Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - AdrianZUZ

#1
Pneumatice-RIB / Re: Chilă RIB
Aprilie 14, 2022, 12:51:03 PM
99,9 % NU ai spuma in chila. RIB-ul nu are nevoie de o capacitate suplimentara de flotabilitate.
La 4,7 m nu o sa ai probleme sesizabile de echilibrare cu un rezervor de 40-50l.
Mai ales la anii aia nu se prosteau producatorii.
Oricum trebuie sa vezi cum sta oglinda dupa atatia ani.

Este un model facut fara intrerupere zeci de ani ... gasesti orice informatie pe forumuri italiene - gommonauti, gommone e motore.
#2
Motoare / Re: Selva 9,9cp 2 timpi
Ianuarie 14, 2022, 03:53:43 PM
Citat din: pisica din Ianuarie 11, 2022, 10:06:33 PM
Omul spune ca e fabricat in 2000...si e mecanic serios. O fi capacul de la un model mai vechi, habar n-am.
Dar daca spuneti ca nu e fiabil, o sa caut un Yamaha, doar ca cele de 8 cai, sunt destul de rare.

Cauta Yamaha sau Tohatsu 8 / 9.8 2t (la astea singurul neajuns este ca au termostatul in chiulasa).
Uita Selva sau Suzuki.
#3
Echipamente si accesorii / Re: Husa stationare
Decembrie 06, 2021, 04:02:03 PM
Citat din: dany din Decembrie 05, 2021, 07:27:35 AM
Adrian,esti multumit de materialul asta Docril de la Eurotenda?Nu e ''batoasa''prelata pe anotimpul rece?Se poate rula sau impacheta usor fara a produce cute ce deterioreaza materialul?Multumesc.

Multumit deplin. Atat pe barca cat si pe masina (soft top) rezista eroic. Se impacheteaza foarte bine, chiar daca nu este asa de moale ca o "cordura".
In sezonul f rece nu am tras de prelate. Pe mine ma doare mai mult UV, vant, sare ... acolo sta f bine.
#4
Echipamente si accesorii / Re: Husa stationare
Decembrie 04, 2021, 03:17:40 PM
Dacă ai nevoie de cleme prindere pe bandou... am comandat câteva zeci în plus :o
#5
Echipamente si accesorii / Re: Husa stationare
Decembrie 04, 2021, 03:14:46 PM
Pt prelata sugerez Docril nautica.  Il găsești ușor.
Material hypalon sau pvc am luat de la barciinbagaje.
#6
Citat din: teo pes din Mai 27, 2021, 01:58:52 PM
Inteleg ca le mariti puterea,dar daca nu se umbla la pasul/diametrul elicii, sau la raportul de transmisie ....unde I ghiseftul? turatie mai mare!? 6000...7000?, cavitatie?

Corect. Dar mai întâi trebuie sa ai cum sa masori câștigul... apoi îl aduci la specificație de turație maxima din pasul moristii.
#7
Cel mai ok este descarci manualul Yamaha 6c 8c începând cu 1984. Asa vezi direct unde sunt diferențele... turație, avans aprindere, reglaje carburator
#8
Barci de pescuit / Re: Folosirea TRIMMMULUI...
Mai 25, 2021, 04:55:06 PM
Citat din: Zodiac din Mai 25, 2021, 03:25:43 PM

In cazul meu plecarile trebuie facute mai soft , altfel ''ne amestecam prin barca ;D'' si dupa obtinerea unei viteze de croaziera , imping trimul la maxim sub barca pentru a cobora prova .

Este ceva ciudat ...
In mod normal pleci cu trimul DOWN (IN, motorul sub barca ...) si incepi sa ridici UP (indepartezi motorul de barca) pe masura ce ajungi la viteza de croaziera. Eu merg undeva la limita ventilatiei si eventual cobor un pic inainte de viraj ...

Daca barca iti cere sa mergi tot timpul cu trimul jos, ai o problema.
#9
La o cautare sumara se pare ca ai o restrictie si pe evacuare:

https://www.youtube.com/watch?v=XrABhZPLqIM

#10
Ce turatie maxima aveai inainte si la ce turatie ajungi acum ... trebuie sa ai un castig de 2-300 rpm cu aceeasi elice!

Verifica daca nu trebuie umblat un pic si la avans! In mod normal ar trebui crescut un pic si acolo.
#11
Mai jos las un link interesant pt tabla ta. 9.9 Mariner/Yamaha... se poate face de 15cp în 10 min.

http://www.probarca.ro/anunt/122626/104/1/104/Vand-motor-Mariner--9-CP-.htm
#12
Motoare / Re: Yamaha 15cp, 2t, 2004
Mai 23, 2021, 10:03:10 AM
1/100 yamalube sau orice respecta tcw3 serios.
#13
Nu il baga in viteza turat!

Lasa motorul sa se incalzeasca si apoi regleaza relantiul.

Din meserias in meserias il faci zob!
#14
Carburatorul a fost desfăcut complet, curățat și reglat? Sau doar constatat ca e curat bec .
Carburatoarele au prostul obicei sa ascundă mizeria în pasaje mici și foarte mici. Manualul pt modelul asta îl ai? Ventilația la capac rezervor este funcțională....
Cel mai simplu este sa spui ce s-a făcut exact.
#15
Cauta alt meseriaș!  Ala care ti-a zis sa îl forjezi ca își da drumul  ;D nu pare ce trebuie.