Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - Florio

Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 173
31
Monococi / Re: Delivery Galati to Limenaria
« : Octombrie 04, 2018, 11:58:32 pm »
...... Preferinte culinare, zic? Ciorba de burta la cutie, zice Pelicanul! ( va suna cunoscut? :) )
.................

Sigur că-mi sună cunoscut :) . Pe Pelican l-am molipsit eu, în călătoria cu somonul : https://forum.capcompas.ro/index.php?topic=801.30
:D :D

................ "Bai Silvian, ce dracu am facut noi de n-am probat aragazul?" Luasem spirt medicinal si imi imaginam ca o sa mearga. Ca sa fiu sincer, cand am adus barca chiar voiam sa il arunc si sa pun unul pe gaz, noroc ca mi-au spus toti cei pe care i-am intrebat ca cel pe alcool e cel mai bun. Acum realizez ca aveau dreptate. 
..........................
Apare si Vali cu cumparaturile, verificam aragazul dupa ce in prealabil Nicu se consulta telefonic cu Florio care e posesor de acelasi agregat si decidem ca putem pune pe drum.
...................

Păi ia zi: n-a fost aragazul ăla bun? :) 
Nu ai ce să se defecteze la el. E o simplă spirtieră. Care are și capacitate calorică bună, și nici un risc, față de un agregat cu gaz.
Dacă-l uiți deschis, ce să se întâmple? Miroase nițel a alcool și te simți o țâră mai vesel așa, din senin :D

..............
Facusem calculul dinainte si ma gandeam sa stam la ancora la Mm 40 peste noapte (stiam ca e loc de ancorare pentru convoaie si nave maritime), dar cum am mers foarte bine, am luat decizia sa intram pe bratul Sulina si sa innoptam la Partizani.
...............................

Dacă v-a fost teamă de ieșirea pe Sfântul Gheorghe, a fost mai sigur de accesat Sulina. Deși nu are farmecul brațului nenavigabil, e mai mult o autostradă :)
E ceva mai lung traseul, vreo 18 mile.
Ce nu-mi place mie la Sulina, că nu găsești locușor gol la cheu, tot rumânul care are o plutitoare, o ține afișată cu anunț ” organizăm plimbări în Deltă”.
Nu cred să se fi schimbat ceva.

32
Motorizate / Re: Top gonflabile HYPALON
« : Octombrie 03, 2018, 07:53:27 pm »
Daca tot nu spune nimeni care sunt RIB-urile mici si bune , am gasit eu unul care mi-ar place . Nu stiu daca s-a mai prezentat dar e interesant :
https://www.youtube.com/watch?v=pRg-iUedJDE

Am văzut un anunț care ți-ar putea fi de interes :
”Vand rib 330 in perfecta stare +remorca 2017 inmatriculata special adaptata pentru barca ce face usoara manevrarea barci chiar si de o persoana la lansarea si scoaterea din apa. Remorca are asigurare si itp valabil. Ansamblul se vinde fara motor deoarece il pastrez pentru viitoarea barca. Pret fix 4500 lei. Tel. 0784534859”

https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42978737_1934805766556919_5973418258756272128_n.jpg?_nc_cat=105&oh=61f5ad123bccf302b0269d58d604e010&oe=5C156B7F




33
Monococi / Re: Sasanka 660
« : Octombrie 03, 2018, 04:42:59 pm »
Pai, si acum zici ? Cand barca e pe trailer ..pana acum ceva timp , statea pe apa iar la portita era locul ideal sa umplem acele sticle cu ...aer ...

Trimis de pe al meu D6503 folosind Tapatalk

Lăsați băieți, nostalgiile :) . Avem Dunărea la o aruncătură de băț! Mă rog, la ceva mai mult...
Ok, bine, nimeni nu aruncă bățul ala la 60 km! Dar ați înțeles ideea :D

Dacă vi s-a făcut de apă, așa cum mi s-a, mie... atunci avem soluția asta :) .
BTW, săptămâna viitoare sunt pe Dunăre. Ceva amatori?

P.S.
Vorbeam cu bucureștenii, că voi gălățenii aveți Dunărea-n curte :D

34
Motorizate / Re: Top gonflabile HYPALON
« : Octombrie 03, 2018, 08:47:14 am »
Daca tot nu spune nimeni care sunt RIB-urile mici si bune , am gasit eu unul care mi-ar place . Nu stiu daca s-a mai prezentat dar e interesant :
https://www.youtube.com/watch?v=pRg-iUedJDE

Văd că a cumpărat un coleg de pe Barcaholic, un RIB de la Gala , modelul ATLANTIS LITE TENDERS A360D . Pare să fie o alegere bună și pentru criteriile tale

35
Monococi / Re: Sasanka 660
« : Octombrie 02, 2018, 05:57:48 pm »
Gata! Nu e a doua cea mai fericita zi din viata mea dar cred ca o sa trec totusi si peste asta.

Next?

Gata, gata?
Păi să bem!  :)

36
Motorizate / Re: Top gonflabile HYPALON
« : Octombrie 01, 2018, 03:26:51 pm »
In primul rand va multumesc pentru raspunsuri .

@Florio
Am studiat barcile Grabner inainte de a-mi face cont pe acest forum . Am urmatoarele comentarii si neclaritati :
- am mai mers cu gonflabile la vasle si cu motor electric , pe un vant minim , cele fara chila gonflabila sunt ca "frunza in bataia vantului" iar barcile Grabner nu au chila
- pe toate site-urile si forumurile straine exista informatia ca Hypalonul e mai greu decat PVC-ul deci aici gasesc o fractura de logica , ori cei de la Grabner au descoperit un alt Hypalon mega performant , ori materialul e mult mai subtire
- vreau podina din aluminiu iar barcile Grabner nu au asa ceva
- chiar daca scad vreo 20 de kg podina si vreo 20 kg chila din 120 de kg tot raman vreo 80 de kg fata de 38 de kg Grabner

Am citit acum o vreme povestile lui Thor de pe site-ul respectiv , ce pot sa spun...totul minunat dar eu pe moment nu ma vad facand asa ceva din cauza multor motive pe care nu le dezvolt aici , cel mai important fiind lipsa timpului necesar .

Daca e nevoie sa repet...repet . Imi plac foarte mult velierele , ii respect pe velisti , ti-am vazut toate filmuletele cu familia...recunosc ...cu admiratie ;D , stabilitatea unui velier in fata unei salupe este de necontestat dar eu nu ma vad topaind pe furtuna sa fac volte si sa reglez velele .


Florine, vrei-nu vrei, s-a pus de-o discuție :)
E foarte bine așa, e semn că forumiștii te simpatizează suficient ca să-i preocupe problema ridicată de tine.

Eu nu știu multe gonflabile din hypalon, singurele cu care am mers au fost acestea de la Grabner. Materialul este deosebit de bun, îți spun acum ce am văzut și pipăit: rezistent la fricțiune, abraziune (a fost prins de valuri între stabilopozi), balonul foarte rigid după ce a fost umflat, legăturile și piesele lipite extrem de bine (a avut un prieten o barcă de tipul ”Speed”, ani la rând).
Așadar materialul fiind chiar bun, greutatea redusă e un mare avantaj.

Acum, tot  din experiența personală pot să spun că (deși n-am habar dacă au sau n-au chilă :) ) mergând cu un Speed și un Ranger în ocazii diferite, pe marea Neagră și pe ape interioare, acestea au funcționat foarte bine. Îmi amintesc că podina era gonflabilă.
Cred că ar fi bine să testezi atât acel ”415 Heavy Duty Hypalon”, cât și vreun Grabner, dacă ești tentat. Până la urmă tot punând mâna, realizezi cel mai bine ce ți se potrivește.

Eu mă gândeam la prioritățile pe care le-ai expus și le suprapuneam pe ceea ce știu că aduce plusuri sau jenează.
Dorința ta de a elimina peridocul din ecuație (și odată cu el, o eventuală barcă rigidă), este foarte de înțeles.
Dar totodată o gonflabilă de 120 kg este destul de greu de manevrat. La fel, motorul, este și el un obiect însemnat ca volum și greutate. Astfel, acestea două vor impune o remorcă.
Ceea ce ne duce la situația de început (cu remorca-peridoc), dar încărcați de problemele unei gonflabile față de o rigidă (umflat-dezumflat, spațiu mai mic, glisat mai greoi, atenție să n-o înțepăm, etc...)

