Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Bogdan

Pagini: [1] 2 3 ... 8
1
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 18, 2018, 02:23:23 pm »
Nu greșești! Asa e! Și la primăvară, când da coltul ierbii, sper sa fiu la bord cu tot ce trebuie. Și.. Te aștept... Ca tare  am impresia ca va ieși o aventura pe cinste. Nu știu de ce, dar asa bănuiesc, din câte am vazut! :)

2
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 18, 2018, 11:12:56 am »
Toată luna iulie, cât am lucrat la barca, vedem în ce ritm se duc banii, iar când ma plângeam de costuri, nevastă-mea mi-a spus: nu știai ca "amanta" este costisitoare? Normal ca știam!😁
Oricum, m-a ajuns destul de mult distracția și am convingerea ca nu  voi recupera niciodată investiția făcută. Rămâne doar sa ma bucur alături de alții, cu June
Vorba aia, ce e mai bine decât proprietar de barca? Sa ai un prieten care are o barca. .

3
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 18, 2018, 09:56:44 am »
Pana la urma nu cred ca scap de achiziția unui velier mai mare și mai confortabil pentru familie. Problema e, ce fac cu June?  Pentru ca, pe de o parte îmi place teribil și am investit în ea suflet și bani, iar pe de alta parte 2 bărci netractabile... E bătaie de cap.

4
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 18, 2018, 07:37:40 am »
Intre Mangalia si Limenria, am mers la motor 62 de ore si am consumat aproximativ 45 litri de motorina.

Alta cauza, in afara de calitatea execrabila a motorinei, eu nu am. Pur si simplu alta explicatie rezonabila nu am gasit. M-am consultat ulterior cu capete mai luminate decat mine si cu experienta in traversade mari, iar o explicatie diferita nu am gasit.

Florin era cu noi cand ne-am intalnit si adevarat ca se astepta la o plimbare cu barca, insa intre Varna si intrarea in Bosfor a stat in cabina prova cu perna in cap. Ulterior mi-a recunoscut ca i-a fost frica de moarte pentru ca nu mai traise asa ceva. Cand esti turist pe barca, skipperul are grija sa nu iasa pe o vreme pacatoasa, pentru ca este vacanta si nu toata lumea rezista la sport extrem. Bine ca nu a avut rau de mare, jos in cabina.

Cat priveste Limenaria, se pare ca am gresit bine.Portul este foarte bine protejat de vanturi, indiferent de directie. Predominant NE, dar Sud sau Vest, nu pune probleme seriose daca asiguri barca suficient de bine. Cheul este destul de inalt atat in zona de Vest cat si de Nord iar la Est este protejat de deal. Dupa o saptamana, m-am intors cu familia si primul drum l-am facut la barca sa vad cum sta. Nicio problema !

Bineinteles ca toata vacanta cat au stat in Limenaria au dormit la hotel. Chiar m-am amuzat, pentru ca le-am rugat pe fete sa caute pe internet un model de barca care cred ele ca le-ar placea. Toate depaseau 1 mil de euro! :)
Am iesit o singura data cu ele la bord, intr-un golfulet din sudul insulei si m-au comentat tot drumul: da'ziceai ca asta nu se balangane, da'si asta se inclina mult, etc. Si colac peste pupaza, imi spun ca cealalta le placea mai mult ( Mac-ul). M-am declarat invins!

Povestea drumului de la Galati la Limenaria, va ramane cu siguranta una frumoasa, dar sper sa vina si altele. Pentru sezonul urmator nu mi-am facut planuri, dar am tot timpul iarna aceasta. De fapt mi-am facut, dar dupa un calcul sumar ar mai trebui sa bag in dotarile barcii inca vreo 10 mii de euro cel putin, ceea ce nu imi surade. Deja costurile adaugate pretului de achizitie au sarit de limita rezonabilului. Imi doresc un autopilot windvane, dar m-au dat pe spate preturile. Sa fac unul artizanal ar fi o solutie, dar ca orice astfel de lucru nu m-as dori sa-mi creeze surprize cand imi este lumea mai draga. Ma mai gandesc.

5
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 11:15:25 pm »
Te astept la bord in primavara ! Toate bune!

6
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 11:03:23 pm »
Nici pe mine dupa 16, dar nu se stie! Sunt familist, dar nu sunt fanatic! :) :) :)

7
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 09:40:24 pm »
pai am zis sa nu deranjez

Asa, ramai neinsurat, nu crezi?! Glumesc!

8
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 09:18:54 pm »
In loc de Epilog...

Inainte de achizitia barcii, avand proasta experienta cu Mac-ul, imi doream un velier ieftin, usor de intretinut chiar si de unul cu doua maini stangi ca mine, cu calitati nautice deosebite si pe care sa il pot manevra singur. In urma consultarilor cu Vali Antonov, m-am hotarat la Albin Vega 27.  Problema era sa o gasesc in toate mintile, data fiind vechimea modelului. Si cred ca l-am gasit chiar daca a necesitat inca 300 de ore de munca,+sau-, din partea mea cu tot cu ajutor necalificat. Pana la urma, tot pe la banii aia m-am invartit, dar asta e alta poveste.

Dupa aceasta tura, nu regret absolut deloc alegerea facuta.
Galati- Limenaria a durat 9 zile, din care mars efectiv 5 zile. Toata "excursia"asa cum o defineste Pelicanul, a fost deosebit de placuta , in primul rand datorita companiei si apoi a calitatilor nautice confirmate de velier. ( cel putin pentru mine)
Din punct de vedere al pasajelor 2 dintre ele mi-au placut in mod exceptional:
a)  primul a fost Varna- intrarea in Bosfor, cand barca a mers pe vele pe o mare destul de agitata si a facut fata cu brio, cocpit-ul fiind rareori ud
si
b) pasajul dintre iesirea din Dardanele- pana in dreptul insulei Gokceada, cand in cartul meu am prins un vant de 30 kn si barca statea excelent pe valuri, "alergand"cu 8-9kn cel putin.

Partile bune ale barcii le-am remarcat pe tot parcursul si dintre ele pot enumera cu riscul ca repet:
- forma barcii si chila semilunga ii dau o stabilitate foarte buna pe vreme pacatoasa, sub vele.
-vanturile de 40kn nu sunt motiv de ingrijorare, daca te inveti cu ea,
-dupa mai bine de 40 de ani de la data fabricatiei, tine piept velierelor cu pretentii,
-simplitatea constructiei conduce la o mentenanta minima. Cred ca este cea mai simpla barca pe care am vazut-o.
- sistemul de guvernare cu carma in fata elicei, desi creaza neplaceri la manerele de acostare/plecare in spatii mici, este extrem de direct si performant in open sea.
-barca este bine echilibrata si are o alura foarte buna sub vele chiar si in vant slab.
- spatiul interior suficient pentru 2 persoane sau pentru o familie cu maxim 2 copii si ofera un confort foarte bun ( la dimensiunea si valoarea ei de piata). Personal nu mi-a trebuit mai mult, iar cabina prova este foarte spatioasa. Vlad poate confirma.
- este foarte ardenta, urca imediat in vant.
- e a mea!

Mai putin de bine:
- manevrele de plecare pe motor sunt dificil de efectuat tocmai pozitionarii carmei in fata elicei. Multi proprietari au efectuat modificari, au bridat carma si au conceput o alta direct pe pupa. rezultatele nu sunt concludente si afecteaza oarecum comportamentul pe mare, datorita formei corpului.
-imposibilitatea montarii unui biminitop clasic , avand in vedere ca zona de navigatie este Mediterana. Se pot modifica insa prinderile scotei ghiului si ma bate gandul sa o fac.
-doar cu motor , pe valuri mici comportamentul este execrabil ( am intrebat si asa fac toate cu chila lunga). De altfel primele modele nici nu erau prevazute cu motor, proprietarii adaptand un outboard. Chiar si eu mi-am permis o extravaganta, cand am facut o plecare de la cheul din Limenaria doar cu focul. Deci se poate!
- lemnaria care scartie datorita vechimii (Vlad avea dreptate si l-am contrazis. Scuze, Vlad!)
- nu are put de lant pentru ancora ( dar asta e un moft din cate am observat).  Procedura poate fi si asa: stop masina, aruncat ancora in golf si asigurat capatul saulei de tachet, dat la inapoi pentru fixare. Pentru acostarea pe ancora la cheu, ar fi o problemuta, mai ales ca stilul scandinav este cu prova in cheu. Deci, ancora de pupa? De vazut!

In principiu, asa cum a concluzionat si nea Sandu ( dnul CDT Tudor Alexandru), este o barca pentru navigatori si nu de fitze, cu plusurile si minusurile ei. Daca era vreuna perfecta, va dati seama ce bataie era pe modelul ala? Cu toate astea, multe Albin Vega sunt astazi pe valuri neinpartasind soarta unor surate din anii 85-90 care astazi sunt reciclate.

Am hotarat Limenaria sa fie destinatia finala anul acesta, pentru ca e un punct de plecare foarte convenabil pentru Egee.

Pentru ajutorul acordat, vreau sa multumesc in mod special lui Nicu Pelicanu, Vlad Negut,  domnului cdt Alexandru Tudor, Vali Antonov si in general tuturor care, intr-un fel sau altul au fost alaturi de noi.


9
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 07:38:03 pm »
Pai si de ce n-ai dat un semn de viata atunci? Sau avem fata de olandezi?

10
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 07:31:39 pm »
Da. ai fost in pupa noastra.

11
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 07:29:15 pm »
Da. Dar aici vad ca esti pe cheul de nord, ( la barcile mici)iar eu am acostat tot timpul alongside  in cheul de vest.
Acum am vazut mai bine, in poza nu esti in Limenaria.

12
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 07:21:50 pm »
Barca a ramas in Limenaria. M-am intors si am stat cu familia in Thassos pana la sfarsitul lunii august, timp in care am facut o iesire cu familia si in rest singur vreo 3 iesiri prin zona.  Nu le place fetelor, neam !
Si astazi tot acolo este, pentru ca mi s-a parut foarte protejat locul. De altfel a trecut cu brio prin vajgalaul ala de acum o saptamana. Singuranta...nu e, pentru oricand cineva care vrea sa-ti faca rau iti poate face!
Cred ca am sa mai trag o fuga la inceputul lui noiembrie sa vad ce face.

Singurul motorcruiser cu pavilion Olanda cred ca avea corpul albastru si era deja acostat in pupa noastra. A doua zi, disparuse.

13
Veliere / Re: Veliere cu derivor mobil
« : Octombrie 16, 2018, 06:03:07 pm »

Am inteles in schimb ce ati vrut sa spuneti, asa ca voi lasa gluma deoparte. In cazul meu, pur si simplu nu exista alte solutii pentru a putea procura sumele necesare unei barci care sa coste intre 5000-6000 EUR, in urmatorii cativa ani. Rate, in schimb, imi pot permite sa achit.


Ia-ti barca si mai vorbim dupa aia daca iti mai permiti sa achiti ratele. :)
Fara simtul umorului...ce ne-am face?!

14
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 16, 2018, 05:28:29 pm »
Plecarea din Istambul am facut-o  in jurul orei 9, manevra de iesire fiind influentata de starea mea de mahmureala. Asa ca Nicu, a strigat la mine: - Ce faci? Muta echea in bordul celalalt ! Realizez intr-un tarziu ca are dreptate si iesim catre statia de alimentare cu carburant aflata la intrarea in marina. Alimentam o canistra cu 20 l de motorina, achit si punem pe drum.

Marmara se anunta relativ calma, cu un vanticel moderat. Dupa mai bine 2 ore de mars costier, inca vedeam cladirile din Istambul. Se construieste in draci si inghite treptat toate asezarile micute din jur. Aeroportul Ataturk, ne confirma ca este un nod de trafic aerian, pentru ca la fiecare 5 minute decola si ateriza cate o aeronava.

Apare si vantul bun, fapt pentru care ridicam velatura si June face ce stie ea mai bine: sa mearga frumos sub vele. Mergem la limita dreapta a schemei de separatie a traficului fiind atenti la navele de mare tonaj sa nu incomodam. Marmara este destul de aglomerata si necesita o atentie sporita. Atunci am simtit cel mai mult lipsa celui de-al treilea membru din echipaj, pentru ca Florin nu ne-a ajutat nici macar la veghe pe timp de noapte.  Nimic de semnalat in marsul de noapte, atat doar ca la un moment dat vantul a cazut de tot si a trebuit sa motorizam, aspect care pe mine ma deranjeaza teribil.

Intram in Dardanele la orele amiezii. Stramtoarea nu este atat de aglomerata ca Bosforul, ba prin comparatie as putea spune ca e chiar libera.  In dreptul localitatii Galliopoli senalul se ingusteaza foarte mult datorita unor lucrari hidro balizate corespunzator. Ma incapatanez sa nu respect culoarea geamandurilor si la un moment dat auzim un zgomot cadentat la motor. M-am ingalbenit!  Revin asupra hotararii si ocolesc balizajul in mod regulamentar.
Nicu se prinde primul de sursa zgomotului: -Voi auziti soneta care lucreaza? Dupa fiecare bataie, se aude un sunet in motor!Ne concentram auzul si ne miram la culme de fenomen. Interesant cu se transmite zgomotul cu vibratii direct in piesele metalice ale barcii.

Ii las pe baieti sa se odihneasca si dupa ce iesim din Canakkale, hotarasc cu Nicu sa umplem rezervorul cu motorina. Ma hotarasc sa pun motorina cumparata din Istambul si aveam sa regret enorm decizia. Auzisem ca tot carburantul este de proasta calitate in Turcia, dar nu ma asteptam sa fie chiar in halul asta. Iesim din Dardanele si punem cap compas Gokceada si pentru ca vantul ne permite, ridicam velatura cu randa la prima tertarola.

Egeea este putin agitata cu valuri de aproximativ 1m, dar mergem foarte bine cu 5-6 kn. Spre seara tarziu, vantul chiar se inteteste si crestem si viteza la 7 kn cu varfuri de 8 kn.  Ocolesc, in cartul meu de la miezul noptii, prin sud insula Gokceada si aproape imediat cade vantul drept pentru care pornesc motorul si constat ca nu prind o viteza mai mare de 3 kn. Nici nu schimbam bine cartul ca Nicu ma trezeste si imi spune: -Avem o problema! Motorul este turat dar viteza este o kn.
Buimac de somn, incerc sa ma dezmeticesc si ii spun: pot fi 2 situatii: 1. am pierdut elicea si 2.nu mai culeaza inversorul.

Desfac capacul din punte si incep sa ma joc cu mansa de cuplaj inainte inapoi sa vad ce si cum cupleaza. Incerc si manual pe direct in cutia inversorului, ma uit la linia axiala care se invartea si nu ramane decat concluzia ca am pierdut elicea. Nu avem incotro si oprim motorul. Si ca sa fie totul complet, nici lumina de catarg nu a mai vrut sa mai functioneze. Lampile de navigatie n-au rezistat nici ele prea mult cu tratamentul meu, asa ca singura lumina ramasese cea de la mijlocul catargului, pe care ne hotaram sa o aprindem. Intre timp un cargou vine cu viteza din pupa si il semnalizam cu lumina intermitenta a unei lanterne de mana. Nu mai era timp sa ne anuntam pozitia prin statie.

Ramanem in deriva si ...asteptam vantul. Asta e !. M-a deranjat teribil situatia asta cu motorul. In plus, nici faptul ca luminile de navigatie nu le-am izolat corespunzator, ma cam rodea. Si bomboana de pe tort: am ramas si fara bere la bord! Incercam sa ne folosim de orice firicel de vant si iesim din latura vestica a insulei Gokceada, moment in care apare si vantul. Dar vant serios, 20-25 kn care ne duce pana aprope de Samothraki care bineinteles ne protejeaza de... vant. Iar deriva, iar cu focul cautam fiecare adiere de vant si dupa ce iesim putin din dreptul ei, prindem un vanticel bun.

Obosit si necajit de situatie, il las pe Nicu la eche si ma duc sa trag un pui de somn. Nu am respectat carturile pentru ca nici nu aveam cum datorita situatiei. M-am trezit datorita valurilor. Marea agitata, cu valuri de 2 m si vant bun. Ne apropiam de Thassos si il intreb pe Nicu: - Ce facem? Il sun pe Florio sa ne ajute? Poate vine si ne remorcheaza! Nicu imi confirma ca e matinal si sigur nu il deranjez la ora 8 ( omul in concediu cu familia, totusi) si Florio imi spune ca este la 80 de mile de locul unde trebuia sa ajungem, asa ca nu avea rost sa se deplaseze atat timp cat noi mai aveam vreo 25 nm pana la destinatie. Ne recomanda acostarea pe vele, asigurandu-ne ca marina Limenaria este libera de obicei si nu vom intampina probleme.

Il sun pe Calin si imi trimite numerele de telefon ale lui Tony si Nikos. Sunt in Limenas si va ajuta ei, imi zice Calin cu calmul sau bine cunoscut. Ajungem cu mare greutate in apropiere de Limenaria datorita vantului schimbator si ciudat si revin cu un telefon apelandu-l pe Tony. Si acum urmeaza o faza demna de cascadorii rasului:
-Tony suntem la o mila de port! zic.
- Eu sunt pe cheu si nu va vad! spune Tony.
-Nu ai cum ca noi vedem cheul! Stai sa ti-l dau pe Nicu la telefon, poate sunt eu tampit si nu inteleg.

Din conversatia lui Nicu cu Tony, a rezultat ca el era in Limenas iar noi in Limenaria. El in nord si noi in sud vest. Nicu se enerveaza la culme si imi zice:
- Bai, Limenas crezi ca e tot aia cu Limenaria? Ei sunt in Port of Thassos!
- Nu mi-a zis nimeni de Port of Thassos! zic. Altfel, imi dadeam seama ca sunt in nord.
-Numai, gata, tragem aici ! decreteaza Nicu si nici eu nu mai voiam sa aud de mars catre nord.
Nici daca imi propunea sa mergem in Limenas, nu mai voiam. Soarele care ne ardea groaznic, starea de nervozitate datorata problemelor tehnice si stresul ca trebuia sa acostam pe velatura, ne taiase orice chef de a mai continua catre Limenas.

Intrucat nu mai facusem acostari pe vele, il las pe maestrul Pelicanul sa se ocupe, asigurandu-l cu toata sinceritatea ca nu e o problema daca barca sufera vreo avarie cu ocazia manevrei. Ma duc in prova, pregasec saula si simulacrul acela de ancora cu lant ( ulterior am rezolvat prin achizitia unui lant de  10m si 10 kg greutate) si ma pregatesc sa invat manevra de la Nicu. Anticipam directia vantului la acostare si pentru ca era vant de larg folosim doar focul. June intra majestuoasa in marina Limenaria, Nicu o apropie de cheu si elibereaza scota focului, moment in care sar pe mal si o asigur de prova. Nu realizez cand a sarit si Nicu si i-a cerut legatura de pupa lui Florin, cert este ca pana sa asigur cat de cat prova, Nicu legase pupa. Desi corpul a avut un mic contact cu cheul de acostare in zona prova, nu a rezultat nicio zgarietura. Il felicit cu drag si sinceritate pe Pelican, nu atat pentru manevra facuta cat pentru faptul ca am vazut cum se procedeaza. ( Asta inseamna scoala pe yola fara motor !)

Lasam toate vraiste si ne repezim la prima terasa de pe mal sa radem o bere. Doua, trei. Ne hoataram sa mancam specialitatea zonei, repectiv branza feta si caracatita la gratar. Portii foarte mici si foarte scumpe. Inutil sa mai spun ca romana e limba oficiala a zonei. Dupa masa, il intrebam pe Florin: - Ziceai ca stii tu cu ce plecam de aici?  Florin ne transmite ca rezolva el si aranjeaza plecarea, fapt pentru care dispare instantaneu.

Marina Limenaria, este in constructie de aproximativ 2 ani. Se lucreaza in ritm extrem de lent si nu da semne ca prea curand va fi complet operationala. Cu toate astea, vechiul port pescaresc s-a transformat radical prin extinderea cu noul cheu, dimensiunile marinei fiind astazi apreciabile. Facilitati nu exista deloc, dar pentru mine nu era un neajuns. De altfel in tot Thassos-ul nu exista nicio marina cu facilitati cat de cat. La 3 km este un camping si poti accesa serviciile lor, pentru o suma oarecare, banuiesc. Limenaria este orasul ( localitatea mai bine zis) cel mai important din insula dupa Limenas, aflat la o distanta de 37 km unul fata de celalat pe rutier. Pe latura de nord a marinei este strada cu taverne iar in spatele acesteia, o straduta plina de magazine cu chinezarii, in care poti casca gura 5 minute maxim si poti pleca cu mana in fund. Mai este cate un magazin cu ulei de masline si miere de albine, avand preturile comparative cu gramul de aur. In general, eu am asemanat aleea cu una din Eforie Nord, la o scara putin ( foarte putin) mai decenta. La 50 de metri de marina este cel mai aprovizionat supermarket cu preturi decente, asa ca daca veti poposi cu barca'n zona vi-l recomand. Vanzatoarea este de kinograma cu engleza ei, pentru ca la casa de marcat dupa ce achiti, te intreaba cu o voce grava: "Do you want a bug?" . In loc de bag.

Seara, ne indreptam catre barca, nu inaite de a ne aproviziona cu Fix ( 1,5 euro la magazin fata de 3-4 euro la terasele de pe cheu). Florin apare cu vestea ca plecam cu autocarul poimane chiar din fata marinei. Cost 30 euro /persoana. pana in Bucuresti Gara de Nord. Mai bine nici ca se putea. In sfarsit, imi zice Pelicanul, a facut si Florin ceva.

Ziua urmatoare, luam micul dejun la una din terasele din fata marinei ( tona de mancare din barca nu s-a redus nici  cum) si eu ma intorc la barca sa vad ce are motorul si inversorul. Baietii au plecat la Peco sa cumpere 1 litru de ulei pentru inversor pentru orice eventualitate. Uitasem sa povestesc ca inainte de a ajunge in marina, Florin ne-a imprumutat camera lui subacvatica, pe care am legat-o de pagaia din dotarea barcii si am verificat existenta elicei. Era la locul ei. Deci, inversorul trebuia sa fie buba.

Verific tot ce se putea verifica, pornesc , cuplez la inainte moment in care legaturile de la mal se intins sanatos. La cuplarea la inapoi, la fel. Ce dracu, sa se fi intamplat? Cat timp probam cuplarea, pe mal o masina cu nr de Grecia in facea flash-uri. Ce naiba vrea si grecul asta de la mine, ma intreb? Coboara ...Nicu si Florin. Au inchiriat o masina sa ne miscam pe insula. In prova lui June acostase o barca open cu doua cupluri de bulgari, iar unul din ei se apucase de snorkeling in marina.
Pelicanul in abordeaza si  il roga sa se uite daca elicea se invarte: - Hei friend, do you want to look if "invarstinchi tt"? :) Bulgarul se baga sub apa, eu cuplez, iese bulgarul si ii raspunde lui Nicu: "Invartinschi...tt !" :) Am ras de am lesinat!

Ca o paranteza, problema intampinata se datora calitatii foarte proaste a carburantului cumparat de la turci, care nu avea putere de aprindere ( de altfel am constatat ca scotea si fum specific motorinei nearse) si nu impinge barca cu mai mult de 3 kn. Cu contracurent de 3-4 kn, gps-ul ne anula viteza afisata. Sau in zona se intampla fenomene gen triunghiul bermudelor. De atunci am mai iesit cu barca si nu depaseste 3 kn viteza la motor. Si rezervorul este plin. Ar trebui sa il las sa mearga 3 zile non stop sa consum ceva motorina sa o pot amesteca cu una de calitate.

Toata ziua, ne-am plimbat pe insula cu masina. Primul drum l-am facut in Limenas sa ne gasim cu Florio. Tony plecase deja spre casa. Am stat la taclale la o cefea cam vreo ora, daca nu mai bine. Maria ne-a povestit cateva din aventurile traite in vacanta din Thassos si ne-am amuzat copios. In jurul pranzului ne-am lasat pe mana lui Florin sa ne fie ghid pe insula, lui fiindu-i complet cunoscuta. Practic am mers pe soseaua ce inconjoara insula iar in Prinos, Florin vede indicatorul catre Teologos si ii zice lui Nicu: - Uite, spre Teologos! Nicu vireaza dreapta si dupa ce mergem vreo 10 minute i se adreseaza lui Florin:  - Ce avem de vazut acolo? Florin: - Eu de unde sa stiu? Eu doar ti-am zis ca pe acolo se merge spre Teologos. :)

Ziua urmatoare, aflam de la Florin ca la 11 vine autocarul si ne imbarcam cu destinatia Romania. Strangem bagajul, verific ce mai e de verificat si pana sa apara autocarul, bem o cafea/bere la o terasa din vecinatate. Drumul catre Romania, prin Bulgaria, este cel mai urat aspect al vacantelor in Grecia. Undeva la miezul noptii suntem in Gara de Nord. Am ajuns cu cateva ore mai devreme decat estimasem. Nicu ia trenul spre Constanta, Florin coborase deja pe la periferie, iar eu iau un taxi catre aeroport pentru ca urma sa iau Transfero catre Galati. 

15
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 14, 2018, 08:15:09 pm »
Da, mi-am amintit! Am facut prima tertarola dupa ce am plecat din Varna, chiar pe drum.
Si barca la 40 de ani e numai coapta ! :)  Daca ma gandesc bine, e de o seama cu nevasta-mea ! Ce ai vrut sa spui cu norocul, ca ma intereseaza?!



Pagini: [1] 2 3 ... 8
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud