Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - DusCuBarca

#1
Salutare si bine v-am regasit,

M-am gandit sa mai anim putin topicul si forumul cu informatii noi.
Am renuntat la ideea cu antivegetativa. Motivul e ca barca va sta pe uscat dupa partidele de pescuit.

Trimaranul a fost inmatriculat anul trecut.
Am avut probleme cu motorul Yamaha 70 beto, ce intra in alarma la scurt timp dupa ce glisam si plafona turatia. Era senzorul de temperatura decalibrat ce indica o valoarea eronata a temperaturii apei. Inca nu a fost montat ca nu era pe stoc... Sper ca saptamana asta sa ajunga.

Au fost facute imbunatatiri la barca si a fost modificat si peridocul. A fost montat si un sonar ieftin, un Garmin 4 Plus ce il aveam dar nu il foloseam. Mai mult pentru a afla adancimea apei, temperatura apei, voltajul bateriei, viteza de deplasare si mai putin pentru functia de sonar.


Tigaia, Canadianul 434, a ramas in batatura dar nu am mai iesit cu el din lipsa de peridoc. M-am hotarat sa pastrez "utilajul" cu motorizarea care o avea, motorul in 2  timpi si am dotat-o cu un sonar mai puternic si cu un motor electric in prova cu functie de ancora. Sper sa se lipeasca de mine si pescuitul la clonc si spinning-ul!

Revenind... sunt in cautarea unui peridoc inmatriculat care sa poata transporta barca. M-am gandit la unul SH inmatriculat. Sper sa gasesc unul  ca nou cu o capacitate minima de transport de 400 kg si lungimea de 4.5-5m.

Daca stiti pe cineva ce are de vanzare va rog sa-mi dati de stire.

Multumesc si toate cele bune @all si un an bun sa aveti!


#2
Salutare, 
Revin cu un update legat de motorul Honda 20 CP cu trim.

Acum, ca timpul mi-a permis, motorul a fost dus la un meserias adevarat de motoare de barci. Problemele s-au dovedit a fi atat la partea de alimentare cat si la partea de racire. Ambele zone au necesitat curatare fara investitie in alte piese in afara fluidelor, filtrelor si termostatului, schimbate anterior.
Motorul poneste si functioneaza impecabil ca un motor nou.

Acum stau si ma gandesc daca sa pastrez barca de aluminiu si sa o dotez cu noul motor sau sa o tin cu cel vechi in 2T cu 25 CP...

Ea va ramane pentru moment alaturi de noua dragoste: barca tip Boston Whaler de 17ft dotata cu un motor Yamaha 70 CP autolube.

Barca va ajunge in curand la mecanic pentru o curatare temeinica a celor 3 carburatoare si o aplicare de vopsea, pe opera vie pentru a o proteja, avand in vedere ca vreau sa o tin tot sezonul in apa.

Ce antivegetativa usor de gasit in Romania si nu in ultimul rand foarte calitativa imi puteti recomanda?

Toate cele bune,
DusCuBarca
#3
E bestial trimaranul si foarte spatios. M-am indragostit. :)
#4
Citat din: dany din Noiembrie 12, 2021, 01:45:35 PM
Cu trimaran m-am dat...nu de 5 m....,de 4,5m.Aceiasi chestie cu tremuratul si clantanit de dinti.Zilele trecute am probat cu un prieten o barca de 5m STARCRAFT cu motor de 40.Era submotorizata la caii astia,dar am fost de-a dreptul incantat.Apropo,monochila era barca .Sunt si trimarane starcraft.
Duminica, daca nu ploua, o sa vad cum e pe apa trimaranul de 5m doatat cu 70 CP.  :)
#5
Buna decizie. Canadianul 445 de la Italmarine este o super barca. Te asteptam cu impresii dupa achizitie!
#6
Salutare@all,

N-am reusit sa ajung sa pun motorul pe barca nici sa dau comanda de cablul de directie. Oricum amicul meu, la care se afla motorul, zice ca l-a mai pornit si ca porneste la a patra cinci-a cheie.
Probabil peste o luna reusesc sa-mi fac timp sa ajung sa-l montez si sa vad cum se comporta dupa ce-l forjez pe apa.

