Honda BF25 , 3 cilindri

Creat de kimi, Decembrie 29, 2014, 12:52:13 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

kimi

Are cineva ceva experiente cu Honda de 25 din 2008 , modelul in 3 cilindri ?
Vreau sa imi iau asa ceva , acum sunt 2 anunturi pe probarca , unul e chiar la pret OK , si m-ar ajuta parerile voastre .
Multumesc in avans .

Sosoktm

3 cilindri sunt f echilibrate iar modelul asta de honda e ok.

kimi

Multumesc pt. raspuns .
Ambele se vand fara comanda la distanta desi au si pornire electrica . Am ramasa de la vechiul motor , comanda Ultraflex si cablurile aferente , exceptand capetele cablurilor care nu stiu daca se potrivesc ( nu e mare pb aici ) oare voi intampina pb. serioase cu restul instalatiei ?
Nu prea as investi vreo 250 euro intr-o comanda originala , ma gandeam la un contact de pornire gen auto si un buton cu 3 pozitii pt. trim .
E mai dificil de atat ? Am omis ceva ?

ionitzady

hmmmm    nu prea te ajuta contactul auto , dar cu putina dibaciee  se rezolva , iar cu un buton de geam electric auto ( de preferat de la pasajer ) ai rezolvat cu trimul .
  Ideea este ca nu exista nu se poate , doar ca trebuie putina bataie de cap in loc de cuplat cateva mufe

kimi

Ms , cred ca o rezolv eu cumva.
Oare sunt fiabile modelele astea ?
Cineva mi-a spus ca pt. a avea performante apropiate de fostul Suzuki DT25 mi-ar trebui macar un 30 CP in 4 timpi , eu sincer mi-as fi luat si un 20 , dar tipul a zis ca o sa gliseze greu cu 2-3 oameni .
Tipul a fost foarte de treaba , mi-a dat niste raspunsuri de am ramas cu gura cascata , eu sincer n-as fi avut rabdare sa scriu atat .
Citat din: HoreaDaca vorbim de 20 hp atunci clar 1.Honda cel mai bun (derivat din 15 hp ,la o barca grea nu face fata)
2.Tohatsu(Mercury) -mare grija la ungere ca sunt pacatoase.Daca uleiul este vechi!!!! nu doar folosit pompa de ulei nu face suficienta presiune si se blocheaza biela pe arbore
3.Yamaha ii bun dar performante slabe consum mare
4.Suzuki de 20 hp.Derivat din motorul de 15 hp(care este poate cel mai bun 15 hp de pe piata), dar motorul de 20 hp injectie are probleme la alimentarea cu benzina.


25HP
1.yamaha cel mai bun
2.Honda bun ,dar consuma mult ,nu are pornire la sfoara,greu
3.Suzuki dezastru
4.Mercury(Tohatsu) aceeasi problema la ungere,consum mare

30hp

1.Yamaha f.bun
2.Honda aceeasi poveste ca la 25hp si nu cred ca vei gasi cizma scurta
3.Mercury(Tohatsu) dezastru
4.Suzuki slab

40hp
1.Suzuki(Jonhson) cel mai bun fie injectie fie carburatie, greu de gasit, ff. fiabil consum mic,razista la tavaleala
2.Yamaha in 4 cilindri foarte bun,rezistent- model vechi, dar f.reusit preferatul pescarilor din Delta
3.Yamaha in 3 cilindri(model nou),slab ca piese si ca putere, consum mare,comparativ cu modelul vechi,putin fiabil
4.Honda ,bun ,consum mare, greu,nu rezista la tavaleala, piese scumpe si greu de gasit
5.Mercury cu cap yamaha, bunicel,dar slab la racire
6.mercury cu cap vechi de Tohatsu- nu recomand
7.mercury cu cap nou Tohatsu slab,consum mare,slab la racire si ungere

Sfatul meu personal daca vrei sa ai un motor performant cu un consum f.mic(cel putin cu 50% mai mic decat orice motor in 4 timpi) si performante cu cel putin 50% mai mari este Evinrude Etec de 30 sau 40hp(cel mai bun motor de 40 care s-a produs vreo data in lume,motor facut special pentru tavaleala,pentru pescarii profesionisti,cu specificatii care nu le intalnesti la nimeni!!!!).

ss

Omul stie, fara indoiala, este fan Etec, la fel de clar, da-i mai pune si floricele...

