sa-ti spun cat costa un Buster sau un Linder similar?
Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.
#3
Motorizate / Ambarcatiune MotoCraft Angler
Martie 28, 2016, 08:21:20 AM
La inceput de sezon si cu ocazia lansarii noilor ambarcatiuni MotoCraft oferim un discount de 10% pentru orice ambarcatiune din gama Angler comandata in luna Aprilie
http://motocraftboats.com/index.php?page=angler-495-sc
http://motocraftboats.com/index.php?page=angler-495-sc
#4
Motorizate / Promotie ambarcatiuni MotoCraft L420
Octombrie 04, 2015, 09:41:52 AM #5
Motorizate / Re: Supramotorizarea barcilor
Februarie 15, 2015, 10:57:15 AMCitat din: WBF din Februarie 07, 2015, 11:27:19 PM
Iar il enervez pe Romica, dar asta este.
Horia, tu nu ai inteles nimic din ce-am spus eu pana acum. Eu n-am nici o problema cu ce face cineva dupa ce si-a luat o barca de la mine. Daca o supramotorizeaza, supraincarca, modifica, este fix problema lui si raspunde pentru consecinte. Problema mea este atunci cand spune cineva ca eu mi-am dat acordul pentru asta si implicit vina lui scade in cazul in care se intampla ceva.
O sa intru putin in detalii despre stabilirea motorizarii maxime ca sa fie clar de ce insist tot timpul asupra acesteia.
Asa cum spunea si Vali, motorizarea maxima se calculeaza dupa o formula care ia in calcul specificatiile ambarcatiunii, dar practica demonstreaza ca in realitate doua ambarcatiuni cu dimensiuni similare se comporta diferit. Ulterior motorizarea maxima trebuie sa fie testata si aprobata.
Dupa stabilirea puterii initiale (din calcule) ambarcatiunea cu motorizarea maxima trebuie sa treaca niste teste, iar in urma acestora se stabileste daca motorizarea este ok, sau trebuie redusa. Toate detaliile despre cum se efectueaza testarea sunt cuprinse intr-un standard si prevad printre altele: conditiile din timpul testarii (vant, valuri), cantitatea de benzina din rezervor si asezarea acestuia in barca, incarcatura din timpul testarii si chiar greutatea conducatorului ambarcatiunii. Testarea efectiva presupune ca la viteza maxima ambarcatiunea trebuie sa vireze la 90 grade intr-o distanta de 6-7 ori lungimea ei. Se fac trei incercari la babord si trei la tribord.
Nu stiu cati producatori respecta standardele, dar eu nu-mi permit sa fac altfel.
PS. daca la masini ar fi existat o testare similara si Smartul tau ar fi trebuit sa vireze la 90 grade intr-o distanta de 17 mt mergand cu viteza maxima probabil ca producatorul ti-ar fi pus un motor de 30 cp.
scuze pentru off-topic
#6
Barci de pescuit / Re: barca motocraft sl 410 pentru dunare?
Ianuarie 30, 2015, 08:45:24 AMCitat din: WBF din Ianuarie 26, 2015, 11:36:29 PM
Romica
Poate ma lasa memoria si oricum e irelevant, eram cel putin 10 oameni cu 5 barci la tine. In fine..
Unul dintre cei 10 de care pomenesti ca erau la mine la atelier cand ai venit si tu, era cel care a avut SL410 + motor de 20 cp. Ar fi trebuit sa-l recunosti din filmuletele de care pomenesti. Intre timp a trecut si el la un SF430 cu motor de 20 cp.
Nu stiu ce discutii au fost intre cei de acolo, eram destul de prins cu multe treburi daca-ti aduci bine aminte, dar nu am fost de acord niciodata cu supramotorizarea ambarcatiunilor, indiferent ca sunt ale mele sau ale altor producatori si nu vreau nici macar sa se insinueze ca as fi fost de acord vreodata cu asa ceva.
Nu am sa intervin niciodata intr-o discutie in care cineva isi spune parearea subiectiva sau obiectiva despre barcile mele, am sa intervin insa atunci cand cineva spune un neadevar evident care se poate propaga si ajunge o certitudine dupa cateva transmiteri de la cineva care cunoaste pe cineva, care a auzit de la cineva, care a vorbit cu cineva, etc.
Vreau sa incheiem odata pentru totdeauna discutia despre supramotorizarea ambarcatiunilor MotoCraft si sa ramana scris mare si clar: NU SUNT DE ACORD CU SUPRAMOTORIZAREA AMBARCATIUNILOR MOTOCRAFT.
#7
Barci de pescuit / Re: barca motocraft sl 410 pentru dunare?
Ianuarie 23, 2015, 10:52:30 PMCitat din: WBF din Ianuarie 22, 2015, 07:05:29 PM
Legat de 20 de cai pe SL410, Romica zicea ca nu e nici o probleama.
Cel putin asa-mi amintesc din discutiile cu el.
NU am recomandat niciodata, nimanui, sa puna motor de 20 cp pe SL410. Sunt total impotriva supramotorizarilor ambarcatiunilor, indiferent de producator sau model.
