Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - AL11

#1
Florio, dacă ești prin București, contactează-mă!
#3
Ok
#4
Salutare Florio! Am proiectat mai multe propulsoare decât cele 3 pomenite ... dar astept momentul... investitorul... asociatul ... Am cateva proiecte cu mai multe tipuri de propulsoare si mecanisme de actionare care se pot pune pe aceeasi ambarcatiune.  Procedeul de conversie foloseste un asemenea tip de propulsor, iar ambarcatiunea este o placa SUP
#5
Nu este acelasi mecanism. Foloseste padele rotative.
#6
Procedeu si dispozitiv pentru conversie vehicul terestru in vehicul nautic
C.B.I. mai 2022
Inventia se refera la un procedeu de conversie rapida, facila si necostisitoare a unuia sau mai multor tipuri de mijloace asemănătoare de transport personal terestru in mijloace de transport personal nautic, fara a fi necesare modificari in structura constructiva reala, precum si de a crea un dispozitiv cvasiuniversal  menit acestui scop.
Ce se poate face ca sa circuli pe apa cu unul din vehiculele acestea?
#7
Mecanism de vaslire cu fata
C.B.I. februarie 2022
Inventia se refera la un mecanism de vaslire cu fata, actionat prin intermediul picioarelor, pentru ambarcatiuni de clasa mica, placi de surf destinate transportului, agrementului si activitatilor specifice precum pescuitul si vanatoarea, fiind  un sistem mecanic ce reproduce miscarea naturala a padelei manuita de om, cu unghiuri diferentiate de intrare si iesire din apa a padelei, cu propulsie inainte - inapoi a ambarcatiunii, detasabil si reglabil, cu posibilitatea montarii pe orice tip de ambarcatiune de clasa mica, silentios si neafectat de vegetatia acvatica.
Mecanism de vaslire clasic = bataturi in palme...
Mecanism de vaslire cu fata - nici in talpa nu te doare!...
#8
Propulsie umana / Re: DISPOZITIV DE PROPULSIE NAUTICA
Decembrie 06, 2013, 07:42:28 PM
Un investitor serios e ... rara avis .... dar sper sa-l gasesc ...
#9
Propulsie umana / Re: Human Power Vehicle
Martie 22, 2012, 08:48:57 PM
Voi infiinta o fima II de cercetare-proiectare pentru dezvoltarea proiectelor proprii, cu acoperire in brevete de inventii. Am o finantare (6000 euro) ce imi asigura taxele de brevetare si executie prototipuri (4-6) pe timp de un an.
Am nevoie de o firma cu care sa ma asociez pentru dezvoltarea proiectelor (finantare si/sau baza de productie pentru executie prototipuri). Proiectele sunt din gama: articole sportive (bike, skate, ...), centrale termice cu cogenerare, instalatii de incalzire, pompe, dispozitive de propulsie nautica, dispozitive de inot, etc
Viitorul il vad prin dezvoltarea unor proiecte complete (brevet de inventie + prototip + documentatie tehnico-economica = know-how), urmata de licentiere sau cesionare
#10
Cafenea - Discutii generale / Re: Craciun fericit !
Decembrie 24, 2011, 07:42:02 AM
Idei noi si putere de munca, multa sanatate si fericire !
PS - uitasem de bani ....
#11
Propulsie umana / Re: Human Power Vehicle
Decembrie 08, 2011, 05:04:09 PM
X-petrolist, credeam ca arunci imediat cu banii pe masa si pornim afacerea ... pe cand tu ai nedumeriri legate de legislatia pe linie de brevetare !

Totul este legal cf legislatiei romane si europene !
#12
Propulsie umana / Re: DISPOZITIV DE PROPULSIE NAUTICA
Decembrie 08, 2011, 04:42:29 PM
Bine te-am regasit, Vali !
In septembrie era cat pe ce sa ne intalnim la Tulcea ... dar a intervenit ceva si am ratat momentul ... de lansare si de a ne cunoaste ....

Pt ca am semnat un acord de confidentialitate pe tema asta cu cineva, va trebui sa mai astepti pana dezvalui solutia ... dar daca se iveste cineva cu finante, interesat de a dezvolta solutia, putem face demersurile necesare.

Solutia este destul de simpla si se inspira din natura si din realizarile internationale

Cred ca as avea multe de invatat din experienta ta in domeniul nautic (am vazut ca esti tare si in teorie !!!)

Poate o sa ne intalnim cat de curand

Cu simpatie, AL
- mai multe amanunte pe mp
#13
Barci cu vasle - alte variante / Re: Rame Articulate
Decembrie 08, 2011, 04:34:36 PM
Vali,
te apreciez pentru analiza concisa a sistemului !
Daca doresti sa facem un sistem imbunatatit, te astept cu placere ... asta daca avem (putem face rost de) fonduri si pentru demersurile de brevetare

Cu simpatie, AL

PS - eu ma pricep la mecanisme, mai trebuie unul de marina (tu) si unul cu banii  ... si o punem de-o afacere  !!!
#14
Barci cu vasle - alte variante / Re: Rame Articulate
Decembrie 07, 2011, 02:12:31 PM
Mi se pare mai interesanta solutia asta :

RON RANTILLA ROWING SYSTEMS
FRONTROWER.COM

The FrontRower™ forward facing rowing system (rig) is a new type of rowing system optimized for comfort, efficiency, and ease of use.  It is a drop-in rowing rig designed for use in touring row boats and canoes.  The rig includes frame, seat, and oars.
The FrontRower™ system is based on an unconventional type of oar having the oarlock on the end rather than in the middle of the oar.  This moves your boat in the direction you are facing when you pull on the handle (in the same way that paddling does).
The FrontRower delivers leg power using efficient moving pedals instead of an energy-wasting sliding seat.  The oars lift and feather automatically, making rowing easier than ever.  You can row using:
Just your arms
Your arms and leg combined
Just your legs 
Row arms and legs for full body power and exercise.  Row legs only to use your hands for cameras, binoculars and fishing gear.


#15
Propulsie umana / DISPOZITIV DE PROPULSIE NAUTICA
Decembrie 07, 2011, 02:02:11 PM

Propulsoare cu elemente flexibile sau rigide, ce asigura propulsia unei ambarcatiuni clasice, sau a uneia - tip "placa-stand-up-paddling", prin actionare sincrona sau alternativa, cu manete, cabluri si/sau pedale, in mai multe variante constructive.
o   Mai multe variante constructive:
- cu propulsoare tip A, B, C
- cu actionare manuala
- cu actionare electrica, mecanica
o   Propulsie continua
o   Omnidirectionale
o   Actionare cu manete, pedale sau combinat, in tandem sau multiplu
o   Asigura front or back-rowing – (vaslire cu fata sau spatele)
o   Asigura pescaj redus (deplasare pe cursuri de apa neamenajate si canale cu adancime mica)
o   Tehnologie de fabricatie si materiale clasice
- Material: plastic, metal-cauciuc, plastic-aliaj usor
- Greutate: cca 4,5 -10 kg.
o   Pret de cost estimat – 100-300 euro (cu posibilitate de reducere la productie de serie mare sau la productie in China) – se va stabili dupa executie prototipuri
o   Pret de vanzare - functie de cerere si monopol
o   In curs de brevetare (CBI 2011)