Discuțiile acestea sunt în scopul de a mai scoate câte ceva la lumină. Până la urmă, poate ești în situația de a alege două variante:
1. Ai nevoie de o barcă mai ușoară pe care să o poți transporta într-un bagaj în ori pe mașina personală, sau
2. Ai nevoie de o barcă mai zdravănă, dar ca s-o transporți vei avea nevoie de o mică remorcă.

Ar mai fi varianta 3: dacă tot e să fie remorcă, iei o rigidă și s-a rezolvat cazul. Lansezi rapid la apă, recuperezi la fel, n-ai grija înțepatului sau trasului din apă peste vreun ciob, nu ai balon care să-ți ocupe spațiul la interior, ai chilă, ai viteză, etc...etc...  :)
 

37
Motorizate / Re: Top gonflabile HYPALON
« : Octombrie 01, 2018, 09:36:50 am »
Multumesc dar nu . Tocmai ce am citit cateva carti despre marinarie generala iar conducerea unor barci cu vele ... ma SPERIE RAU ! Mai putin , dar tot m-a speriat conducerea unor barci mari si grele fara experienta , din acest motiv m-am hotarat sa incep...cu inceputul , sa capat experienta si apoi POATE vreau o barca mai mare ...doar cu motor , cu tot respectul pentru ce pot sa faca conducatorii de veliere , toata admiratia pentru ei dar eu nu cred ca sunt in stare de asa ceva !

Pentru pasul următor (dacă va fi cazul) și totodată ca leac împotriva temerilor, ar fi de parcurs o lectură de mare deliciu, a scriitorului Eugen Cubassa. Care a străbătut zonele deltaice și Dunărea, la pescuit, pe micul său velier, Thor. :)
Relația dintre barcă, om și natura acvatică este expusă ca lectură ușoară, pe capitole, aici: https://eugencubassa.wordpress.com/2012/05/23/povestiri-din-delta-dunarii-echipajul-lui-thor-merge-la-picnic/

O astfel de barcă în astfel de destinații, nu ridică nici o problemă marinărească, ci doar oferă delicii, fără costurile lumii yachtingului.
Partea bună a velierului este stabilitatea deosebită, față de o șalupă. Ca exemplu, în weekend-ul acesta am dat informații despre vreme, unui prieten prins pe Dunăre de un vânt foarte dur, cu valuri extreme pentru fluviu. După ce i-am dat informațiile, i-am spus că n-am griji cu privire la ei, fiindcă sunt pe un velier, nu pe o șalupă. Nu are ce să le facă rău, nici Dunărea, nici temutul Razelm :) .

38
Motorizate / Re: Top gonflabile HYPALON
« : Octombrie 01, 2018, 09:13:43 am »
Multumesc pentru raspuns dar nu vreau peridoc si consum de spatiu . Decizia e luata deja . Preturile le stiu . Vreau cea mai buna gonflabila Hypalon pe care o pot cumpara cu un buget de maxim 5000 de euro , de 4,15 - 4,30 metri !
Asa cum mi-au fost date multe sfaturi vreau barca repede , nu mai astept inca 1 an pentru un mini-yacht de 4,5-5,5 metri .
Vreau sa vad intai cat de mare e microbul...cat de "barcagiu" sunt si daca e...puternic , atunci in 2 - 3 ani trec direct la un Merry Fisher de 7 metri . Daca nu...nu investesc o gramada de bani in ceva care s-ar putea sa nu imi placa sau sa folosesc doar de cateva ori pe an .
Daca cineva poate sa-mi raspunda la obiect , il rog sa o faca !

Bună. Adaptate la cerințele tale, ar putea fi bărcile Grabner:

-Hypalon
-Dimensiuni în marja dorită
-Prețuri 2700 - 3400 euro

Există cel puțin două modele, cel Family și cel Hobby, care par mai de preferat față de ”415 Heavy Duty Hypalon”, din punct de vedere al greutății (40 kg Hoby față de 120 kg Heavy 415). Ceea ce nu e puțin lucru :)

La noi au cei de la Bărci în Bagaje. Nu știu dacă or mai comercializa produsele, dar le au încă pe site.



Hoby:
Detalii tehnice
Lungime/Latime exterior   430 x 175 cm
Lungime/Latime interior   310 x 80 cm
Dimensiune impachetata   120 x 55 x 20 cm
Greutate   38,0 kg
Incarcatura sustinuta   1000 kg
Numar persoane   6 adulti
Camere de aer   3
Presiune de operare   0.3 Bari
Spatiu depozitare pupa/prova   60 Litri
Putere/greutate motor   25 cai / 75 kg
Suprafata vele   9 mp
Forta vant   4 Beaufort
Material   Hypalon si cauciuc natural 1100 dtex
Standard ISO   6185 Cat VII/C

Recomandările au fost așa: ”Hobby permite echiparea barcii cu motor (termic sau electric) sau vele.

Hobby se preteaza pentru navigatia pe: mare (costier), lacuri si rauri calme gradul 1 white water.”


Ceea ce știu eu, firma respectivă le-a folosit la white-water. Lucru care spune destul de mult despre rezistența bărcilor :)
Dar mai există modele interesante, cum ar fi cele mai lungi, tip Ranger. Permit 6 pasageri, au viteză datorită formei, etc...  Vezi dacă-ți sunt de folos informațiile astea, în caz că nu le știai deja :)









39
Cafenea - Discutii generale / Re: Siguranta navigatiei
« : Septembrie 24, 2018, 02:42:52 pm »
Pentru cei interesati  Harta vitezelor admise in DeltaDunari : Negru = 40 km/ora , Mov = 5 km/ora si ATENTIE ..toate celelalte = 15 km/ora

Mulțumesc, Cristi, e bună informația.
Deși eu circul pe acolo doar în deplasament cu barca, sau cu propulsie din triceps ( cu caiacul) :) . Și păsările stau să se uite  la mine :D

40
Veliere / Re: Achizitie velier / Initiere in sailing
« : Septembrie 24, 2018, 10:43:41 am »
Buna dimineata dragi colegi,
 Postez cu intarziere, am avut de recuperat cu somnul, sambata seara Galatea a ajuns la marina Limanu :-) 4 guys for fours seas Ionio, Egee, Marmara, Marea Neagra.  Multumesc tuturor colegilor care au ajutat cu o vorba, un sfat bun, o informatie. Prima lectie invatata, nu pleca pe mare fara macar un numar de telefon al unui coleg forumist, valoreaza milioane,  mersi Draken sorry pentru telefoane. Florio informatia despre Karistos a fost aur curat, dupa ce am pierdut jumatate de zi pe langa Alimos cautand o dana sau macar o statie de combustibil fara succes sa ajungi la 12 noaptea in marina la Karistos a fost wow wow wow. Pana la 2 dimineata am stat la terasa si am baut un pahar si in cinstea ta :-).  Va doresc o zi buna si spor la postari de calitate :-)

Felicitări pentru barcă și călătorie! Un skipper bun știe să ducă barca și echipajul la destinație, în bune condiții.
Mă bucur că informațiile mele au fost de folos. Era foarte bine să aveți și numărul meu de telefon (care dealtfel e destul de cunoscut de forumiști :) )
Acum o să beau și eu un pahar pentru reușita voastră :D

P.S.
Când ai timp, deschide un topic și povestește scurt traseul cu călătoria. Sunt curios dacă vremea v-a fost favorabilă pentru ceea ce propuneam eu: Karistos- Agios Eftratios-Canakkale, ca fiind cel mai eficient traseu, cu autonomia perfectă pentru alimentare și distanța optimă de parcurs.

41
Cafenea - Discutii generale / Re: Ajutor BARCA FURATA
« : Septembrie 23, 2018, 08:01:23 am »
Inițial am avut tendința de a crede că în furt e implicat un cunoscut.
Acum, aflând despre câine, sunt şi mai convins.
Eu cred că vor fi prinşi, o barcă e greu de ascuns într-o comunitate aşa restrânsă, iar peste graniță nu-i văd s-o scoată.

42
Cafenea - Discutii generale / Re: Ajutor BARCA FURATA
« : Septembrie 22, 2018, 12:46:55 am »
Ticăloși și inconștienți!
Odată postat aici și pe Barcaholic, anunțat la Poliție, postat pe Facebook la cele două grupuri de ”Bărci, motoare”, hoții nu vor avea nici o șansă de a ascunde sau valorifica barca.
Nu vor exista în țara asta pescari sau barcagii care să nu afle de furt.

