Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - nmmarine

#1
Salupe / Re: Boat GRIZZLY 580 HT
Iunie 11, 2019, 08:59:35 AM
Buna dimineata tuturor,
Am gasit acest post cu poza barcii pe care am adus-o anul trecut.. nu credeam ca va fi atat de discutat aceasta barca, din pacate modelul 580HT NU se mai produce, chiar daca inca apare pe siteul partenerilor mei din Rusia. Cat despre Unimog-ul 600 Cabin, mai are inca doi "urmasi" 660 si 680 Twin.. Am sa revin un pic mai tarziu si cu 2-3 filmulete cu evolutia pe Delta a modelului Grizzly 600 Unimog.
O zi frumoasa, Adrian Bitirez .
P.S. Am o relatie excelenta cu partenerii rusi, si nu a mi-a trebuit niciun borcan de vasilina !!
#2
Motorizate / Vand barca MONTEREY 204 FS model 2015
Aprilie 27, 2015, 07:27:31 AM
Marine-Shop.ro vinde barca MONTEREY 204 FS- model 2015
Date tehnice
Lungime:6.60m
latime: 2.53m
greutate:1406kg
rezervor 136litri
capacitate: 7 persoane
motor: Merc. 4,3 MPI Alpha 220CP

PRET cu OPTIONALE: 42.800 Euro+TVA, posibilitate plata externa, factura fara TVA
Mai multe detalii la http://www.marine-shop.ro/barca-monterey-204-fs-96292.p.html

Optionale incluse in pret: gelcoat Black,Stainless Steel Package, Stand-up Bimini, Bow & Cockpit Cover, Cockpit Carpet for Sundeck, Fiberglass Cockpit floor Liner, Convenience Package, Sun lounge Seating,SeaDek on the Swim Platform, grey
#3
Motorizate / Vand barca Monterey 186MS model 2015
Aprilie 27, 2015, 07:15:15 AM
Marine-Shop vinde barca Monterey 186 MS cu motor 190CP
http://www.marine-shop.ro/barca-monterey186ms-128233.p.html
Lungime: 5.64m
Latime: 2.32m
Pescaj: 0.50m
Rezervor: 106 litri
Capacitate: 6 persoane
Greutate: 1.270 kg
Pret : 32.900 Euro + TVA, posibilitate de plata externa, factura fara TVA
Dotari standard:http://www.montereyboats.com/boats/Sport-Boats/186ms/#modelspecs1
Tur virtual: http://www.montereyboats.com/boats/Sport-Boats/186ms/#virtualtour
Dotari optionale incluse in pret
Motor Mercruiser 4.3L TKS 190CP
Deck- and
Hullstripe: Arctic white / Onyx black
Hull and
Accents: Arctic white / Onyx black
Convenience Package, includes:
- Compass
- Depth Sounder
- Tilt Switch at the Swim Platform
Cockpit Carpet
SeaDek on the Swim Platform, grey
Stainless Steel, Contents:
- Pull Up Cleats
- Black urethane Grab Handels with Stainless Steel Inlay
- Stainless Steel Bow Rail
Mooring
Cover
Bow and
Cockpit Cover
#4
Vand barca cu motor Caravelle 207 LS cu motor NOU Mercruiser 4.3 MPI- 220CP
aceasta barca a circulat numai pe apa dulce pe lacul Tarnita.
Lungime: 6.23m / 6.62m cu swimplatform
Latime: 2.59m
Greutate: 1418 kg
Capacitate max: 8 persoane
Rezervor: 137litri
Barca a fost remotorizata in Decembrie 2014 cu motor nou Mercruiser 4.3MPI transmisie Alpha One ( 4300cmc, 220 CP, injectie multipunct)
- Ambele galerii de evacuare noi
- Garnituri la chiulasa si garnitura la termostat sunt noi
- Termostat nou
- Pompa de santina automata noua
- Sistemul de racire complet nou
Alte dotari optionale incluse in pret
- waketower Airboom + biminitop + 2 rackuri pentru ski nautic, prelate prova+punte
- Elice de viteza din inox cu 3 pale ( pret elice este 520 Euro)
- Peridoc monoax cu sistem de franare ASG, made in Germania
Pret barca+accesorii+peridoc : 28.500 Euro negociabil,
barca inmatriculata pe persoana fizica
Detalii si mai multe fotografii la http://marine-shop.ro/barca-sh-caravelle-207ls-126675.p.html
#5
Cred ca a fost un subiect destul de dezbatut din ce am auzit de la admini, cu riscul de a ma repeta, mai jos un mai pe larg despre osmoza , dupa care inchei acest subiect http://yachtpaint.ro/osmoza-ce-este-si-cum-o-tratam-34596.n.html. Eu totusi ma rog sa nu fie nevoie sa faceti aceasta munca anevoioasa; uitati-va atent atunci cand va cumparati o barca, mai ales o barca cu o anumita varsta

Ce este osmoza  Inca de la jumatatea anilor 1960, cand pe piata si-au facut aparitia  primele barci din fibra de sticla, s-a demonstrat ca Gelcoatul nu este complet impermeabil, astfel încât moleculele de apă pot pătrunde prin gelcoat în laminatul de fibra de sticla . Astfel "Osmoza"  de ceva timp a devenit o problemă recunoscută care afectează un anumit procent din parcul actual de bărci. Moleculele de apă pătrund prin gelcoat intre straturi laminatului de fibra de sticla, localizandu-se sub forma unor vezicule/cavități cu lichid. Daca acestea nu sunt indepartate, ele vor provoca presiune intre straturi, care intr-ul final vor duce la aparitia unor basici vizibile la nivelul gelcoatului. Acest proces este cunoscut sub numele de blistering

Examinarea lichidului de blister. Apariția de vezicule sub linia de plutire este primul indiciu ca există o problemă intre straturile de laminat.Există trei metode care pot fi usor testate

1.Mirosul fluidului de blister; Un miros puternic acru-oțet (adesea confundat cu stirenul) indică prezența acidului acetic, care este foarte reactiv. Presiunea se acumulează în corpul navei, atunci când acidul reacționează cu diferite substanțe; o alta problema este prezenta calciului, care este prezent atât în ​​apă dulce și sărată formand acetați de calciu. Această reacție chimică provoacă o presiune suficientă pentru a forma un blister. De obicei există acid acetic suficient în fluidul de blister incat mirosul va fi evident.
2. Pipairea lichidului de blister; frecati lichidul între degetul mare și arătător. Un aspect de lichid gras, similar cu detergentul lichid sau antigelul, se datorează prezenței de glicol în rășină. Glicolul aflat in stare libera este solubil în apă.
3.Determinarea aciditatii sau alcalinitatii prin utilizarea de hârtie de pH. Testarea lichidul blister se poate face în momentul în care blisterul este spart, iar lichidul a fost eliberat.
Cum tratam osmoza; metode de tratare a osmozei si produse antiosmoza

Pasul 1. Indepartarea straturilor afectate Se indeparteaza complet orice strat de vopsea antiifouling, grundul si a gelcoat in zona afectata. Astfel veti permite chilei sa ,,respire", sa se usuce.

Pasul 2. Uscarea chilei ; acest pas este cel mai important pas in procesul de tratare a osmozei. Daca nu veti obtine o suprafata curata si uscata perfect, riscati ca veziculele cu lichid osmotic sa reapara. Va recomandam sa spalati foarte bine chila( zona afectata), apoi sa o uscati cat mai bine.

Pasul 3. Aplicarea Gelshield® Plus Cel mai bun mod de a preveni osmoza, este de a proteja anticoroziv chila. Gelshield este o rășină epoxidică, fără solvent. Prin aplicare cu pensula, Gelshield se fixeaza pe laminat și pe structura tuturor straturilor de fibra expuse.

Pasul 4 Aplicare Gelshield 200 Gelshield 200 este un o vopsea bicomponenta de tip epoxi . Se recomandă aplicarea unui total de cinci straturi, pentru a obține o baza solida inaintea,aplicarii vopselei antivegetative. Gelshield 200 reduce nivelul de penetrare a apei în corpul navei, acesta fiind cheia succesului în combaterea si aparitia osmozei.
#6
Salutare prieteni,

Incepand de acum doua saptamani, avem inca un colaborator pentru reparatia barcilor din fibra de sticla, aplicarea de tratamente antiosmoza si/sau vopsirea integrala, in zona Bucuresti.
B&P Autoservice SRL are sediul in Bucuresti, Str Bucurestii Noi 183-185;  o echipa tanara, cu oameni inimosi care si-au dat silinta si au reconditionat o barca model 1997 in doar cateva zile.
Eu le asigur doar suportul tehnic "din spate" insa ma inclin in fata experientei lor in domeniul vopsitoriei auto;  proprietarul companiei imi este client de multi ani, are si a avut barci,
intelege ce inseamna sa vrei sa-ti repari o barca, iar eu am apelat la el pentru ca stiu ca nu face lucru de mantuiala.
Acesta barca Searay 175BR model 1997 a fost dezechipata, reparata cu chit epoxidic Watertite, a fost inlocuit bandoul de protectie, slefuita, vopsita cu Interdeck si Perfection, polishata .. etc in doar sapte zile, lucru de admirat.
avand in vedere ca au lucrat pentru prima oara cu vopsele poliuretanice International Yacht Paint;
Materialele folosite de la www.yachtpaint.ro au fost :
Watertite - http://yachtpaint.ro/watertite-250ml-kit-reparatie-epoxidic-122545.p.html
Perfection Undercoat - http://yachtpaint.ro/perfection-undercoat-750ml-alb-122724.p.html
Perfection Snow White - http://yachtpaint.ro/perfection-snow-white-vopsea-poliuretanica-122499.p.html
Thinner 910 - http://yachtpaint.ro/thinner-910-127727.p.html
Interdeck vopsea antiderapanta- http://yachtpaint.ro/interdeck-750ml-alb-vopsea-antiderapanta-122561.p.html
Suruburile de inox( www.marine-shop.ro), stickere;e originale Searay, logo-urile Searay precum si bandoul de protectie cu miez de cauciuc, au fost procurate de proprietarul barcii...restul a fost "vina" echipei B&P Autoservice.
Datele lor contact mai jos :
B&P Auto Service SRL
str Bucurestii Noi 183-185
Persoana de contact:  Dl Ing Adrian Levu - Sef Service
Telefon 021-667.0199 sau 0730-576.421.
e-mail: b_pservice@yahoo.com
Recomand 150% !
Apelati cu incredere la ei, stiu ce fac, sunt buni in meseria lor si NU fac rabat de la nimic.
#7
Citat din: cristizz din Aprilie 09, 2015, 11:22:15 PM
Da, dar este special pentru aluminiu.

Da si pentru barcile de aluminiu exista solutia de vopsea antifouling. Reteta este foarte simpla:
grund Primocon vezi aici http://yachtpaint.ro/list.php?search=primocon&category=.. apoi dupa 3 ore poti sa aplici vopsea antifoulingTrilux 33.. aici http://yachtpaint.ro/list.php?search=primocon&category=
ATENTIE !
Pentru barcile din aluminiu sau transmisia motoarelor folositi Numai Trilux 33 nimic altceva !
Pentru orice informatii sau detalii nu ezita sa ma contactezi la office@nmmarine.ro sau la numerele de telefon afisate pe www.marine-shop.ro sau www.yachtpaint.ro
#8
Astazi a venit cineva la mine, cu o barca cu urme de osmoza; o barca Glastron din 2006, stationata pe apa mai mult pe apa, decat pe uscat
de 4 ani in Valea Argovei si vreo 3 ani in Snagov...bineinteles fara tratament antivegetativ.. Iar inevitabilul s-a produs... osmoza s-a instalat.
M-a rugat sa-I dau un sistem antivegetativ, kit de reparatie si gata.. credea ca va scapa de osmoza. GRESIT !
Faptul ca incercam sa ascundem infectia sub antifouling nu inseamna ca am scapat de problema. Un strat de kit epoxidic+antivegetativ peste,
nu rezolva aceasta problema !
Am rugamintea sa nu incercati sa pacaliti osmoza prin reparatii effectuate cu chituri auto. Chiturile auto de fibra de sticla sunt chituri hidrofile, ATRAG APA, NU o resping.
Singurul chit de reparatii in aceste cazuri, oferita de International Yacht Paint este Watertite, vedeti http://yachtpaint.ro/list.php?search=watertite&category=
Watertite este un chit epoxidic bi-component, impermeabil, capabil sa asigure reparatii in fibra de sticla pentru fisuri sau gauri, sub linia de plutire. Aceste fisuri sau gauri pot avea o adancime de pana la 2.5cm.
Odata instalata osmoza, zona afectata va trebui curatata pana la fibra, nu doar slefuit gelcoatul superficial; de regula "infectia" se instaleaza intre stratul de gelcoat si fibra de sticla.
Daca osmoza nu este eradicata TOTAL, mai devreme sau mai tarziu,aceasta va ataca in profunzime stratul de fibra,air aici deja lucrurile se vor complica.
Cateva idei despre tratamentul contra osmozei gasiti aici.. http://yachtpaint.ro/osmoza-ce-este-si-cum-o-tratam-34596.n...
Va astept cu intrebari oricand la office@nmmarine.ro.
Mai bine discutam o jumatate de ora, decat sa munciti 2-3 zile cu rezultate nule. Ahoy, www.yachtpaint.ro
#9
Astazi a venit cineva la mine, cu o barca cu urme de osmoza; o barca Glastron din 2006, stationata pe apa mai mult pe apa, decat pe uscat
de 4 ani in Valea Argovei si vreo 3 ani in Snagov...bineinteles fara tratament antivegetativ..
Iar inevitabilul s-a produs,osmoza s-a instalat!
Respectivul m-a rugat sa-i dau un sistem antivegetativ, kit de reparatie si gata.. credea ca asa va scapa de osmoza. GRESIT !
Faptul ca incercam sa ascundem infectia sub antifouling nu inseamna ca am scapat de problema. Un strat de kit epoxidic+antivegetativ peste, NU REZOLVA aceasta problema !
Am rugamintea sa nu incercati sa pacaliti osmoza prin reparatii effectuate cu chituri auto. Chiturile auto de fibra de sticla sunt chituri hidrofile, ATRAG APA, NU o resping.
Singurul chit de reparatii in aceste cazuri, oferita de International Yacht Paint este Watertite, vedeti http://yachtpaint.ro/list.php?search=watertite&category=
Watertite este un chit epoxidic bi-component, impermeabil, capabil sa asigure reparatii in fibra de sticla pentru fisuri sau gauri, sub linia de plutire. Aceste fisuri sau gauri pot avea o adancime de pana la 2.5cm.
Odata instalata osmoza, zona afectata va trebui curatata pana la fibra, nu doar slefuit gelcoatul superficial; de regula "infectia" se instaleaza intre stratul de gelcoat si fibra de sticla.
Daca osmoza nu este eradicata TOTAL, mai devreme sau mai tarziu,aceasta va ataca in profunzime stratul de fibra,air aici deja lucrurile se vor complica.
Cateva idei despre tratamentul contra osmozei gasiti aici.. http://yachtpaint.ro/osmoza-ce-este-si-cum-o-tratam-34596.n...
Va astept cu intrebari oricand la office@nmmarine.ro.
Mai bine discutam o jumatate de ora, decat sa munciti 2-3 zile cu rezultate nule.
Ahoy, www.yachtpaint.ro
#10
 Marine-Shop vinde INTERSTRIP AF
INTERSTRIP AF este o solutie decapanta, dezvoltata pentru indepartarea stratului vechi de vopsea antivegetativa.
Îndepărtează eficient vopsea antivegetativa veche, fara sa produca leziuni stratului de gelcoat.
Sfaturi de aplicare
Începeți întotdeauna cu o spălare cu jet de apa de înaltă presiune, pentru a elimina de vopseaua antivegetativa care nu a aderat pe chila,sau care este intr-un grad avansat de exfoliere. Continuati cu delimitarea zonei pe care doriti sa o curatati.
Aplicați Interstrip AF direct cu pensula (de preferat o pensula de 75-150mm); se aplica un strat suficient de gros, care va interactioneze cu antifoulingul.
Zona de munca nu trebuie sa depaseasca 1.2 metri patrati per actiune. Acordati produsului un timp de 10 minute ca sa actioneze, apoi razuiti imediat cu o spatula de lemn, sau cu o racleta moale. Este foarte important sa actionati pe zonele dorite, atat timp cat vopsea este încă moale.
Dacă este necesar, se pot aplica mai multe straturi Interstrip AF, chiar si în straturi mai groase, în cazul in care stratul de antivegetativ este prea gros.
Pentru a curata echipamentele de protectie sau pensulele care au intrat in contact cu Interstrip, folositi Thinner nr.3
Aplicarea decapantului Interstrip se face NUMAI cu pensula.
Nu folositi trafaletul sau pistolul de vopsit pentru aplicare Interstrip.
Ambalaj disponibil: 1000ml/2500ml
Pret: 79 euro/2.5L
Comanda online la http://www.yachtpaint.ro/interstrip-af-2.5l-127784.p.html
#11
Teak Oil by International Yacht Paint Europe
PremiumTeak Oil, este clasat pe locul 1 în testele comparative, fiind un ulei ,,nutritiv" pentru lemnul de teak si alte tipuri de lemn.
Conține ulei de semințe de in și de tung, precum și inhibitori de ultra-violete. Acest ulei a fost creat special pentru a pătrunde adânc în esenta lemnului de teak, chiar dacă acesta este inca umed. Teak Oil este un agent hidroizolant impotriva umiditatii. Protejeaza impotriva efectelor negative cauzate de substante nocive sau chimice, mucegai, raze UV sau motorina. Contine o ceară specială anticoroziva, asigurand protectia suprafatelor de lemn de teak cat si a ornamentele metalice adiacente.
Sfaturi de utilizare:
Începeți prin curățarea cu Teak Restorer (dacă este necesar) și apoi se aplică 2 straturi de Teak Oil, cu o pensula sau cu un burete.
Pret 12.50Euro/500ml
Comanda online la http://www.yachtpaint.ro/teak-oil-500ml-ulei-de-teak-122553.p.html
#12
Haswing Comax 55  motor electric 660W 12V - partenerul tau pentru barci de pescuit, veliere, canoe sau kayak ...
Motoarele electrice Haswing Comax 55LBS, sunt momentan singurele motoare electrice disponibile cu servodirecție asistata si cu reglajul pe verticala a transmisiei. Ajustarea continuă a adâncimii de scufundare a elicei în apă, se face prin intermediul unui reglaj motorizat, acționat direct de pe maneta de direcție a motorului.Tija motorul se extinde 27.8cm Puteți opri motorul prin simpla apăsarea unui buton, sau il puteți ridica motorul complet afară din apă. Maneta de acționare a direcție motorului este reglabilă pe verticală (120grade), pivotantă si extensibilă.
Butonul de acționare ON/OFF este poziționat in capătul manetei de directie

