si fa comparatia la aceeasi RPM, pe la 5500 RPM, nu urca cu 2T la 6000, compara la 5500 la fel cu un 4T.
Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.
Pagini1
#2
Motoare / Re: Motor 4t ori 2t
Noiembrie 29, 2018, 08:53:36 AM
DA, dar ia in calcul ca un 25cp/2T, in performante e ca un 30cp/4T, si la consum s-ar apropia. Oricum iesi mai scump ca -i si uleiul XD cam scumput , dar alegerea se face in functie de ce stil si cat mergi cu el. La 40-50 h/an compenseaza prin comoditatea intretinerii (fara intretinere si garantie 7 ani ptr privat si sigur "imbatranesti" odata cu el daca nu-ti bagi "ghiarele" in el, e mai usurel bine si are un cuplu excelent (tipic ptr 2T), in deplasament consuma mai putin decat un 4T, (n-ai probleme cu Star 2000), pretandu-se la o gama mare de barci.
#3
Motoare / Re: Motor 4t ori 2t
Noiembrie 28, 2018, 04:00:56 PMCitat din: Catalin din Octombrie 04, 2018, 03:23:26 PMhttp://www.boat-fuel-economy.com/outboard-fuel-consumption-us-gallons
Pe site-urile de profil consumurile de pe un suzuki de 90 la 5000 de turatii sunt de 19.3 litri dar cu un maxim de 32.9 la 6000 de ture. La un evinrude etec la 5000 de turatii sare la 24.6 l si in 6000 si duce doar la 29.1 litri. Nu stiu ce sa cred. Un etec la 90 de cai si 180 ore de functionare este 3000 de euro un suzuki cu cam la fel ore de functionare este 3800 chiar 4000. 5 litri la ora de mars in plus merita 1000 de euro in plus? YAMAHA la 5000 de ture scoate un consum de 22.3 litri si in 6000 34.4 litri. Despre mobilitate..hmm odata pus pe barcuta acolo ramane...merge la doctor..doamne fereste..cu tot cu barca.
Selectati marca motorului, tip si puterea. Am verificat la mine pe Mercury 4T 8cp si ETEC 90cp, ambele noi, erori infime!!!
Succes
Pagini1