Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - Gae

#1
Motoare / Revizie Mercury 20cp efi
Februarie 19, 2021, 02:13:36 PM
Buna ziua,
In toamna am cumparat un motor de la cineva si este inca in garantie 2 ani..Anul acesta in iunie trebuie sa ii fac revizia..Motorul are 40 de ore..Cei de la american nautics mi-au zis ca revizia costa in jur e 690lei+tva  ??? ??? ???
Foarte mult mi se pare..Voi ce ati face in locul meu? Credeti ca daca fac revizia la ei si doamne feresti imi pica motorul mi-l schimba? Sunt in dubii si am zis sa va intreb si pe voi sa aflu mai multe pareri..Inclin spre revizia facuta de mine..
#2
Vanzari / Re: Vand motor Honda 20cp
August 10, 2020, 01:19:39 PM
Salut..mai este de vanzare? da mi mai multe detalii..cizma lunga?? acte? locatia?
#3
Motoare / Re: Sfat achizitie motor
August 02, 2020, 12:56:05 PM
Am vb cu el..i am facut oferta de 2500..vrea 3000..nu merita 3000..mai caut
#4
Motoare / Re: Sfat achizitie motor
Iulie 26, 2020, 10:47:07 PM
Citat din: Mike83 din Iulie 26, 2020, 09:48:26 PM
Intre un 15 cai in 2 timpi si un 20 in 4 timpi nu o sa vezi nicio difierenta. S-ar putea chiar sa ti se para mai slab cel de 20. Daca ai noroc, poti sa gasesti Yamaha autolube de 20 de cai in 2 timpi relativ nou. Motoarele cred ca inca se mai fabrica si o sa ai si putin zvac asa cum iti doresti. Exista chiar si varianta de 25 de cai dar implica o colantare si niste hartogaraie daca nu vrei sa il inmatriculezi.
Daca ai posbilitatea, incearca sa faci o proba chiar pe barca ta (in cazul in care il iei SH).
La cat spui ca mergi, eu unul nu as investi intr-un motor in 4 timpi.
Bafta

Ms de sfat dar nu mai vreau 2t..stiu ca autolube ul de la yamaha are rezervor de ulei dar totusi vorbim de motoare de 20 de ani..am vazut ce inseamna 2 timpi..zgomot fum miros  sa fac mereu amestecul cum trebuie si in plus nu stii niciodata cand pica o garnitura xa e veche sau altele..din cauza asta prefer 4t nou sau cat mai nou..dar de care? Yamaha suzuki mercury tohatsu? Yamaha de 1 an 2 sau suzuki nou? Hondele iar la fel sunt accesibile noi la pret..tohatsu nu am gasit reprezentanta decat la varna in bulgaria..
#5
Motoare / Re: Sfat achizitie motor
Iulie 26, 2020, 07:37:28 PM
Nu e luata decizia..sunt intre un suzuki nou 20cai si un yamaha mercury sau tohatsu cat mai nou gen 2018 2019..si de asta sunt indecis..
#6
Motoare / Re: Sfat achizitie motor
Iulie 26, 2020, 02:27:56 PM
Pai eu am spus ca 40hp de pe tablita barcii este puterea maxima..NU recomandata..pretul de la 20cai la 40cai cum imi recomandati voi este foarte mare..deviem de la subiect..eu am cerut pareri despre suzuki 20 cai  luat de nou daca e ok sau nu in comaparatie cu mercury sau altele..
#7
Motoare / Sfat achizitie motor
Iulie 24, 2020, 12:28:24 PM
Doresc sa achizitionez un motor de barca de 20cai cizma lunga cu pornire electrica de preferat pentru o barca trimaran de 4m cu 1.6 latime..pe barca scrie ca suporta pana la 40cai motorul dar eu cred ca un 20 e suficient si nici nu trebuie sa ma enervez cu inmatricularea..Momentan detin un yamaha de 15cai 2t si vreau sa trec la ceva mai nou chiar nou 0 ore  ;D ..m-am hotarat la un suzuki df20ael care are pret foarte bun si ma incadrez dar am auzit ca ar avea probleme..bine inteles am citit review uri din 2014 2016 dar poate intre timp le-au rezolvat..de yamaha nu ma ating ca sunt cu 1000e peste suzuki..tohatsu nu am gasit in romania..iar hondele la fel de scumpe ca yamaha..evinrude nu face de 20 decat 15 si 25..voi ce ma sfatuiti??Precizez ca o sa merg cu motorul putin gen 20 ore pe an
o zi placuta
#8
Alte poze sa vedeti ce a iesit..
