Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - cristeache

Pagini: [1] 2 3 ... 9
1
Motoare / Re: Magazine online pentru piese motoare outboard.
« : Aprilie 14, 2019, 03:00:09 pm »
Va salut,

 Pentru mine, ebay-ul ramane de baza.

Cristeache

2
 Va salut,

Intre 4-9 aprilie voi fi pe la Mila 23 - Crisan.

3
Legislatie / Re: INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA
« : Martie 05, 2019, 11:49:03 am »
151 Euri - prima taxa pe 5 ani.

Am primit azi prin posta documentele originale.

Multumesc prieteni pentru inspiratie.

Va citesc si va apreciez comentariile pozitive!


Te salut,

Rod, ai observat cumva, au si plata on-line cu cardul ?
Ce stii despre plata?


Ms,
Cristeache

5
Legislatie / Re: INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA
« : Februarie 17, 2019, 05:35:56 pm »
Dimpotriva, chiar va multumesc d-le Cioclin. Nu sunt Ivanov ci doar Ivan. Taxa de 30 Euro la care va refereati mai sus  nu este taxa, ci costul pentru traducerea unui singur document in limba franceza si nu este vorba despre Euro ci despre Lei.

 Va salut domnule Ivan,

 Sa inteleg ca putem apela la dvs. pt. (re)inmatriculare in Belgia ?
Cum ne  adaptam la noile conditii?


Multumesc,
Cristeache

6
Motoare / Re: Despre elice
« : Ianuarie 01, 2019, 02:18:58 pm »
La multi ani!

https://screenshots.firefox.com/ySNcqMAyjIXf3swf/www.ebay-kleinanzeigen.de

Aveti idee ce e dispozitivul din imagine?


Cristeache

8
Vanzari / De vanzare diverse
« : Iulie 08, 2018, 04:33:39 pm »
Va salut,

 Din lipsa de spatiu si timp,  se vand urmatoarele lucruri:

- cort  Fox Continental Easy Dome 2 pers.
 https://www.ebay.co.uk/itm/Fox-Easy-Dome-2-Man-Maxi-Euro-Size-Fishing-Bivvy-SALE-CUM192/371780713781?epid=2255982399&hash=item568fdb7d35:g:QUAAAOSw4GVYHFrM
- barcuta plantat tip Oltenita, cu incarcator (fara acumulator)
- lansete noi , 4 buc., Mitchell Armada Crap First, 3.6 m
- Mulinete Okuma Axeon cu fir nou pe ele (Cortest 0.31 mm) _ cu huse Cormoran lux
- 4 swingeri Fox
- senzori indicatori  cu statie radio
- 2 paturi  Balzer


Totul, la pachet, 2.000 ron.

Bonus , saci de primire, saltea, suporti inox rodpod, 2x2 lansete, si altele.

Mai am si:

- trigger Mercury 3 cilindri 40-90 hp, 2T
- turometru/hourmetru digital


Daca va intereseaza ceva, pm sau telefon
0740.591949
Cristeache, Bucuresti



9
Echipamente si accesorii / Re: Ateliere confectionat prelate
« : Mai 14, 2018, 03:44:26 pm »
eu am sa incerc Cordura, sa vad daca rezista pentru o husa de barca.

Salut,

 bbl, de unde iei cordura? Ai ceva link sau adresa?
Ms.

@Alex
Multumesc, Alex. Poliplantul e varianta de rezerva. Iti dau pm.

10
Echipamente si accesorii / Re: Ateliere confectionat prelate
« : Mai 14, 2018, 02:49:10 pm »
Nu mai stie nimeni alte ateliere?
Sau macar un loc de unde pot cumpara un material pretabil pt o prelata?

Multumesc,
Cristeache

11
Echipamente si accesorii / Ateliere confectionat prelate
« : Mai 02, 2018, 08:53:19 am »
Va salut,

 Stie cineva prin zona Bucuresti ceva atelier de confectionat prelate dedicate barcilor?
Poate ar fi bine sa le grupam pt. toate zonele.

Multumesc,
Cristeache

12
 Salut Stefan,


 Recunosc ca ma cam mananca sa ma plimb nitelus cu barca, da' sa merg in Delta fara sa pescuiesc..,ar fi inuman, aproape. M-ar certa tot echipajul, asa ca
astept deschiderea.
 In schimb ma tot gandesc la o tura de Oltenita de 1 Mai..

