizat pompa de inalte...curatat si verificat electromotorul..schimbat uleiul, filtrele de benzina (ambele) si filtru de ulei, uleiul din cizma, si ventola.
Mansa in pozitia neutru, siguranta motorului (in principiu ... daca iti merge trimiul atunci siguranta este ok), starterul... verifica dacaiti vine curent la starter si ulterior la electromotor.
Mansa ...nu am... am maner ..pozitia selectorului FNR este pe N...Trimul Functioneaza...azi o sa fac masuratori cu un masuracios sa vedem unde se opreste curentul
cheita pe butonul de oprire urgenta? in poza parca nu este..
am demontat manerul...am zis sa nu fie de la contact...am si comandat altul nou,,,o sa vina luna viitoare. Am atasat un scurt filmulet...sper sa mearga vazut.Este un contact imperfect undeva...nu-mi dau seama unde poate fi...dar cum l-am revitalizat pana la etapa asta sigur il invii eu.
Firele sunt exact ca in manual legate...gri si alb sunt contact si maron este exact cheita de oprire
Nu ai curent la baterie. verifica voltajul la baterie si cand pui contactul cat este voltajul pe borna de la electromotor.
MIe imi suna ca nu invarte deloc motorul, dar se aude electromotorul. Mai intai verifica sa ai 12.7-12.8 V pe baterie. daca este la 12.2 insemana cam 25%, sub 12 nu ai ce face cu ea. O redresezi si o sa fie ok. Daca este ok la baterie vezi sa nu piarda foarte tare pana la electromotor.
Se aude doar electromotorul și doar da sa învârtă. Încearcă o leaca mai lung sa alimentezi.
La Evindude pinionul de atac este aruncat pe coroana volantei de forta centrifuga si revine atunci cand nu mai are o diferenta fata de volanta. daca sunt probleme la angrenare se curata foarte bine tot ansamblul, se unge si gata. Mai intai verifica sa ai suficienta baterie si apoi treci la mecanica.
incerc cu alta baterie...week-endul asta nu am avut timp sa butonez...sper sa am timp saptamana asta.
Buna seara,
Am mai butonat la motoras...de fapt am pus motorul pe tester...este super curatel nu are nici macar o alarma si mai al naibi are 175 de ore de functionare. deruland si citind ce vede soft-ul...am constatat ca killswitch este on...si trebuie sa fie of...daaarrr nu stiu ce fire sa leg intre ele. Asa cum am zis nu am mansa am doar un maner dar este de honda...profy el dar nu pot sa o folosesc ...chiar daca poti folosi cateva din fire...complicat si nu vreau sa stric ceva. Am facut rost de o mufa de suzuki si asa cum ati vazut in filmulet conectez cgri alb si maron si incearca sa o ia. dar citind mai atent am vazut ca nenorocirea de kilswitch nu, Stie careva ce fire sa leg ca si aceasta conditie sa fie indeplinita? Ma intereseaza culorile logic...ca din ce vad la imaginea atasata mai sus trebuie sa leg cele trei grialbsi maron si alte doua...pare a fi negru dar cu ce altceva?
ORI....daca are cineva din Galati ori Braila...o mansa de suzuki pt doua... trei ore de imprumut...ar fi cel mai usor desigur. stiu ca toti avem mansele montate pe barci...dar cine stie...poate are cineva asa prin garaj...HA
negru si albastru cu dunga rosie
Ha ...am albastru ..dar cu picatele roz....nu exista albastru cu rosu...cred...sper ...vineri pun o manasa pe el si sigur o ia simplu ca saracul nu are nimic...de fapt are...o lipsa de mansa.
pai ar trebui sa ai in mufa patrata care vine de la motor albastru cu dunga rosie care corespunde cu verdele de la mansa uitate chiar in schema electrica pusa de tine...
Salut,
Bucurie mare ...mortul a inviat....dar dupa multa analiza si si mai multe verificari am constatat ca pompita electrica din pompa de inalte nu creea suficienta
presiune. Desfacut azi iar, luat pompita la sacosica si fugi in oras la magazinele de piese auto. Ghici.....am gasit una identica la doar 75 lei...si functioneaza perfect. Daca nu citeam mai mult si daca sfaturile de pe capcompas nu veneau la timp...bagam o groaza de bani intr-o pompa noua ori sh. Atasez foto cu pompita pentru cei ce vor sa-si repare si ei pompa de inalte.