Toate cele bune va doresc!


#7
Salutare @all,

Nu mai stiu exact ce aditiv. De injectoare oricum. Motorul e din 2016 pe injectie.
Cand ma refeream mai sus la soc ma refeream la parghia de acelerare ce se afla pe mansa. Soclul intradevar este automat la acest motor.
#8
Saltare @all,
Un nou update: in bezina a fost pus si un aditiv in urma cu doua saptamani, nu stiu daca asta este cauza sau daca a mai umblat la motor, dar acesta porneste si-si tine si relantiul.
Daca va merge tot asa, peste doua saptamani, cand o sa ma intorc din Delta o sa-l montez pe barca si o sa-l scot pe apa.
#9
Salutare,
Nu s-a intamplat nimic pana acum. Nu a fost timp. Sper ca saptamana asta sa se poata ocupa de el.
#10
Salutare,
Sper că în weekendul asta sa fie puțin timp și să incărcăm sa acordam atenție și soclului.
Ne-am propus desfacerea capacului in zona termostatului și sondei de apa curățarea temeinică a zonei.
Am inceput cea vorbesc că nevastă-mea! 🤣 "ne-am propus" de fapt  prietenul meu mecanic auto va face asta! Eu mă aflu la peste 100 km de motor și oricum am două mâini stângi. 🥲
#11
Salutare tuturor si multumesc de raspunsuri.
A fost inspectat senzorul de apa. Zona era foarte murdara. Acum motorul porneste dar se opreste imediat. Si reporneste la a 2-3 incercare doar daca se tine socul putin ridicat.
Sper sa gasesc zilele astea un senzor de apa si sa incerc sa-l pornesc cu el.
#12
Salutare tuturor,

@alinm Morningstar Sports Cuddy 498S e o varianta interesanta. Sper ca te bucuri deja de Brema 435s ce arata foarte bine.

Sa va povestesc noile aventuri. Am cumparat un motor de barca pe injectie Honda BF20 D ce are trim electric, pornire electrica si tot ce-i trebuie in afara de: pornire la prima cheie...

Acesta porneste doar daca primeste spray in partea de admisie aer. Ulterior cat e cald porneste imediat cand se raceste aceeasi poveste...

Vechiul Mercury in 2T nu da semne de oboseala dar mi-ar placea totusi sa reusesc pentru comoditate sa repar motorul Honda.

Poate ma puteti ajuta cu un sfat in aceasta directie sa reusesc sa-l pun pe barca si apoi sa-i fac cunostinta cu Dunarea.
#13
Salutare tuturor,

Am venit vremea sa mai fac un update.

Datorita tembelilor de rusi si situatiei economice generata de razboiul provocat de acestia am hotatat sa blochez orice achizitie de barca mai mare si sa raman doar la tigaia mea de care sunt oricum foarte multumit.

Am facut revizia motorului am schimbat uleiul in cizma si impellerul. Am umblat putin si la sistemul de directie si e mult mai confortabil de controlat timona acum.

Am achizitionat doua scaune si suporti pentru banchete dedicate pentru barcile de aluminiu.  Si sper sa o conving iar pe sotie sa se urce in barca. :D

Tocmai am dat o comanda de 4 suporti lansete de la Railblaza si sisteme de prindere de la acelasi producator sa am timp berchet sa le gasesc o pozitie confortabila pana se termina prohibitia.

Si era sa uit... am luat si un troliu electric pentru ancora.

In weekend am dat o fuga la Dunare si m-a incarcat efectiv cu energie plimbarea minunata cu barca.

Toate cele bune,
DusCuBarca




#14
Motoare / Re: Conservare motor 2T pe termen lung
Ianuarie 10, 2022, 01:22:19 AM
Multumesc. Salutari! :)
#15
Motoare / Conservare motor 2T pe termen lung
Ianuarie 06, 2022, 10:04:44 PM
Salutare tuturor,

Cum pot conserva pe termen lung un motor in doi timpi?

Multumesc