Si eu am avut probleme cu linia axiala. La iesirea axului spre elica este un cuzinet(Gudrich) pe care l-am facut din bronz grafitat, axul l-am schimbat cu unul nou din inox 316L ( am vrut sa cumpar unul de pe Ebay si am citit caracteristicile ), la iesirea spree motor mai are o bucse din grafit cred si presetupa cu salamastra care nu lasa apa sa intre in barca + reductia pentru racirea bucsei de grafit. La mine nu mai are acest sistem de racire, intra apa de mare pana acolo si atat. Apoi urmeaza cuplajul axului cu motorul - un cuplaj elastic , 2 flanse cu un disc din cauciuc intre ele. Urmeaza ce este cel mai greu, sa centrezi motorul pe acest cuplaj astfel incat sa fie in aceleasi planuri cu axul; ceas comparator, laine , etc. Am facut operatiunea asta de 3 ori si inca mai am de lucru! E spatiu mic la mine in velier.
Am mai vazut un sistem fara tub etambou, la iesirea din barca este un semering care nu lasa apa sa intre( este de la Volvo penta) si un lagar in afara pe coca, acest lagar este din cauciuc si am vazut la magazinele nautice.
Mult succes! Pe ce barca vrei sa faci acest sistem, cati cai are motorul?
Am mai vazut un sistem fara tub etambou, la iesirea din barca este un semering care nu lasa apa sa intre( este de la Volvo penta) si un lagar in afara pe coca, acest lagar este din cauciuc si am vazut la magazinele nautice.
Mult succes! Pe ce barca vrei sa faci acest sistem, cati cai are motorul?