Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - timberland0910

Pagini: [1] 2 3 ... 24
1
Am mai rasfoit unpic forumul, am vazut ce s-a mai facut si musai imi fac si eu un s&g.

Cum ziceam mai devreme, cartopper, usor, 8'-9'de o persoana si echipament de spinning, pescuit in picioare deci stabilitate initiala mare, belti mici, motor electric sau termic mic (johnson 4cp cizma lunga), viteze de deplasament.

Ce ma framanta acuma e forma barcii, deplasament sau glisare.

In general barcile de vaslit mi s-au parut cam instabile asa ca ma indrept mai degraba spre cele utilitare, gen jon boat, punt, skiff, dory. Cele de glisare par mai stabile fiind late si drepte de la mijloc spre oglinda.

De exemplu, care e diferenta intre un pdracer si un punt/jon boat de aceleasi dimensiuni, latime/lungime, utilizat la viteze de deplasament? Va fi mai instabil un pdracer datorita rocker-ului longitudinal, toate celelalte fiind egale? Va merge mai repede sau va consuma mai putin?

La o barca asa de mica, pentru lacuri interioare, la puterea de propulsie data, musai sa aiba fund in V sau e suficient fundul plat? Daca fac in V, dat fiind ca vreau sa pescuiesc in picioare, mai trebe sa adaug un paiol sau sa fac un gratar adaptat pe fundul barcii ca sa stau in picioare pe drept. Dar pierd mult la stabilitate? Dar daca V-ul e mai mic, sa zicem vreo 5 grade, ajuta la ceva daca se porneste vantul si se fac valuri?

Urmaresc o greutate minima, sa o pot mane ra singur, eventual cu niste roti ajutatoare. Sa zicem un maxim 40kg.
La asta se adauga acareturile, sa zicem un total de vreo 60-70kg si greutatea proprie si personala de 0,09 tone. Mi s-a spus ca la o barca asa de usoara nu pot avea stabilitate, cand ma misc in barca fuge barca de sub mine ... totusi in pneumatica nu s-a intamplat asta, nu stiu cum sa interpretez.


Www.dinghy.pl    ai planuri gratuite s&g ....majoritatea sunt cu fund plat de deplasament ..Eu am construit Dayboat 4.0  e foarte stabila atat in mars cat si pt pescuitul in stationare

2
Cafenea - Discutii generale / Re: Poze de toamna prin Romania
« : Noiembrie 17, 2018, 10:37:51 am »
NatGeoWild ...faara cuvinte

3
Stitch&Glue / Re: Barca de glisare car toppable - Contribuiti
« : Noiembrie 13, 2018, 07:12:17 pm »
Pt barca usoara de glisare vezi www.tangoskiff.com

4
Echipamente si accesorii / Re: Ghid alegere peridoc
« : Noiembrie 08, 2018, 12:44:05 pm »
Asa arata peridocul meu .Fara nici o rola si nu am simtit niciodata nevoia de a monta role . Bag peridocul in apa pana coboara barca singura si la incarcare la fel .Se mai poate face o chestie ajutatoare .o prelungire a protapului https://youtu.be/Nmmp7vvPczs

Peridocul e marca niewiadow de 5.5m  i-am dublat cadrul si i-am facut un minicavalet

5
Echipamente si accesorii / Re: Ghid alegere peridoc
« : Octombrie 29, 2018, 03:02:19 pm »

6
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 21, 2018, 11:30:44 am »
Multumesc, de info, dar ...nu ma voi baga in ‘declaratii false’ ...


Sent from my iPad using Tapatalk


pai nu ai motor pe velier?   daca ai chiar si de 2.5 cai , e barca cu motor ;) ca mai mergi si la vele e alegerea ta...mai da-i in suparare de hoti ordinari cu impozitele lor

7
Feedback despre forum / Re: Redimensionare poze
« : Octombrie 20, 2018, 07:19:58 pm »
Buna ziua doamnelor si domnilor


in ultima perioada ati observat dese intreruperi in functionarea forumului, eroarea afisata fiind de cele mai multe ori imposibilitatea conectarii la baza de date.

Cauza erorilor este lipsa spatiului pe server, care a ajuns o problema critica.
Astfel, in calitate de furnizor de servicii, va rog sa-l ajutati pe Vali si sa faceti putina ordine si curatenie prin pozele si atasamentele forumului.

Ce aveti de facut
- vizitati forumul si cautati-va atasamentele sau pozele proprii care sunt mai mari de 500 kB
- descarcati pozele si redimensionati-le astfel incat sa ajunga la o marime a fisierului de pana la 500 kB
- reincarcati pozele mici in locul celor initiale.

Exemplu
https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,689.msg10833.html#msg10833
Poza cu pestele-spada este foarte frumoasa, dar pentru a o privi la rezolutia la care a fost incarcata ar trebui un monitor de 2m
Poza originala are 6.7MB, iar mai jos am atasat o versiune cu dimensiunile geometrice micsorate la 1/5, avand marimea de 419 kB


Succes!

Frumos ar fi sa putem cotiza lunar la aceasta frumoasa comunitate in calitate de membri si atunci si voi ati putea gestiona altfel situatia cu'' spatiul '' ..gresesc???  Se mai pot face stegulete,tricouri,sepci cu CapCompas , pe care sa le cumparam pt sprijinirea forumului ...au facut altii pe Facebook si functioneaza ..eu as cumpara si stegulet pt barca si tricouri si sepci la toata familia ...pic cu pic se aduna

8
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 20, 2018, 07:13:03 pm »
Impozitul se plateste la finante si tine cont de ce treci TU in fisa pe care o completezi si o inaintezi la finante. Te sfatuiesc sa bifezi "barca cu motor".
Pe cartea ambarcatiunii scrie ce ai completat tu la serviciul financiar

Din ce imi zici tu inteleg ca prima data ma duc la financiar si apoi la capitanie ? E ca la auto ?

9
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 20, 2018, 08:52:46 am »
stie cineva la inmatriculare in Ro ce se trece in cartea barcii? Barca cu motor sau Nava de sport si agrement? pt ca la prima impozitul e 210 ron iar la agrement e 482 ron.. Stiu ca nu e mult nici varianta a doua ,dar mai am la fisc 3 masini si 2 remorci si la final se aduna :) 

10
Veliere / Re: Restaurare velier din lemn
« : Octombrie 16, 2018, 11:10:18 am »
...in continuare nu reusesc sa gasesc o piesa de stejar peste 6 metri.Am incercat si pe fb, pe ceva grupuri, poate poate din vreo casa veche demontata sau ceva de genu. Ultima solutie e laminarea piesei, da parca as respecta metoda constructorului, ca sa fie treaba cum trebuie.  Poate mai aveti voi vreo idee, am ajuns in stadiul in care urmeaza sa demontez lestul si chila, pentru a scoate piesa lunga
  gasesti la holver grinzi stratificate la 8 m lungime

11
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 16, 2018, 11:07:26 am »
La constructie in regie proprie nu te-ai gandit ? Uite aici niste planuri pt motorsailer-e  frumoase http://www.bruceroberts.com/

Avantajul e ca nu dai toti banii deodata + ca stii ce materiale bagi in barca

12
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 12, 2018, 07:45:20 am »
subscriu la ce spune Timberland. eu aveam un BMW 150 cp dar pe rampe patina. degeaba avea multi cai putere, rempele sunt ude, noroioase, sau pline de o depunere alunecoas de abea stai in picioare pe ea. eu aveam peridoc +batca+motor cam la 500 kg masa totala. si eu am trecut pe un SUV mai batran, si nu mai am probleme.(Hiunday Tucson 2006 cu reductor)


E bun Tucson doar ca nu are reductor ( selector de 4x4 hi .4x4 Low) nu stiu sa aiba ..e diesel sau benzina al tau . Probabil ai functia Lock care  blocheaza rapoartele fata-spate 50-50 , ajuta ft mult dar nu e reductor

13
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 12, 2018, 07:30:46 am »
Nu ma supar  8)
Deocamdata, un banal Logan 1.6 cu care cred ca pot trage si cele 1650 lbs (748 Kg) ale unui Mac Gregor 26S.
Daca nu va fi suficient, stiu de unde pot folosi alta masina!

O seara faina,
Cezar

Cu o Honda Hrv 1.6 i   ma cam chinuiam anul trecut cu 360 kg barca + remorca sa urc o rampa pietruita uscata .patina masina in draci.n-am avut curaj sa dau barca la apa.Anul asta am luat o kia sportage 1999 cu reductor 2.0 TD  cu 8000 ron pt tras barca .A facut fata cu brio dupa 3 zile de ploi torentiale si 20 cm de noroi ..deci ia si asta in calcul. La Sportage ii da in carte 2230 kg sarcina cu franare . Benzina nu e pt tractat mai ales motoarele sub 2000 cc. Toyota rav4 integrala 2.0i se cam chinuia sa traga din apa 400 kg + ia in calcul ca un peridoc cu rotile pana la jumatate in namol masina il va simti mult mai greu. Orice masina cu reductor face fata cu brio sa scoata cam orice barca .Pana si Suzuki Jimny care are 1.5 DDiS   ( motorul diesel de pe Logan) are dat in carte peste 2 tone capacitate de tractare.   https://drive.google.com/file/d/1crn8rdWeQbOZtDziHNbxwh-XRSP_jzP0/view?usp=drivesdk

14
Motoare / Re: crestere putere motor Mercury, Suzuky, Yamaha
« : Septembrie 29, 2018, 09:58:17 am »
Intrebam pt ca doresc sa iau un 9.9 de nou si eram curios daca se poate face de 15 cu schimbul pieselor aferente fara a forta ceva pe acolo .Multumesc .( oare la barca mea cu un 9.9 castig ceva viteza sau il iau cam degeaba .. acum cu 4 cai merge cam 12km/h)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 

15
Motoare / Re: crestere putere motor Mercury, Suzuky, Yamaha
« : Septembrie 29, 2018, 09:27:20 am »
La tuning se intervine masiv si specializat in arhitectura si "fiziologia" motorului, iar cresterile de performante sunt importante. Din cauza asta si este asa scump cum spune @don basilio.

Pe cand o crestere de putere de 10-20 % se poate obtine la un motor normal asa cum spune @stefand600, prin inlocuirea unor componente, dar numai daca motorul permite. Adica daca acelasi bloc motor e folosit pentru puteri diferite.

E stiut ca in multe cazuri se foloseste acelasi bloc pentru puterile de 40, 50 si 60 (la japoneze si Evinrude ETEC), uneori 30 si 40, sau 20-25 la 2T. Din cauza asta singurii care pot confirma daca e posibil sau nu sunt tehnicienii de service ai marcii respective. Intrebarea trebuie pusa punctual, pe marca, tip si putere a motorului, nu la modul general, indiferent daca se adreseaza la service sau pe forum.
 

Oare yamaha 9.9 cum ai tu  foloseste acelasi bloc cu 15 cai ????

Pagini: [1] 2 3 ... 24
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud