E o discutie lunga , destul de tehnica si necesita mai multe informatii !
In primul rand pot fi oxidate contactele...toate si la acumulator si la alternator .
Poate fi dusa bateria !
Trebuie un aparat de masura bun si un tester dedicat pentru acumulatori care sa aiba si functia ''ENGINE TEST'' ! 14,8 e un maxim acceptabil 15 NU , de verificat daca 15 V sunt pe o perioada scurta dupa pornire .
In ca nu stiu la ce se foloseste ''tahometru'' la nivel de masurare tensiune , stiam ca e pentru turatii/viteza unghiulara !
In primul rand pot fi oxidate contactele...toate si la acumulator si la alternator .
Poate fi dusa bateria !
Trebuie un aparat de masura bun si un tester dedicat pentru acumulatori care sa aiba si functia ''ENGINE TEST'' ! 14,8 e un maxim acceptabil 15 NU , de verificat daca 15 V sunt pe o perioada scurta dupa pornire .
In ca nu stiu la ce se foloseste ''tahometru'' la nivel de masurare tensiune , stiam ca e pentru turatii/viteza unghiulara !