Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - kama3

Pagini: [1] 2 3 ... 12
1
Cafenea - Discutii generale / Re: Povești de prin bătrâni.
« : Martie 14, 2019, 08:27:43 am »
In tarile cu apa calda perioada anilor 50-70 a fost chiar frumoasa...

2
Cafenea - Discutii generale / Re: Povești de prin bătrâni.
« : Martie 13, 2019, 03:53:39 pm »
Daca nu are deal de urcat nu-i asa mare smecherie sa traga atas si rulota.

3
Rasini si fibra de sticla / Re: reconditionare barca fibra 1 si 2
« : Martie 12, 2019, 04:46:49 pm »
Intreb si eu... decat cu dopul nu-i mai sigur cu o seringa?

4
Vanzari / Schimb rezervor
« : Martie 09, 2019, 07:19:46 am »
Salutare!
Schimb rezervor de plastic de 22 de litri - modelul rectangular nu cel rotunjit, cu un rezervor de 12l.
Rezervorul l-am cumparat in 2012 de la yacht tng. A fost in barca doar cand ieseam cu ea, in rest a stat in basca la intuneric.
E curat, nu e spart, lovit, zgariat. fisurat, etc., si as vrea ceva similar.
Vreau sa-l schimb (daca nu gasesc sa-l schimb probabil o sa cumpar altul) cu unul mic de 12l pentru ca la putinele si scurtele mele iesiri la pescuit si plimbare nu consum mai mult de 5-6 litri de benzina, astfel ca m-as misca mai usor cu un rezervor mic. Prefer sa-l schimb pe asta pe care il am pentru a nu incarca inutil spatiul de depozitare din basca.
Schimbul l-as prefera local pentru a nu implica curier si costuri suplimentare.
Galati - Braila - Focsani ma deplasez personal.
P.S. - schimb fara nicio diferenta.

http://piesebarca.ro/home/1785-rezervor-.html#/capacitate-23_litri    - modelul asta e al meu


Rezolvat. Multumesc Sylver1. Sa-l stapanesti sanatos!

5
Vanzari / Re: Vand barca ''prea noua''
« : Februarie 03, 2019, 08:05:11 am »
Daca ar fi sa o dai cat ar fi?

6
Da pentru 5 cai putere chiar e necersa schimbarea directiei?

7
Echipamente si accesorii / Re: Ghid alegere peridoc
« : Noiembrie 07, 2018, 03:08:42 pm »
Pe langa faptul ca iesi mai ieftin poti sa-l faci cat de solid vrei tu, articulat, cu sanii, role unde si cate vrei, etc.
Majoritatea peridocurilor sunt gandite astfel incat sa fie cat mai universale. deci e posibil sa aiba nevoie de mici (in general) ajustari.
Pe de alta parte daca vrei sa-l faci in regie proprie gandeste-te sa-l faci si tu versatil pentru ca daca barca o mai schimbi peridocul poti sa-l folosesti si la alte barci (cu conditia sa fie suficient de rezistent si masa maxima sa iti permita).
Costurile nu sunt exagerate - vreo 500 lei taxele la RAR si 2-300 lei proiectul facut de inginer (de preferat de la acelasi RAR unde vrei sa-l omologhezi).
Dar: iti trebuie timp, spatiu, scule.  Daca nu il faci tu iti mai trebuie si un mester care trebuie platit.  Apoi trebuie transportat la RAR (legal nu ai voie sa circuli cu el tractat) deci trebuie sa-l pui pe o alta remorca.
Pune in balanta toate astea si vezi daca merita.
Pe mine in 2012 m-a ajuns 2400 lei cu tot cu omologare in conditiile in care l-am facut singur, anvelopele le aveam, jantele au fost sh, restul materiale si piese noi (inclusiv punte knott). Si a fost vopsit nu zincat. Daca luam si rotile si anvelopele noi , plateam manopera la mester si il zincam tot pe la 4000-4500 lei ieseam adica exact cat era unul nou.


8
Legislatie / Re: INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA
« : Octombrie 06, 2018, 04:44:05 pm »
De Olanda stii ceva?

9
Motoare / Re: crestere putere motor Mercury, Suzuky, Yamaha
« : Octombrie 04, 2018, 05:49:19 pm »
La astfel de motoare eu m-as uita de doua ori la serii sa bata cu ce e in acte.
Daca pe acte scrie 40 si din serie rezulta ca e de 60 atunci chiar e o problema.
Ori e actul fals ori e seria falsa. Dar eu mai degraba as crede ce scrie pe serie.
Daca vrea sa fie crezut ca motorul e mai mare decat ce e in acte atunci ori aduce un act semnat de un atelier care a facut modificarea, ori daca a facut-o fara acte sa probeze pe dynotester.
Eu n-as lua un astfel de motor din doua motive. Daca exista neconcordante intre serii si acte atunci problema e juridica.
Daca intr-adevar a fost modificat (de la 40 la 60 de cai nu cresti puterea din ciocan) atunci as avea rezerve despre cat ar tine in viitor un astfel de motor. Masinile de curse au motoare modificate de exemplu (si modificate pe bune), dar cresterea puterii inseamna uzura rapida si viata scurta. Da tot ce poate la o cursa. Ori de la un motor de barca nu se cere doar o cursa.
Orice indicator se poate maslui indiferent ca e masina, avion sau motor de barca.
Marea majoritate a samsarilor fie ei de masini, de barci sau de orice altceva habar cu ce se mananca mecanica. Din doua trei intrebari daca le pui cum trebuie  i-ai pierdut.

10
Motoare / Re: crestere putere motor Mercury, Suzuky, Yamaha
« : Septembrie 28, 2018, 03:01:24 pm »
Care ar fi motivul pentru care ai vrea sa iei un motor si sa-i cresti puterea in loc sa iei din start unul corespunzator?

11
Trasee, locuri de pescuit / Re: urmatoarea escala <TATARU>
« : Septembrie 27, 2018, 07:03:01 am »
Hai ca mi-ati trezit nostalgii...
In 2004 am facut un drum dus-intors pana la Chilia cu o Dacie 1310.
Atunci am reusit performanta ca exclusiv datorita vitezei (ne grabeam sa prindem bacul - eram doar doi insi in masina) si drumului prost sa rup puntea spate, sa indoi telescopul si sa fac o galma babana in cauciucul stg spate, basca sa indoi baia de ulei si sorbul pompei de ulei (si aveam si scut de otel d-ala zdravan) de-am ajuns in Galati cu prima linie la presiune la ulei.
Da' totusi a fost eroina. Puntea si-a dat obstescul sfarsit rupandu-se de tot inainte sa urce pe elevator la service.
Am mers pe anumite portiuni si cu 80, dar drumul era intr-adevar nasol tare atunci. Era bun pe portiuni unde puteai sa mergi oleaca mai tare apoi brusc urma ori o denivelare sanatoasa ori o groapa adanca.
Clio-ul pe care il am acum n-ar rezista la asa ceva nici in cele mai offroad vise ale lui.

Fire intinse si vreme buna (pentru pescuit se intelege  8) )!

12
Cafenea - Discutii generale / Re: Ajutor BARCA FURATA
« : Septembrie 23, 2018, 09:45:09 am »
 Prin oras nu sunt camere? Nu conteaza daca ale primariei sau private.
Incearca pe o raza de cateva sute de metri sa cauti camere(magazine, benzinarii, bancomate, supermarchete, etc.
Ia o harta, fa un cerc in jurul garjului, apoi vezi ce stazi ai in apropiere. Mergi pe aceste străzi si uite-te dupa camere, apoi vorbeste cu cei care le au sa-ti dea inregistrarea. Daca sunt de buna credinta oamenii te ajuta pe principiul ca li se poate intampla si lor.
Misca-te repede pentru ca inregistrarile nu se tin f multe zile.
Daca barca a fost agatata de masina si se poate identifica nr de inmatriculare, atunci ai f mari sanse sa gasesti si hotii.
Nu mai folositi caini pentru paza. In zilele noastre cand exista atatea metode de neutralizare a unui caine sunt victime sigure ale hotilor. Mult mai eficiente sunt niste camere. Eu daca as avea nevoie sa pun camere as pune unele false la vedere si unele adevarate f bine camuflate si pe alte unghiuri decat cele fake.
Si daca te bate gandul sa ii capacesti pe hoti nu p face direct. Neveu sau prin interpusi..

13
Echipamente si accesorii / Re: Peridoc pentru barca usoara
« : Septembrie 19, 2018, 06:04:01 am »

Stie cineva sa-mi spuna daca si pentru inmatricularea unui peridoc nou este acelasi circ la RAR, ca si la inmatricularea masinilor, cu programare peste cateva luni de zile?

La RAR dureaza daca trebuie sa-ti scoti carte de identitate. Adica ori daca e facut artizanal, ori daca e adus de afara si n-are. Ca la masini.
Daca e nou te duci cu cartea la RAR sa-ti aplice folia pe ea si nu trebuie niciun fel de programare.
Daca e sh dar deja inmatriculat la noi, atunci te duci la politie direct.
Este exact ca la masini.

14
Salupe / Re: Barca din vis!
« : Septembrie 16, 2018, 09:37:31 pm »
Fenomenul se intampla si de la soc blocat(daca e automat) sau mers cu el tras dupa caz.

15
Motoare / Re: reglaj johnson 15 cp
« : Septembrie 15, 2018, 10:54:50 am »
In mod normal pornesti motorul si il tii la ralanti. Apoi usor strangi cuiul pana motorul da sa moara, apoi desfaci pana turatia creste si se stabilizeaza. Acolo e un amestec optim. Nu cred ca are importanta cate ture il desfaci atata timp cat motorul merge ok. Nici nu cred ca e un nr. fix de ture.
Dupa reglaj lasa-l sa mearga, da-i si oleaca de forja si apoi desfa si verifica culoarea bujiilor. Daca sunt un caramiziu inchis inseamna ca amestecul e ok. Daca sunt albicioase inseamna ca amestecul e sarac si mai trebuie strans cuiul. Daca sunt negre inseamna amestec bogat si mai trebuie ori desfacut surubul ori verificat nivelul in carburator.
Ce am sesizat eu la Evinrudul meu e ca e foarte sensibil la amestecul de ulei / benzina. Daca ii scap mai mult ulei imediat incepe sa mearga prost. 20ml ulei la litru de benzina (1:50 cf abibildului de pe el), apa paie si bataie.

Pagini: [1] 2 3 ... 12
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud