Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - home made

#1
Echipamente si accesorii / Re: guvernare hidraulica..
Decembrie 29, 2022, 06:34:32 PM
Se poate ! Cu 50 atm/ cm2 duce si mai mult !
#3
Barci de pescuit / Re: incepator
Aprilie 28, 2021, 08:42:07 AM
...cred ca ce-l mai corect,din toate punctele de vedere,ar fi,sa te apuci sa-ti faci singur barca,o sa-ti ia ceva timp dar o faci asa cum iti place tie!
#4
Salupe / Re: Shetland 570 sistem ancora
Aprilie 21, 2021, 09:24:47 AM
Salut ! baieti,poate ar trebui sa stiti:o ancora fara lant este uneori inutila,LANTUL  e ce-l ce te ajuta sa te fixezi intr-un loc.Cu cit e mai lung cu atit e mai sigura ancorarea.Pentru o ancorare sigura,e nevoie ca lantul sa aiba minim de 6-7 ori lungime barcii !!!lantul e ce-l ce tine ancora culcata pe fundul apei,mai bine zis greutatea lui !gasiti pe youtube motivul.........:)
#5
Partial de acord,cind ajungi la pensie si ai lucrat intr-un anumit domeniu,sigur in continuare nu mai vrei sa faci acelasi lucru,chiar daca la 20 de ani iti placea.faci altceva oarecum legat de inceputuri.treaba e de educatie,noutate,curiozitate,.......diferenta e ca nemtii sint dotati cu un spirit tehnic,romanii cu alt fel de spirit....si nu numai romanii ! :) mostenirea genetica nu se schimba usor !
#6
:) mai cautati si voi,ca d'aia ii net peste tot !
ce este interesant,toata nava a fost refacuta prin munca voluntara cu pensionari si tineri.de altfel majoritatea exponatelor din muzele nemtesti,au fost refacute cu pensionari......aveti comentarii? :)
#7
interesanta e si informatia asta:

a"propos de Mircea !

The present training ship Sagres was built in 1937 at the Blohm & Voss shipyards, in Hamburg. Her original name was Albert Leo Schlageter and she was the third of a series of four ships procured at the time by the German Navy (Kriegsmarine). The other three ships were the Gorch Fock (1933) – Tovarish between 1952 and 2003 – the Horst Wessel (1936) – now Eagle, belonging to the United States Coast Guard – and another ship, named Herbert Norkus (1939), that was never finished due to the war outbreak. Some of the rigging and spars of this last ship, including topmasts and yards, were later on installed on board the present sail training vessel of the German Navy, the Gorch Fock (1958), built twenty years later of the previous sister-ships, but following the same design. Besides these ships, Blohm & Voss shipyards built another sail training vessel of this class – the Mircea (1938) – for the Romanian Navy.
#8
In Hamburg,tot pe post de muzeu plutitor este si foasta nava scoala SAGRES,confiscata in azore de portughezi in primul razboi mondial de la nemti,se numea Rikmer Rikmres.amanunte aici:

In fact, the previous Sagres was launched in Bremerhaven (1896), with the name Rickmer Rickmers. In 1916, when Germany declared war to Portugal, this ship was seized in Azores. The ship was named Flores and was made available to, and used by, the British, for transportation purposes. In 1924, her use as a merchant ship ceased and she was incorporated in the Portuguese Navy as a training vessel, with the name Sagres. This explains why sometimes, particularly abroad, the present training ship Sagres is called Sagres II
#9
Echipamente si accesorii / Re: Guvernare hidraulica.
Martie 18, 2020, 08:04:37 PM
este mai scump pentru ca are si''non return valve'' eventual mai poti folosi inca o alta pompa in paralel,un alt volan,mai pe romaneste.poti folosi asadar 2 posturi de conducere fara sa actionezi ventile robineti sau altceva cind te muti de la un volan la altul.
#10
Echipamente si accesorii / Re: Guvernare hidraulica.
Martie 18, 2020, 02:11:22 PM
merita,mai ales la pretul asta !
#11
Veliere / Re: Velier Westerly Griffon 26 de vanzare
Aprilie 27, 2019, 10:45:54 AM
ofera si motive ! concret ! :)
#12
Vanzari / Re: June este de vanzare
Decembrie 02, 2018, 10:04:15 AM
am eu un caiac cu 2 locuri ! il vrei? gratis ! :)
#13
Monococi / Re: June e acasa
Iulie 19, 2018, 02:38:00 PM
Citat din: Bogdan din Iulie 19, 2018, 10:19:10 AM
Am verificat si transmisia si ...receptia. La transmisie am facut probe cu Capitania Zonala Galati , ma rog Port Control iar la receptie stau bine ca am prins avizele catre navigatori emise de Statia de Coasta... Constanta. Am antena in varful catargului si probabil asta ajuta la o receptie buna de la 100 km.

Alta treaba nu am, da-mi fac! :D Spal, calc, apretez, etc. :D
,

n-ai sa vezi 100km  in UKW ! TINE CONT DE INALTIMEA ANTENEI TALE,A CORESPONDENTULUI SI CURBURA PAMINTULUI.dupa aia vorbim.........:)
#14
Veliere / Re: Achizitie velier / Initiere in sailing
Iulie 18, 2018, 01:14:02 AM
Daca vrei sa faci pe boierul,plătești.,..că boierul !daca la o barca,indiferent de mărime,poți întreține motorul,velele,instalațiile de la bord,fără să apelezi la "specialiști",aia care atunci cînd pronunți cuvintul yacht,deja au mărit manopera cu 500%, poți fi sigur că nu te costa ca'n filme sau că in discuțiile dintre chibiți.pentru o curățire și un antivegetativ  la 2 ani o data la Mangalia te costa 100 euro ridicatul de pe apă și pusul pe apă, plus 100 lei pe zi stationarea.,in 5 zile poți face treabă singur,la un 12m mă refer,eventual cu unul sau doi din prietenii din aia 20 care vin numai la plimbari,deh! se pot murdari cu vopseau veche cînd șlefuiesc!! Așadar trage singur concluziile......😁
#15
Veliere / Re: Achizitie velier / Initiere in sailing
Iulie 15, 2018, 10:33:13 PM
Un 12 m.3+1 cabine,baie cu dus+wc,bucătărie,frigider baban(home made. 😁)apa calda și rece,etc.,..samd, pina in 2,5 l/h consum,diesel,1200ture/(turația max. la motor fiind de 2400 )peste 6'5 nd.o data la 2ani trebuie scoasa,curățată și data cu antivegetativa și eventuale retusuri,facturi in jur de 2000 roni,asta in marea neagra,probabil în Mediterana mai rar cu antivegetativa ! daca te ocupi singur de barca,,cheltuielile pot fi reduse pina la 80% la intretinere.asa că trage singur concluziile !