43
Veliere / Re: Achizitie velier / Initiere in sailing
« : Septembrie 19, 2018, 08:42:12 pm »
Băieți, ne cunoaștem de ani de zile, forumul a adunat aici un anturaj de oameni faini și pasionați. Nu e cazul să plece cineva din comunitatea asta, care s-a dovedit în timp a fi unitară, altruistă, veselă, de mai mare dragul.
Vali s-a consumat foarte mult în a crea, menține și dezvolta nu numai forumul ci și relația directă cu oamenii forumului.  Îl cunoaștem demult și știm că nu  poate fi decât bine intenționat.
  Dacă acum este într-o situație dificilă de sănătate, suprapusă pe un consum anterior epuizant, lucrul acesta ne este ușor de înțeles și de acceptat. Ne-a spus-o și pe forum, ne-a spus-o și direct, unora dintre noi.
   Totodată a fost și va rămâne un om puternic, nu are nevoie de ajutor din exterior. Dacă va avea vreodată, îl va cere. Lucrul acesta l-a subliniat încă de anul trecut, pentru a evita apelări ale prietenilor, care mai mult ar îngreuna situația.
Are nevoie de liniște, pentru a se concentra pe lucrurile cele mai importante din viață: sănătate, familie.

Sper din toată inima ca alături de colegii de forum să continuăm dialogul constructiv care a creat această comunitate, pentru că e un lucru prea frumos ca să nu se perpetueze :)
Iar Vali, va posta așa cum a spus, atunci când timpul și sănătatea lui vor deveni mai permisive. 
Subiectul este atât de simplu și clar, încât nu mai este cazul să discutăm pe această temă.
În rest, ca să folosesc o expresie consacrată, ”like-uri și prietenie la toată lumea”! :)

44
Cafenea - Discutii generale / Re: Seminar Jimmy Cornell 29.09.2018
« : Septembrie 17, 2018, 12:03:11 pm »
Ca o completare: Jimmy Cornell (Corneliu Cișmașu) ține un seminar și cu o zi înainte, pe 28 septembrie.

”Impresii dintr-o viata plina de aventuri 1975 – 2017”

https://www.bluewaterclub.ro/events/seminar-jimmy-cornell-28-09-2018

45
Veliere / Re: Achizitie velier / Initiere in sailing
« : Septembrie 17, 2018, 09:01:58 am »
Nu stiu altii cum sunt, dar mie pana si caiacul mi se pare incomod sa-l pun pe masina, dus la balta, dat jos de pe masina, pus din nou inapoi pe masina, dat din nou jos de pe masina si pus pe suportul lui de pe peretele casei. Montat si demontat suporti, bonus (pentru ca zgomot in mers). Si asta doar la o iesire. Nici nu vreau sa stiu cum e cu un velier. Hai, poate o data de doua ori....fie. Dar sa fac asta mereu si mereu - nu, multumesc.

E adevărat, asta am spus și eu celor care se entuziasmau de transportabilitatea bărcii mele, dorindu-și-o pentru a merge în weekend-uri dus-întors la o apă. :D

Transportabilitatea este excelentă, în varianta plecării la începutul sezonului către apă, cu întoarcerea ”acasă”, la sfârșitul sezonului.
Dar fiecare își găsește nivelul de confort, în funcție de mărimea/greutatea bărcii și dispoziția proprie.
În favoarea bărcilor transportabile, aduc două argumente imbatabile, pe care le-am testat:
 1) A ține barca acasă în extrasezon, este ”priceless”. O poți îngriji, supraveghea, lucra la ea.
 2) Lăsată în Grecia de exemplu, pentru tot sezonul, una este să stea legată la cheu în lipsa ta, alta e să stea pe țărm, pe peridoc. Siguranță maximă. Cost minim. Barca lăsată armată tot sezonul, necesită 15 minute pentru lansare și plecare pe apă.


    Pentru argumentul 2 în favoarea transportabilei, mai spun că o barcă lăsată legată la cheu, poate fi găsită pe fundul bazinului portuar, după un simplu front de furtună, care a rupt o legătură (la a ta sau la una vecină). Am văzut așa ceva cu ochii mei, ba era să o pățesc în Tomis chiar eu, dacă nu mă suna Constantin, întâmplându-se să fie în port: furtuna rupsese deja o legătură la barca de lângă a mea și era chestiune de secunde până aceasta începea să distrugă stânga-dreapta.

Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 173
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud