Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Intersect

Pagini: [1] 2 3 ... 75
1
Cafenea - Discutii generale / Re: Virusul COVID-19 vs Apa oxigenata
« : Martie 24, 2020, 03:13:50 a.m. »
bot-ule, vezi-ti de ''caterinca" ta !
Pai îmi văd ,tu ești caterinca mea. Nu fi secretos, ai făcut gargară? Scuipat sau înghițit? Te-ai vindecat? Zii "cu cuvintele " tale ce înseamnă BOT?
Nu ne mai ține în suspans răspunde la întrebări Confucius daca tot ai inițiat o postare.

2
Cafenea - Discutii generale / Re: Virusul COVID-19 vs Apa oxigenata
« : Martie 24, 2020, 12:12:25 a.m. »
Dar până la urmă zii serios te-ai băgat la o gargară cu apă oxigenată? Ce dozaj ai folosit? Funcționează sau tot ai covid?

3
Cafenea - Discutii generale / Re: Virusul COVID-19 vs Apa oxigenata
« : Martie 23, 2020, 06:41:36 p.m. »
incearca sa fii exact in informatii '' nu retin numele...ca zicea cam asa..."

Cat despre postarea mea, pana acum se vede ca una ai citit, alta ai inteles.
Un video cu tine când faci gargară te rog.

4
Cafenea - Discutii generale / Re: Virusul COVID-19 vs Apa oxigenata
« : Martie 23, 2020, 05:12:56 p.m. »
Da restul de caterinca unde a disparut?

5
Cafenea - Discutii generale / Re: Transport USA-România
« : Februarie 06, 2020, 01:02:37 p.m. »
Scuze ,factura.

6
Cafenea - Discutii generale / Transport USA-România
« : Februarie 06, 2020, 07:59:54 a.m. »
Cum spune titlul postarii dacă aveți nevoie de transport SUA-Romania puteți apela la Dna Lidia Marian Strambu, o găsiți pe facebook. Pretul este de 1.5 usd pe kg. Eu am trimis două pachete până acum. Pachetul vine pe apă așa că durează in jur de 2 luni dar va este livrat la ușă cu toate taxele vamale incluse. Comanda se trimite la ea acasa,eu am trimis un minkota terrova, vedeți factură atașată. Nu,nu trimite bărci.

7
Feedback despre forum / Re: Simple Machines Forum
« : Februarie 04, 2020, 09:11:38 p.m. »
Nu s-a socat nimeni... :) Grumpy, adica eu, a tras concluzia eronata ca i-a fost suspendat contul. Mesajul era cat se poate de simplu si clar.

Ma bucur ca nu-i asa... :)

:) si eu am crezut la fel . I-am raportat lui Vali :)

8
Cafenea - Discutii generale / Re: Siguranta navigatiei
« : Februarie 04, 2020, 06:18:22 p.m. »
Dar pana la urma de ce s-au rasturnat?
Au supraîncărcat barca cu lemne si sau răsturnat.

9
Cafenea - Discutii generale / Re: Siguranta navigatiei
« : Februarie 04, 2020, 02:26:15 p.m. »
Daca purtau veste, acum erau la o bere. Asta e. Pe mana lor au murit.

Românul nu este fraier moare ca un șmecher.

10
Feedback despre forum / Re: Simple Machines Forum
« : Februarie 02, 2020, 09:00:32 a.m. »
Ce distractiv a fost cand am primit mesaje "ce-ai avut bre cu mine de m-ai blocat", cand de fapt blocat era tampitu' ala de server. Voi chiar ati uitat ca eu nu am calificarea sa blochez useri, fiindca nu am doctorat in management :P?

Ce oameni  ;D

11
Cu multa placere...daca ai timp urmareste si alte episoade...ai ce invata de la el...lucreaza foarte frumos!


Sent from my iPhone using Tapatalk

M-am abonat la canalul lui de youtube ,plec în câteva zile la navă si o sa am timp berechet.

12
Neata,
Arunca o privire si la Boatworks Today (https://youtu.be/339W-ZNC1_0 )...e tare rau tipul [emoji16]
Spor!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Neața, stress cracks, favoritele mele :) . Ma uit cum ajung acasă.  Mersi

P.S: Lucrarea arata mult mai rezistenta descrisa in video,cred ca am sa lucrez la fel.
Cade fillerul descris mai sus. Multumesc mult pentru video.

13
Depinde de ce doresti sa obtii.

1. Pentru reparatii "estetice" adica fara modificari structurale, doar la nivel de gelcoat si/sau lac, orice chit (de preferat epoxydic) cu tocatura de fibra de sticla sau fibra de carbon face fata

2. Daca crapaturile au aparut din cauza suprasolicitarii structurii (mai ales torsiune, flambare  si forfecare) unicul remediu care se justifica este consolidrea structurala.
Vasazica straturi aditionale, menite si in stare sa preia efortul si s-o distribuie pe o suprafata mai mare
respectiv s-o transmita catre structuri /zone de rezistenta mai mare...

Ramane de vazut daca "peticel" se pot aplica din interior (de preferat, fara a crea un "cucui" pe exterior)
sau acesul la zonele interioare este dificil (de ex. bulkward, compartimentari , interiorul unor "grinzi" de sectiune U sau V
caz in care lamibarea din exterior poate fi un compromis acceptabil.

Ori [a] sau , supratelele care urmeaza sa fie ramforsate trebuiesc curatate si in masura posibilitatilor asperizate (de ex. glaspapier granulatie 40..60)
in caz contrar priza dintre laminatul original si adaosul nou va fi slaba si se poate forfeca la efort


Cred ca se aplică b ) dar este foarte dificil de făcut pentru că avem acces limitat in partea solicitată.
Vali a confirmat că nu sunt probleme care ar afecta barca, dar ma deranjează că sunt acolo.
 Ma gândeam că filler ul cu fibra de carbon ar fi mai elastic si nu ar crăpa in timp .
Am sa incerc că să folosesc ce mi-ai scris in finalul postarii si am sa postez daca a reușit operația.
 Am sa reusesc că să o fac la sfârșitul lunii aprilie.  Mulțumesc pentru răspuns.

14
Va salut,

A folosit cineva in reparatia crapaturilor barcii in punctele de stres,solicitare de torsiune,forta un chit pe baza de fibra de carbon?
Americanul spune ca pentru reparatiile dificile in diferite materiale a fost facut.Vreau sa imi iau si eu o cutie ca sa repar niste crapaturi,doar estetice,le stiu acolo si nu imi plac :) .
https://www.u-pol.com/us/en/product/upol/fillers-putties/specialty-fillers/smc#.Xi7A7S2B1gi

15
Nu cred ca e submotorizata la 90Cp. Cat sa puna in ea ca sa sara de 20kg/CP?  Anul trecut am vrut sa iau si eu un minicab si tot 90CP avea. Inca mai regret ca nu am luat-o. Ii trebuia peridoc nou si motorul era cam alergat.
Astea sunt calcule ideale,după ce te dai un timp cu ele vezi ca o rezervă de putere este binevenită. Dacă esti tot timpul singur în barca fără bagaj,o fi ok.
În altă ordine de idei ce înseamnă motor alergat ? Cate ore?

Pagini: [1] 2 3 ... 75