Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Subiecte - felicimond

#1
Cumparari / Cumpar peridoc usor inmatriculat
Decembrie 30, 2023, 10:20:16 PM
Salutare,

Caut un peridoc usor (pentru doua canoe) inmatriculat. Daca e vreunul de care te tot impiedici si are un pret ok, te scap de el. Mesaj pe wpp la 0773349811. La Multi Ani!
#2
Salutare tuturor! Stie cineva numele de familie al lui Cristi, bucatarul roman al tavernei Poseidon din Poros, sau la ce restaurant din Romania lucreaza in sezonul rece? Multumesc!
#3
Vanzari / vanzare vele si echipament scufundare
Februarie 20, 2017, 07:10:00 AM
Postez un anunt pentru un prieten. Pentru orice detalii, va rog sunati la 0722.993.182

De vanzare Echipament de scufundare
Regulator(detentor, octopus, manometru, 2 furtune)--1600lei 
Butelii 2 buc, --350 lei buc.
Adaptor, reductii butelie--350 lei
Vesta uzata dar functionala 350 lei
Lanterna--40 lei
Negociabil daca sint cumparate toate sau cat mai multe dintre articole.

Echipament pentru ambarcatiuni
Vela randa( L-2,20 m; H-6 m)--700lei
Vela foc(L-3,50 m; H-6 m)--700lei
Vela foc facuta dintr-o randa(L -4 m; H-9 m) marginea de cadere trebuie intarita--400 lei 
Husa ghiu 3 m (pinza) 2 buc.--50lei buc
Negociabil in aceleasi conditii ca mai sus.
#4
Multicoci / stie cineva detalii?
Septembrie 05, 2016, 12:13:38 PM
Salutare tuturor!

Un prieten mi-a trimis poza atasata. Poza o facut-o de pe puntea pasagerului ce il ducea la Sulina, pe bratul Sulina, "undeva pe la mijlocul drumului" dupa cum mi-a spus. Pasionat de idea unui catamaran, am fost foarte surprins sa vad nu unul, ci o gashca de catamarane pe o apa din Romania. Stie cineva detalii despre prezenta acestor ambarcatiuni? Multumesc
#5
Strip plank / voua vi s-a-nmuiat?
Iunie 24, 2016, 02:24:40 PM
Salut constructori de barci prin metoda strip plank!
Am facut si eu in timpul liber doua canoe de 5 m din stripuri de brad cu sectiune de 40x8mm, imbracate interior+exterior cu fibra de 160 gr impregnata cu rasina epoxidica de la Europlast (amorsa epoxy). Doua pentru ca intentionam sa le folosesc asamblate intr-un catamaran. Azi am facut ultimele pregatiri si ar fi urmat primul week-end pe apa.
Dar surpriza: dupa 24 de ore de stat afara pe canicula asta, rasina a inceput sa se inmoaie, iar fibra a inceput sa se dezlipeasca de pe suprafata barcii facand basici mari, ca niste pernite. Fenomenul s-a produs doar la una dintre barci (a doua) care este terminata de vreo 3-4 luni. Proportia utilizata de A+B a fost de 2 la 1 in volum si mixarea a fost facuta cu bormasina. Care sa fie cauza? Singura solutie pe care o vad cred ca va consta in curatarea integral si aplicarea altei tesaturi cu rasina. Dar daca se repeta rezultatul?
#6
Dragi Colegi,

Toti iubim barcile din moment ce suntem pe aici. Dar ce ar fi barcile fara ape, de exemplu? Sau cum ar fi apele fara toata fauna care le umple  de viata? Dar fara cantecul pasarilor?

Se pregateste propunerea legislativa care va da liber la macelarirea pasarilor cantatoare pentru ca unii cred ca mancandu-le vor trai mai mult iar altora nu le pasa: http://www.cameradeputatilor.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?cam=2&idp=14276

Va invit sa semnati petitia de pe www.salveazaciocarlia.ro. si sa comunicati mai departe tuturor celor carora le pasa.


Un ciocarlan.
#7
Rasini si fibra de sticla / intrebare Polstif
Iunie 10, 2014, 06:36:03 PM
Salutare tuturor!

Rog pe cine cunoaste, sa ma ajute cu o informatie. As putea face rost de un siloz cilindric din Polstif care ar trebui taiat pentru transport. Ma gandesc sa fac din el flotoarele unui ponton. Se pot lipi ulterior elementele, astfel incat sa prezinte siguranta? Daca da, cum si cu ce? Multumesc de sfaturi.
#8
Multicoci / schite catamaran free de la Delftship
Ianuarie 07, 2014, 03:45:13 PM
Salut tuturor si La Multi Ani!

Vad ca subiectul catamaranelor capata tot mai multa atentie din partea membrilor forumului. Cum si eu sunt un pasionat al ideii, caut sa strang informatiile de care am nevoie (si ca mine si altii) pentru realizarea candva a catamaranului unic. Cautarile m-au dus pe pagina cu modele gratuite puse la dispozitie de diversi pe site-ul http://www.delftship.net/delftship/index.php/profile?view=login
De aici am descarcat modelul Lagoon440, pe care l-am deschis in versiunea free de delftship. In meniul Tools am ales Lines Plan si am exportat totul in dxf (pen-ultimul buton din dreapta). Dxf-ul l-am importat in corel draw (ca la asta ma pricep cat de cat) si am inceput sa il desfac in bucati, obtinand desenul sectiunilor transversale (vreo 20 de bucati) si sectiunea longitudinala a chilei. Pana aici totul bine si frumos. Acum apar intrebarile la care inca nu am raspuns si la care invit pe doritori sa cugete:
1. daca scalez modelul, se pastreaza oare toate proportiile? Adica prin scalare obtin un model corect dar la alta scara, la fel ca si originalul? Logic asa mi s-ar parea, dar am zis sa intreb totusi.
2. schitele nu vorbesc nimic despre calculele de rezistenta;  ce sectiune trebuie sa aiba coastele si ce grosime ar trebui sa aiba oare peretele flotoarelor?

Numai bine va doresc.
#9
Rasini si fibra de sticla / manual utilizare rasini
Decembrie 15, 2013, 08:28:57 PM
Salut,

Toti cei interesati, pot gasi pe aceasta pagina de net
http://stores.infinityfrp.com/-strse-LEARNING-%26-HOW-TO/Categories.bok , un manual pentru utilizarea fibrei de sticla. Manualul se gaseste in josul paginii si este gratuit.
#10
Veliere / catarg A frame
Noiembrie 26, 2013, 11:35:16 AM
Salut tuturor!

Ma gandesc sa schimb catargul iolei mele (Valk) cu unul in forma literei A. Am intalnit modelul in cursul cautarilor mele de informatii pentru constructia unui catamaran. Mi se pare genial si raspunde multor probleme de care m-am lovit in primul meu sezon de iesiri pe apa cu o barca cu vele. Doresc sa va supun atentiei subiectul pentru a intelege mai bine plusurile si minusurile acestei solutii. Cateva dintre avantajele pe care le are sistemul, sunt:
- barca functioneaza practic ca avand doua focuri; randa este in acest sistem, un foc mai mare. De aici decurge usurinta ridicarii velelor. Mi-a fost foarte greu sa ma desurc singur cu ridicarea velelor in conditii de vant nastrusnic si pe o apa curgatoare. Carligele de invergare se tot blocau la ridicarea pe sina si intarziau momentul in care imi puteam relua locul la eche. In timpul asta, apa curgea si eram carat cine stie unde, caci nu puteam sta nici in ancora pentru ca vantul ma lua imediat la plimbare. O barca cu doua focuri care au montate roll-fock-uri, rezolva cred eu, problema.
- reducerea suprafetei velice se poate face in secunde in functie de necesitati.
- "A" frame-ul se rabateaza cu un vinci manual si de catre o singura persoana, barca putandu-se strecura (la motor) pe cine stie ce canal peste care vegetatia a facut bolta.
- disparitia ghiului si pick-ului pe care le am acum in barca, o sa creeze o gramada de spatiu.
- a merge singur cu barca, devine mult mai facil

Dezavantaje, nu vad si mi-e teama ca poate unele exista si ignorandu-le, sa nu le descopar cand e prea tarziu.
Ce parere aveti?
#11
Echipamente si accesorii / Lucruri necesare pe barca
Iunie 26, 2013, 08:57:58 AM
Salut Vali,

Multumim de interventie. Ca sa nu uit detaliile importante ale acestei experiente, am inceput sa pregatesc un checking list pe care o sa il citesc inaintea fiecarei plecari. Multe dintre cele necesare le-am fi avut la noi daca nu exista pericolul furtului din barca: le-am fi lasat acolo. Dar asa, de fiecare data las barca goala ca sa n-o goleasca altii. Din cele constatate de noi sau enumerate de tine, lista arata acum asa (insa poate fi completata de fiecare dupa propriile experiente):

veste salvare
ancora
parame
ghionder
lanterna
apa
mancare
briceag
solutie antitantari
pagaile
trusa prim-ajutor
scule pescuit (ceva minimal)
trusa de scule (chei, surubelnite, bujie rezerva)

Invit pe colegii de pe forum sa completeze lista.

In rest, ma bucur ca s-a sfarsit cu bine si dupa ce mai prindem ceva experienta si timp, poate ne si vedem mai la vale.

Numai bine, tuturor!
#12
Salutare tuturor!

Desi nu mi-am facut simtita prezenta pe forum de la data inscrierii mele, sa stiti ca nu am disparut ci am intrat frecvent citind tot ce s-a postat nou, precum si multe din postarile mai vechi. Motivul pentru care nu intervin in discutii este ca stiu prea putine despre domeniu si atunci ma limitez la receptionarea de informatii, conform cu zicala ca "avem doua urechi dar o singura gura ca sa ascultam de doua ori mai mult decat vorbim".
Pentru ca vine vremea primaverii, imi fac planuri pentru prima intretinere pe care doresc sa i-o fac barcii mele. Cred ca are nevoie de o slefuire a intregii suprafete si refacerea stratului de lac si respectiv vopsea. Nu as vrea sa incep lucrul pana nu ii intreb pe cei mai priceputi ca mine, pentru ca n-as vrea sa aflu prea tarziu ca unele lucruri trebuiau facute altfel decat am crezut eu. Nu de alta, dar mi-ar placea tare mult sa pastrez acestei barci starea si aspectul clasic pe care cred ca le merita. Asadar, iata intrebarile mele:
- cu ce sa slefuiesc barca (rugozitate smirghel, umed/uscat, flex cu ciuperca/masina prin vibratie)
- ce lac si ce vopsea trebuie sa folosesc si de unde le procur?
- am de facut si doua mici reparatii la placajul din care e facuta barca: una la imbinarea pe laterala a oglinzii (foto 1) unde apa a patruns si a lasat urme, iar alta la carena spre pupa, acolo unde se spijina suportul catargului si ghiului pe durata transportului (care la o groapa pe asfalt a "topait" si a fisurat placajul). Ce chit si respectiv ce adeziv trebuie sa folosesc?

Am atasat cateva imagini ca sa intelegeti starea actuala.
Pentru raspunsuri la intrebarile mele, pentru orice sfaturi ati avea, precum si pentru timpul vostru, va multumesc anticipat.
#13
Monococi / Un incepator si un Valk (barca mea)
Noiembrie 22, 2012, 07:25:29 PM
Salutari tuturor forumistilor cu un compas (busola) in cap!

Dupa ce m-am prezentat la "inmatricularea" mea pe forum, la sectiunea "Sa facem cunostinta", am decis sa deschid un topic in care sa imi prezint (cu vorbele mele) barca in posesia careia tocmai am intrat si mai ales sa am un loc al meu unde sa pot posta intrebarile pe care orice ucenic le are pregatite.
Valk-ul meu este o iola de 7 metri, lata de 2 si avand derivor fix. Este in intregime din lemn (lemn si placaj) pare destul de bine intretinuta si are venerabila varsta de 52 de ani. Am adus-o din Olanda si acum se odihneste sub prelata de iernare la mine in curte gandidu-se la ce o asteapta in anul ce vine. Atasez cateva poze, chiar daca am mai pus cateva si la "Sa facem cunostinta", dar o imagine spune cel mai mult.
Si pentru ca am pregatite o multime de intrebari, o sa incep sa le pun aici, rand pe rand.
1. Ce sanse am sa modific derivorul din fix in mobil si cum s-ar putea realiza asta?

Multumesc anticipat tuturor si sa auzim numai de bine.