Eu sunt linistit, am un Merc efi 25, cu consum cam mare si probleme cu uleiul prost, noroc de mine ca n-am varianta de 30, care-i dezastru ( desi motorul e identic )!  8)

Daca nici nu ai pensiune in Delta dotata cu barcagii bizoni, nici nu esti pescar cu plase, nici nu esti hotarat sa-ti bati joc de motor, oricare motor produs de baietii mari este bun!

bica77

Citat din: kimi din Decembrie 30, 2014, 03:45:57 PM
Ms , cred ca o rezolv eu cumva.
Oare sunt fiabile modelele astea ?
Cineva mi-a spus ca pt. a avea performante apropiate de fostul Suzuki DT25 mi-ar trebui macar un 30 CP in 4 timpi , eu sincer mi-as fi luat si un 20 , dar tipul a zis ca o sa gliseze greu cu 2-3 oameni .
Tipul a fost foarte de treaba , mi-a dat niste raspunsuri de am ramas cu gura cascata , eu sincer n-as fi avut rabdare sa scriu atat .
cred ca problemele aparute la suzuki 20 cp efi sau rezlvat cele produse in 2014 au alta pompa de benzina care este mult mai eficienta si nu mai da batai de cap ca cele puse pe motoarele din 2013 , am vorbit cu cineva care are un motor luat in vara si care n-a avut nici o problema cu el fata de cel de dinainte din 2013 caruia i-a schimbat pompa de benzina si nu stiu  mai ce , si asta doar in lotul de motoare venit in romania ca in afara nu s-a intalnit nici o problema la aceste motoare care.... din cate am auzit sunt cele mai fiabile din toate punctele de vedere

kimi

A montat cineva turometru pe o Honda 4T in 3 cilindri ? Am gasit pareri diferite pe alte site-uri , unii recomanda doar turometrul Honda altii spun ca ar merge si altceva  , Faria , Kus , Wema ???
Sincer m-ar incanta o varianta cum ar fi Kus ( are si indicator de ore de functionare ) .
Multumesc .

rover.marius

Maine montez un turometru kus pe o honda de 150 cp, am montat si pe yamaha 115 si este ok.

kimi

E compatibil turometrul KUS pana la urma , rover.marius ?
Are cineva idee , unde gasesc in tara un termostat pt. BF25 din 2011 ? Vreau sa-l inlocuiesc preventiv ( daca tot nu merge buzzerul ) .

Dell_ser

Faria produce pentru Honda. Gasesti in catoagele  de Honda si ceasuri Faria.
Termostat gasesti la reprezentanta in Bucuresti si daca nu este pe stoc ajunge in 5-6 zile. Pentru buzer poti sa folosesti un buzer de auto sau comanzi original la pret corespunzator. Eu am pus unul auto in consola si este ok. Cred ca am dat 20 roni sau cam asa ceva. Oricum este un buzer la 12 v ( nimic complicat)
Daca se incinge motorul o sa iti limiteze turatia la 1500 parca si o tine asa pana se raceste suficient motorul.

kimi

#11
Astazi in timp ce imi aruncam un ochi pe manualul de utilizare al motorului mi-a sarit in ochi o ciudatenie !
Al meu BF25 are seria BAJL - XXXXXX , in manual scrie : BAJL - long shaft , BAJS - short shaft . Masurat , sigur e cu cizma scurta , acum ce naiba s-o fi intamplat ? Sunt  seriile gresite , o fi schimbat cineva menghina ? De acum imi fac probleme si la anul de fabricatie , pe el scrie 2011 !
Tot ciudat , in timp ce cautam un conector mama pt benzina ( al meu are cupla de ghidaj circulara ) am observat ca dupa an fabricatie 2002 se foloseste cupla de ghidaj dreptunghiulara !
Help !

ionitzady

kimi parca i-i si cauti in coada , lasa-l saracul de el .  Ai mers cu el , ti-a placut ,gata cu intrebarile , in rest orice este posibil . Sa dea D-zeu sa mearga pana ajunge pe mana nepotilor tai .

kimi

#13
Nu pot sa-l las , macar sa stiu si eu anul de fabricatie pt. comenzi de piese .
Tocmai ii trimisesem un mesaj Lacramioarei , sa-mi caute niste oringuri la carburatoare . In toamna mi-a facut figuri , nu a mai vrut sa porneasca , si am gasit oringul din capatul jiclorului principal de la carb 2 facut praf . Am pus un oring de la un ventil de AC dar prefer sa pun unul original acolo , asta de AC nu stiu daca rezista la carburant .
Tot atunci am masurat si compresia , daca imi aduc bine aminte era in jur de 10 pe toti cilindrii , astia de la Honda zic intre 12-14 , dar nu-mi fac mari probleme la 10.

Am scris si pe forumul celalalt , poate se gaseste cineva sa ma descurce . :)

peb5

Daca motorul tau are seria cu BAJL atunci e mai vechi (vad ca e modelul incepand din 94).
Poti sa-ti descarci gratuit manualul de pe site-ul Honda functie de seria motorului:
http://marine.honda.com/support/manuals/models/BF25