Cristeache

13
Salupe / Re: Barca din vis!
« : Aprilie 05, 2018, 10:41:07 pm »
Introduction :
This tachometer / hour meter is self powered by an internal lithium battery. The battery isn’t easily replace-able. To provide a signal from the engine to the tachometer, wrap the black wire around the spark plug wire. Before changing any settings of this tachometer, make sure the engine is off.
Installation :
Unpack and attach the unit to a location where it can be easily read. This unit can handle small amount of water like rain, but it’s not completely waterproof. Wrap the black wire 4-5 turns around the spark plug wire of the engine. If you have the tachometer with the reed switch sensor, use both white wire to make the wrap.
To set the tachometer (spark plug firing revolution) :
Press S1 until display shows the right setting. Then release the button when the right mode appears on the display.
MODE 01—4 Strokes engine
MODE 02—2 Strokes engine
MODE 03—Multi firing (usually works when 01/02 doesn’t work)
MODE 04—Hour only
To set the maintenance interval timer :
Press and hold down the S2 button for 4 seconds. The right digit on the LCD screen will flash and the SERVICE icon will be displayed. Pressing and holding the S1 button will increase the flashing digit. When the desired number has been reached, release the S1 button and press the S2 button for 1 second to switch to the next digit. Repeat steps from above until the service time interval has been entered. Once you have set the desired service interval, the LCD screen display will return to total hours mode after 14-16 seconds (do not press any buttons during this period of time).
Activating the maintenance time interval :
Press and hold S1 and S2 button simultaneously for 4 seconds. The 2 digits will increment to 09 seconds and then return to total hours mode. When the engine is running and the maintenance time has reached 0, the service icon will be displayed on the screen.
Display the maintenance interval :
Press and hold S2 button for 4 seconds to display the remaining time of your maintenance interval. To continue with the current maintenance, release the S2 button.
Resetting the service icon:
Press and hold S1 and S2 simultaneously for 20 seconds. The service icon will shut off. The mainte-nance time will automatically return to time entered previously.
Displaying the maximum RPM :
When the engine doesn’t run, the tachometer will automatically display the total working time and the highest rpm reached.
Turning off the unit (Total reset):
Press and hold S1 until 05 is shown on the display. Release S1 and wait until the tachometer returns to 00. Press and hold S1 and S2 simultane-ously until the display show 00000, then release S1 and S2. Wait until the tachometer turns off.

14
Cafenea - Discutii generale / Re: Barca OZN
« : Martie 29, 2018, 06:25:19 pm »
Trecutul, prezentul și viitorul rămân unite în domeniul nautic, de un singur lucru: simplitatea navigației cu vele.
Da, există propulsii cu combustie, electricitate, ba chiar și noi forme de a capta vântul în cilindri metalici.
Dar tot futurismul acesta pălește în fața poeziei unei vele :) .

Exemplu.
Când ești președinte, dar rămâi fidel unei yole :) : John Fitzgerald Kennedy

Va salut,

 Florio, bag seama ca esti un pic invidios ca au (proiectat) altii forma perfecta in materie de navigatie.
Acu, zic si eu: fidel esti, cu yola te stii, ia baga mata o candidatura la prezidentiale, sa verificam aplicat cum e cu minoritatea si democratia.  :D
 Ma intreb oare la OZN-ul in cauza care e si cum se diferentiaza, babordul de tribord, pupa de prova?
Sau o fi ca-n spatiu, nu mai exista sus si jos, stanga si dreapta?

15
Cafenea - Discutii generale / Re: Motor de rezerva, necesar sau nu?
« : Martie 28, 2018, 03:02:15 pm »
E foarte greu de crezut că nu poate încăpea un auxiliar de 2,5 cp :) Sunt atât de mici că le ții la sub-braț. Serios, acolo unde ai putea pune un motor electric, pui și o fâță de 2,4 cp (Honda, răcire cu aer).

Mai văd posibilitatea unei singure vâsle, în chip de gondolier. Asta ar fi cu adevărat inedit, mai ales că îmbie la cântat :)


 Florio, clar ca ti-ar sta bine. O palariuta d-aia iti fac eu rost.Cu toate ca la cum te stiu eu pe tine, adica un tip chibzuit si cu simtul artistic la cote  maxime, o sa calculezi cum stii tu mai bine de la rezistenta: o sa inmultesti cu 3 ca sa fii sigur si parca  te si vad cu inca o vasla-doua de rezerva, puse undeva la indemana.  :D

Pagini: [1] 2 3 ... 9
Forumul CapCompas este gazduit la Hangar Hosting - hosting, email, si cloud