Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - lipitorul

#1
Motoare / Re: Schimbare cizma Suzuki DF20A
Februarie 08, 2016, 10:32:21 PM
Va multumesc prieteni!
Vali, te astept la noi la Tanti Elvira sa analizam varianta inaltarii oglizii...
#2
Motoare / Re: Schimbare cizma Suzuki DF20A
Februarie 08, 2016, 09:53:08 AM
Multumesc tare mult, @Vali si @Betto!
Am inteles, am crezut ca este cea mai usoara varianta schimbarea pieselor...nu este...
Barca nu vreau sa o schimb, imi place prea mult, asa ca voi apela la schimbarea cizmei daca o voi gasi, daca nu, la marirea oglinzii.
@Vali, mi-ar face mare placere sa ne intalnim la Braila, sa vezi la fata locului despre ce este vorba. Daca ai avea putin timp disponibil (stiu, e greu), pot veni sa te iau de la Galati, nu este o problema.
In cazul in care nu mai ai numarul meu: 0745634987
Stima,
Valentin
#3
Motoare / Re: Schimbare cizma Suzuki DF20A
Februarie 07, 2016, 11:36:21 PM
#4
Motoare / Schimbare cizma Suzuki DF20A
Februarie 07, 2016, 09:13:32 PM
Este prima data cand scriu pe forum anul acesta, asa ca profit de ocazie sa urez barcagiilor, un An Bun!
Va rog sa ma lamuriti intr-o dilema...as vrea sa schimb cizma motorului meu Suzuki DF20A, care este lunga, cu una scurta.
Se poate face acest lucru? Daca da, inafara de carcasa, ce piese vor trebui schimbate la interior si unde as putea sa gasesc?
Doresc sa fac acest lucru, pentru ca barca are oglinda scurta si motorul este suspendat pe un suport metalic ce da vibratii si zgomot.
Multumesc,
Valentin
#5
Salupe / Re: Despre pilotine
Septembrie 11, 2015, 10:05:27 PM
Multumesc frumos pentru raspunsuri @Vali si @Fritz!
A sosit astazi elicea Solas 9,26 x 07. Am probat-o destul de putin, datorita vremii. Acum motorul se accelereaza fara probleme si merge mult mai lejer, nivelul de vibratii a scazut, probabil tragea greu saracu', chiar si la turatii mici.
Din pacate, nu am avut gps-ul la mine, dar este perceptibil castigul de viteza, in amonte mai putin, dar in aval este foarte vizibil.
Voi face masuratori cand va inceta ploaia.
Referitor la constructie, intr-adevar este una "solida", cu strat gros de fibra chiar si acolo unde nu este absolut necesar. Pot spune ca este o rulota solida  :)
Barca are o chila destul de mare, cam 15 cm, care se termina la aproximativ 25 cm de oglinda. Am citit undeva ca ar trebui coborat motorul cu placa anticavitatie sub nivelul chilei. Este adevarat?
#6
Salupe / Re: Despre pilotine
Septembrie 10, 2015, 08:15:16 AM
Am scos pe rand cate o fisa de bujie, ambii cilindri functioneaza la fel.
Voi comanda astazi o elice Solas 9,25 x 08, abia astept sa o testez sa vad cum se comporta.
Nu sper la viteza din filmare, Cranchi este mult usurata fata de a mea...
Stima!
#7
Salupe / Re: Despre pilotine
Septembrie 08, 2015, 04:34:42 PM
Multumesc frumos pentru raspunsuri @kimi si @Fritz.
Elicea care este pe motor are specificatiile 9 1/4 x 10.
Ce specificatii ar trebui sa aiba cea cu 4 pale?
Motorul este nou, eu l.am pornit prima data, este in rodaj, are 9 ore de functionare, sta bine in relanti, se accelereaza rapid, nu cred ca fie vreo problema cu vreo bujie sau injector...sau ma insel eu?
Motorul l-am luat cu cizma lunga pentru ca ...asa l-am gasit. Barca necesita cizma scurta (38 cm), asa ca a trebuit sa-i fac un suport inaltator din inox in continuarea oglinzii, placa anticavitatie este pe aceeasi linie cu fundul barcii. Pe acelasi calcul mi-am bazat si eu alegerea motorului, ar fi fost o viteza convenabila pentru mine, dar ... realitatea bate neuronu'.
Daca as gasi pe undeva pe site instructiuni pentru atasarea pozelor, as pune poze cu barca si motorul.
Multumesc tare mult pentru ajutor,
Stima,
Valentin
#8
Salupe / Re: Despre pilotine
Septembrie 06, 2015, 10:33:12 AM
As fi vrut sa atasez niste fotografii din timpul cand lucram la echipare, dar ... spre rusinea mea, nu stiu  :-[
#9
Salupe / Re: Despre pilotine
Septembrie 06, 2015, 10:28:26 AM
Hop si eu cu calul meu!
De fapt cu pilotina mea...
Citesc de mult timp acest forum, de unde am adunat multe informatii utile. Acum as dori sa va prezint barcazul meu si sa va cer niste sfaturi.
Am cumparat acest Aqualine 515 fabricat in 2007 http://www.darekco.eu/angielska/motorowe_7_texas_515.html , in ideea de a o folosi pentru plimbare si pescuit, ma intereseaza mai mult "dormitorul" decat viteza, asa ca am echipat-o cu un Suzuki DT20A nou, la care am montat comanda la distanta. Motorul este cu cizma lunga, asa ca a trebuit sa-i fac un suport inaltator din inox.
Am stiut de la bun inceput ca este o barca de deplasament, stiu ca motorul este mic, dar speram totusi o viteza de 15-18 km/h la o turatie decenta. La jumatate de mansa obtin 3000 de rotatii/min si o viteza de 10 km/h in amonte si 12 in aval. La 2000 si 2500 de rotatii, 8 si 10. La mansa maxima, turatia sare putin de 4000 de rotatii, iar viteza ajunge la 11 km/h in amonte si 13 km/h in aval. Elicea este standard, cu care a venit motorul din fabrica.
Va rog sa-mi spuneti daca aceasta caracteristica se datoreaza formei barcii si greutatii (apreciez ca ar fi pe la 600kg fara incarcatura), sau datorita elicei. Stiu ca motorul este mic, dar faptul ca nu se accelereaza mai mult de 4000 de rotatii inseamna ca elicea nu este una potrivita pentru aceasta greutate? Banuiesc ca nici motorul nu functioneaza intr-un regim optim.
Ce pot face sa maresc un pic viteza?
Multumindu-va pentru ca m-ati acceptat in randurile dvs, astept cateva sfaturi in aceasta problema.
Salutari speciale d-lui Vali, cu care am discutat doar telefonic pana acum, Valentin - Braila