50HP Etec/Mercury/Yamaha/Suzuky/Honda

Creat de GionyGl, Septembrie 05, 2016, 03:11:07 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

GionyGl

     Buna ziua, in vederea achizitionarii unui motor de 50 HP , ridic la plasa pentru cunoscatori si pentru oamenii cu o experienta mult mai mare in utilizarea outbordurilor , comparatia din titlu. Marcile sunt enumerate in ordinea crescatoare a preturilor de achizitie (de la 4135 Euro fara TVA- Etec la 5950 Euro fara TVA Honda). Am rugamintea  in functie de timpul si disponibilitatea dumneavoastra emiterea propriilor convingeri vizavi de alegerea care ar pute fi facuta.
    Precizez ca motorul va functiona in jur de 150 ore pe an.

mariusm piesenoi111

ETEC pe toata linia.....si ca sfat as merge pe un ETEC de 60CP (are aceasi greutate ca si 40 sau 50, in functie  de ce accesorii pui pe el) dar vei avea un plus de putere si vei merge mai putin turat...daca permite barca desigur.
Ca si consum si cuplu le bate la curisor pe toate celelalte...si ar mai fi garantia de 5 ani si reviziile la 3 ani sau 300ore.
Succes in orice ai allege!
Marius

peb5

Este un inceput de discutie si se putea pune intrebarea aici:
https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,1908.msg31858.html#msg31858

E si o intrebare despre Suzuki DF40.
Pana acum toti erau incantati de Suzuki. era singurul cu injectie in gama 40-50 CP.
Acum am vazut ca au aparut pe piata si Yamaha si Honda pe injectie.
Marius, dupa cum se vede, este fan ETEC.

GionyGl

 Da, imi cer scuze, nu vazusem subiectul anterior amintit, as fi continuat discutia pe acel topic. Insa vad ca lumea nu s-a ingramadit nici pe subiectul respectiv, poate - cine stie se va schimba ceva la subiectul nou. Legat de Etec-ul de 60HP , din pacate nu permite barca.

mariusbig

Daca ne spui si pe ce barca va fi instalat poate ca sfaturile profesorilor vor fi mai pertinente.
De ex. eu am un 50cp dar care nu se pupa cu toate barcile si nu ma refer la lungimea cizmei !

peb5

De Suzuki DF40 poate sa-ti spuna mai multe Dragos, el are unul in utilizare.
Trebuie sa te gandesti si la intretinere, ce service-uri ai pe langa tine.
Motorul vrei sa-l achizitionezi nou sau sh?

De topicul amintit ti-am pomenit, pentru ca era bine ca sa fie comentariile impreuna.
Unele probleme sunt comune chiar daca motorul este de 40 sau 100 CP (ex. conectarea la mansa si ceasuri).
La fel a facut si colegul Mihai Irimia cu topicul "Suzuki DF200" , eu am pus si ceva manuale pe acolo, si dupa ne zice ca a rezolvat, dar fara a spune cum pentru a sti si noi si poate va ajuta pe cineva pe viitor.
Poate Vali, daca considera ca e Ok, aduna informatiile si le pune intr-un singur loc, bineinteles cand se va intoarce din Delta si va avea timp.

GionyGl

barca e posibil sa fie golf major de la Bratesul Galati. Am nevoie de 50 hp pentru a putea glisa cu 7 oameni in barca, deasemenea o cerinta a barcii este un comportament ok si in regim de deplasament, pe canale si iezere. Motorul va fi nou. Legat de cumularea subiectelor, o sa il rog pe Vali daca considera ca e ok sa le cumuleze.

peb5

Daca te uiti pe site-ul:
http://www.motoaresuzuki.ro/motoare-de-barca
vei vedea ca Suzuki DF40-50-60 este acelasi motor cu 3 cilindri capacitate de 941 cc. Deci oricare din ele il ei, vei avea aceeasi greutate pe barca 104 kg.

La Yamaha, sunt impartite altfel:
http://www.motoshop.ro/Marin/Motoare-Marine/Yamaha/Midrange
F30-40 3 cilindri, 747 cc la 95-98 kg, F50-60 4 cilindri 996 cc la 114 kg.

Link-urile de mai sus sunt derivate din primul post al topicului specificat. Te poti orienta functie de specificatii si diferente preturi functie de dealer.

mariusm piesenoi111

Încă o data....ETEC 60CP....rupe valul și merge și la trolling o viata...altele nu :)
Scuze dar chiar iubesc motoarele astea :)

mariusbig

Pana la urma ce barca de glisare dar si de pescuit de minim 5m si 2 pescari s-ar potrivi mai bine unui motor de 50 cp 4 t ?