Momentan nu am rezolvat problema dar am limitat cauzele la doua. Prima dar cel mai putin probabila este acel thermoswitch si doi, pasajele de racire din corpul motorului sunt infundate.
Se pare ca la o anumita temperatura intra in protectie, pe senzor scrie ca declanșează la 80 de grade, drept fiind ca in momentul in care imi limiteaza la exteriorul chiuloasei in dreptul senzorului am masurat 72 gr, la interior fiind putin mai fierbinte zic eu. Ramane sa fac rost de garniturile de la evacuare si voi incerca o curatare a pasajelor de apa. Dupa schimbarea rotorului am constatat ca debitul de apa ce trece prin capacul chiuloasei spre termostat e destul de slab plus ca ajunge apa cam greu
Se pare ca la o anumita temperatura intra in protectie, pe senzor scrie ca declanșează la 80 de grade, drept fiind ca in momentul in care imi limiteaza la exteriorul chiuloasei in dreptul senzorului am masurat 72 gr, la interior fiind putin mai fierbinte zic eu. Ramane sa fac rost de garniturile de la evacuare si voi incerca o curatare a pasajelor de apa. Dupa schimbarea rotorului am constatat ca debitul de apa ce trece prin capacul chiuloasei spre termostat e destul de slab plus ca ajunge apa cam greu