Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Mihai-Andrei Manea

Pagini: [1] 2
1
Salut Gabriel,
Nu am vopsit doar cu cel mic. Am conectat unul de 160 l cu cel mic de 50-60 l si am folosit doar motorul celui mare ( solicitat foarte putin ). Se vede conexiunea pe jos in poza atasata. La vopsit puteam sa merg doar cu cel mare, dar la slefuitorul pneumatic m-a ajutat surplusul de volum. In plus, cel mare are furtunul greu si devine obositor la vopsit dupa un timp.


Sent from my iPhone using Tapatalk

2
Va salut dragi colegi,
Azi am revopsit consola si a iesit bine.
Am vopsit chesoanele,am asamblat motorul si am confectionat placa spate pentru peridoc.
Ne apropiem cu pasi grabiti de finalul reconditionarii!
Seara frumoasa!


Sent from my iPhone using Tapatalk

3
Buna seara dragi colegi,
Joi am vopsit corpul superior si vineri motorul.
Motorul a iesit bine...suprafata mica...pozitie buna de vopsit...
La corpul superior, prima mana a iesit bine, primerul absorbind ca o sugativa. La a doua mana in schimb, ce sa vezi, dezastru total. A curs vopseaua in 4-5 locuri si multe dungi. Nu am mai avut pozitie corecta deoarece nu m-am mai putut apropia , ca sa nu ating primul strat si mi-au cedat si muschii spatelui, vopsind de jos,barca fiind pe peridoc si vopsind la 20:00 dupa o zi intreaga de munca la barca.
Azi de dimineata am slefuit zonele scurse si am matuit toata barca.
Am dat inca un strat pe toata barca, cu exceptia paioalelor pe care dadusem deja 3 straturi, pe care le-am acoperit si am putut vopsi din barca.
A iesit binisor, cu exceptia consolei, unde s-a scurs putin si am cateva dungi ( tot din lipsa pozitiei de vopsit ). O voi reface maine cand ma voi putea atinge de peretii laterali ai barcii.
In concluzie:
-nu vopsiti la sfarsitul programului de lucru ci dimineata cand sunteti odihniti
-vopsiti cu 2-3 zile inainte paioalele si consola pentru a putea vopsi restul stand in barca.
Vineri si sambata incercam sa inchidem proiectul!
Seara buna va doresc!


Sent from my iPhone using Tapatalk

4
Te salut Daniel,
Din cauza reconditionarii, din ianuarie, toate masinile stau afara in strada in loc sa stea in garaj.
Spatiul de lucru l-am izolat cu o folie groasa montata pe o sina, l-am incalzit la 20 gr, iluminat foarte bine si am repus in funnctiune o veche suflanta care trage praful de la slefuit si gazele de la vopsit.
Si eu am conectat 2 compresoare ( 160 + 60 l ) pentru volum, doar cu motorul celui mare pornit. Ai grija sa nu strici motorul celui mic...ii va fi greu sa umple 300 l.
Produsele de la Palinal vor costa aproape dublu, dar eu m-am indragostit de ele
Cu siguranta voi testa in viitor si emex (dar nu pe barca).
Asa cum au spus si colegii experimentati, pregatirea conteaza 90%...partea grea...vopsitul e o placere!
Aveam 3 pistoale mai vechi si nu mi-au placut cum sufla, mi-am luat unul cu 8 duze de aer din Autovit si duza vopsea de 1,3 ( 175 ron )...o placere sa vopsesti cu el.
Treci prin Romana cand ai timp sa vezi si sa povestim!
Spooor!


Sent from my iPhone using Tapatalk

5
Te salut Crysty si iti multumesc pentru aprecieri!
Am lasat gauri de scurgere in varange, care duc sub podeaua din pupa, unde am gura de vizitare, pompa de santina si dop de scurgere.
Am tras deja cabluri prin copex pentru a lega rezervorul la masa barcii si pentru indicatorul de nivel.
Va doresc o zi frumoasa si spor la treaba!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

6
Va salut stimati colegi,
Azi am reusit sa montam rezervorul de inox si sa inchidem barca, unind cele 2 corpuri. Am intimizat corpurile si marginea laterala cu Sikaflex, fiind constienti de faptul ca va fi foarte greu de desfacut data viitoare ( Doamne fereste!!!...sper sa nu mai fie cazul ). Urmeaza rasina si stratimat in zona in care am taiat spre oglinda si in chesoane. Apoi vom vopsi in chesoane,corpul superior si motorul. Incepem sa vedem finalul proiectului.
Daca ne ajuta Dumnezeu si nu intervine nimic, pana la finalul lunii e gata!
Seara buna va doresc!


Sent from my iPhone using Tapatalk

7
Va salut,
Cu privire la rezistenta vopselei epoxi de la Palinal la UV, testul in cazul meu nu cred ca va fi concludent deoarece barca va fi expusa la soare doar 20-25 de zile pe an, in rest sta in garaj. In ceea ce priveste testul de rezistenta, acolo sunt curios, deoarece va fi “hartanita” in Delta la pescuit.
Va multumesc mult pentru incurajari!
Spor la treaba si voua!


