Este vremea ca firmulita noastra - grafica , productie publicitara , mobilier , amenajari , decoratiuni , etc - sa-si extinda serviciile catre domeniul nautic si sa vina la intampinarea nevoilor dvs :
...........................................................................
- REPARATII , BRICOLAJ
- reparatii barci ( lemn , fibra , aluminiu , etc )
- reconditionari diverse elemente interioare , exterioare , metalice , lemnoase ( mobilier lemn masiv , multistratificat , tego , OSB , etc ) , fibra de sticla , etc )
- reparatii peridocuri , punti , si diverse alte elemente metalice
- aplicare fibra de sticla + polish + aplicare vopsele antivegetative*
- aplicare petice + lipiri diverse pt barci gonflabile
* - personalizare estetica a ambarcatiunii, etc
...................................................................
- CONFECTII METALICE
- suporti motor ( pt barca si uscat - depozitare : tip liza , fix , etc )
- adaptari diverse - inclusiv ale elementelor de peridocuri ( inclusiv role , menghine , etc )
...................................................................
- PRELATE , PERGOLE , UMBRARE , BIMINI-TOP *
* pt moment in colaborare cu firme prestatoare de confectii inox .
...................................................................
- PRELUCRARE , REPARATII , ADAPTARI ELEMENTE DIN PLASTIC , FOREX , PVC
- parbrize , console , banchete , diverse
...................................................................
- ELEMENTE GRAFICE SI ESTETICE - pe diferiti suporti ( autocolant , poliplan , lemn , aluminiu , bronz , alubond , etc )
- etichete inmatriculare
- etichete denumire ambarcatiune , etc
...................................................................
- REVIZII - RECONDITIONARE - REPARATII MOTOARE *
* pt moment de clasa mica , 3,5 - 25 HP
....................................................................
- GAZDUIRE MOTOARE IN BUCURESTI PE PERIOADA DE IARNA
- motoarele vor fi depozitate in pozitie verticala , pe suporti metalici , sigilate ( menghine- lacat si folie termocontractata) in prezenta beneficiarului . Sigiliile vor purta elemente de siguranta inviolabile.
- se asigura o temperatura constanta de minim 10 grade Celsius
....................................................................
Pt orice alt tip de servicii nu ezitati sa ne contactati .
Sa fie in Bucuresti toata treaba asta??
Citat din: Catalin din Iulie 22, 2013, 11:34:23 AM
Sa fie in Bucuresti toata treaba asta??
Da . Imi cer scuze , trebuia sa mentionez acest lucru . Insa masuratori si montaje se pot face oriunde , dar executia in sine este conditionata de atelierul situat in Bucuresti .
Ok..sa inteleg ca poti face si huse pentru barca ...ma refer la husa pentru transport si parcare in afara si chiar pe apa. Ma intereseaza pentru barca mea o noua husa ... cea pe care o am este poliplan...mai subtire. Dat fiind faptul ca este pe mal as putea sa o trimit pe un curier si pe masurile ei care sunt un pic modificabile pe lungime si pe sistemul de inchidere sa faci o calculatie. Pe mal e barca iar de trimis trimit doar husa .... Barca este cea din avatar ori ce poti vedea la subiectul sunbrella yelow. Bunnnnn....astea fiind povestite da-mi un pret pe privat. Ori discutam si telefonic. 0751469581
Citat din: Catalin din Iulie 22, 2013, 02:11:13 PM
Ok..sa inteleg ca poti face si huse pentru barca ...
Cu siguranta !
Citat din: Catalin din Iulie 22, 2013, 02:11:13 PMtrimit doar husa ....
Este cea mai buna varianta .
Citat din: Catalin din Iulie 22, 2013, 02:11:13 PMda-mi un pret pe privat. Ori discutam si telefonic. 0751469581
Nu este atat de simplu . In primul rand , app de "poliplan subtire" , am cateva variante de poliplan , la preturi diferite , iar cel mai bun dintre acestea il achizitionez eu la un pret in jur de 5 E/mp. In al doilea rand pretul este sensibil dependent de complexitatea lucrarii ( doar din poze nu-mi pot da f. bine seama de forma barcii ) . Aici vorbesc despre :
- capse,
- termosudura sau aplicare cyanoacrilat,
- pierderi de material din latimea sulului,
- etc.
Dar , asa cum spui , cel mai bine ne lamurim prin telefon. 0727 386 006 .
