Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Bogdan

Pagini: [1] 2 3 ... 8
1
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Noiembrie 12, 2018, 12:37:10 am »
Posibil, dar in zona nu s-a semnalat niciodata fenomenul. Ploaie fenomenal de torentiala, taifun, uragan, nu a fost.
Si la inainte si la inapoi, viteza tot zero. Si mai erau si valuri de suprafata.
Dati bataie cu cautarile ca sigur rezolvam si cu Bermuda! :) Glumesc! Habar nu aveam de un asemenea fenomen.

P.S. Pelicane, ce noroc sa ni se intample noua si marilor exploratori! Sa nu mai zici ca nu vrei sa mergi cu mine pe orice vreme!  Chiar si cu o barca care scartaie la interior.  :)

2
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Noiembrie 11, 2018, 01:04:08 pm »
PAM PAM ! Interesant fenomenul de "dead water". Poate sa fi fost ceva de genul asta. Oricum a fost extrem de ciudat, pentru ca motorul isi face treaba foarte bine. Chiar astazi l-a pornit Silvian si l-a incercat la cuplare inainte-inapoi si intinde legaturile de la mal.
Dar te framanta rau, Pelicane! Bine ca nu am fost prin Bermuda...

3
Vanzari / Re: June este de vanzare
« : Noiembrie 06, 2018, 02:28:39 pm »
O barca cu un comportament foarte bun sub vele. Din pacate am dat deja avansul pentru o barca mai mica  ;), asa ca nu pot sa spun decit: ""Nasol moment, mishto coliva!"  :)

Astept cu interes sa vad ce barca "va corespunde cumva exigentelor familiei"! :) Trebuie sa retii ca yahtingul inseamna "pret de cinci stele pentru conditii de camping"  :)

Asa mi-ai mai spus! Ti-am scris pe whatsapp!  Aia cu coliva e de retinut! :)

4
Vanzari / June este de vanzare
« : Noiembrie 06, 2018, 12:47:38 pm »
Asa cum suna si titlul, va anunt cu durere in suflet si cu speranta ca nu se vor arata doritori, ca a mea Albin Vega 27 este de vanzare. Motivul este acela ca am platit avans pentru o barca mai mare, care sper sa corespunda cumva exigentelor familiei.
Pe cale de consecinta, am sa fac o scurta descriere.
Barca a fost adusa din Olanda pe cale rutiera dupa mai bine de 2 luni de la achizitia ei si a stationat in Galati pentru un refit interior si exterior ce a insumat mai bine de 300 de ore de munca.
De bine:
-Desi are o varsta apreciabila, calitatea de fabricatie a suedezilor isi arata superioritatea fata de orice alta barca similara, fiind "bullet proof". Nici urma de osmosa sau vreun semn ca ar urma sa sufere de asa ceva.
-Furling si randa cu calareti care functioneaza foarte bine. Sprayhood pentru cokpit.
-Velatura Gaastra in stare foarte buna. Genovez 140%.
-Cokpit refacut, lemnaria raschetata si lacuita cu simt de raspundere.
-Panou fotovoltaic de 100 w, statie VHF cu DSC si GPS ( nu are MMSI introdus), toaleta electrica, lada frig de 30l (-10+8grade), fishfinder, toate noi cu garantie . Compas in cokpit. Aragaz cu alcool (2 ochiuri) care se afla deja in dotarea barcii. Barometru, ceas, etc.
-tapiserie interioara complet schimbata, inclusiv perne pentru cokpit.
-instalatie electrica refacuta.
-motor cu revizia la zi si set pentru urmatoarea revizie. Elice pliabila cu 3 pale.
-2 ancore : 1 tip admiralitate de 15 kg, 10 m lant si 20 m saula si 1 tip Danfort cu ceva lant si ceva saula). O gramada de accesorii de tip saule, veste de salvare 2 ( alte 2 sunt imprumutate si nu fac obiectul vanzarii) etc.
- Autopilot ( 1 stricat si 1 Raymarine ST 10)
-este deja in Grecia :)
Cel mai de bine: are incalzire stationara care merge perfect!

Mai putin de bine:
- Lemnaraia interioara scartie cand se naviga pe valuri mari ( daca deranjeaza, este necesar intarirea cu coltare si epoxy),
-indicatorul pentru viteza vantului trebuie montat la capelatura. ( eu nu am mai avut rabdare sa o fac).
-indicatorul de viteza al barcii nu functioneaza ( nu stiu de ce, trebuie vazut)

Cam atat imi vine in minte acum.
Pret pentru membrii forumului 12.500 euro. Cavaletii pentru depozitare si transport ( reglabili pe lungime/latime/inaltime0 se vand separat la pretul de 1000 euro. ( m-au costat 3800 lei materialele si 2500 lei manopera).
Barca este sub pavilion Olanda si recomand mentinerea acestuia.

5
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 26, 2018, 10:22:42 am »
Discutasem de la bun inceput sa ne ajute, macar sa stea de veghe cateva ore pe noapte.
Cand faci charter si skipperul este singur cu turistii, cam asa se procedeaza - cum ai scris tu. Se precizeaza de la bun inceput ca este o vacanta activa si fiecare indeplineste mici sarcini la bord, inclusiv asistenta la acostare si plecare de la cheu. In plus, nu cred ca se naviga mai mult de 5 ore pe zi atunci pe mare de gradul 2 maxim. Asta, daca nu cumva vor sport extrem.
In situatia unui delivery sau a unei traversade mari, echipajul trebuie sa fie pregatit. Daca unul dintre membrii lui a venit la plimbare, macar anunta asta sa stim si sa-i facem instructajul. Nici nu vreau nici sa imi imaginez o situatie de om la apa pe valurile alea.

