Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - teo pes

Pagini: [1] 2 3 ... 29
1
Motoare / Re: Sfat achizitie motor electric
« : Martie 19, 2019, 03:11:27 pm »
Fara mare legatura dar totuși in topic....Torquedo au acum motoare echivalente cu 75CP
...
8) :o :o :o 8) ??? ??? ??? ???!!!..CREZI ASA CEVA? ...INSEAMNA FO 97,5 KW

2
Motoare / Re: yamaha 25 old timer
« : Martie 19, 2019, 03:06:45 pm »
Ai o aripioara deasupra elicei ! desfaci surubul si o muti asa incat sa nu ti mai traga stanga dreapta !

3
Lungimea furtunului are legatura cu pompa de benzina, eu am montat pe lungimea traseului o conducta de cupru in canal de teava pvc, astfel am impuscat 2 iepuri,realizand si drenajul spre pupa al compartimentului din fata,dar imi pare rau ca rezervorul l am sudat in unghiuri, fara raza!!!, muchiile trebuiesc rotunjite!!! ;)

4
Rasini si fibra de sticla / Re: reconditionare barca fibra 1 si 2
« : Martie 11, 2019, 02:07:54 pm »
VOPSEA POLIESTERICA 3 STRATURI !!! 8)

6
Motoare / Re: intrebare despre motor honda bf 40 2004
« : Martie 07, 2019, 03:22:26 pm »
pai in manual zice invers ,verde indica presiunea de ulei iar rosu supraincalzirea .lasa-mi nr de tel sa povestim.
Recunosc ca m am grabit!! am rectificat!

7
Motoare / Re: intrebare despre motor honda bf 40 2004
« : Martie 07, 2019, 03:21:33 pm »
Am acelasi moto! numai ca am soc cu solenoid!
Te poti inspira din postarile mele !
Sa incepem cu ce trebuie sa faci!
Schimbi cat mai curand paletul la pompa ce apa (asta daca nu are si placa uzata), si nu mai dai nici macar la automat pe uscat!
Clapeta de pe comanda este acceleratia ,,pe loc" fara sa bagi in viteza! ce nu te lasa sa urci in turatie.
Ori inlocuesti conductorul, ori cositoresti si asiguri etansarea fara scurt la apa!
Lampile indica asa:
ROSU indica racirea in pozitia aprins racire buna ,palpae sau slab racire deficitara,stins avarie nu are racire
VERDE indica presiunea de ulei,Stins(sau foarte vag aprins)presiune optima!, palpae sau se aprinde usor presiune deficitara,aprins fara presiune ulei!!!
Pentru orice si oricand ma suni,sa ti explic mai multe!
Eu la acest motor m am oprit!nu ma duc mai jos de el si nici la injectie nu trec !il cunosc efectiv la ultima saiba!

8
Motoare / Re: Mercury 20 2t
« : Martie 07, 2019, 02:56:27 pm »
Sal!
Daca ai pus carburetor pt 25 ,ai rezolvat tot!?!!
Te ai gandit ce mai implica!?, unde bagi amestecul ala in plus?
Daca l ai pus in lipsa de altceva obturezi jiglorul de mars, daca l ai pus sa capeti putere mai umbli la avans(sa I dai timp sa arda),umbli la aer, dupa: umbli la nivel(daca e nevoie si ramai pe sec!),si ce nu fac toti ce schimba carberitoarele… umbli la limitarea  de turatie maxima (asta implica un turometru)!!asta sa nu vii cu ambielajul in sacosa ;D
Bafta si spor la treaba … hai ca I cald afara!!! ;)

9
Rasini si fibra de sticla / Re: reconditionare barca fibra 1 si 2
« : Februarie 21, 2019, 03:29:47 pm »
slefuiesti in v spre taetura pana la placaj si acoperi cu straturi succesive pana ajungi la m.