Motoarele electrice Haswing sunt economice, datorită celei mai recente
tehnologii - Digital Power Management - , tehnologie care vă conferă o autonomie,de aproximativ 5 ori mai mare la o singură incărcare a bateriei . Indicatorul de monitorizare cu LED-uri vă informează in mod constant, despre nivelul de incărcare al bateriei și va indica viteza de rotație a elicei precum si miscarea axului cizmei.
Toate motoarele Haswing sunt protejate la suprasarcină.  In cazul blocarii elicei motorului, motorul se va opri imediat evitand riscul arderii sau avarierii.

Motoarele Haswing Comax se pot utiliza si în apă sărată / apă de mare.
Dupa folosirea motorului in acest mediu salin, se recomanda clătirea cu apă dulce.Haswing Comax 55 este recomandat pentru echiparea bărcilor de până la 5.5m lungime cu o greutate de max. de 400 kg
Vă recomandăm utilizarea de acumulatori cu gel de 70-100Ah.
Motorul este fabricat din materiale compozite, inox si aluminiu.

Caracteristici tehnice:
Putere: 540W ~ 660W
Lungime axului 915mm max (adâncime de imersie reglabila)
Tija motorul extensibila: 27.8cm
Putere / împingere (kgf /LBS ): 24,6/55 LBS
Consum : 45 ~ 55A
Tensiune de alimentare: 12V DC
180 ° pivotare comandă cu raport unitate / direcție 2: 1
Setări de viteză: continuu /reostat
Turatie maxima in apa: 1200 RPM
Nivel de zgomot: 50dB
Cabluri de alimentare
Display cu 3 LED-uri pentru monitorizarea motorului
Elice cu 3 pale
Greutate motor: 14.5 kg
Ambalaj 94 x 23 x 42cm / 15,9kg
Pret : 399 Euro, comanda acum online
la http://www.marine-shop.ro/motor-comax-55lbs-127655.p.html
#13
Marine-Shop comercializeaza diferite tipuri de scaune pentru barci, impreuna cu sistemele de fixare necesare;
aceste scaune sunt pretabile pentru orice tip de ambarcatiune
- scaune de casting
- scaune FIsherman diverse culori
- suporti rotativi pentru fixarea scaunelor
- piedestaluri fixe sau reglabile.
Mai multe informatii si comenzi la http://www.marine-shop.ro/list.php?search=scaun
#14
Produse intretinere barci din gama International Yacht Paint ;
solutii de polishat, ceara cu polish, UV Vax Sealer, ulei de teak si teak restorer, solutii pentru curatarea petelor de rugina si a petelor galbene..
Informatii si comenzi la
http://yachtpaint.ro/international-yacht-paint-2174.m.html?main_category=9303
#15
Marine-Shop vinde lumini subacvatice BLUEFIN LED Piranha P3
-Instalare simplă cu doar 3 suruburi;
- unghi de dispersie a luminii : 60 grade
- Lumina subacvatice de dimensiune mica, dar foarte puternica
- Proiectata pentru montarea pe oglinda barcii- și/sau bordurile laterale;
o gaură de doar 13 mm diametru de gestionare a cablurilor necesare
- Protectie la polaritate inversa și la supratensiune
- Carcasă din plastic cu profil redus;;
- proiectoare foarte economice cu LED-uri puternice si consum redus;
- Durata de functionare : aproximativ 50.000 ore
- Iluminare: aproximativ 1100 lumeni
- Diametru exterior : Ø cca 95 mm
- culoare : albastru
- alimentare : 12V
- recomandate pentru barci pana la 7m lungime
Pret :179,90 Euro
Comanda online la http://marine-shop.ro/pirahna-p3-127395.p.html