Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - SylvesterP

#1
Legislatie / Re: Alt aviz catre navigatori
Iulie 14, 2020, 12:35:20 PM
Citat din: pete din Iulie 14, 2020, 12:20:35 PM
crysty  acel aviz nu este dat doar pt galati sau braila. este pentru toata romania. problema este ca cei de la galati si braila sunt mai cu sapte....chestii care tin loc de oua. poti sa o inmatriculezi daca vrei si in panama nu asta e problema. daca legea imi permite sa o tin neinmatriculata de ce sa nu o fac?

in alta ordine de idei am si eu o nelamurire si poate cineva ne lumineaza ; un asemenea document cum se face public? sa stie tot navigatorul? ca eu de 2 zile caut acest document(aviz) pe site-ul anr si nu il gasesc. iar la sectiunea lor de legislatie nu apar decat cele de care tot vorbin noi

Avizele sunt  prinse la intrare la ANR GL(si cel dat de GL si cel dat de CT), nu cunosc calea legala de instiintare!(insa daca imi aduc bine aminte din cursurile facute cu Dl Maraloi de la CT pt agrement clasa A tre sa consulti legislatia zonei unde vrei sa navigi,cum ?nu stiu...)
Din ce am inteles sunt ok cu legea sa nu fie inmatriculata/inscrisa doar ca nu pt ape navigabile! :))))
#2
Legislatie / Re: Alt aviz catre navigatori
Iulie 14, 2020, 09:36:38 AM
Salutare ,

Motivele:
Initial -->"Agentul "B" cf 1079/2014 art 23,24,25,tre sa ai numar la barca....SFFFFFF-nici n am semnat constatarea....
Dupa -->"Agentul "G" cf OG 42/1997 esti nava?da unde navigi?pe cai navigabile?pavilion? samd
#3
Legislatie / Re: Alt aviz catre navigatori
Iulie 13, 2020, 05:09:35 PM
Salut,

Pt cine e interesat sa inmatriculeze o barca va scriu aici cat am platit eu:
-traducere si legalizare acte(certificat de conformitate barca/motor,legalizare CVC)-225 lei
-inspectia 450 lei(linder 400 sportsman a fost gasita dupa inspectie cu 4 cm mai mica :)) dupa masurare lungime....
-urmeaza sa platesc inca 270 lei inmatricularea dupa ce iau o stampila de la fisc....(eu cand am cumparat barca am platit de la inceput la fisc 220 RON fiind incadrata la barca cu motor sect6 BUC)

Cat priveste partea legala de a inmatricula sau nu barca de 4m si 20 cai pot sa trag urm concluzii:
-exista o interpretare legislativa de catre ANR(doar la Gl si Braila) cum ca trebuie s-o inmatriculezi daca vrei sa mergi pe calea navigabila.(am primit motive halucinante ....)dar observ ca nu conteaza ce argumente aduci(iei amanda +PV si apoi te judeci....voi decideti daca merita sau inmatriculezi la ei si se fac ca uita de problema asta
-dpdv legal am vb cu un avocat care fugitiv s a uitat pe legi am primit sfatul s-o inmatriculez nu pt ca as pierde in instanta ci pt ca probabil as cheltui mai mult ....(sincer omu') sa nu mai vb de timp pana se lamuresc partile in instanta OG mai tare decat OMT + alte decizii vezi aviz navigatori etc.
-dpdv ANR GL toate barcile se inmatriculeaza.punct(orice lighean e nava daca e nava si vrei sa mergi pe canal navigabil tre inmatriculare/integistrare n am priceput care e musai si care nu---insa cert e ca nu i mare diferenta-cu inscrierea/inmatricularea=poti sa iesi din tara pe apa...)
-Legea se aplica diferit(toata lumea stie ca Navrom are barci mici care nu s inscrise/inmatriculate) la impingatoare/nave de transport marfa /draga etc....+alte cateva mii probabil de exemple vizibile....

In concluzie raman cu un gust amar ........'
Pe apa am mai fost la Snagov/Oltenita/Giurgiu/mare parte din delta fiind oprit si de anr care n a avut nimic de comentat...
Sper ca cineva daca se mai  intalneste cu situatia asta sa scrie aici si cum a rezolvat.....GALATI U I FRUNCEA MAI! cius