Horia nu-mi aduc aminte sa fi vorbit vreodata cu tine despre SL410 cu motor de 20 cp. Personal recomandarea mea a fost intotdeauna SL410 + 9.9 cp (folosita de mine ani de zile in delta si cu care atingeam o viteza de 37-38 km/h), iar cei care si-au pus 20 cp pe barca lor o fac pe propria raspundere si suporta consecintele in cazul in care acestea se produc.
#8
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
Septembrie 18, 2014, 11:34:41 AM
Doar motoarele peste 100 cp sunt accizate.
#9
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
Septembrie 15, 2014, 06:04:06 PM
Nu chiar. Lohn-ul presupune ca materia prima si brandul apartine cuiva, iar altcineva doar presteaza munca. Eu cumpar kiturile de la Starcraft cu bani multi, le asamblez aici si le vand sub nume propriu. E mai degraba o constructie sub licenta.
Indiferent cum ii spune, barcile MotoCraft sunt identice cu vechea gama Utility de la Starcraft, iar calitatea nu-i cu nimic mai prejos decat a lor.
Da-mi un telefon cand vii prin Tulcea si daca ne potrivim programul te astept pe la atelier.
Indiferent cum ii spune, barcile MotoCraft sunt identice cu vechea gama Utility de la Starcraft, iar calitatea nu-i cu nimic mai prejos decat a lor.
Da-mi un telefon cand vii prin Tulcea si daca ne potrivim programul te astept pe la atelier.
#10
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
Septembrie 15, 2014, 02:59:40 PM
Da, tati. Toate tablele vin taiate, indoite, gaurite de americani. Aici doar le asamblam. Orice modificare e mare consumatoare de timp si bani, asa ca prefer sa le dau in varianta standard.
Daca treci prin Tulcea da-mi un telefon si poate ne vedem la atelier. Acum am cateva 490 in atelier, dar miercuri sau joi ar trebuie sa plece toate, insa e posibil sa se mai intarzie livrarea.
Daca treci prin Tulcea da-mi un telefon si poate ne vedem la atelier. Acum am cateva 490 in atelier, dar miercuri sau joi ar trebuie sa plece toate, insa e posibil sa se mai intarzie livrarea.
#11
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
Septembrie 14, 2014, 06:57:40 AM
Sunt partial de acord cu tine, dar la mica bancheta din prova nu se poate renunta. Din ce-mi aduc aminte tu ai un 430 si la aia intradevar pare ca incurca deoarece ocupa spatiu important. La 490 situatia se schimba major si senzatia de spatiu este alta. Daca o sa vezi una in realitate ai sa te convingi de asta.
Banchetele din pupa si de la mijloc, permit o mica deplasare de 5-10 cm fata/spate, dar cea din prova nu pentru ca este asezata intr-o zona unde marginile barcii nu mai sunt paralele si tablele nu se apropie decat intr-o singura pozitie.
Banchetele din pupa si de la mijloc, permit o mica deplasare de 5-10 cm fata/spate, dar cea din prova nu pentru ca este asezata intr-o zona unde marginile barcii nu mai sunt paralele si tablele nu se apropie decat intr-o singura pozitie.
#12
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
Septembrie 12, 2014, 09:14:21 PM
La ce te referi cand spui ca flotoarele de la 490 sa fie asezate ca cele de la 430? Cele 2 modele sunt aproape identice cu exceptia lungimii, de unde si o distanta mai mare intre banchete cu un plus de confort pentru 490. Sincer 430 mi se pare inghesuita rau (are 3 banchete de aluminiu cu polistiren in interior, plus una de lemn in prova), iar distantele dintre banchete sunt mai mici si decat la SL410.
#13
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
Septembrie 12, 2014, 03:49:55 PM
Bica, nu te stresa foarte tare, este tot o barca MotoCraft, dar cu alte caracteristici. Si ca sa-ti raspund si mailului pe care mi l-ai trimis astazi, SF490T si SL410 (ca de altfel toate barcile de aluminiu pe care le asamblez) sunt realizate din acelasi aliaj si cu kituri provenite de la Starcraft. La fel si calitatea imbinarilor. Sa nu crezi ca daca una este mai mica si mai ieftina, o bat niturile cu mai putin simt de raspundere. Toate au 5 ani garantie si-mi asum raspunderea pentru orice problema aparuta la ele, chiar si dupa aceasta perioada.
Diferenta intre SL410 si SF490T este data de dimensiuni si grosimea materialului, aceasta suportand de altfel o motorizare care merge pana la 40cp.
Diferenta intre SL410 si SF490T este data de dimensiuni si grosimea materialului, aceasta suportand de altfel o motorizare care merge pana la 40cp.
#14
Barci de pescuit / Re: barca motocraft sl 410 pentru dunare?
Septembrie 10, 2014, 06:01:26 AM
iti trimit mai multe detalii pe mail
#15
Barci de pescuit / Re: barca motocraft sl 410 pentru dunare?
Septembrie 09, 2014, 10:25:52 PM
Nu am avut timp sa lucrez la site si nici prea multe barci disponibile. O sa urmeze ceva detalii dar mai dureaza pana atunci.

