Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Ciby

Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 37
31
Motoare / Re: rog ajutor Johnson 50cp
« : Aprilie 10, 2015, 08:57:51 am »
Uite aici o "explodata" http://www.lmmarine.net/pages/OemParts#/Johnson/50ES71S_1971/GEARCASE/33765/42569
Bobinele sunt pozitiile 56 si 57 iar miezurile, pozitiile 60 si 61.
Vezi daca nu cumva cele doua fire sunt cate un capat de la fiecare bobina, iar celalalt capat sa nu fie legat la masa. Asa cred ca functioneaza. Cu alimentare intre unul din fire si masa, cupleaza inainte si schimband firul, cupleaza inapoi. Din "explodata" de mai sus, nu vad cum ar schimba vitezele actionand asupra polaritatii bobinelor prin inversarea alimentarii. Poate doar in cazul in care cele doua miezuri ar fi magneti permanenti, dar ma indoiesc. Nu ar fi pus ei acolo magneti stiind ca acestia in timp se demagnetizeaza. Daca nu ai un aparat de masura, un ohmetru mai précis, cu care sa masori continuitatea bobinelor fata de masa, improvizeaza cu un led de bricheta. Sau poate mergi la taraba si-ti cumperi un DT830, costa 10-15 lei si-l mai folosesti sa masori si tensiunea la retea sau la bateria masinii, sau a barcii!
Si inca ceva: Fara alimentare, pozitia ar trebui sa fie pe neutru.

32
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
« : Aprilie 03, 2015, 12:01:49 pm »
Uite, chestia cu depasirea lungimii maxime autorizate n-am stiut-o.
Pai daca ma opreau ei pe mine cand caram de la un depozit vreo 350kg de teava rectangulara de 6m, pusa pe peridoc (lungimea maxima de 4,5m), o puneam greu de tot!

33
Vanzari / Re: lada aluminiu frigorifica
« : Aprilie 03, 2015, 11:31:44 am »
Lada se da cu tot cu pestoii din ea?

Un up de la mine! Si daca nu este cu pestoii, este o lada plina cu povesti. Si tot merita pretul!

34
Alte ambarcatiuni / Re: salvarea unei barci de la gropa de gunoi
« : Aprilie 03, 2015, 10:39:16 am »
Intelegem!  ;) Daca s-au si asimilat noile informatii, te putem chiar felicita pentru viitoarea lucrare, pe care, cu siguranta, o vei face cu si mai mult profesionalism!
Pana una alta, paiolul este podeaua barcii, cea pe care calci.
Redanele sunt intariturile ce le-ai pus intre paiol si fundul barcii si sunt de doua feluri: Longitudinale si Transversale. Care sunt unele si care sunt celelalte e usor de intuit.

Oricum, eu te felicit pentru lucrare! Asteptam continuarea!

Bradutzu, se vede ca te-au cam afectat ultimele capturi! Ai raspuns la o intrebare postata in alt topic!  In loc sa pui baboiul in lada lui Dany, l-ai trantit in barca colegului Momaul! ;D Dar este de inteles!

35
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
« : Aprilie 03, 2015, 07:43:50 am »
Inainte de a lua decizia finala, trabuie sa-ti povestesc cum sta treaba cu baietii de la RAR si ITP.

In 2007 am cumparat un peridoc, o cazatura cu 1000 lei. Avea acte in regula, ITP, identificare RAR, asigurare, tot.
Cand am ajuns la Tg. Mures, de unde era propietarul, am constatat ca pe talon si in CIV era trecut ca fiind "Remorca marca REMA transport busteni"!
Mai vazusem si eu cum arata o scula de genul, dar asta era pentru barca. Pana la urma l-am luat, dupa o verificare a seriilor, dimensiunilor, etc.
L-am inmatriculat, si surpriza, in talonul nou era trecut "Remorca marca REMA, transport ambarcatiuni" fara a se fi modificat in Cartea de identitate a vehicolului. La primul ITP, baietii m-au trimis la RAR pentru reomologare. N-au acceptat nicio "sticla de vin" pentru rezolvarea "problemei". "Noi trebuie sa remediem neconcordantele astea. O "rezolvam" acum, dar la urmatoarea inspectie ce faceti?". Inainte de asta, eu il reconstruisem dupa nevoile mele. Am luat legatura cu o cunostinta, coleg de facultate cu o gramada din inginerii de la RAR care m-a trimis la un tip. Acesta m-a indrumat sa fac o scrisoare catre director in care sa cer modificarea pe motiv de greseala materiala. Alternativa era reomologarea. M-am interest cat costa si in ce consta reomologarea si decat sa astept mila directorului am preferat alternativa. Am sunat la RAR Voluntari, m-am prezentat cu scula si inginerul de acolo, un tip foarte OK de altfel, mi-a zis din prima: "Daca se incadreaza in dimensiuni o rezolvam, daca nu, vii cu proiect si iarasi o rezolvam. Doua probleme au fost, lungimea, mai mare cu 2cm si inaltimea cu vreo 6. La lungime am motivate cu schimbarea stopurilor iar pentru inaltime a spus ca nu este nicio problema, este masina goala si ridicata de spate. A masurat si ecartamentul, si distanta de la cupla pana la punte. Ultima nu este trecuta in CIV, dar in evidentele lor o au si pe asta. Mi-a completat campul B din CIV in care a trecut un alt numar de omologare. Am mers la politie, alt talon si dupa aceea inapoi la baietii de la ITP. "Vezi Domne' ca se poate".
De aceea insist foarte tare pe corespondenta dintre dimensiunile din documente si cele reale.
Orice modificare vei face, nu o face definitiv! Fa in asa fel incat sa-ti rezolvi problema si in caz de nevoie sa-l poti aduce la stadiul initial. Demontezi repede prelungirea si poti merge la ITP. Daca este mai lung cu 1 metru, va bate la ochi si este posibil sa le dai cine stie ce idei si sa te trimita acasa.
Nu conteaza daca ai montate role, sau sanii pe care sa stea barca, nu conteaza daca ii montezi role laterale, pentru ghidarea barcii, la astea nu se uita. Importante sunt luminile, cauciucurile, seria, franele daca le ai.

36
Vanzari / Re: lada aluminiu frigorifica
« : Aprilie 03, 2015, 07:16:53 am »
sau poate l-a simtit pe cel de 190 cm de azi  ;D

Ce spui frate?  :o Sunteti pusi pe genocid? Pai vreti sa moara de invidie toata comunitatea de pescari?
Unde l-ai postat? Vreau sa vad cu ochiu' meu, altfel nu cred nimic!

37
Alte ambarcatiuni / Re: salvarea unei barci de la gropa de gunoi
« : Aprilie 03, 2015, 05:45:06 am »
Wow!
Mare curaj ai avut!
Polistirenul acela nu are ce sa caute in dublu fund. Se va umezi, va tine apa si iti va ingreuna barca in mod inutil. Decat sa trebuiasca sa dai jos paiolul pentru al scoate dupa cateva luni, mai bine il scoti de la inceput. Valabil si pentru spuma poliuretanica.

38
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
« : Aprilie 02, 2015, 03:59:43 pm »
Protapul este teava pe care este montata cupla de remorcare. Clar!
Cupla este prinsa cu suruburi, gaurile sunt deja date. Ar mai fi nevoie de o teava la aceeasi dimensiune cu protapul si de lungime oarecare. Cuplarea dintre ele se va face cu o alta teava ce intra si in protap si in prelungitor, prin interiorul lor, sau la exteriorul lor, prinsa cu suruburi in gaurile cuplei. Astfel nu se modifica nimic definitiv in dimensiunile peridocului, la o adica se da jos prelungirea, se pune cupla si devine cel vechi. Bara de fixare a provei barcii se va monta dupa nevoie, mai in fata. De preferat ca prelungirea sa nu fie taiata la dimensiune din prima, ci dupa echilibrarea barcii cu motorul montat. Atunci stabilesti si ce distanta lasi intre cupla si bara de fixare a provei. Dai gauri pentru cupla si gata lucrarea!

39
Vanzari / Re: lada aluminiu frigorifica
« : Aprilie 01, 2015, 06:48:38 am »
Dany, lada ca lada, dar lingurita cu galben si rosu din prima poza, la ce dai cu ea fratioare?  :o
Pai cum sa nu vinzi lada daca ai constatat ca nici momeala nu incape inauntru, daramite captura?

Bradutzu, vezi ca omul asta e hotarat sa scoata tata somnilor din Dunare! L-ai intaratat cu 176cm-ul ala al tau! ;D

Glumim, glumim, dar sa ai spor la vanzare!

40
Motoare / Re: Selva 15 cp 2t
« : Aprilie 01, 2015, 06:30:48 am »
Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el!
Daca nu ai apucat sa umbli la reglaje, mai bine le lasi in pace. Si daca tot te mananca degetelele (ma stiu pe mine!) fa-i niste semne cu markerul pe surub ca sa ai un reper, il trangi la maxim si ai grija sa numeri de cate ori se roteste (1,5, 1,75, 2, 2,5, etc.) ca in caz de nereusita sa-l poti aduce la starea initiala.
Acum am in fata un carburator de Selva de 25 cai din '79, model DELLORTO, FHE 30.28 si vad ca are doua suruburi. Posibil sa fie asemanator cu al tau. Surubul lateral asezat la 45 grade fata de verticala, pozitionat in dreptul axului clapetei, este pentru aer, iar cel asezat orizontal regleaza inchiderea clapetei pentru relanti.
Alte reglaje nu mai vad.

41
Alte sisteme de constructie / Re: skin on frame metoda de acoperire
« : Martie 31, 2015, 08:35:31 am »
Copastia este, generic spus, marginea de sus a bordajului. In cazul tau sipca din margine. In poza la postul 4, pusa tot de tine, sunt doua sipci paralele, separate de bucati de lemn, ca o scarita, nu stiu cum sa-ti explic.

42
Barci de pescuit / Re: Barca Motocraft SF 490 T
« : Martie 31, 2015, 08:24:17 am »
Daca peridocul este omologat si inmatriculat, lasa-l asa cum este. Orice modificari aduse dimensiunilor din cartea de identitate a vehicolului, presupune existenta unui proiect realizat de un proiectant autorizat RAR si reomologarea vehicolului, implicit schimbarea talonului. Asta daca vrei sa mai circuli fara frica cu el pe strada. Daca nu, succes in continuare!

In locul tau m-as gandi serios la un schimb!

43
Alte ambarcatiuni / Re: trimaran houseboat
« : Martie 31, 2015, 05:47:07 am »
Treaba serioasa!
Da si tu mai multe amanunte, ca ai reusit sa ne impresionezi.
Si nu numai despre constructie in sine, sau despre caracteristici, ci si despre hatisurile hartogaresti prin care a trebuit sa te strecori!

44
Alte sisteme de constructie / Re: skin on frame metoda de acoperire
« : Martie 30, 2015, 08:34:59 am »
Este frumoasa si o sa-ti aduca multe bucurii.
Totusi, intreb si eu, ii dublezi copastia, asa cum este in poza pusa de tine in postul 4? Copastia este un element de baza in structura barcii si din ce vad in pozele tale, pare cam firava.

45
Sa facem cunostinta / Re: Bun venit pe Forumul Cap Compas
« : Martie 30, 2015, 08:28:09 am »
Corect, bazinul mic din Sulina. Locul imi parea cunoscut. Acea cladire cu plopi este tabara de vara.

Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 37
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud