Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - s/y Lindor

#1

OPORTUNITATE!
Oferim pregătire Mus/ Ucenic pe iaht pentru a deveni skipper.
BENEFICII
+ training personalizat pe iaht
+ plata cursului si a înscrierii la examen clasa C
+ durata 6 luni, perioada de proba de 3 luni
CONDIȚII
+ 18 ani împliniți
+ să locuiască în Constanța/ Agigea/ Eforie N/S/ Tuzla / 23 August / Mangalia/ Limanu / 2 Mai / Vama Veche
ÎNSCRIERI
+ instructor/ skipper Tudor Alexandru, tel. +40727.542.423, email lindor@mariata.ro

https://www.mariata.ro/2022/04/oportunitate-oferim-pregatire-mus.html?fbclid=IwAR1KwwUHQX62kZhtQBqs8j_4rTx88TAYsnBxXnjoVdpIsOiQBQaUdMHJQ9k
#2
Cafenea - Discutii generale / Re: Canal Suez blocat
Martie 25, 2021, 07:42:06 PM
tot ce spune Intersect e perfect adevarat, o completare la traversarea canalului se iau dou remorchere obligatoriu doar in cazul in care nava este incarcata cu ciment sau produse metalurgice ( gen Rostok). motivul sa se evite blocarea canalului in caz de esuare. dupa cum se vede de ce ti-e frica nu scapi.
#3
Salupe / Re: Barca Acquaviva de 5,40 cu motor de 90 CP
August 14, 2020, 01:39:01 PM
Mulțumesc tuturor să închidem topicul, eu m-am lămurit .
#4
Salupe / Re: Barca Acquaviva de 5,40 cu motor de 90 CP
August 13, 2020, 09:14:27 PM
Multumesc Vali,
eu i-am recomandat sa cumpere un motor sub 20 CP si sa o foloseasca la pescuit , eventual inscrisa in reg matricol
#5
Salupe / Re: Barca Acquaviva de 5,40 cu motor de 90 CP
August 13, 2020, 02:52:39 PM
Barca, este a unei cunoștințe care a cumparat-o din Franța are acte de vânzare cumpărare, nu are radierea și nu știe să o vândă sau sa o tina, eu am zis să întreb oameni care se pricep să-l i dau un răspuns cu ce se merita să facă cu ea și dacă își scoate cheltuielile  ;)
#6
Salupe / Barca Acquaviva de 5,40 cu motor de 90 CP
August 12, 2020, 08:33:39 PM
Buna,
Am nevoie de o parere despre valoarea de piata a acestei ambarcatiuni, model Acquaviva 540 cu motor Johnson 90 CP
atasez poze
#7
Citat din: Jethro din Martie 06, 2020, 07:51:39 PM
Stiu ca e suficient dar am fost in ianuarie la o conferinta cu reprezentantii firmelor de charter din Grecia si se pare ca din 2021 Grecia o sa ceara op. radio si B pt mai mult de 6 Nm (sau RYA coastal skipper) pt. skipper de charter. Ma informez din vreme sa nu ma ia pe nepregatite si eventual pana atunci sa iau si B-ul, care e oricum mai ieftin decat RYA. Merci de raspuns.
Din cate ii cunosc eu pe greci fac totul sa castige bani , nu sa-i piarda, masura asta ar fi in totala contradictie cu spiritul grecesc. atata timp cat le dai o suma consistenta garantie, sunt si asigurati, le-ai platit charterul - e - ok restul sunt maruntisuri - re carnet coducator, GMDSS - LRC. La noi foamea autoritatilor e mare si ar putea impune asa ceva, problema e ca la noi nu ai ce face la mai mult de 6 Nm de mal, chiar daca pleci la bulgari. Parerea mea.
#8
Ce spune Gheorghita e corect, dar traim in Romania si fiecare intelege legile in felul lui, deci recomand sa iei informatii de la capitania unde vrei sa dai examenul, deobicei sunt amabili si dau toate relatiile prin telefon, cursurile pentru B , trebuiesc urmate inainte de inscriere . Am o nelamurire, pentru ce ai nevoie de B, vrei sa participi la regate pe post de skipper? daca nu, pentru uz casnic e suficient ce ai si e valabil oriunde in Europa.
#9
Va aștept cu plăcere, vorbim,
#10
Domnilor hai sa o lăsam moarta in păpușoi și sa ne bucuram de vara, mare și dat in bărci.

Am plăcerea sa va anunț ca  școala de navigație Maria Ta travel and adventure a obținut acreditarea de la ANCOM pentru cursul de radio operator GMDSS- LRC, cursul durează o zi, prețul este de 100 euro, se tine pe Lindor,

mea culpa- am crezut ca toți cei de pe forum știu ca dacă ma contactează direct au tratament preferential- ca fiind loviți de aceiași pasiune.

Inca odată va invit sa va bucurați de vreme buna și sa va dați in bărci.
#11
Domnule Zodiac, va numesc astfel pentru ca nu am avut onoarea sa va cunosc, școala pe Lindor nu este cu bufet suedez, dacă vrei o cafea te duci la aragaz si ti-o faci, Eu caut sa învăț cursanți sa se descurce pe mare, sa supraviețuiască si sa navige in siguranta . Asa ca daca va trimit sa dati mola la springul prova, sau sa recuperati scota randei,trebuie sa o faceti, plus alte activitati conexe cum ar fi urcatul pana la marul catargului sau o vizita in santina. La bordul navei mandria, aroganta , pozitia sociala si alte chestii lumesti nu au ce cauta, toti sunt egali si toti trebuie sa asculte ordinele celui care conduce ambarcatiunea. Pe mare pilele si relatiile sunt lasate la mal si nu au cum sa te ajute in situatii critice. Va rog respectuos sa nu va limitati la obtinerea numai a permisului, si sa invatati limbajul invechit marinaresc, cutumele si obiceiurile noastre, asta daca navigatia este pt Dv. o pasiune si nu o chestie de trend.
Cu stima
#12
dupa cum am spus si mai sus scoala de yachting Maria Ta colaboreaza si cu alte scoli , pentru Lindor trbuie sa  ma contactezi pe mine sau sa-i specifici Mariei ca vrei pe Lindor, dar dupa tonul pe care-l ai in comunicare, cred ca e mai bine ca nu ai venit, Lindor isi rezerva dreptul sa isi selecteze elevii chiar daca face cursuri si cu unul singur pe serie, avantaj el.
#13
@zodiac, nu tin minte sa ma fi contactat direct sau pe forum pentru școala pe Lindor, asa ca afirmatiile tala sunt nefondate, Maria Ta are colaborari cu aproape toate scolile de sailing, pt Lindor trebuie sa ma contactezi pe mine.
#14
Te asteptam oricand cu placere,
Apropo, pe Lindor scoala se face si cu un singur candidat, fara costuri suplimentare,
#15
poti incerca sa faci scoala la Limanu /Mangalia cu Maria Ta pt c / s pe sy Lindor. cursurile se tin la bord,  dureaza 2 sau 5 zile, cazarea la bord inclusa, iesiri pe mare 6-8 ore zilnic , inclusiv noapea sau pe mare creata.