#9
Seara buna colegi..dupa multe ore de munca am reusit sa indrept si sa iese aproape perfect fundul barcii..am slefuit fibra dupa care am facut chit cu rasina si pudra de talc..o mana dupa care slefuit si dupa iar alta mana si iar slefuit..m am hotarat sa ii dau gelcoat cu parafina cum m a invatat dl. Dany(multumesc pt kit si pt parafina)..am dat 4 maini de gelcoat cu trafaletul dar a iesit ca coaja de portocala >:(  >:( bine inteles ca nu mi a placut si m am apucat dr slefuit si gelcoat ul cu un 120..acum este super fin si aproape alb..doar un unele locuri am intrat mai mult cu slefuitorul..vreau sa dau gelcoat ul la pistol sau vopsea poliuretanica..ce ma sfatuiti? Gelcoat ul ramane mat si trebuie sa il slefui cu 400 600 si 1200 umed sa iese lucios..asa poliuretanica este deja lucioasa..
#10
Salut Alex..am tot cautat de 2 zile si nu gasesc..sunt din Craiova..am vorbit cu cineva pe la severin care construieste peridocuri si nu poate sa ma ajute..la slatina la fel au zis baietii ca nu pot sa ma ajute..daca ai tu pe cineva poti sa imi dai sa iau legatura cu ei? Ms frumos
#11
Buna ziua dragi forumisti..O sa va spun patania mea de la rar cu inmatricularea unui peridoc..Am construit un peridoc cu o punte de la un alt peridoc cu suspensie si franare..Schimbat tot pe el pus nou role suruburi jante etc.TOT TOT...ma duc la rar si imi zice domnul de acolo ca nu ii place puntea si ca sa o schimb..sa pun una de matiz sau tico  ??? ??? Ii zic ok..ii iau o punte knot noua de 750 renunt la franare si cupla noua tot cu factura..le montez cu modoficarile de rigoare sudat iar polizat vopsit si ma duc iar la rar..iar plec cum am venit pe motiv ca nu am bon de cantar cat cantareste peridocul  ??? ??? ..bun ma duc si il pun pe cantar(110kg) iau bon ma duc iar la rar.. imi zic ca imi trebuie o fisa tehnica cu masele mma masa proprie si aia trebuie sa o fac eu..
Cum o fac un exemplu sa imi dea o anexa ceva..mi au zis ca ma descurc eu..sa fac foaia aia si sa ma intorc..
Aveti idee cum arata o asa foaie cu date tehnice pentru un peridoc artizanal? Am tot cautat pe net si nimic..o sa revin dupa ce il inmatriculez sa va spun cate ore pierdute sunt si cati peri albi o sa va apara..(bonus toate invocarile sfintilor pentru cei de la rar)
#12
salut dany..pai am o usa de vizitare cam de 150mm in podea rotunda si m-am uitat cu o camera..pare ok si curat..dupa care in fundul dublu la fel pare curat..m-am bucurat ca nu avea spuma doar niste ramforsari..dupa ce am facut o am vazut ca fibra se rupe si nu se mai vedea trecerea  :( asta e..sa imi fie invatatura de minte pe viitor..
Deci sa inteleg ca prima etapa de aici incolo e sa slefui fibra pana o aduc cat de cat la adevar..Dupa care?
Vreau sa spun ca gelcoat ul il ameste cu parafina si dupa intaritor deci o sa fie un topcoat..Eu am niste parafina de la cineva dar e tare si mi-a zis sa tai bucatele mici si sa o topesc si iau cu seringa cat am nevoie..Altii zic ca stiren e altceva si e special pentru topcoat..asa e??
#13
Buna seara dragi colegi..De vreo luna am luat o barca de la un baiat.Stiam ca o sa fie nevoie de munca la ea si mi-am asumat acest lucru.Am decapsat o,i am refacut oglinda,i am refacut spartura dar neputand(sau de frica) sa ii tai si podeaua si inca un strat de fibra sa ajung unde imi doream adica sa aplic pe interiorul barcii 2 straturi de fibra am ales calea cea ma grea si anume am slefuit o toata si i-am pus 2 straturi de fibra de 450g.
Acum vine distractia ::) ::)
Unii zic sa o slefui dupa care sa o chituiesc cu kit epoxy si dupa gelcoat.Altii zic sa o slefui putin fibra sa o indrept cat de cat si dupa sa dau gelcoat 2 maini,sa le slefui si dupa iar 2 maini si iese dreapta..
Voi cum ma sfatuiti avand in vedere ca la epixmarin mi-au facut calculul la kit epoxy si 700 e doar chitul.
Dupa care am si mici mici crapaturi panza de paianjen..La alta barca le-am adancit dupa care am dat kit si poliuretanica peste gelcoat si de 2 ani e ca noua..La mine crapaturile sunt mici si dese..Nu pot sa bag biaxul in ele stau 2 luni ;D ;D.
Atasez si niste poze si va tin la curent cu lucrarea poate mai ajuta si pe altii sau macar le da incredere ca se poate la mine fiind prima data cand lucrez cu fibra si prima barca reconditionata..momentan  ;D