Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - Razvy1012

#1
Motorizate / Re: Reconditionare opera vie
Mai 26, 2019, 08:26:40 PM
Din pacate nu am vazut găleata din care vroia sa imi dea acea rasina "speciala", dar zicea ca e importată din Grecia,  si are si calități elastice. Costa cca 50 lei/kg, cu întăritor inclus.
#2
Motorizate / Re: Reconditionare opera vie
Mai 26, 2019, 02:41:01 PM
Salutare! Am revenit.
Spre norocul meu, am gasit un vopsitor, care mi-a șlefuit barca. Am scăpat de praf, si munca asta murdară, de care ma care m-am ferit atât de mult. A șlefuit până la gelcoat, rămânând pe ici, colo mici urme din, probabil, acel grand rosu. În același timp, m-a sfătuit să aplic două straturi de rasina mai speciala, care are si proprietati elastice, după care iar o mică șlefuire, apoi grund, si la final vopsea, antivegetativa sau nu, vom vedea. Ce ziceți de treaba cu rasina? A mai încercat cineva? Se merita?
Multam mult de ajutor
#3
Motorizate / Re: Reconditionare opera vie
Mai 20, 2019, 08:53:14 PM
Citat din: cristiantutuianu din Mai 20, 2019, 08:10:23 AM
Vopseaua alba care se exfoliaza esti sigur ca e antivegetativa ? Poate a fost doar "machiata" pentru a fi vanduta . Este mult mai economic sa vopsesti tot cu antivegetativa respectand ce zice  producatorul (slefuit ,degresat ,primer ...s.a.m.d. ).Daca esti hotarat in doua zile ai terminat treaba .
Varianta care o doresti tu presupune ceva mai multa manopera si la fel de bine sunt sanse sa fi nevoit sa mai faci cine stie ce "tratament"sa poti aplica o vopsea.
Nu e suficient doar sa cureti vopseaua dupa care sa o vopsesti ....
Eu spun doar ce mi-a zis vânzătorul, ca e vegetativa. Normal ca vreau cea mai simpla metoda, dar de cea albă trebuie neaparat sa scap, ca orice as da peste ea, sigur se va exfolia curând. Deci sa inteleg ca pt a o da jos, tot la Smilgher ajung, ca, cu acea pastă decapanta, risc să iau mai multe rânduri de vopsea, si chiar nu vreau sa ajung la fibra. Scuze ca poate ma repet si nu inteleg, dar tot nu am gasit varianta cea mai simpla.
#4
Motorizate / Re: Reconditionare opera vie
Mai 19, 2019, 08:58:15 PM
Barca,probabil, e scoasa din apa de ceva vreme
#5
Motorizate / Re: Reconditionare opera vie
Mai 19, 2019, 08:57:09 PM
Acea vopsea rosie, care am presupus că e antivegetativa, nu se ia cu jetul de apa, e rezistenta. Eu vreau sa scap de cea albă, care in unele locuri se ia destul de greu cu jetul, iar în alte locuri tb sa insisti destul de mult sa anului cateva bucatele. Aici e problema. Cum scap de cea albă? Iar cu cea rosie, daca nu e musai să o dau jos, cum tb sa o pregătesc, ca sa pot da alta vopsea, nu vegetativa, si sa adere la cea rosie. Multumesc
#6
Motorizate / Re: Reconditionare opera vie
Mai 19, 2019, 01:46:55 PM
Am citit despre ele, unele costa destul de mult, în schimb, am gasit de la Emex, mai accesibilă totusi. Întrebarea este: imi va afecta si gelcoatul, ca sincer nu vreau sa ajung pana la fibra? Daca aveti si alte idei, sunt binevenite. Va multumesc
#7
Motorizate / Re: Reconditionare opera vie
Mai 18, 2019, 08:15:05 AM
Up
#8
Motorizate / Re: Reconditionare opera vie
Mai 18, 2019, 08:12:10 AM
Up
#9
Motorizate / Reconditionare opera vie
Mai 18, 2019, 08:09:31 AM
Salutare!
De curând am cumparat o cabinata adusă din Italia. Barca, era data se către vanzator, parțial, pe opera vie, cu o vopsea antivegetativa, de culoare albă, iar părțile care nu erau date, aveau un strat subtire de alge uscate, si cu niste melcisori micuți. Cand am inceput sa spăl cu jetul cu presiune aceste părți, a apărut o vopsea rosie, dar in acelasi timp, când am atins cu jetul si acea vopsea data de vânzător, aceasta a început să sară, să se exfolieze. Cum trebuie sa vopsesc opera vie, ținând cont că barca va fi ținută pe peridoc, si nu va sta in apa luni intregi. Cum ar trebui să procedez? Sa dau jos toata aceasta vopsea antivegetativa data de vânzător? Cat sa dau cu smirghelul peste acea vopsea rosie, si cu ce sa dau peste, să obțin o suprafață cât de cât netedă și rezistenta?
Va multumesc. Stiu ca e ceva de munca.
Voi pune si poze, să vedem dacă ma descurc.
#10
Citat din: bbl81 din Mai 03, 2019, 08:24:10 AM
cel mai bun ar fi tot rumegus de lemn, dar cernutD depinde si ce anume chituiesti, din lipsa de alte materiale (rumegus fin, talc...etc),se mai chituieste si cu faina de grau cu rasina.
Vreau sa folosesc chitul pt a da niste linii drepte, si a îndrepta mici denivelari.
Cât despre ce chit este, nu stiu,dar după șlefuire arată ca un chit alb, care la șlefuire, e foarte fin.
#11
K. Multumesc.
Si acum inca o intrebare. Chitul am citit ca se poate face din rasina cu numerus, sau pudra de talc. Care e cea mai bună soluție?
Multam
#12
Salutare!
Vreau sa întăresc oglinda, si sunt la nivelul slefuirii. După ce am șlefuit vopseaua, am ajuns la fibra, dar in unele locuri, mai sunt si suprafețe chituite. Întrebarea este, dacă e musai să slefuiesc si chitul? Probabil ca da,  dar vreau sa ma asigur. Multumesc
#13
Motoare / Re: Probleme Yamaha 40hp in 2timpi, 1990
Ianuarie 17, 2019, 06:06:57 PM
Salutare, si scuze de răspunsul întârziat. Pana la urma, am gasit care a fost problema. Fiind motor cu autolube, nu stiam ca, având un senzor, daca scade sub un anumit nivel uleiul, probabil nu ii mai permite sa se tureze, ca sa nu bulesti motorul. Asa ca, în funcție de cum era barca înclinată, senzorul dădea comanda, sau nu, si de aceea uneori se mai accelera cateva secunde, după care "dădea in nas". Asta am aflat dupa ce am golit rezervoarele, unde am gasit multa mizerie, am curățat carburatoarele, iar când am facut proba, cu toate curățate, aceeași problemă, dădea in nas. Va dati seama ca m-au apucat spumele, după  care mi-a venit ideea sa completez cu ulei in rezervor. A pornit fără probleme si s-a turat de parca era scos de pe linia de producție. Torcea, manca-l-ar mama pe el.
Deci motorul nu avea nimic, doar lipsa mea de experienta mi-a dat de lucru.
Va salut!
#14
Motoare / Probleme Yamaha 40hp in 2timpi, 1990
Octombrie 18, 2018, 09:22:04 PM
Salutare!
Acum două săptămâni am fost in Delta, până după Periprava, deci ceva distanta tot a fost. Motorul a fost la prima ieșire la mine, nemaifiind pornit de mai bine de un an. Cu toate astea, a mers fara nici o problema. La întoarcere, inainte de Chilia Veche, a apărut problema. Eram in mars, iar la un anumit moment, a început să cloncane, ca si cum nu ar merge in toate pistoanele, pierzând viteza. Tin sa precizez ca la mecanica nu ma prea pricep. L-am oprit , după care a mers perfect. După câțiva km, intrasem pe Tătaru, ca pe Dunăre erau valuri cam mari, se repeta figura, dar nici gand sa isi mai revină. Sun pe cel care mi l-a vandut, băiatul pricepandu-se la mecanica, imi zice sa ma uit la filtru, il desfac, si găsesc f multa mizerie, ca o pilitura. Il curăț, il spăl cu benzina, si dupa, merge cca 5 min perfect, după care iar cloncanit, iar nu mai are forța. Daca mergeam la relanti, motorul mergea ok. Stătea în relanti, dar cum il accelera, iar cloncanit. Desfac or filtrul, iar găsesc mizerie, pun la loc, dar nu vroia sa isi revina decât max 1 min. Il sun din nou pe tip, ma pune sa verific bujiile, bujiile le schimbase înainte să plec, verific aprindere, dar nu vroia sa meargă mai mult de cateva zeci de secunde. Pana la urma ies de pe Tătaru, si găsesc o barca care face turism in Delta, de 10 locuri, si asa reușesc să ajung tratat la Tulcea abia a doua zi.
Ce credeti ca ar putea fi?
De la carburator, să fie înfundat cu mizerie ve a trecut de filtru?
Prostia mea a fost ca nu am pus si al doilea filtru înainte de motor, cred.
Multumesc