Multumesc de idee.
Am gasit la Grand Voltage de 50x30x2, ca sa il bag in teava mea de 60x40x3.
Am gasit la Grand Voltage de 50x30x2, ca sa il bag in teava mea de 60x40x3.
Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.
Afișare mesaje MenuCitat din: Fritz din Septembrie 16, 2014, 04:01:51 PMRedeschid acest subiect.
Bara o faci din aluminiu sau chiar fibra de sticla ...si trebuie s-o dai jos cand dai barca la apa ...Uite doua poze.
Prima e ..un peridoc Ellebi, italian. Bara e fixata cu doua agrafe pe daua tezi care trec prin alte doua fixate pe peridoc. Scoti agrafele, scoti stecherul si gata.
A doua e de la peridocul meu de la pilotina. Bara e fixata pe doua brate rectangulare care intra in rectangularele peridocului. Si aceste brate sunt pe balamale. Se impacheteaza ..una peste alta si pot baga bara in masina . Bara trebuie sa fie cam la 1.30 m...ca altfel nu-ti intra in masina...si cu priza de 12v pe ea. Pe peridoc pui un cablu cu 7 fire .stecher -stecher.
Citat din: Florio din Aprilie 06, 2018, 03:27:53 AM
Ar fi primul coleg de forum care deține o barcă de 50 metri (165 feet ) .
Dincolo de glumă, nu înțeleg demersul alambicat. Dacă barca nu e înmatriculată în Olanda, cred că era mai simplu de obținut o adeverință de la registrul naval, în baza căreia vedeau și belgienii că barca e aptă de înscris la ei.
A o înregistra pentru a o radia, seamănă cu scărpinatul pe dos, unde nu ne mănâncă
P.S.
Pentru autoritățile olandeze, întrebarea era simplă:
1. Este barca înmatriculată?
Dacă da, atunci vrem radierea.
Dacă nu, atunci dați-ne o adeverință că nu este.
Poate (zic doar), poate barca era în continuare înmatriculată la olandezi și datora acea sumă de 299 Euro în intervalul în care proprietarul nu plătise, pentru a putea fi eliberată de sarcini.