Barca Motocraft SF 490 T

Creat de ovidiu66, Septembrie 12, 2014, 12:29:00 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

BRP

Citat din: bica77 din Aprilie 18, 2015, 03:10:23 PM
Brp,pana una alta salariile noastre de bugetari ne permit sa facem unele compromisuri,justițiar ca tine am fost si eu pana cand sistemul de kkt al nostru mi a demonstrat contrariul si chiar mai mult ...stiu ai dreptate iar dreptate ar trebui sa ti dea mai multi nu doar eu ....pana atunci incerc sa ma bucur de ceea ce am achizitionat cu sufletul curat ,fiecare raspunde de ceea ce face , numai bine
Pina si faptul ca constientizezi ce se intampla ii un castig, ii ceva in plus decat nimic,un mic pas.
Fa ce ti-am spus si schimba uleiul si filtru.
Probabil ca in curand(astept noul contract) am sa trec prin Bucuresti(te voi anunta, daca ,cand si cum), si am sa iau cu mine o interfata si laptop-ul si daca ai noroc sa putem face un test te ajut cu cea mai mare placere.
Nu e normal ce se intampla cu motorul.

pilu

Daca tot a deviat discutia in sensul acesta ,de curand am vazut un motor (nu vreau sa fac nici reclama nici contrareclama acestui domn) pe probarca la un individ din turnu severin care vinde mai multe motoare ani de fabricatie 2008 incoace ,la preturi nu tocmai ieftine cu "acte si certificat conformitate". sun si eu intreb ce acte are pt motorul de care sunt interesat ,si acesta raspunde ca are factura de la o firma din italia si certificat conformitate. atunci am cerut o copie a facturii si seria motorului spunandui ca vreau sa sun la firma respectiva sa intreb daca intradevar vanduse acel motor .desi a zis ca o scaneaza si o trimite nu a mai trimis-o niciodata si nici nu a mai raspuns la mail.apoi am vazut ca are mai multe id-uri pe probarca si 2 numere de tel.asa ca cifra de 80 % din motoare nu sunt in regula eu as impinge-o spre 90%
pe de alta parte ii dau dreptate si lui bica77 ,nu toti au bani sa cumpere un motor nou ,iar daca il gasesti ieftin si vanzatorul prezinta si acte...nu stiu ce sa zic ,eu am mai pus mai demult intrebarea pe acest forum UNDE SE POATE VERIFICA O SERIE DE MOTOR INAINTE DE A CUMPARA ?
anul trecut am cumparat din romania un motor suzuki 15 cai lean burn pentru un prieten din germania,a venit prin curier si avea acte acte de la o firma din hamburg(DAMCO GERMANY GmBh) ,a sunat prietenul meu la acea firma care se ocupa intradevar si de vanzarea de motoare second si spre surprinderea noastra au spus ca nu au inregistrate nici unde seriile motoarelor pe care le-au vandut deci nu au putut confirma sau infirma.

BRP

Poti verifica doar daca ai acces in bazele de date ale producatorilor.
Marea majoritate a dealerilor au aceasta posibilitate, functie de pozitia de vanzari si de calificare de service.
De exemplu Euronutica,are calitatea de Distributor, pentru Evinrude si Suzuki, care este cea mai inalta pozitie dupa Distributorul Continentului si producator, si are acces la toate informatiile.
Astfel prin ei vei sti care dealer a vandut motorul si cui anume, iar de aici e simplu, mail sau telefon si afli tot, si ora la care a fost furat etc.
Asta presupune sa ai seria corecta a motorului.
De obicei hotii de afara, nu inlatura in totalitate toate seriile, pentru ca nu stiu de ele, dar intermediarii de aici, stiu toate trucurile si locurile unde apar aceste serii si in 10 min.dispar in totalitate, si apoi urmeaza contrafacerile.
Daca dealerul sau distributorul iti spune ca seria aplicata nu este valida sau stickerul este o facatura,atunci e clara provenienta.
Singura metoda de ai opri este validezi vanzarea doar cu o vizita in prealabil la reprezentantul producatorului.
Pusa problema astfel,o vor lua la fuga si isi vor inchide telefoanele,etc,chestie care da rapid raspunsul corect.
Un motor cumparat si revandut ca afacere,de catre o oarecare persoana corecta nu va ezita sa faca o vizita de confirmare.
Necazul va incepe ,zic eu tot din prostia lor, si cu motoarele de peste 100 cai la care se platesc accize in baza unor facturi false, si la confruntarea de tva Intracomunitara,v-a da pe nas si atunci va fi jale.
La fel i-au prins nemtii, pe smecherii cu masini de la Cluj si nu numai,si au fost arestati acum 6 luni, jumatate din samsari, si confiscate sute de masini,sau lasate in custodie fara drept de proprietate.
Nu poti plati accize prin Anaf,la facturi false din tari membre EU.
In primul rand vor confisca motoarele si vor incepe sa faca dosare penale, ca si in cazul masinilor, si atunci sa-i vad pe samasari, cand vor fi aratati cu degetul de vreo cateva sute oameni participanti la targ la randul lor.
Va fi vai mama lor.Stiti cat va dura?Pana la incheierea exercitiului fiscal 2015(anul inceperii platii de accize) si inceperea descarcarilor fiscale Intracomunitare.
Cand handicapatii astia din Comisia Europeana , vor vedea amploarea fenomenului, sigur vor face ceva, si DNA iarasi va avea de lucru la greu,si deja este pe raboj legea cu luare in evidenta a tuturor motoarelor si ambarcatiunilor.
Sa vad cand incepe treaba cine mai are curajul sa puna in evidente serii si facturi false?
Doar acu 2 sapt. a fost mare demonstratie la Tulcea impotriva aplicarii legii.Oare de ce?
Au sa fie piese de schimb la greu si pe bani de nimica.
Eu unul nu as vrea sa fiu in pielea lor.

dany

BRP le stie si le zice bine.Eu ca profan,pifan,si ce mai vreti voi,apreciez rabdarea si priceperea de a se face inteles.Avem ce invata si pt.asta va multumim.Sunt cativa de pe forumul asta care daca si-ar pune mintea, ar pune pe multi cu botul pe labe,si asta e valabil nu numai la motoare,ci si la constructii barci,aparatura de bord,navigatie.pescuit chiar....si lista ar putea continua.Zic prin asta ca s-au intalnit oameni aici pe forum de o calitate deosebita,buni in ceea ce au invatat,pasionati peste masura,corecti....ce mai... BRAVO!!!

BRP

Citat din: dany din Aprilie 18, 2015, 06:51:42 PM
BRP le stie si le zice bine.Eu ca profan,pifan,si ce mai vreti voi,apreciez rabdarea si priceperea de a se face inteles.Avem ce invata si pt.asta va multumim.Sunt cativa de pe forumul asta care daca si-ar pune mintea, ar pune pe multi cu botul pe labe,si asta e valabil nu numai la motoare,ci si la constructii barci,aparatura de bord,navigatie.pescuit chiar....si lista ar putea continua.Zic prin asta ca s-au intalnit oameni aici pe forum de o calitate deosebita,buni in ceea ce au invatat,pasionati peste masura,corecti....ce mai... BRAVO!!!
Asta e rostul forumurilor pasionale, de a incerca sa ne ajutam si sa avem grija unii de altii.
Dar ,trebuie totusi sa ne aliniem si unei conduite morale corecte si oneste,altfel ne furam singuri caciula.
Profesionistii pasionati, fara exceptii sunt prezenti pe astfel de forumuri.
Ramane doar sai ascultam si sa invatam.

bica77

Brp daca ai posibilitatea accept cu interes o diagnoza , merci de implicare

mario38

Citat din: ovidiu66 din Aprilie 18, 2015, 06:31:20 PM
@BRP,

Multumim pentru tot, multumim ca existi, multumim pentru informarile corecte!
SUBSCRIU din tot sufletul ... cu tine lumea este mai buna

pava

In timp ce dadeam barca la apa (15 cp , 4.3 m) in Mahmudia am fost interpelati de un domn care era de la capitanie . Ne-a pus in vedere faptul ca va trebui sa inmatriculez barca conform legii din acest an  :o. Dupa cateva zile sun la capitania galati pentru informatii suplimentare . Surpriza , nu este in vigoare legea !  Stie cineva detalii ?


BRP

Citat din: pava din Aprilie 19, 2015, 02:50:14 PM
In timp ce dadeam barca la apa (15 cp , 4.3 m) in Mahmudia am fost interpelati de un domn care era de la capitanie . Ne-a pus in vedere faptul ca va trebui sa inmatriculez barca conform legii din acest an  :o. Dupa cateva zile sun la capitania galati pentru informatii suplimentare . Surpriza , nu este in vigoare legea !  Stie cineva detalii ?
Nu cred ca ai sau domnul a facut diferenta dintre inmatriculat si inregistrat.
Conform noi legi va trebui ca toate ambarcatiunile si motoarele sa fie inregistrate,iar ambarcatiunile mai mari de 7m si/sau cu motoarele de peste 15kw inmatriculate.
Sunt 2 nuante diferite.
Inregistrat va fi tot ce misca.
Inmatriculat >7m si /sau motor >15kw.
Legea este valida , dar inca nu e in vigoare din diferite motive.

uite aici si baza legala:
http://lege5.ro/Gratuit/gqydcnruha/ordinul-nr-1079-2014-pentru-stabilirea-procedurilor-privind-evidenta-si-inmatricularea-ambarcatiunilor-de-agrement-conditiile-tehnice-si-incadrarea-cu-personal-navigant-a-acestora-si-avizarea-operator

Ce va spuneam mai devreme, va fi jale.
Carti de identitate, la barci si motoare ,etc
Si stati ca nu au aparut normele de aplicare,fratilor.
Cine va mai cumpara furaciuni o sa ajunga sa le vanda motoarele de piese de schimb.

pilu

exista posibilitatea ca sa cumperi un motor care a fost inmatriculat pe o barca (sau impreuna cu barca) in romania si apoi sa constati ca acesta candva a fost furat???daca da  cum ne putem "apara" de astfel de situati?

BRP

Citat din: pilu din Aprilie 19, 2015, 03:21:36 PM
exista posibilitatea ca sa cumperi un motor care a fost inmatriculat pe o barca (sau impreuna cu barca) in romania si apoi sa constati ca acesta candva a fost furat???daca da  cum ne putem "apara" de astfel de situati?

Asta este o intrebare foarte buna, la care momentan nu stiu ce sa raspund.
Daca vor face ca la masini, atunci sigur probabil se va face un procedeu de identificare, dar aici vor avea nevoie de suportul reprezentantilor producatorilor.
Avand in vedere ce se preconizeaza eu cred ca reprezentantii producatorilor si pe gratis au sa faca aceasta treaba, dupa cata foame au indurat din cauza asta, si nici nu va fi foarte greu sa recunoasca o serie falsa.
Dar stai linistit cei care se stiu cu musca pe caciula nu vor merge sa faca identificarea, cel mult vor fi doar cativa neavizati  in domeniu, si vreo cativa creduli,care o vor musca, dupa care vor sufla si in iaurt.
Tare mie ca se va dezvolta imediat si o categorie de profitori,dar astea sunt lucruri inevitabile si incontrolabile.
Daca vor face ca la masini, sa dea un termen limita pana cand trebuie facute actele,atunci vor disparea de la sine furaciunile,nu stiu cum au sa faca sa isi radieze ambarcatiunile,probabil vor fi la motoare scufundate si acte pierdute la greu.
Vom vedea,lucrurile sunt complicate.

momaul

Salut.Ca de obicei legile din romania sant lungi si stufoase ca nici autoritatile nu se pot descurca prin ele.De exemplu am o barca care apare la fisc ca barca cu motor folosita in interes personal la care platesc impozit 240 ron iar un prieten are cam tot asa ceva care a fost inregistrata ca barca de agremant la care trebuie sa platesca peste400ron.Zilele trecute discutand cu un inspector sef de politie dintr-un judet riveran dunarii si intrebandul de unde vine diferenta mi-a raspuns ca dupa stiinta lui barcile de agrement au alt regim fiind destinate agrmentului in zone speciale,schi nautic si alte sporturi nautice inchirierii etc.Nu am inteles mai nimic asa ca si acum sint intr-o ceata totala.As fi  recunoscator daca cineva care e bine informat ar face lumina la ce ar trebui sa ne asteptam de acum inainte.Legea cu evidenta barcilor a existat din totdeauna dupa stiinta mea numai ca nici o capitanie nu s-a sinchisit de ea.Normal dupa lege toate barcile care nu necesita inmatriculare trebuiau inregistrate intr-un registru special tinut de capitanie.

byteworks

Asa este, chestia cu inregistrarea e veche si nu s-a aplicat deloc - bine s-a m-ai zis, nu zgandariti ce nu vreti sa miroasa.

pilu

frumos ,pacat ca cincisul sa inchis pt termice..

ovidiu66

#209
Mergem la Dunăre, Pilu,...să dăm apă la bărci.Pe lac, ne dăm cu salteaua.

Cu electric este ok?...ceva de genul  https://www.youtube.com/watch?v=ocBjwDom0rA