Mersi ! ;)
Ok te sun maine ...dupa ce termin avalansa de probleme de la birou. Si nu vreau capse vreau husa ce acopera barca pana la nivelul de sub bordajul ambarcatiuni. Chinga impreuna cu doi cricheti de strangere care permite husei o strangere si o intindere perfecta pe chila ambarcatiuni.
K ! ;)
Iata prima comanda , prima barca ce-mi viziteaza atelierul .
Am de modificat de la doua parbrize rotunde pe doua console la unul singur , prismatic .
Impreuna cu clientul stabilim forma viitorului parbriz . Construiesc o macheta din carton si plastic :
Odata stabilita forma construiesc noile console din comatex de 10 mm pe care-l prind de structura barcii :
Imbrac noile console in fibra de sticla :
Super , si eu ma gandesc sa-mi modific bordul barcii ,cand am sa montez ceasuri (spatiul este cam zgarcit) , dar ma gandeam ca RADIO is man for the job :) , glumesc dar chiar am in cap o chestie ca asta . Urmaresc cu interes .
Citat din: ionitzady din August 01, 2013, 07:51:17 PM
Super , si eu ma gandesc sa-mi modific bordul barcii ,cand am sa montez ceasuri . Urmaresc cu interes .
Barca de mai sus a plecat din atelier , s-a mutat alaturi , la colegii mei - specialisti in tunning auto - pentru finisaje de clasa superioara :
Am trecut la urmatoarea . Barca colegului Tudor , construita de Vali .
Asteia am sa-i confectionez consolele , bancheta prova , si alte mici modificari .
Barca a venit asa :
Bancheta prova :
Machetele consolelor :
Consolele si fibrarea acestora inca nefiind pe pozitie . In punctele in care acestea ating podina sau copastiile am recurs - la solicitarea lui Tudor - la un "tampon" elastic . Pentru asta am ales o banda dublu adeziva cu grosime de 1,5 mm , aplicata in doua straturi :
Iata cum a iesit barca lui Tudor de la mine :
...
Iar acum a venit la reconditionat o "fibra" de 2,7 :
Citat din: modi din Noiembrie 22, 2013, 04:38:56 AM
...
Frumos !
Ce grosime are OSB-ul ? "Matele"de la motor au ramas asa ...atarnate sau sunt ascunse ?
Citat din: cristiantutuianu din Noiembrie 22, 2013, 09:01:09 AM
Frumos !
Ce grosime are OSB-ul ? "Matele"de la motor au ramas asa ...atarnate sau sunt ascunse ?
OSB 12 mm .
Urma sa mascam "matele" macar cu un pat de cablu prins pe copastie , insa Tudor se grabea tare sa iasa pe apa . de la mine barca a plecat asa cum o vezi . Nu stiu daca le-a mai facut ceva .....
am inteles :),am intrebat pentru ca nu prea imi vine sa cred ca iti place cum "matele"stricau toata munca depusa de tine
Modi ai spus pat de cablu ,saptamana care a trecut am fixat un pat de cablu asemanator cu
http://www.avdesign.ro/files/dline/d-line-2010-avdesign.pdf (http://www.avdesign.ro/files/dline/d-line-2010-avdesign.pdf)
cu spatiu foarte generos pentru "mate" ;D ;D ;D foarte flexibil tot ansamblu si foarte rezistent ,forma placuta ,nu model teva rectangulara ;D ;D ;D ;D
Eu zic ca ar da destul de bine pe o barca
Salut Modi!
Am o barca luata acum 2 ani, plimbata ceva pe Dunare/Delta pe care as dori sa o "tunez". E vorba de o modificare de coca pentru glisaj.
Problema am expus-o mai demult AICI (http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,593.0.html) pe forum si Vali mi-a dat niste sugestii.
Din pacate nu am avut niciodata timpul, spatiul si nici "knowledge"/experienta necesare sa fac eu lucrarea asta.
Am de ales intre a o folosi asa, a o inlocui cu o laguna sau sa gasesc pe cineva care sa faca lucrarea.
Intrebarea mea este: poti sa faci modificarile, cat dureaza si, evident, ce costuri sunt?
Multumesc!
Salve man !
Este absolut imposibil sa fac o estimare pertinenta costuri-durata fara a avea barca in fata , pe tine ca partener "live" de discutii ( discutii la care sa-ti expun multele variante si materiale de lucru ) .
Vezi tu , bricolajul nu este un proces fix de productie . Nu este normat , nimic nu este apreciabil si nu este clasificat . Pornind de la o idee se nasc alte trei-patru . Si asa mai departe . Cel care incheie discutia este beneficiarul la momentul la care toate aceste interventii , cu tot ce presupun ele , depasesc un buget alocat pentru interventiile respective .
Oricand , cu toata placerea , ne putem intalni sa discutam ! ;)
multumesc de raspuns!
cel mai sigur si mai devreme pot vineri dupa 2 si apoi sambata.
o sa revin cu detalii intr-un PM un pic mai tarziu de la serviciu.
Citat din: modi din Martie 17, 2014, 09:29:25 PM
Vezi tu , bricolajul nu este un proces fix de productie . Nu este normat , nimic nu este apreciabil si nu este clasificat . Pornind de la o idee se nasc alte trei-patru . Si asa mai departe .
Salut Modi
Imi dai voie sa fac un baner cu ce e mai sus . Sa il pun pe perete la mine in atelier ;)
@modi: ti-am trimis PM.
Citat din: cristiantutuianu din Martie 18, 2014, 09:09:57 AM
Citat din: modi din Martie 17, 2014, 09:29:25 PM
Vezi tu , bricolajul nu este un proces fix de productie . Nu este normat , nimic nu este apreciabil si nu este clasificat . Pornind de la o idee se nasc alte trei-patru . Si asa mai departe .
Salut Modi
Imi dai voie sa fac un baner cu ce e mai sus . Sa il pun pe perete la mine in atelier ;)
;D
offtopic: ar trebui sa stiu asta, ca hobby-st in electronica... orice proiect tinde in cele din urma sa fie inzestrat cu AI, sa fie autonom si... telepat.
Un Boston Whaler venit la reconditionare .....
Cu grave gauri in chila , cu modificari consola , etc .........
In lucru ..... Chila +consola :
Diverse alte imbunatatiri :
Si pleaca .... spre apa :
Si intra la modificari barca lui Gsteph . Modificare oglinda , creare compartiment baterie , etc .
Bilantul zilei :
si imagini cu progresul la barca.
primele 3 poze: constructia chiuvetei motor (de taiat si mult de polizat). aici mai purtam discutii daca sa aiba bordura inaltata sau nu... utilitate versus confort... la sezut. :-\
ultima poza: oglinda cu un adaos de placaj fibrat - rigidizeaza si aduce la grosime. peste va fi aplicata tabla striata de aluminiu 2mm (interior, cant si exterior) care va duce grosimea la ~50mm.
oglinda (inclinata la 13-14°) a fost decupata cam 30mm si acum masoara 400mm. rezulta o inaltime ("transom height") echivalenta de
400 x cos(13.5°) =390mm.
motorul cu cizma scurta are 16.6", adica 422mm => placa antiventilatie cade la ~30mm sub coca adica un pic peste 1". comentariul asta l-am facut ca sa clarificam lucrurile legate de dimensionari si pentru altii.
Citat din: gsteph din Aprilie 04, 2014, 01:03:39 PM
........ constructia "chiuvetei" motor
In pofida temperaturii improprii polimerizarii rasinii epoxy , astazi am purces la confectionarea ( si fib rarea pe exterior ) a "chiuvetei" pupa .
Urmeaza ca maine sa o pozitionez pe barca si s-o fibrez pe interior . Apoi trec la finalizarea interiorului cocii .
Si eu mai fac cate ceva... ;D
Confectionarea si montarea unei banchete pentru o barca...
In prima poza apare un sablon din carton....
Citat din: corsarul din Aprilie 06, 2014, 06:28:08 AM
Si eu mai fac cate ceva... ;D
Pai cu alea 20-30 de maini drepte ...... nici n-aveai cum sa nu ! ;D ;D ;D
Respect Corsare !
Mai le "bulesc" si eu...dar pe urma insist ! ;D
Candva caneapeaua, a fost un model din lemn....pe urma a ajuns matrita...iar apoi...canapea ;D
Mai baieti , azi am dat "iama" intr-o cabinata PILAR facuta de ..... Fănel si de Săndel !!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Doi baieti de-au bagat outboardul ..... inside the board !
