Vândut. Se poate inchide. Multumesc pentru găzduire.
Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.
Pagini1 2
#3
Vanzari / Re: Vand Evinrude E-TEC 30
Noiembrie 11, 2021, 09:54:00 PM
Motorul vine insotit de (elice-cred ca se subintelege),rezervor si linie de alimentare. Bonus un bidon de ulei XD100 de 4l.
#4
Vanzari / Re: Vand Evinrude E-TEC 30
Noiembrie 07, 2021, 07:32:49 PM
Salut!
Din pacate 20cp sunt prea putini.Schimb motorul cu minim 40cp.
Din pacate 20cp sunt prea putini.Schimb motorul cu minim 40cp.
#6
Vanzari / Re: Vand / cedez comanda Evinrude E-TEC 30
Iulie 25, 2021, 10:33:22 AMCitat din: Fishy din Iulie 17, 2021, 10:44:30 PMTi-am trimis mp.
Lasa-mi, te rog, un nr de telefon in privat. Merci!
#7
Vanzari / Re: Vand / cedez comanda Evinrude E-TEC 30
Iulie 11, 2021, 06:31:42 PM
UPDATE:
Raman deschis la oferte pt vanzare sau schimb cu un 40cp in stare de la f buna in sus ,chiar noua-ofer diferenta daca este cazul.
Raman deschis la oferte pt vanzare sau schimb cu un 40cp in stare de la f buna in sus ,chiar noua-ofer diferenta daca este cazul.
#8
Vanzari / Re: Vand / cedez comanda Evinrude E-TEC 30
Iulie 11, 2021, 06:17:36 PM
Deja E tec 50 are 113 kg,plus conducatorul (90+) si rezervor,plus ca eu as dori sa pastrez comanda la maner pentru a avea cat mai mult spatiu liber in barca si cred ca efectul cumulat a ceea ce am scris mai sus ar fi o barca apupata.
Cat despre partea cu importul pe vremurile acestea nu stiu ce sa zic,transportul s-a scumpit mult si mai e si vama in Ro. Oricum multumesc frumos pentru pont.
Cat despre partea cu importul pe vremurile acestea nu stiu ce sa zic,transportul s-a scumpit mult si mai e si vama in Ro. Oricum multumesc frumos pentru pont.
#9
Vanzari / Re: Vand / cedez comanda Evinrude E-TEC 30
Iunie 10, 2021, 08:55:48 PM
Salut!
Da,intr-adevar productia a fost oprita dar motorul a fost achizitionat de la Euronautica,acesta aflandu-se in stoc(fiind chiar ultimul 30cp din stoc).Eu doream un 40cp dar nu se mai gasea nici in tara ,nici in afara ,asa ca am zis sa fac un compromis si sa iau 30 ca sa nu-l pierd nici pe acesta. Daca nu se va vinde si planetele se vor alinia,va echipa un AN510.Chiar dupa ce am citit cam tot ce se putea pe forum despre puterile cu care au echipat colegii barcagii AN-urile si dupa o discutie cu creatorul barcii ,Vali ,parca piticul de pe creier zice tot 40cp
Da,intr-adevar productia a fost oprita dar motorul a fost achizitionat de la Euronautica,acesta aflandu-se in stoc(fiind chiar ultimul 30cp din stoc).Eu doream un 40cp dar nu se mai gasea nici in tara ,nici in afara ,asa ca am zis sa fac un compromis si sa iau 30 ca sa nu-l pierd nici pe acesta. Daca nu se va vinde si planetele se vor alinia,va echipa un AN510.Chiar dupa ce am citit cam tot ce se putea pe forum despre puterile cu care au echipat colegii barcagii AN-urile si dupa o discutie cu creatorul barcii ,Vali ,parca piticul de pe creier zice tot 40cp
#10
Vanzari / Vand Evinrude E-TEC 30
Martie 10, 2021, 09:20:17 PM
Salut,
Vand motor Evinrude E-tec 30 nou (0 ore functionare).
Motorul are urmatoarele caracteristici :E30 DGTL (Grafit/Pornire electrica & Sfoara/Comanda la mana/Power Trim & Tilt/20″).
Se vinde contra sumei de 3700 euro.
Multumesc.
Vand motor Evinrude E-tec 30 nou (0 ore functionare).
Motorul are urmatoarele caracteristici :E30 DGTL (Grafit/Pornire electrica & Sfoara/Comanda la mana/Power Trim & Tilt/20″).
Se vinde contra sumei de 3700 euro.
Multumesc.
#11
Barci de pescuit / Re: Cea mai buna barca din aluminiu pana in 5 metri de categoria C (mare costier)
August 25, 2018, 07:07:36 PM
Ca orice alt tip de ambarcatiune si cele din aluminiu au avantaje si dezavantaje,nu cred ca exista o ambarcatiune care as aiba doar avantaje ,orice avantaj vine la pachet si cu un dezavantaj mai mic sau mai mare dupa caz.
As incerca pe cat posibil sa raspund punctual la ceea ce ziceai mai sus (ceea ce o sa scriu reprezinta strict punctul meu de vedere):
De sigure sunt sigure,poate ceva mai sigure decat cele din fibra (sa nu uitam ca vapoarele sunt confectionate din tabla) iar ca rezistenta in timp la conditii asemanatoare de exploatare nici nu cred ca se pot compara. Cat despre riscul de a atrage fulgerele eu spun ca atunci cand esti pe apa deschisa si esti singura suprastructura din zona cred ca sansele sunt 50-50 atat pt aluminiu cat si pt fibra. Ca si in cazul avioanelor multe ambarcatiuni din Al sunt asamblate prin nituire si rezulta niste barci f trainice (Al folosit pt barci este asemanator cu cel folosit la avioane,este aliat pt rezistenta superioara).
Greutatea la lungimi si latimi asemanatoare eu cred ca e aprox. egala,poate cu un mic avantaj in favoarea Al (totusi la lungimi <=4m cred ca Al iese castigator)
La chestia cu rezistenta sunt de parere ca Al iese clar castigator,chiar daca aluminiul se zgarie/indoaie, o barca de fibra supusa la acelasi tratament sunt sigur ca nu va rezista la fel de bine,iar mentenanta chiar cred ca e f ieftina la Al...nu necesita vopsire sau ceva...culoarea se va mai duce in timp(va oxida) si nu va mai straluci ca in prima zi dar daca acest aspect nu deranjeaza...
La argumentul nr 4 sunt de acord,Al este mult mai scump la achizitie dar si are o valoare de revanzare mult mai mare decat fibra.
Despre siguranta si bordul liber mic depinde de ce barca o sa achizitionezi,poti achizitiona una cu bord liber suficient si cred ca mare parte din problema se rezolva.
Cu riscul de a ma repeta,ceea ce am scris mai sus este doar punctul meu de vedere.
As incerca pe cat posibil sa raspund punctual la ceea ce ziceai mai sus (ceea ce o sa scriu reprezinta strict punctul meu de vedere):
De sigure sunt sigure,poate ceva mai sigure decat cele din fibra (sa nu uitam ca vapoarele sunt confectionate din tabla) iar ca rezistenta in timp la conditii asemanatoare de exploatare nici nu cred ca se pot compara. Cat despre riscul de a atrage fulgerele eu spun ca atunci cand esti pe apa deschisa si esti singura suprastructura din zona cred ca sansele sunt 50-50 atat pt aluminiu cat si pt fibra. Ca si in cazul avioanelor multe ambarcatiuni din Al sunt asamblate prin nituire si rezulta niste barci f trainice (Al folosit pt barci este asemanator cu cel folosit la avioane,este aliat pt rezistenta superioara).
Greutatea la lungimi si latimi asemanatoare eu cred ca e aprox. egala,poate cu un mic avantaj in favoarea Al (totusi la lungimi <=4m cred ca Al iese castigator)
La chestia cu rezistenta sunt de parere ca Al iese clar castigator,chiar daca aluminiul se zgarie/indoaie, o barca de fibra supusa la acelasi tratament sunt sigur ca nu va rezista la fel de bine,iar mentenanta chiar cred ca e f ieftina la Al...nu necesita vopsire sau ceva...culoarea se va mai duce in timp(va oxida) si nu va mai straluci ca in prima zi dar daca acest aspect nu deranjeaza...
La argumentul nr 4 sunt de acord,Al este mult mai scump la achizitie dar si are o valoare de revanzare mult mai mare decat fibra.
Despre siguranta si bordul liber mic depinde de ce barca o sa achizitionezi,poti achizitiona una cu bord liber suficient si cred ca mare parte din problema se rezolva.
Cu riscul de a ma repeta,ceea ce am scris mai sus este doar punctul meu de vedere.
#12
Barci de pescuit / Re: Cea mai buna barca din aluminiu pana in 5 metri de categoria C (mare costier)
August 25, 2018, 04:04:24 PM
Nu este acesta anuntul,acela despre care vorbeam era un sportsman 400 si a trecut ceva vreme de cand l-am vazut. Bugetul pe care il ai alocat este destul de generos dar si asa nu te incadrezi pt un Buster XL+motor nou,dar la Buster M da(uite aici un exemplu https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=120803317 P.S: este noua nu SH)
Totusi daca esti axat mai mult pe agrement de ce nu te uiti la barcile din fibra,mai ales ca vrei sa o cumperi noua si nu ai probleme cu osmoza sau alte complicatii ce pot aparea la un SH? Oferta este mult mai variata decat la barcile din aluminiu si cred ca ai de unde alege.Exista vre-un motiv anume pt care trebuie aluminiu?! Just asking
Totusi daca esti axat mai mult pe agrement de ce nu te uiti la barcile din fibra,mai ales ca vrei sa o cumperi noua si nu ai probleme cu osmoza sau alte complicatii ce pot aparea la un SH? Oferta este mult mai variata decat la barcile din aluminiu si cred ca ai de unde alege.Exista vre-un motiv anume pt care trebuie aluminiu?! Just asking
#13
Barci de pescuit / Re: Cea mai buna barca din aluminiu pana in 5 metri de categoria C (mare costier)
August 25, 2018, 02:16:25 PM
Ca si compromis pentru motorul de 20cp eu unul vad Linder-ul sportsman 400 (4m) care are 125kg si cu siguranta gliseaza cu 3 pers...daca nu ma insel acum ceva vreme cineva vindea o Linder 400 motorizat cu Suzuki 20cp,nu imi mai amintesc daca aici sau pe un site de specialitate dar posesorul de declara multumit de calitatile nautice ale ansamblului.
#14
Barci de pescuit / Re: Cea mai buna barca din aluminiu pana in 5 metri de categoria C (mare costier)
August 25, 2018, 02:06:04 PM
Mie imi face cu ochiul si Linder-ul 445 sportsman dar si asta are 190kg greutate proprie iar eu vreau sa folosesc barca si la pescuit ,deci la calculul precedent mai adaug si greutatea echipamentului si iarasi nu ma incadrez cu greutatea la un motor de 20cp...Sa nu mai spun ca in calcul nu am inclus greutatea unui parasolar,ancora si alte chestii necesare la bordul unei barci. Grea decizie,oricum astept cu interes urmatoarele pareri / sugestii care o sa apara pe topic.
#15
Barci de pescuit / Re: Cea mai buna barca din aluminiu pana in 5 metri de categoria C (mare costier)
August 25, 2018, 01:56:44 PM
Aceasi dilema o am si eu, ideal ar fi o barca de 5 m care sa gliseze cu motor de 20cp...din pacate ceea ce suna prea bine ca sa fie adevarat asa si este. Raportul de kg/cp pentru glisare ar fi de maxim 20 kg/cp deci calculul ar fi 50kg motorul + 25kg rezervorul plin + 2pers x 90-100kg = aproximativ 250 kg... deci ar trebui o barca de pana in 150 kg ca sa putem vorbi de glisare... asta in conditiile in care barca va fi folosita la agrement ,conducatorul + o pers sau max o pers si un copil. Am presupus ca se doreste deplasarea in glisaj, daca nu ...mea culpa.
Cat despre barcile Buster sunt niste barci f ok dar sunt destul de grele si sub nici o forma nu o sa gliseze cu o motorizare de 20cp. Spre exemplu Buster XL are 590 kg (aici la marea Nordului sunt motorizate de la 80-100cp in sus) iar Buster M in jur de 260 kg(motorizare de la 40-50cp in sus)...
Cat despre barcile Buster sunt niste barci f ok dar sunt destul de grele si sub nici o forma nu o sa gliseze cu o motorizare de 20cp. Spre exemplu Buster XL are 590 kg (aici la marea Nordului sunt motorizate de la 80-100cp in sus) iar Buster M in jur de 260 kg(motorizare de la 40-50cp in sus)...
Pagini1 2