6
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 25, 2018, 11:38:56 pm »
Daca nu ai aflat inca "Sail with me!"cam asta inseamna! E doar o stare de spirit! In rest...

7
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 25, 2018, 10:13:56 pm »
Cu mare drag! Regula de aur si cerinta esentiala este : Bun simt si repect fata de echipaj!
Daca nu faci, macar sa nu desfaci! :)

8
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 24, 2018, 01:56:11 pm »
Florin nu ne-a deranjat, dar nici nu ne-a ajutat. E un tip simpatic care intr-adevar se descurca in aproape orice situatie (pe mal). 

9
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 18, 2018, 02:23:23 pm »
Nu greșești! Asa e! Și la primăvară, când da coltul ierbii, sper sa fiu la bord cu tot ce trebuie. Și.. Te aștept... Ca tare  am impresia ca va ieși o aventura pe cinste. Nu știu de ce, dar asa bănuiesc, din câte am vazut! :)

10
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 18, 2018, 11:12:56 am »
Toată luna iulie, cât am lucrat la barca, vedem în ce ritm se duc banii, iar când ma plângeam de costuri, nevastă-mea mi-a spus: nu știai ca "amanta" este costisitoare? Normal ca știam!😁
Oricum, m-a ajuns destul de mult distracția și am convingerea ca nu  voi recupera niciodată investiția făcută. Rămâne doar sa ma bucur alături de alții, cu June
Vorba aia, ce e mai bine decât proprietar de barca? Sa ai un prieten care are o barca. .

11
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 18, 2018, 09:56:44 am »
Pana la urma nu cred ca scap de achiziția unui velier mai mare și mai confortabil pentru familie. Problema e, ce fac cu June?  Pentru ca, pe de o parte îmi place teribil și am investit în ea suflet și bani, iar pe de alta parte 2 bărci netractabile... E bătaie de cap.

12
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 18, 2018, 07:37:40 am »
Intre Mangalia si Limenria, am mers la motor 62 de ore si am consumat aproximativ 45 litri de motorina.

Alta cauza, in afara de calitatea execrabila a motorinei, eu nu am. Pur si simplu alta explicatie rezonabila nu am gasit. M-am consultat ulterior cu capete mai luminate decat mine si cu experienta in traversade mari, iar o explicatie diferita nu am gasit.

Florin era cu noi cand ne-am intalnit si adevarat ca se astepta la o plimbare cu barca, insa intre Varna si intrarea in Bosfor a stat in cabina prova cu perna in cap. Ulterior mi-a recunoscut ca i-a fost frica de moarte pentru ca nu mai traise asa ceva. Cand esti turist pe barca, skipperul are grija sa nu iasa pe o vreme pacatoasa, pentru ca este vacanta si nu toata lumea rezista la sport extrem. Bine ca nu a avut rau de mare, jos in cabina.

Cat priveste Limenaria, se pare ca am gresit bine.Portul este foarte bine protejat de vanturi, indiferent de directie. Predominant NE, dar Sud sau Vest, nu pune probleme seriose daca asiguri barca suficient de bine. Cheul este destul de inalt atat in zona de Vest cat si de Nord iar la Est este protejat de deal. Dupa o saptamana, m-am intors cu familia si primul drum l-am facut la barca sa vad cum sta. Nicio problema !

Bineinteles ca toata vacanta cat au stat in Limenaria au dormit la hotel. Chiar m-am amuzat, pentru ca le-am rugat pe fete sa caute pe internet un model de barca care cred ele ca le-ar placea. Toate depaseau 1 mil de euro! :)
Am iesit o singura data cu ele la bord, intr-un golfulet din sudul insulei si m-au comentat tot drumul: da'ziceai ca asta nu se balangane, da'si asta se inclina mult, etc. Si colac peste pupaza, imi spun ca cealalta le placea mai mult ( Mac-ul). M-am declarat invins!

Povestea drumului de la Galati la Limenaria, va ramane cu siguranta una frumoasa, dar sper sa vina si altele. Pentru sezonul urmator nu mi-am facut planuri, dar am tot timpul iarna aceasta. De fapt mi-am facut, dar dupa un calcul sumar ar mai trebui sa bag in dotarile barcii inca vreo 10 mii de euro cel putin, ceea ce nu imi surade. Deja costurile adaugate pretului de achizitie au sarit de limita rezonabilului. Imi doresc un autopilot windvane, dar m-au dat pe spate preturile. Sa fac unul artizanal ar fi o solutie, dar ca orice astfel de lucru nu m-as dori sa-mi creeze surprize cand imi este lumea mai draga. Ma mai gandesc.

13
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 11:15:25 pm »
Te astept la bord in primavara ! Toate bune!

14
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 11:03:23 pm »
Nici pe mine dupa 16, dar nu se stie! Sunt familist, dar nu sunt fanatic! :) :) :)

15
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 09:40:24 pm »
pai am zis sa nu deranjez

Asa, ramai neinsurat, nu crezi?! Glumesc!

Pagini: [1] 2 3 ... 8
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud