0752411918
Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.
#2
Vanzari / vand placaj marinizat
Iulie 03, 2022, 09:17:40 PM
Buna seara forumistilor!
Vand placaj marinizat Okoumee integral cu incleiere pe exterior.
Placajul are urmatoarele dimensiuni Lxlxg:
310*153*10 - 8 placi
310*153*8 -8 placi
250*153*6 -1placa
Placajul este import Germania.
Pretul de vanzare este 2.000.euro foarte putin negociabil.
Pentru cunoscuti se poate si in 2 rate.
Detalii pe mesaj.
Pentru cine sta bine cu sănătatea și cu nervii, ii pot oferi și proiectul pentru care am cumpărat placajul. Aruncați un ochi aici www.classmini580.com
Datorita cerințelor legate de calitatea materialelor, barca la final, depășește 20 mii euro cost de construire.
Ape line!
Vand placaj marinizat Okoumee integral cu incleiere pe exterior.
Placajul are urmatoarele dimensiuni Lxlxg:
310*153*10 - 8 placi
310*153*8 -8 placi
250*153*6 -1placa
Placajul este import Germania.
Pretul de vanzare este 2.000.euro foarte putin negociabil.
Pentru cunoscuti se poate si in 2 rate.
Detalii pe mesaj.
Pentru cine sta bine cu sănătatea și cu nervii, ii pot oferi și proiectul pentru care am cumpărat placajul. Aruncați un ochi aici www.classmini580.com
Datorita cerințelor legate de calitatea materialelor, barca la final, depășește 20 mii euro cost de construire.
Ape line!
#3
Vanzari / Re: Placaj Okoumee integral de vanzare
Ianuarie 05, 2022, 02:29:05 PM
Doar 4 barci au reusit sa ajunga la linia de start. Dar...toate au reusit traversarea, ceea ce spune multe despre calitatile barcii sau a skipperilor.
Cert este ca autopilotul de vant a cedat la vreo 2 barci, ceea ce a facut viata de cosmar celor 2 skipperi care au fost nevoiti sa stea si 30 de ore la eche. Un Hydrovane ar fi ridicat costul total cu inca 5000 euro, dar oricum era de preferat in locul unui Atlantic Windvane, renumit pentru calitatea proasta.
Cert este ca autopilotul de vant a cedat la vreo 2 barci, ceea ce a facut viata de cosmar celor 2 skipperi care au fost nevoiti sa stea si 30 de ore la eche. Un Hydrovane ar fi ridicat costul total cu inca 5000 euro, dar oricum era de preferat in locul unui Atlantic Windvane, renumit pentru calitatea proasta.
#4
Vanzari / Re: Placaj Okoumee integral de vanzare
Iulie 09, 2021, 12:18:15 PM
Din pacate...ai dreptate! Proiectul in esenta este foarte frumos, dar regulile s-au schimbat in cursul jocului. Credeti ca este normal sa se schimbe regulamentul cu 5 luni inainte de start si se se impuna sanctiuni financiare pentru fiecare eroare pe care o faci ? Spre exemplu: depasirea culoarului de demarcatie trasat de organizatori ( nu s-a comunicat cat de lat este) se sanctioneaza cu 750 euro; deschiderea trusei medicale se sanctioneaza cu 250 de euro, s.a.m.d. Adica ce sa inteleg, ca ma asteapta la sosire in Antigua cu nota de plata?
Nu mai spun ca, la acest moment Selden poate produce doar 5 catarge one design conform specificatiilor proiectantului.
Initial s-a plecat de la valoarea de 20 mii euro daca o construiesti singur. Daca tii cont de calitatea materialelor solicitate prin proiect, nu scapi fara 45 mii euro. Asta au semnalat-o mai multi pe forumul competitiei si raspunsul organizatorului stiti care a fost? Cica daca nu va permiteti un 580, luati proiectul de 5m. Nesimtit mai mare nu am vazut!
Producatorul de vele Quantum, a anuntat ca poate furniza pana in luna septembrie doar 3 seturi de vele racing.
Cred ca proiectul de barca se potriveste pentru personal use, sau participarea la diferite regate locale.
Povestea este frumoasa insa modificarile in cascada privind cerintele, m-au dat peste cap total. Altfel as fi participat macar in 2022 la regata pe coasta Portugaliei.
Nu mai spun ca, la acest moment Selden poate produce doar 5 catarge one design conform specificatiilor proiectantului.
Initial s-a plecat de la valoarea de 20 mii euro daca o construiesti singur. Daca tii cont de calitatea materialelor solicitate prin proiect, nu scapi fara 45 mii euro. Asta au semnalat-o mai multi pe forumul competitiei si raspunsul organizatorului stiti care a fost? Cica daca nu va permiteti un 580, luati proiectul de 5m. Nesimtit mai mare nu am vazut!
Producatorul de vele Quantum, a anuntat ca poate furniza pana in luna septembrie doar 3 seturi de vele racing.
Cred ca proiectul de barca se potriveste pentru personal use, sau participarea la diferite regate locale.
Povestea este frumoasa insa modificarile in cascada privind cerintele, m-au dat peste cap total. Altfel as fi participat macar in 2022 la regata pe coasta Portugaliei.
#5
Vanzari / Placaj Okoumee integral de vanzare
Iunie 20, 2021, 06:11:32 PM
Salutare frati barcagii!
Vin cu anuntul de vanzare (dupa ce in prealabil am cerut acceptul lui Vali sa postez aici) al placajului okoumee integral cumparat din Germania pentru proiectul class mini 580. Am renuntat la acest proiect, cu mare regret dupa o discutie destul de aprinsa cu organizatorul. Nu ma sfiesc sa dau detalii daca sunteti curiosi, dar am sa scriu un amplu articol despre acest lucru.
Deci, placaj integral okoumee, cumparat din Gemania de la Sommerfield+Thiele (rotary cut veneer) cu incleiere pe exterior.
1 placa de 6mm grosime 250*153 (L*l)
8 placi de 8mm grosime 310*153
8 placi de 10 mm grosime 310*153
Pretul de achizitie cu facura este de 3264 euro si il vand cu reducere de 10 %. L-as da gratis dar nu imi permit inca sa fac caouri de valoarea asta.
Pentru cine doreste sa construiasca proiectul 580, ii dau si cheresteaua de pin cu 100 de euro. Si proiectul 580 (350 euro aruncati de mine) cu fisierele CNC pentru care am platit inca 330 euro. Ne intelegem la pret ca oameni suntem. Daca doriti sa participati la regata offshore ( va trebui sa va transfer licenta de fabricatie, asa ca veti plati organizatorului o taxa de 60 euro) ceea ce sincer nu va sfatuiesc.
Placajul si cheresteaua sunt impachetate frumos si se afla la Cluj la Rares. Costul transportului cade in sarcina cumparatorului, dar nu e o avere.
Daca va tenteaza, ma gasiti la tel 0752411918.
Ape line!
Vin cu anuntul de vanzare (dupa ce in prealabil am cerut acceptul lui Vali sa postez aici) al placajului okoumee integral cumparat din Germania pentru proiectul class mini 580. Am renuntat la acest proiect, cu mare regret dupa o discutie destul de aprinsa cu organizatorul. Nu ma sfiesc sa dau detalii daca sunteti curiosi, dar am sa scriu un amplu articol despre acest lucru.
Deci, placaj integral okoumee, cumparat din Gemania de la Sommerfield+Thiele (rotary cut veneer) cu incleiere pe exterior.
1 placa de 6mm grosime 250*153 (L*l)
8 placi de 8mm grosime 310*153
8 placi de 10 mm grosime 310*153
Pretul de achizitie cu facura este de 3264 euro si il vand cu reducere de 10 %. L-as da gratis dar nu imi permit inca sa fac caouri de valoarea asta.
Pentru cine doreste sa construiasca proiectul 580, ii dau si cheresteaua de pin cu 100 de euro. Si proiectul 580 (350 euro aruncati de mine) cu fisierele CNC pentru care am platit inca 330 euro. Ne intelegem la pret ca oameni suntem. Daca doriti sa participati la regata offshore ( va trebui sa va transfer licenta de fabricatie, asa ca veti plati organizatorului o taxa de 60 euro) ceea ce sincer nu va sfatuiesc.
Placajul si cheresteaua sunt impachetate frumos si se afla la Cluj la Rares. Costul transportului cade in sarcina cumparatorului, dar nu e o avere.
Daca va tenteaza, ma gasiti la tel 0752411918.
Ape line!
#6
Intretinere si reparatii instalatii si echipamente / Re: Atelier(e) scoala
Noiembrie 23, 2020, 06:46:52 PM
Sincer? Cred ca ne invartim intr-un cerc vicios. Pe de o parte nu se face pentru ca nu exista cerere, iar pe de alta parte nu exista cerere pentru ca nu se face.
Pare cumva straniu ca avand deschidere la mare si un fluviu, nu suntem contaminati de constructia de barci, asa cum sunt de exemplu ungurii. Pana si elvetienii si austriecii au patima asta.
Recunosc, nici eu nu sunt fun boat building si as prefera sa cumpar una gata facuta pentru a scuti timp pretios. Dar daca o sa imi placa sa construiesc eu, dupa ce incep si termin proiectul 5.80? Daca ma "agata" si pe mine microbul asta? Greu de anticipat.
Pare cumva straniu ca avand deschidere la mare si un fluviu, nu suntem contaminati de constructia de barci, asa cum sunt de exemplu ungurii. Pana si elvetienii si austriecii au patima asta.
Recunosc, nici eu nu sunt fun boat building si as prefera sa cumpar una gata facuta pentru a scuti timp pretios. Dar daca o sa imi placa sa construiesc eu, dupa ce incep si termin proiectul 5.80? Daca ma "agata" si pe mine microbul asta? Greu de anticipat.
#7
Intretinere si reparatii instalatii si echipamente / Re: Atelier(e) scoala
Noiembrie 17, 2020, 09:58:42 PM
Va fi o buna ocazie sa vezi si sa iti doresti sa nu mai construiesti barci!
Pentru ca va trebui sa respect intocmai specificatiile privind materialele de constructie, in vederea certificarii in clasa 5.80, costurile devin alarmante pentru o barca de dimensiunile acestea.
Dar se va putea vedea pe site in sectiunea classmini580, cam tot procesul de construire. Am sa realizez si filmulete pe care am sa le postez pe youtube, iar linkurile vor fi pe site si chiar pe forum.
De fapt, toti cei 30 (pana acum) inscrisi in nebunia asta, suntem obligati sa avem un blog unde sa postam foto sau filmulete pe "faze determinante" cum ar spune Florio.
Asadar, unii sunt mai avansati, altii...cam ca mine. Ii puteti urmari aici:
https://www.classglobe580.com/builders-blog/
Va recomand cu caldura blogul japonezului Shinici Sonoda. Japan, made in Japan.
Cel mai avansat este Piotr, care construieste barca lui Don McIntyre si il puteti urmari aici: https://www.facebook.com/pczarniecki1
Pentru ca va trebui sa respect intocmai specificatiile privind materialele de constructie, in vederea certificarii in clasa 5.80, costurile devin alarmante pentru o barca de dimensiunile acestea.
Dar se va putea vedea pe site in sectiunea classmini580, cam tot procesul de construire. Am sa realizez si filmulete pe care am sa le postez pe youtube, iar linkurile vor fi pe site si chiar pe forum.
De fapt, toti cei 30 (pana acum) inscrisi in nebunia asta, suntem obligati sa avem un blog unde sa postam foto sau filmulete pe "faze determinante" cum ar spune Florio.
Asadar, unii sunt mai avansati, altii...cam ca mine. Ii puteti urmari aici:
https://www.classglobe580.com/builders-blog/
Va recomand cu caldura blogul japonezului Shinici Sonoda. Japan, made in Japan.
Cel mai avansat este Piotr, care construieste barca lui Don McIntyre si il puteti urmari aici: https://www.facebook.com/pczarniecki1
#8
Intalniri, imprieteniri, pe ape si nu numai / Ocazie
Septembrie 26, 2020, 06:47:10 PM
Salutare tuturor!
Nu am stiut unde sa postez, asa ca am deschis topic aici.
Pentru perioada 03-10 oct am antamat o Bavaria 36 (3 cabine si o toaleta) pentru un grup de cunoscuti, care m-au anuntat ca nu mai pot merge din simplul motiv ca sunt covidati. Mi-au trimis si rezultatul testului.
Asa ca, daca cineva de pe forum poate si doreste sa plece in Grecia din scurt, situatia se prezinta cam asa:
Barca este luata de la Constantin Lascu si s-a achitat un avans de 300 euro pentru rezervare (bani evident pierduti de echipaj si castigati de cei ce urmeaza sa vina).
Mai sunt de achitat doar 600 de euro la preluarea barcii sau cum va intelegeti voi cu el.
Portul de plecare este Skiathos ( sau daca il convingeti, vine el si va ia din Volos cu barca).
Nici eu nu mai pot merge, ca am cam mult de munca ( E o scuza de tip gaselnita, ca daca nici pentru navigatia cu vele nu amani ce ai...atunci pentru ce?)
Cam asta e... Daca cineva este interesat si vrea detalii( acum nu imi vine nimic altceva decat ce am scris) ma poate suna.
Nu am stiut unde sa postez, asa ca am deschis topic aici.
Pentru perioada 03-10 oct am antamat o Bavaria 36 (3 cabine si o toaleta) pentru un grup de cunoscuti, care m-au anuntat ca nu mai pot merge din simplul motiv ca sunt covidati. Mi-au trimis si rezultatul testului.
Asa ca, daca cineva de pe forum poate si doreste sa plece in Grecia din scurt, situatia se prezinta cam asa:
Barca este luata de la Constantin Lascu si s-a achitat un avans de 300 euro pentru rezervare (bani evident pierduti de echipaj si castigati de cei ce urmeaza sa vina).
Mai sunt de achitat doar 600 de euro la preluarea barcii sau cum va intelegeti voi cu el.
Portul de plecare este Skiathos ( sau daca il convingeti, vine el si va ia din Volos cu barca).
Nici eu nu mai pot merge, ca am cam mult de munca ( E o scuza de tip gaselnita, ca daca nici pentru navigatia cu vele nu amani ce ai...atunci pentru ce?)
Cam asta e... Daca cineva este interesat si vrea detalii( acum nu imi vine nimic altceva decat ce am scris) ma poate suna.
#9
Mari si oceane / Re: sailwithme.eu - prezentare
Septembrie 18, 2020, 09:15:13 PM
Sunt foarte fericit, ca un cititor al site-ului nostru, sailwithme.eu m-a rugat sa facem maine, impreuna cu fiul sau de 6 ani, lansarea unor veliere (necunoscute) de mici dimensiuni, pe lacul Brates. Un velier de 2,7 metri si unul de 3 metri, productie SUA.
Mi-am atins scopul si asta ma bucura enorm!
Mi-am atins scopul si asta ma bucura enorm!
#10
Mari si oceane / Re: sailwithme.eu - prezentare
Septembrie 18, 2020, 03:22:01 PM
Buna ziua, tuturor!
Incepand de astazi, puteti lectura in sectiunea blog de pe sailwithme.eu , articolul scris de colegul nostru Gheorghita.
Ii multumesc pentru colaborare si sper sa fie doar inceputul!
Week-end fain!
Incepand de astazi, puteti lectura in sectiunea blog de pe sailwithme.eu , articolul scris de colegul nostru Gheorghita.
Ii multumesc pentru colaborare si sper sa fie doar inceputul!
Week-end fain!
#11
Mari si oceane / Re: sailwithme.eu - prezentare
August 19, 2020, 04:04:12 AM
As evita genul de forum pentru ca deja sunt multe si unele chiar foarte bune. Unul din ele este chiar acesta. Oricum,ma gandesc serios la o schimbare in termen destul de scurt.
#12
Mari si oceane / Re: sailwithme.eu - prezentare
August 18, 2020, 02:40:38 AM
@Vali - Stii bine ca le pot sugera in fata celor de acolo ca sunt, cu cateva exceptii, o adunatura de idioti si nu am nicio jena. Atat timp cat nu demonstreaza contrariul, asta e adevarul dureros.
@cristizz- Am glumit omule! Stiu ca sunt obstacole si te lupti cu ele.
@ syRebekah- Am o idee, dar la momentul asta pot spune ca mi-as dori sa fie o platforma de interactiune a skipperilor romani si nu numai, sa avem si o sectiune de news, testare ambarcatiuni si altele. Ma gandesc sa il mut pe o alta platforma, dar nu le pot face pe toate singur. Pana acum nu am bagat bani in site. Poate 2000-maxim 2500 lei cu tot cu "atentiile " catre mentenanta. Oricum, am lansat invitatia de a publica si materialele altora.
Probabil ca va trebui sa vad ce colaboratori voluntari gasesc sa ma ajute. Infiintarea asociatiei a avut printre altele si scopul acesta de a primi finantari mai usor, sa pot continua proiecte de acest gen.
@cristizz- Am glumit omule! Stiu ca sunt obstacole si te lupti cu ele.
@ syRebekah- Am o idee, dar la momentul asta pot spune ca mi-as dori sa fie o platforma de interactiune a skipperilor romani si nu numai, sa avem si o sectiune de news, testare ambarcatiuni si altele. Ma gandesc sa il mut pe o alta platforma, dar nu le pot face pe toate singur. Pana acum nu am bagat bani in site. Poate 2000-maxim 2500 lei cu tot cu "atentiile " catre mentenanta. Oricum, am lansat invitatia de a publica si materialele altora.
Probabil ca va trebui sa vad ce colaboratori voluntari gasesc sa ma ajute. Infiintarea asociatiei a avut printre altele si scopul acesta de a primi finantari mai usor, sa pot continua proiecte de acest gen.
#13
Mari si oceane / Re: sailwithme.eu - prezentare
August 17, 2020, 07:57:22 AM
Personal, va multumesc pentru cuvintele frumoase ! Totusi, cred ca Vali a exagerat putin (poate mai mult pe alocuri) si am sa explic si de ce:
In primul rand, este meritul multora din cei ce scriu pe acest forum si multi au contribuit intr-o mare sau mai mica masura in a ma ajuta cu informatii si practica.
In al doilea rand, nu ma pot compara sub nicio forma cu multi dintre cei ce scriu pe acest forum, cunostintele mele fiind cu mult sub cele ale domniilor lor. Sa nu uitam totusi, ca unii sunt profesionisti. Asta ca sa nu mai vorbesc de ceea ce a facut Cristi Visoiu cu Elf-ul ( sa ii fie rusinica ca nu m-a invitat la lansarea oficiala!)
In al treilea rand, a inceput ca un proiect de pandemie, cand lipsa de ocupatie mi-a dat de furca si mi-am umplut timpul, intr-un mod folositor unora, zic eu. E vorba de aceia care ar vrea dar sunt putin intimidati de "valoarea" vedetelor din sailing. Sau de necunoscut (asta e grav). Si pentru ca nu ne comparam cu tari cu traditie in domeniu, am zis ca vreau sa incerc cat pot, sa-i atrag in domeniul acesta pe novici ( asa cum toti am fost candva) si mai ales sa stie la ce sa se astepte. Nu am pretentia ca detin adevarul absolut si ca atare, insist sa ma contraziceti si sa ma corectati acolo unde considerati ca este cazul.
Si ca sa dezvolt putin, va pot spune ca am demarat procedurile legale de infiintare a Asociatiei SAIL WITH ME- Naviga cu mine ( trebuie tradusa musai, cica) tocmai sa nu ramana la stadiul de discutii tot ce s-a vorbit despre avizele catre navigatori (printre altele). No, lasa ca o fac eu si puteti adera care vreti putand construi proiecte comune.
Am sa fac o paranteza, aici. Saptamana precedenta am avut o intalnire profesionala oficiala, la care a participat un fost Secretar de Stat din MT , chiar cel ce raspundea de ANR. Am dezvoltat o serie de subiecte privitoare la ambarcatiunile de agrement, chiar daca nu facea obiectul intalnirii, si am ramas socat de explicatiile primite la modul NU se poate la noi asa ceva. Cine l-a consiliat? Pai tot oameni paraleli cu domeniul ca si el. Ba mai mult, functionarii din minister i-au furnizat informatii eronate ca sa lase balta proiectele de HG sa nu mai munceasca ei. Omul a ramas paralizat cand a auzit ce si cum i-am descris pe scurt din legislatie si solutiile foarte simple de solutionare a lor.
Profesia de acum, nu cred ca o voi schimba prea curand, pentru ca o fac cu pasiune si am rezultate bune. Poate pe viitor..in cativa ani. Dar imi mai trebuiesc multe mile sub chila, nu doar curaj sau...inconstienta. Si sa nu se mai repete un an ca cel ce a trecut ori cel ce il traim, ca ma demoralizeaza total.
Oricum, va multumesc pentru aprecieri! Site-ul este bine pozitionat (multumitor pentru mine chiar daca nu l-am stresat cu articole) si drept urmare rezultatele au inceput sa apara. Diverse invitatii, participari moaca (fursecuri gratis) etc. Nu va ganditi la avere, ca nu o fac de aici. La primul milion de euro castigat din site, promit ca voi construi o marina si tinem toti barcile moaca acolo, pe principiul contributivitatii cu munca a membrilor.
P.S. Daca exista doritori sa publice pe site, in sectiunea Blog, diverse articole cuprinzand experiente proprii privind achizitia de veliere, impresii din pasajele efectuate, experiente proprii pe care le considera marcante,etc., impartasindu-le celor 5.000 de vizitatori, mi le pot adresa la adresa de email:bogdan.negara@gmail.com
Va precizez ca va fi mentionat sub titlul articolului , autorul.
In primul rand, este meritul multora din cei ce scriu pe acest forum si multi au contribuit intr-o mare sau mai mica masura in a ma ajuta cu informatii si practica.
In al doilea rand, nu ma pot compara sub nicio forma cu multi dintre cei ce scriu pe acest forum, cunostintele mele fiind cu mult sub cele ale domniilor lor. Sa nu uitam totusi, ca unii sunt profesionisti. Asta ca sa nu mai vorbesc de ceea ce a facut Cristi Visoiu cu Elf-ul ( sa ii fie rusinica ca nu m-a invitat la lansarea oficiala!)
In al treilea rand, a inceput ca un proiect de pandemie, cand lipsa de ocupatie mi-a dat de furca si mi-am umplut timpul, intr-un mod folositor unora, zic eu. E vorba de aceia care ar vrea dar sunt putin intimidati de "valoarea" vedetelor din sailing. Sau de necunoscut (asta e grav). Si pentru ca nu ne comparam cu tari cu traditie in domeniu, am zis ca vreau sa incerc cat pot, sa-i atrag in domeniul acesta pe novici ( asa cum toti am fost candva) si mai ales sa stie la ce sa se astepte. Nu am pretentia ca detin adevarul absolut si ca atare, insist sa ma contraziceti si sa ma corectati acolo unde considerati ca este cazul.
Si ca sa dezvolt putin, va pot spune ca am demarat procedurile legale de infiintare a Asociatiei SAIL WITH ME- Naviga cu mine ( trebuie tradusa musai, cica) tocmai sa nu ramana la stadiul de discutii tot ce s-a vorbit despre avizele catre navigatori (printre altele). No, lasa ca o fac eu si puteti adera care vreti putand construi proiecte comune.
Am sa fac o paranteza, aici. Saptamana precedenta am avut o intalnire profesionala oficiala, la care a participat un fost Secretar de Stat din MT , chiar cel ce raspundea de ANR. Am dezvoltat o serie de subiecte privitoare la ambarcatiunile de agrement, chiar daca nu facea obiectul intalnirii, si am ramas socat de explicatiile primite la modul NU se poate la noi asa ceva. Cine l-a consiliat? Pai tot oameni paraleli cu domeniul ca si el. Ba mai mult, functionarii din minister i-au furnizat informatii eronate ca sa lase balta proiectele de HG sa nu mai munceasca ei. Omul a ramas paralizat cand a auzit ce si cum i-am descris pe scurt din legislatie si solutiile foarte simple de solutionare a lor.
Profesia de acum, nu cred ca o voi schimba prea curand, pentru ca o fac cu pasiune si am rezultate bune. Poate pe viitor..in cativa ani. Dar imi mai trebuiesc multe mile sub chila, nu doar curaj sau...inconstienta. Si sa nu se mai repete un an ca cel ce a trecut ori cel ce il traim, ca ma demoralizeaza total.
Oricum, va multumesc pentru aprecieri! Site-ul este bine pozitionat (multumitor pentru mine chiar daca nu l-am stresat cu articole) si drept urmare rezultatele au inceput sa apara. Diverse invitatii, participari moaca (fursecuri gratis) etc. Nu va ganditi la avere, ca nu o fac de aici. La primul milion de euro castigat din site, promit ca voi construi o marina si tinem toti barcile moaca acolo, pe principiul contributivitatii cu munca a membrilor.
P.S. Daca exista doritori sa publice pe site, in sectiunea Blog, diverse articole cuprinzand experiente proprii privind achizitia de veliere, impresii din pasajele efectuate, experiente proprii pe care le considera marcante,etc., impartasindu-le celor 5.000 de vizitatori, mi le pot adresa la adresa de email:bogdan.negara@gmail.com
Va precizez ca va fi mentionat sub titlul articolului , autorul.
#14
Legislatie / Re: Alt aviz catre navigatori
Iulie 06, 2020, 08:36:06 PM
Sute de mii de situatii impun actiuni in contencios. Ca sunt de la ..sau de la...pana la ce avem noi aici. Ideea pe care i-am transmis-o si astazi lui Vali, a fost ca putem in cele din urma sa rezolvam o situatie. Dar nu putem castiga razboiul!
Din acest context am spus ca personajul colectiv, [oate avea calitate procesuala activa inclusiv in materie de lege ferenda. Si Gheorghita stie ce spun.
Personajul colectiv este ceva impersonal. Si ce multe poate face...
Din acest context am spus ca personajul colectiv, [oate avea calitate procesuala activa inclusiv in materie de lege ferenda. Si Gheorghita stie ce spun.
Personajul colectiv este ceva impersonal. Si ce multe poate face...
#15
Legislatie / Re: Alt aviz catre navigatori
Iulie 06, 2020, 01:14:41 AMCitat din: syRebekah din Iulie 05, 2020, 05:24:45 PMLa fel fac si eu!
Când clienţii îmi spun că e simplu, rugămintea mea este să îşi caute un alt avocat, de preferat stagiar deoarece este mai ieftin.
Daca e asa simplu, de ce nu face direct clientul?
Raman la opinia ca o organizare e mult mai eficienta decat un grup de reclamanti.