Adicatelea un outboard .... inboard ! ( Ptiu , ca ma si incurcasi in tastatura ! )
In fine , am sa mut motorul pe oglinda barcii si sa obturez gauroiul prin care-i zbarnaia elicea pana azi :
Si dupa ce mi-am luat io cam astea :
- Inima in dinti ,
- Rigla , ruleta si creionul ,
- Un pachet de discuri de flex ,
- "Fo" cinci panze de pendular ,
- Niscaiva diluant si-o pensula ,
- Un pumn de holzsuruburi ,
- Doua cani de rasina ,
- 2 MP de fibra ,
- 2 randuri de placaj de 12 + 1 de placaj de 18 ,
..... am incheiat ziua asa :
Citat din: corsarul din Aprilie 06, 2014, 02:08:27 PM
Mai le "bulesc" si eu...dar pe urma insist ! ;D
Ma enervezi cu nervii nervosi ai capului !!!!!!!
Cum si-n ce fel sa insist ca ACEL STRUNG GALBEN DE LEMN sa ajunga la mine cu statut "definitiv" ?
..................................
Evident , este retorica intrebarea . Stiu ca n-am nicio sansa . Da' voiam si io , asa , sa te enervez nitel ! ;) ;) ;)
Am inteles "retorica" intrbarii :D..
Dar, daca ai ceva de lucrat la el, cand ajungi pe la Ploiesti, ti-l pun la dispozitie ;)
Citat din: modi din Aprilie 07, 2014, 10:35:54 PM
Si dupa ce mi-am luat io cam astea :
- Inima in dinti ,
- Rigla , ruleta si creionul ,
- Un pachet de discuri de flex ,
- "Fo" cinci panze de pendular ,
- Niscaiva diluant si-o pensula ,
- Un pumn de holzsuruburi ,
- Doua cani de rasina ,
- 2 MP de fibra ,
- 2 randuri de placaj de 12 + 1 de placaj de 18 ,
..... am incheiat ziua asa :
Intreb si eu, semi tunelul acela din pupa lui Pilar by F&S nu ar trebui inchis cu desavarsire?
Adica nu incurca, chiar cu un outboard mic pentru deplasament?
Citat din: AdrianZUZ din Aprilie 08, 2014, 09:57:25 AM
Intreb si eu, semi tunelul acela din pupa lui Pilar by F&S nu ar trebui inchis cu desavarsire?
Foarte la obiect intrebarea !
Exact asta am facut pana acum . Am prelungit chila pana la pupa si am fibrat-o la interior . Maine ( probabil ) fibrez exteriorul , chituiesc , completez pupa pe noua configuratie .
Diseara poze .
Tipul acela de montare a motorului in interior am impresia ca este un fel de compromis facut de fabrica pentru ca modelul acesta de barca are la baza un velier, am vazut tipul acesta de barca in Franta foarte mult, spor la lucru in continuare si asteptam sa vedem rezultatele finale :D
Salutare. Imi poti da un pret estimativ pentru o revizie de baza?
Multumesc anticipat!
__________________________________________________
Marius
Prodima confectii metalice (http://www.prodima.ro/)
Salutare,
am o barca de 4.7m/1.8m , bowrider din fibra de sticla, cu dublu fund.
M-ar interesa o reparatie privind decapsarea ei, scoaterea spumei poliuretanice care este sigur imbibata cu apa si inlocuirea eventualelor elemente de rezistenta care necesita inlocuire.
Se poate face ?
pai mai intai spune-ne in ce oras esti.
Citat din: dukku din Februarie 09, 2017, 02:54:12 PM
Se poate face ?
Sugestia mea e sa faci singur operatiunea despre care povestesti. Asa ai siguranta ca iese lucru bun, fara sa stai dupa diversi meseriasi si fara sa arunci multi bani. Nu e o treaba foarte complicata, insa e o munca destul de neplacuta.
Daca crezi ca e ok varianta asta, iti povestim pe forum cam ce e de facut. Daca insa esti interesat exclusiv de cineva care sa lucreze, sa fii sigur ca alegi pe cineva cu experienta si portofoliu. Ma gandesc ca daca tot se desface barca, s-ar putea sa fie nevoie de umblat si la oglinda, varange etc, si e nevoie sa umble acolo cineva care chiar stie ce are de facut.
Salut modi,
As avea si eu nevoie de un suport pentru un motor honda 15cp/4T, cizma lunga (aproximativ 50 Kg).
Poti sa imi arati un model si sa imi spui un timp de livrare si un pret daca se poate, te rog?
Merci,