Sent from my iPhone using Tapatalk

8
Va salut stimati colegi,
Am terminat de vopsit corpul inferior ( RAL7035 Light Grey cu RAL7011 Iron Grey si dunga cu RAL7021 Black Grey ).
Este prima data cand vopsesc si cred ca a iesit binisor!
Continuam saptamana asta cu partea superioara si incercam sa o inchidem cat mai repede...a durat mai mult decat ne-am propus!
Seara frumoasa!


Sent from my iPhone using Tapatalk

9
Feedback despre forum / Re: Ajutor financiar pentru forum
« : Martie 03, 2019, 11:55:32 am »
Va salut stimati colegi,
Am depus si eu.
Weekend placut in continuare!


Sent from my iPhone using Tapatalk

10
Feedback despre forum / Re: Ajutor financiar pentru forum
« : Februarie 27, 2019, 11:49:51 pm »
Va salut stimati colegi,
Si eu doresc sa particip. Ramane sa stabiliti daca transferam online sau strange cineva in Bucuresti...
Seara buna va doresc!


Sent from my iPhone using Tapatalk

11
Dupa multa munca la slefuit ( am slefuit total antivegetativa ) azi am reusit sa dam primerul epoxidic de la Palinal ( RAL 7035 )...cei de la Palinal il pot prepara in orice nuanta.
Rabdarea cu pregatirea suprafetei a dat roade deoarece avem foarte putine imperfectiuni. Maine vom continua cu chit fin auto si iar primer.
Vopseaua am luat-o tot de la Palinal, dar nu poliuretanica ci epoxidica, desi majoritatea colegilor de forum folosesc poliuretanica. Nu stiu daca am facut cea mai buna alegere...ramane de vazut si va voi povesti cum se comporta in timp.
Mai avem ceva de lucru la reglajele pistolului...inca nu da minge de rugby cum ar trebui.
Va salut si spor la treaba tuturor ce mesteresc la barcute


Sent from my iPhone using Tapatalk

12
Va salut colegi,

Confectionarea rezervorului a durat o zi intreaga si a iesit destul de bine...atasez poze dinetape intermediare...am uitat sa ii mai fac la final...tabla de inox de 0,9 mm 316L, stuturi si gura de alimentare tot din inox ( volum=aprox. 38 l, cost total=aprox. 1000 ron )


Sent from my iPhone using Tapatalk

13
Te salut Cristi80 si iti multumesc mult pentru atentionare!
La BF40 al meu ar trebui sa fie 4m, nu?...glumesc Si la BF40 e aceeasi recomandare de 2 m lungime si maxim 1m mai jos fata de punctul de conexiune de pe motor.
Si eu mi-am pus problema asta, chiar inainte de a citi recomandarea din manual dar nu am avut si nu gasesc informatii despre pompa incat sa pot face un calcul aproximativ.
Asta este si unul din motivele pentru care am amplasat stutul in partea de jos ( normal rezervoarele trag de sus...in caz ca se sparge vreun furtun sa nu pierzi benzina sau alte belele ). Cu stutul in partea de jos am cadere libera pana in filtrul mare din chesonul din pupa. Din aceasta cauza nu cred ca voi avea probleme cu amorsarea si cu pompa dar am facut un compromis punand stutul in partea de jos. Gandindu-ma mai bine cred ca ii mai fac un stut si in partea superioara ( cu sorb ), langa aerisire, si daca pompa trage bine il folosesc pe cel cu sorb, daca nu, revin la cel de jos prin cadere libere.
Iti multumesc inca o data pentru atentionare!
Seara buna!


Sent from my iPhone using Tapatalk

14
Te salut Cristian si iti multumesc pentru incurajare! :)

Am terminat de proiectat noul rezervor din prova si atasez 3 variante de debitare a tablei si amplasarea stuturilor in cazul meu ( am deja gaura de 160 in corpul superior, altfel as fi amplasat probabil altfel ).
Dupa ce am tot citit pareri pro si contra despre amplasarea rezervoarelor in prova, mai mai ca as fi renuntat la acesta.
Partea cu ''torta pe apa '' chiar mi se pare exagerata atata timp cat ii fac aerisire corespunzatoare in exterior. Cel din pupa isi face aerisirea prin capac in chesonul din spate si asa functioneaza majoritatea barcilor mici ( nu spun ca e bine dar practica ne dovedeste ca functioneaza fara mari probleme sau incidente ). Nu mai zic ca multi au bateriile tot acolo, in chesonul din pupa.
Intr-adevar ar fi fost mult mai simplu si comod sa mai cumpar unul de 23 l ( 180 RON ), sa il amplasez tot in pupa langa cel existent, dar proiectul a fost inceput si nu mai dau inapoi.

Va salut!

15
Va salut stimati colegi,

Retusurile finale pentru noile varange le-am facut lipind indigo pe paioale, realizand o asezare cat mai buna a corpului superior pe cel inferior.
Forma noului rezervor de inox am realizat-o din polistiren.
Am lipit cate 6 bucati de lemn ( pe care le voi imbraca in stratimat ) pe fiecare parte a corpului superior pentru suportii de lansete de la iron claw.
Mai este mult de munca....!!!
Va salut!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pagini: [1] 2
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud