Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - dactari

#1
Salupe / elice barca
Octombrie 20, 2024, 08:28:04 PM
buna am o barca de 6.5m care a avut initial un motor volvo benzina de 300 cp am schimbat motorul cu unul de 65 cp motorina cizma a ramas cea de volvo penta motor inbord 
la probe motorul  s-a innodat din lipsa de putere   elica fiind pt 300 cp
imi poate sugera cineva o metoda de calcul pt  elica la un motor de 65 cp sau diametru si pasul  motorul este tip fm1,3 motorina
#2
Motorizate / elice barca
Octombrie 20, 2024, 08:15:33 PM
buna am o barca de 6.5m care a avut initial un motor volvo benzina de 300 cp am schimbat motorul cu unul de 65 cp motorina cizma a ramas cea de volvo penta motor inbord 
la probe motorul  s-a innodat din lipsa de putere   elica fiind pt 300 cp
imi poate sugera cineva o metoda de calcul pt  elica la un motor de 65 cp sau diametru si pasul
#3
Motoare / motor fnm at 1.3
Mai 21, 2024, 01:57:03 PM
buan stie cineva unde pot gasi o curea distributie si o pompa de apa pentru un motor inbord diesel  fnm gd 1,3 sar parea ca aduce mult cu fiat ca aspect  orice sugestie este binevenita
#4
Motoare / Re: motor yamaha 25 cp 2t
Februarie 15, 2016, 11:31:23 PM
tel 0722533302
#5
Motoare / Re: motor yamaha 25 cp 2t
Decembrie 02, 2015, 11:37:11 PM
 mai vind si barca din poza cu tot cu peridoc inmatriculata sn mot yamaha 25 cp 4 t
#6
Motoare / motor yamaha 25 cp 2t
Decembrie 02, 2015, 11:35:16 PM
dezmembrez sau vind complet motor yamaha 25 cp 2t 2cilindri stare perfecta cizma medie pret 1250lei fara elica
#7
Vanzari / Re: vand yamaha 25 hp 2 timpi 2 cilindrii
Decembrie 02, 2015, 11:32:25 PM
dezmembrez sau vind complet motor yamaha 25 cp 2t satare perfecta cizma medie ptret 1250lei
#8
Motoare / Re: rog ajutor racire Yamaha 5cp, 2 timpi
Iulie 22, 2015, 08:52:59 PM
atita timp cit iese apa  nu trebuie sa iti faci probleme, hai sa incercam o explicatie cu gaura din cizma , teoretic ajuta la amorsarea pompei de apa /de multe ori cind pornesti motorul prima data apa nu reuseste sa ajunga in turbina iar presiunea gazelor din esapament nu permite umplerea pompei de apa  gazele creind o presiune mai mare decit presiunea creata de pompa invirtind aer  in consecinta motorul merge dar pompa nu se amorseaza si nu baga apa in circuit nefacind racirea motorului , prin adeea gaura se elimina aerul din pompa aceasta putind sa se amorseze.  nu este neaparat sa am dreptate pt motorul tau insa sint motoare care au pompa de apa cu acea gaura pt amorsare
#9
in principiu tot ce s+a scris pina acum este real dar solutia cu releul de motocicleta nu o sugerez  acest releu e foarte sensibil o baterie ge 65 a ia mult curent la incarcare iar  iar tie iti trebuie ca incarcarea sa eie eficienta 10la suta ca amperaj din puterea bateriei ceea ce acel releu nu rezista    .condensatorul nu e necesar   face doar sa netezeasca virfurile  sau ca sa intelegi mai bine atunci cind alimentezi un radio elimina o parte din paraziti . becul pus in serie cu dioda are rol de regulator adica pina la o valoare curentul trece in baterie fara sa inroseasca filamentul   cind creste tens sau intensitatea curentului ce este in plus preia filamentul inrosindu+se.  si bateria are un rol in acest sistem ajutind la caderea de tens. am atasat un desen cu modul in care se fac legaturile  iti sugerez acest sistem deoarece am incercat toate  variantele posibile de incarcare  iar acesta e cel mai ieftin si fiabil
#10
deci in primul rind nu lega in paralel firele ca sa obtii putere sau tensiune mai mari risti sa bagi in scurt bobinele si atunci adio curent .cauta cel mai bine cu un bec de far de 12 volti unde ai cea mai mare intensitate luminoasa , e mult mai edificator decit cu un aparat de masura  . ca dioda pt redresare iti trebuie una de putere mai mare cum erau cele de alternatrnator de dacie de tip raa 120 sau 220 parca  sau orice dioda de alternator. cu cit dioda e mai mare ca dimensiune cu atit se arde mai greu la supra sarcini, scurt circuit. deci vei folosi doar o dioda din toata puntea . imi cer scuze pt punctuatie sau felul in care am formulat sugestiile dar nu toti sint meseriasi in calculator de ex al meu nu intodeauna are toate literele pe tastatura ,pt cine doreste pot pune pe mes si o schema simpla cu montajul magnetou dioda bec baterie .       cum a spus cineva fcorect releul de scuter e f bun cind functioneaza dar e foarte sensibil  si nu rezista sa incarce o bat, de 65 a  apoi magnetoul nu are excitatie controlata ca la alternator sa poti folosi releu de masina    are un set de magneti permanenti ,creste turatia creste direct proportional totul si tensiune si intensitate    bafta si poate ne vedem pe dunare
#11
posibil ca tu sa fi folosi aparatul de masura pt curent continiu de aceea nu a indicat nimic  magnetoul produce curent altrnativ pt care motiv folosesc dioda
#12
buna hai sa incerc un pui se raspuns . 1 trebuie sa detectezi un fir care are curent pe el cu motorul pornit cel mai simplu cu un bec . un fir la masa celalalt cauta sa il conectezi la unul din firele libere . daca nu obtii nimic incearca sa legi becul intre doua fire libere care ies din stator. daca bobinele sint in regula trebuie sa se aprinda becul . cauta sa legi becul daca ai mai multe iesiri acolo unde becul se aprinde cel mai puternic . urmeaza partea mai delicata  daca vrei perfectiune iti trebuie un releu regulator gen cele folasite la scutere care si redreseaza curentul si il stabilizeaza la 13,5volti. daca nu esti pretentios poti folosi o solutie foarte ieftina si fiabila de care eu sint multumit . o dioda de alternator  legata in serie cu un bec de far decel putin 45wati care il cuplezi la baterie si bobina generator . dioda are rol de redresor pt curentul produs de magnetou iar becul legat in serie face sa stabilizeze curentul de incarcare protejind tot sistemul baterie ,bobine evitind supra sarcini si evident arderea . pentru alde gica contra care au intodeauna ceva negativ de spus ii anunt ca eu folosesc acest sistem pe un yamaha de 25cp si merge perfect . sper ca iti va fi cit de cit utila aceasta idee si o vei putea folosi   .atentie cum legi dioda   care trebuie sa fie de putere altfel se prajeste imediat
#13
ia in calcul si puterea vintului pt ca cea ce faci o sa functioneze ca o parasuta deschisa  si la o adiere nai serioasa nu vint iti zboara cu tot cu structura  orienteazate la cei cu solarii si poti hotari apoi ce solutie sa folosesti mi-am permis aceasta sugestie pt ca eu folosesc ceva apropiat sa idee
#14
Motoare / Re: modificare oglinda pupa
Mai 03, 2015, 09:13:48 PM
mersi de sfat nu pot spune ca nu ai dreptete dar intodeaunea DACA NU RISTI NU CISTIGI asa ca e in gena noastra a multora acest defect  insa si cind reusesti ai vazut ce satisfactie ai   si apoi ce mare risc e sa pui un motor inbord? poate doar sa nu mearga in parametri ,sa fim seriosi nu e un risc asa mare 
#15
Motoare / Re: modificare oglinda pupa
Aprilie 14, 2015, 08:37:45 AM
cu scuze de rigoare hristos a inviat si sarbatori fericite pt toti cei ce sint atinsi de microbul pescuitului si al apei   dar asta e .am facut o gresala in sensul ca nu am specificat corpul salupei este din structura lemnoasa invelita in rasina ,fibra der sticla.iar ca avantaje ale unui motor diesel alta fiabilitate in exploatare consum ff mic in comparatie cu aut bord .acum am un yamaha 25 cp 4 timpi si stiu ce spun consum mare randament scazut, bazindu-ma si pe faptul ca am avut un pui de remorcher cu motor de tractor,la care consumul era de 4 litri ora  iti permiti sa stai cu el pornit cu un consum de 0,7-1 litru ora mers in gol . tin sa subliniez  ca nu sint specialist in asa ceva dar tot ce am scris se bazeaza pe faptul ca m+am lovit de aceste lucruri.  corect pierzi din spatiu nu mult dar scade mult pretul carburant /ora functionare    era sa uit si eu sint amator si ma bazez mai mult pe fler decit pe calcule dar pina acum m-ia iesit