10
Motoare / Re: intrebare despre motor honda bf 40 2004
« : Februarie 21, 2019, 03:21:52 pm »
problema la mine a fost din cablul electric care duce la mansa , verdele statea aprins si daca nu porneam motorul iar rosul era usor aprins tot timpul(fura curent)dar buzerul nu "bazaia" am remediat cablajul si acum totul e ok. ledul verde se aprinde imediat ce porneste motorul iar cel rosu este stins .singutra problema ramane pornitul prima data la rece . daca ridic clapeta la maxim cum zice manualul nu porneste in veci ,porneste doar daca in timp ce dau la automat ridic si las de mai multe ori clapeta dar putin . daca a pornit chiar si 2-3 secunde apoi pleaca fara probleme chiar daca motorul e practic tot rece.si inca ceva am impresia ca prima data cand porneste parca porneste in doua sau chiar un piston .trebuie sa schimb si bujiile si apoi vad daca face tot asa.
Amorseaza bine si umple bazinele la carbelitoare inainte de pornire!

11
Motoare / Re: Sfat achizitie motor
« : Februarie 21, 2019, 03:16:04 pm »
Stie cineva daca la expozitia de ambarcatiuni au reduceri la achizitiile de motoare?
Poate la primul salon!...dar in ultimii ani ….

12
Alte sisteme de constructie / Re: conversie barca open-decapotabila
« : Februarie 21, 2019, 03:14:24 pm »
 ;DSa ti spun un secret ...din experienta : sirocoul se imperecheaza perfect cu biminile! la inchidere ermetica da … minusuri!, condens ,porniri repetate ...nu merge bine n spatiu mic inchis ….mai bine carpa! cu toate dezavantajele , eu am pus thermostat de ambient si e perfect noaptea ! ;)

13
Rasini si fibra de sticla / Re: reconditionare barca fibra 1 si 2
« : Februarie 18, 2019, 02:52:01 pm »
Eu zic sa te opresti putin sa primesti indicatii.
La pupa ai plecat invers, desfaceai barca si scoteai din interior putreziciunea!
Incearca sa citesti pe aici si dupa continui!!
La pupa iar te ai grabit, ai pe youtube cum se face !!!! Daca tot ai taiat pe lungimea taieturii trebuia sa polizezi in streh(sanfren) 5/10 cm pe fiecare suprafata dupa care completat in straturi succesive cu fibra si rasina, la 2-3 straturi polizare suprafata si apoi iar laminare!,in felul acesta mai capatai ceva rezistenta la mars cu barca pe peridoc si motorul agatat,daca exfoliaza chitul se pierde si etansarea si uda lemnul!
Atentie la dublu fund nu folosi iar lemn,refa profilele din fibra!
Nu lamina peste gelcoat sau vopsea!!

14
Alte sisteme de constructie / Re: conversie barca open-decapotabila
« : Februarie 18, 2019, 02:09:33 pm »
Salut ! am cochetat si eu cu ideea!
Am ajuns la concluzia ca pescar ca mai mult incurca si ingreuneaza,intradevar cand e frig se merita mai ales pt voiaj, cu sirocco montat esti boier! ;)

15
Motoare / Re: intrebare despre motor honda bf 40 2004
« : Februarie 18, 2019, 01:27:58 pm »
Am acelasi moto! numai ca am soc cu solenoid!
Te poti inspira din postarile mele !
Sa incepem cu ce trebuie sa faci!
Schimbi cat mai curand paletul la pompa ce apa (asta daca nu are si placa uzata), si nu mai dai nici macar la automat pe uscat!
Clapeta de pe comanda este acceleratia ,,pe loc" fara sa bagi in viteza! ce nu te lasa sa urci in turatie.
Ori inlocuesti conductorul, ori cositoresti si asiguri etansarea fara scurt la apa!
Lampile indica asa:
ROSU indica racirea in pozitia aprins racire buna ,palpae sau slab racire deficitara,stins avarie nu are racire
VERDE indica presiunea de ulei,Stins(sau foarte vag aprins)presiune optima!, palpae sau se aprinde usor presiune deficitara,aprins fara presiune ulei!!!
Pentru orice si oricand ma suni,sa ti explic mai multe!
Eu la acest motor m am oprit!nu ma duc mai jos de el si nici la injectie nu trec !il cunosc efectiv la ultima saiba!


Pagini: [1] 2 3 ... 29
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud