Citat din: cristizz din Septembrie 25, 2014, 02:35:44 PM
Este cumva Revolution 22 velierul in cauza?
Absolut. 2012 a fost ultimul an în care am mai fost la Salonul Nautic din Paris (eram înca în Bretagne, inainte de a porni la drum) si l-am vazut. Arata cam a tinichea, dar e bine construit si pare mai încapator la interior decât la exterior. Acum, putem discuta o mie de ani, eu nu sunt înnebunit dupa barcile din aluminiu, traiesti vesnic cu obsesia electrolizei, cum ajungi într-un port sau loc de ancora arunci cu anozii în apa, etc... daca te uiti la unul de ocazie trebuie sa-ti bagi nasul absolut peste tot (problema e aceeasi si cu barcile din otel) sa verifici starea carenei la interior, etc. Toate produsele (vopsele, masticuri, antifouling) sunt mai scumpe, si daca discutam despre barci noi, si ele sunt clar mai scumpe decât una echivalenta din alt material. Asta pentru ca aspectul financiar face parte din pachetul de conditii initial înainte de a începe proiectarea unei barci (ca si a unei case, de altfel).
Chestia cu frumusetea, discut din când în când cu Nathalie despre ea - si ideea e exact cea din exemplul tau cu modulul lunar - cred personal ca rezida printre altele în capacitatea de a-si îndeplini cât mai bine functiunea.
Un remorcher arata ca porcul dupa criteriile lui Madame Elaine, are o coca joasa si turtita, superstructuri avansate si butucanoase, un siroi de cauciucuri de jur împrejur, dar face o treaba pe care yachtul Velsheda nu l-ar face în vecii vecilor. A, si - bizar - unele seamana la etrava cu "scow"-urile pe care le înjura ea în articolul ei...
Si acum, pe bune, e urâta asa o barca ?